Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Czucie przyczepności - jak je zdobyć?
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Czucie przyczepności - jak je zdobyć?

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 13/6/2011, 23:01

Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011

1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.

<br><hr>ghost84<br>
wsiądź na motocykl i pojedź na zawody, zamiast tworzyć swoje teorie. Widziałeś kiedyś na żywo oponę po wyścigu, treningu, umiesz wyczuć różnicę w przyczepności, itd. Jakie czasy kręcisz, że uważasz się za mądrzejszego od Andy Ibotta? Ignorancja Twoja dowodzi tylko tego, że znajomość tego sportu opierasz na swoich przypuszczeniach. Pomiędzy Dunlop qualifier a opona wyścigową jest przepaść, 3 sekundy na szosowej oponie do rekordu toru to jest rewelacja, jak pojeździsz i dojdziesz chociaż do poziomu najszybszych zawodników z Pucharu Polski to zobaczysz o co chodzi.<br><hr>filu#12
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/6/2011, 23:07

Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011

1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.

<br><hr>ghost84<br>
Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze - to nie jest tekst redakcji. Popatrz na tytuł. Po drugie tu są naprawdę fachowe rady. 3sek na DROGOWYCH oponach to jest nic! Gdyby porównac czasy obu gości na slickach to co innego. Niektórzy jak gonią ścigantów na sportowych kapciach po przyjeździe z ulicy z oponami na droge leża po kilku pierwszych łukach (akurat tamci się rogrzewają i zaczynają coraz głebiej składać i odważniej odwijać ;> ), więc nie pier..... tylko zajmij się jazdą na wprost i stawianiem na gumę jeśli tylko to jesteś w stanie zrozumieć, bo nie widzę sensu z wyskakiwaniem z czasami najlepszych jeździców na świecie, na najlepszych oponach z maszynami ustawionymi pod siebie do treningu na torze dla zwykłego kozaka.<br><hr>podpis cyfrowy - wymagane IQ>120<br>
Komentatorzy napisał(a):Skoro piszesz o zwyklych kozakach to nie widze sensu przygarniania o kierowcach takich jak Simon Crafar. A to twoj cytat"Często jestem zaszokowany, że nawet w wyścigach na najwyższym poziomie zawodnikom zdarzają się upadki. Można utrzymywać i utrzymuje się, że jeżdżą oni na krawędzi, ponieważ są najszybsi na świecie. Kiedyś w to wierzyłem, ale teraz już nie." Wiec twoje IQ>120 chyba sie gdzies zapodzialo. Albo piszesz o oponach do jazdy cywilnej, albo o torowych. A i nie widze zadnych fachowych rad w tym artykule, no bo niby jakie??<br><hr>ghost84<br>
radą jest zrozumienie i myślenie nad tym co się robi- widać, że trudne dla poniektórych. Jak będziesz mieć doświadczenie i będziesz myśleć nad tym co robisz, gdy jeździsz i co robić by być szybszym, to nie będziesz potrzebował "łopatologicznego" wyjaśnienia<br><hr>filu#12
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/6/2011, 23:19

Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011

1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.

<br><hr>ghost84<br>
Komentatorzy napisał(a):wsiądź na motocykl i pojedź na zawody, zamiast tworzyć swoje teorie. Widziałeś kiedyś na żywo oponę po wyścigu, treningu, umiesz wyczuć różnicę w przyczepności, itd. Jakie czasy kręcisz, że uważasz się za mądrzejszego od Andy Ibotta? Ignorancja Twoja dowodzi tylko tego, że znajomość tego sportