[biblioteka] Czucie przyczepności - jak je zdobyć?
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
wsiądź na motocykl i pojedź na zawody, zamiast tworzyć swoje teorie. Widziałeś kiedyś na żywo oponę po wyścigu, treningu, umiesz wyczuć różnicę w przyczepności, itd. Jakie czasy kręcisz, że uważasz się za mądrzejszego od Andy Ibotta? Ignorancja Twoja dowodzi tylko tego, że znajomość tego sportu opierasz na swoich przypuszczeniach. Pomiędzy Dunlop qualifier a opona wyścigową jest przepaść, 3 sekundy na szosowej oponie do rekordu toru to jest rewelacja, jak pojeździsz i dojdziesz chociaż do poziomu najszybszych zawodników z Pucharu Polski to zobaczysz o co chodzi.<br><hr>filu#12Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011
1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.
<br><hr>ghost84<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
radą jest zrozumienie i myślenie nad tym co się robi- widać, że trudne dla poniektórych. Jak będziesz mieć doświadczenie i będziesz myśleć nad tym co robisz, gdy jeździsz i co robić by być szybszym, to nie będziesz potrzebował "łopatologicznego" wyjaśnienia<br><hr>filu#12Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011
1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.
<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze - to nie jest tekst redakcji. Popatrz na tytuł. Po drugie tu są naprawdę fachowe rady. 3sek na DROGOWYCH oponach to jest nic! Gdyby porównac czasy obu gości na slickach to co innego. Niektórzy jak gonią ścigantów na sportowych kapciach po przyjeździe z ulicy z oponami na droge leża po kilku pierwszych łukach (akurat tamci się rogrzewają i zaczynają coraz głebiej składać i odważniej odwijać ;> ), więc nie pier..... tylko zajmij się jazdą na wprost i stawianiem na gumę jeśli tylko to jesteś w stanie zrozumieć, bo nie widzę sensu z wyskakiwaniem z czasami najlepszych jeździców na świecie, na najlepszych oponach z maszynami ustawionymi pod siebie do treningu na torze dla zwykłego kozaka.<br><hr>podpis cyfrowy - wymagane IQ>120<br>Komentatorzy napisał(a):Skoro piszesz o zwyklych kozakach to nie widze sensu przygarniania o kierowcach takich jak Simon Crafar. A to twoj cytat"Często jestem zaszokowany, że nawet w wyścigach na najwyższym poziomie zawodnikom zdarzają się upadki. Można utrzymywać i utrzymuje się, że jeżdżą oni na krawędzi, ponieważ są najszybsi na świecie. Kiedyś w to wierzyłem, ale teraz już nie." Wiec twoje IQ>120 chyba sie gdzies zapodzialo. Albo piszesz o oponach do jazdy cywilnej, albo o torowych. A i nie widze zadnych fachowych rad w tym artykule, no bo niby jakie??<br><hr>ghost84<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Andy Ibotta jest wspanialym riderem,ale z innej epoki. Nie mam nic do niego.Ale mogl by nie pisac farmazonow na temat ze nie rozumie jak kierowcy na superbikach z super oponami ciagle sie wywracaja. Od jego czasow ten sport sie zmienil o 360stopni. A co do czasow na slikach i na normalnych oponach to 3 sekundy to szacun, o ile parametry moto sa podobne. Bo czy na 500ccm na slikach da sie szybciej niz na 1000ccm na normalnej oponie.A jesli chodzi o moje czasy to juz nie wykrecam od czasu jak na Slowacji zlamalem kregoslup.Kto byl 4lata temu to potwierdzi ze dawalem rade.Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011
1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.
<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):wsiądź na motocykl i pojedź na zawody, zamiast tworzyć swoje teorie. Widziałeś kiedyś na żywo oponę po wyścigu, treningu, umiesz wyczuć różnicę w przyczepności, itd. Jakie czasy kręcisz, że uważasz się za mądrzejszego od Andy Ibotta? Ignorancja Twoja dowodzi tylko tego, że znajomość tego sportu opierasz na swoich przypuszczeniach. Pomiędzy Dunlop qualifier a opona wyścigową jest przepaść, 3 sekundy na szosowej oponie do rekordu toru to jest rewelacja, jak pojeździsz i dojdziesz chociaż do poziomu najszybszych zawodników z Pucharu Polski to zobaczysz o co chodzi.<br><hr>filu#12<br>
Pozdrawiam<br><hr>ghost84
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co się dzieje ze ścigaczem? Takie artykuły to po prostu żenada? kto to pisze? Przecież ktoś kto napisał ten artykuł ma 13 lat i fruwa skuterem. Chłopie nie masz pojęcia o wyścigach motocyklowych czy jakichkolwiek w ogóle wyścigach, presji, sponsorach lub ich braku. <br><hr>pwpsrspl@o2.pl
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Filu nie bede sie z toba licytowal ktory rider z tego forum jezdzi najlepiej, bo ta wymiana slow nie do tego.Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011
1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.
<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze - to nie jest tekst redakcji. Popatrz na tytuł. Po drugie tu są naprawdę fachowe rady. 3sek na DROGOWYCH oponach to jest nic! Gdyby porównac czasy obu gości na slickach to co innego. Niektórzy jak gonią ścigantów na sportowych kapciach po przyjeździe z ulicy z oponami na droge leża po kilku pierwszych łukach (akurat tamci się rogrzewają i zaczynają coraz głebiej składać i odważniej odwijać ;> ), więc nie pier..... tylko zajmij się jazdą na wprost i stawianiem na gumę jeśli tylko to jesteś w stanie zrozumieć, bo nie widzę sensu z wyskakiwaniem z czasami najlepszych jeździców na świecie, na najlepszych oponach z maszynami ustawionymi pod siebie do treningu na torze dla zwykłego kozaka.<br><hr>podpis cyfrowy - wymagane IQ>120<br>Komentatorzy napisał(a):Skoro piszesz o zwyklych kozakach to nie widze sensu przygarniania o kierowcach takich jak Simon Crafar. A to twoj cytat"Często jestem zaszokowany, że nawet w wyścigach na najwyższym poziomie zawodnikom zdarzają się upadki. Można utrzymywać i utrzymuje się, że jeżdżą oni na krawędzi, ponieważ są najszybsi na świecie. Kiedyś w to wierzyłem, ale teraz już nie." Wiec twoje IQ>120 chyba sie gdzies zapodzialo. Albo piszesz o oponach do jazdy cywilnej, albo o torowych. A i nie widze zadnych fachowych rad w tym artykule, no bo niby jakie??<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):radą jest zrozumienie i myślenie nad tym co się robi- widać, że trudne dla poniektórych. Jak będziesz mieć doświadczenie i będziesz myśleć nad tym co robisz, gdy jeździsz i co robić by być szybszym, to nie będziesz potrzebował "łopatologicznego" wyjaśnienia<br><hr>filu#12<br>
Prosze powiedz mi wiec dlaczego tacy sciganci jak Rossi i inni ktorzy scigaja sie w najlepszych klasach wywracaja sie na torach??<br><hr>ghost84
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Artykul ten napisal Andy Ibbott z California Superbike School.Komentatorzy napisał(a):Co się dzieje ze ścigaczem? Takie artykuły to po prostu żenada? kto to pisze? Przecież ktoś kto napisał ten artykuł ma 13 lat i fruwa skuterem. Chłopie nie masz pojęcia o wyścigach motocyklowych czy jakichkolwiek w ogóle wyścigach, presji, sponsorach lub ich braku. <br><hr>pwpsrspl@o2.pl<br>
Nie moze zrozumiec jak zawodowcy na superbikach z super oponami zaliczaja wywrotki:)
<br><hr>ghost84
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
HAHHAHAH skąd się urwałeś człowieku? Mówi Ci cos California Superbike School? aaa niieee, przepraszam! Ty SAM nauczyłeś się jeździć, SAM wiesz najlepiej jak działa motocykl. Poszukaj w necie kto to jest, ten Andy Ibbott, pójdz na PROFESJONALNY kurs doszkalania, a później skoryguj te pierdoły, które tu napisałeś. Powodzenia,<br><hr>Ibbott to miszczKomentatorzy napisał(a):Co się dzieje ze ścigaczem? Takie artykuły to po prostu żenada? kto to pisze? Przecież ktoś kto napisał ten artykuł ma 13 lat i fruwa skuterem. Chłopie nie masz pojęcia o wyścigach motocyklowych czy jakichkolwiek w ogóle wyścigach, presji, sponsorach lub ich braku. <br><hr>pwpsrspl@o2.pl<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
prawdziwą żenadą są takie wypowiedzi jak twoja...<br><hr>FGuruKomentatorzy napisał(a):Co się dzieje ze ścigaczem? Takie artykuły to po prostu żenada? kto to pisze? Przecież ktoś kto napisał ten artykuł ma 13 lat i fruwa skuterem. Chłopie nie masz pojęcia o wyścigach motocyklowych czy jakichkolwiek w ogóle wyścigach, presji, sponsorach lub ich braku. <br><hr>pwpsrspl@o2.pl<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Podejrzewam, że robi to podobnie do riderów supermoto. Ostra redukcja 2-3 biegi w dół i kontrola obroty tylnego koła sprzęgłem.<br><hr>ollyKomentatorzy napisał(a):Mógłby ktoś wyjaśnić jak on wprowadza motocykl w poślizg w czasie hamowania przez zakrętem?
Podejrzewam tylny hamulec. Tylko jaki jest sens?<br><hr>keg<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Teraz po obejrzeniu bibli motocyklisty wszyscy nie chca miec ,,pasków tchórza,,i bedą papierem ściernym je pucowac
<br><hr>bynek

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wszedłem zaciekawiony tytułem, czytam... czytam... i NIC. Zero konkretów. O co chodzi? Komuś się nudziło?<br><hr>pan_wiewiorka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a to chciałeś dostać do ręki manual, gdzie w punktach byłoby rozpisane jak osiąga sie czucie granicy przyczepności? Są konkrety - jeździć na oponach które wcześnie dadzą ci czucie utraty przyczepności. Spodziewaleś się jakiś magicznych sztuczek?<br><hr>SpecjalistaKomentatorzy napisał(a):Wszedłem zaciekawiony tytułem, czytam... czytam... i NIC. Zero konkretów. O co chodzi? Komuś się nudziło?<br><hr>pan_wiewiorka<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
20 stopni na drifcie wykonczonym przed szczytem to żaden zysk. Drifty w SM byly 5 razy wieksze w 2006 niz teraz bo teraz okazalo sie ze hamowanie straightline jest duzo bardziej efektywne niz hamowanie z driftem przez co opoznia brakemarker i wydluza prosta. Drift rzedu 10-20stopni w szczycie zakretu - jako powerdrift - to jak najbardziej zlamanie utartych regul i zysk na wyjsciu....<br><hr>ZaphodKomentatorzy napisał(a):"Tańczący tył" przy dojeżdżaniu do zakrętów to kwestia ostrej redukcji biegów. Na zawodach supermoto można to zjawisko zaobserwować, bo pojawia się nagminnie.<br><hr>Kaczmaro<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak. W Supermoto widac to najlepiej,ale to tez jest taki styl jazdy, ktory pomaga w wejscie w zakret.<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):Kiedyś jakiś kierowca robił wszystkie zakręty "driftem" ale miał czasy dużo gorsze od innych zawodników, po prostu był widowiskowy... Tutaj ten ziomek ma 1 miejsce w kwalifikacjach, ale nie wiemy czy startowal jeszcze ktoś po nim, czy on startował jako ostatni po super pole...<br><hr>H<br>Komentatorzy napisał(a):Driftowanie jest niczym innym jak zrywaniem optymalnego toru jazdy. Prawie w wszystkich rajdach sprowadza sie to do strat czasowych. W supermoto jest jednak inaczej. Ten slizg boczny pomaga im w wytraceniu predkosci i ustawieniu moto do zakretu. Mysle, ze na mokrej trasie moze to zdac egzamin i dla torowek.<br><hr>ghost84<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ach, to Ciebie zrzuciliśmy ze schodów za pieprzenie farazonów o jeździe. Rzeczywiście, coś tam mówiłeś, że cię bolą plecy. Coś se złamałeś?Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011
1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.
<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):wsiądź na motocykl i pojedź na zawody, zamiast tworzyć swoje teorie. Widziałeś kiedyś na żywo oponę po wyścigu, treningu, umiesz wyczuć różnicę w przyczepności, itd. Jakie czasy kręcisz, że uważasz się za mądrzejszego od Andy Ibotta? Ignorancja Twoja dowodzi tylko tego, że znajomość tego sportu opierasz na swoich przypuszczeniach. Pomiędzy Dunlop qualifier a opona wyścigową jest przepaść, 3 sekundy na szosowej oponie do rekordu toru to jest rewelacja, jak pojeździsz i dojdziesz chociaż do poziomu najszybszych zawodników z Pucharu Polski to zobaczysz o co chodzi.<br><hr>filu#12<br>Komentatorzy napisał(a):Andy Ibotta jest wspanialym riderem,ale z innej epoki. Nie mam nic do niego.Ale mogl by nie pisac farmazonow na temat ze nie rozumie jak kierowcy na superbikach z super oponami ciagle sie wywracaja. Od jego czasow ten sport sie zmienil o 360stopni. A co do czasow na slikach i na normalnych oponach to 3 sekundy to szacun, o ile parametry moto sa podobne. Bo czy na 500ccm na slikach da sie szybciej niz na 1000ccm na normalnej oponie.A jesli chodzi o moje czasy to juz nie wykrecam od czasu jak na Slowacji zlamalem kregoslup.Kto byl 4lata temu to potwierdzi ze dawalem rade.
Pozdrawiam<br><hr>ghost84<br>
No dawno już nie mieliśmy takiej polewki z kolesia, który o motorach wie tylko tyle ile przeczyta na forum w internecie.
Mówisz, że dawałeś radę? No faktycznie, dawałeś. Szczególnie jak się schylałeś po mydło.
Mówiliśmy Ci już wtedy, nie zabieraj głosu w dyskusji na temat, o którym nie masz pojęcia. Ale Ty nadal swoje. Pewnie spodobało Ci się schylanie po mydło. Kwiczałeś wtedy ze szczęścia, to mnie nie dziwi, że polubiłeś

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dobrze wiedziec.Dzieki za pouczenie:)<br><hr>ghost84Komentatorzy napisał(a):"Tańczący tył" przy dojeżdżaniu do zakrętów to kwestia ostrej redukcji biegów. Na zawodach supermoto można to zjawisko zaobserwować, bo pojawia się nagminnie.<br><hr>Kaczmaro<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak. W Supermoto widac to najlepiej,ale to tez jest taki styl jazdy, ktory pomaga w wejscie w zakret.<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):Kiedyś jakiś kierowca robił wszystkie zakręty "driftem" ale miał czasy dużo gorsze od innych zawodników, po prostu był widowiskowy... Tutaj ten ziomek ma 1 miejsce w kwalifikacjach, ale nie wiemy czy startowal jeszcze ktoś po nim, czy on startował jako ostatni po super pole...<br><hr>H<br>Komentatorzy napisał(a):Driftowanie jest niczym innym jak zrywaniem optymalnego toru jazdy. Prawie w wszystkich rajdach sprowadza sie to do strat czasowych. W supermoto jest jednak inaczej. Ten slizg boczny pomaga im w wytraceniu predkosci i ustawieniu moto do zakretu. Mysle, ze na mokrej trasie moze to zdac egzamin i dla torowek.<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):20 stopni na drifcie wykonczonym przed szczytem to żaden zysk. Drifty w SM byly 5 razy wieksze w 2006 niz teraz bo teraz okazalo sie ze hamowanie straightline jest duzo bardziej efektywne niz hamowanie z driftem przez co opoznia brakemarker i wydluza prosta. Drift rzedu 10-20stopni w szczycie zakretu - jako powerdrift - to jak najbardziej zlamanie utartych regul i zysk na wyjsciu....<br><hr>Zaphod<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ktos kiedys powiedzial zebym nie dyskutowal z debilami. Bo sprowadza mnie do swojego poziomu i zabija doswiadczeniem. A twoje obrazliwe teksty sa na miare 15 latka. Popatrz w lustro i zobacz jak robisz sobie z twarzy dup....<br><hr>ghost84Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011
1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.
<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):wsiądź na motocykl i pojedź na zawody, zamiast tworzyć swoje teorie. Widziałeś kiedyś na żywo oponę po wyścigu, treningu, umiesz wyczuć różnicę w przyczepności, itd. Jakie czasy kręcisz, że uważasz się za mądrzejszego od Andy Ibotta? Ignorancja Twoja dowodzi tylko tego, że znajomość tego sportu opierasz na swoich przypuszczeniach. Pomiędzy Dunlop qualifier a opona wyścigową jest przepaść, 3 sekundy na szosowej oponie do rekordu toru to jest rewelacja, jak pojeździsz i dojdziesz chociaż do poziomu najszybszych zawodników z Pucharu Polski to zobaczysz o co chodzi.<br><hr>filu#12<br>Komentatorzy napisał(a):Andy Ibotta jest wspanialym riderem,ale z innej epoki. Nie mam nic do niego.Ale mogl by nie pisac farmazonow na temat ze nie rozumie jak kierowcy na superbikach z super oponami ciagle sie wywracaja. Od jego czasow ten sport sie zmienil o 360stopni. A co do czasow na slikach i na normalnych oponach to 3 sekundy to szacun, o ile parametry moto sa podobne. Bo czy na 500ccm na slikach da sie szybciej niz na 1000ccm na normalnej oponie.A jesli chodzi o moje czasy to juz nie wykrecam od czasu jak na Slowacji zlamalem kregoslup.Kto byl 4lata temu to potwierdzi ze dawalem rade.
Pozdrawiam<br><hr>ghost84<br>Komentatorzy napisał(a):Ach, to Ciebie zrzuciliśmy ze schodów za pieprzenie farazonów o jeździe. Rzeczywiście, coś tam mówiłeś, że cię bolą plecy. Coś se złamałeś?
No dawno już nie mieliśmy takiej polewki z kolesia, który o motorach wie tylko tyle ile przeczyta na forum w internecie.
Mówisz, że dawałeś radę? No faktycznie, dawałeś. Szczególnie jak się schylałeś po mydło.
Mówiliśmy Ci już wtedy, nie zabieraj głosu w dyskusji na temat, o którym nie masz pojęcia. Ale Ty nadal swoje. Pewnie spodobało Ci się schylanie po mydło. Kwiczałeś wtedy ze szczęścia, to mnie nie dziwi, że polubiłeś<br><hr>Surogat<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Polecam lekturęKomentatorzy napisał(a):Mógłby ktoś wyjaśnić jak on wprowadza motocykl w poślizg w czasie hamowania przez zakrętem?
Podejrzewam tylny hamulec. Tylko jaki jest sens?<br><hr>keg<br>Komentatorzy napisał(a):A czy nie czasem to jest efekt tego, że prawie 100% masy motocykla spoczywa przy takim hamowaniu na przednim kole i tył idzie tak lekko albo wręcz się odrywa od toru ? Wtedy hamowanie tyłem nie ma nic do tego. <br><hr>nick <br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
taaaa...Komentatorzy napisał(a):Mógłby ktoś wyjaśnić jak on wprowadza motocykl w poślizg w czasie hamowania przez zakrętem?
Podejrzewam tylny hamulec. Tylko jaki jest sens?<br><hr>keg<br>Komentatorzy napisał(a):taaa... tylny hamulec. weź ty się porządnie walnij w łepetynę.<br><hr>Rubel<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości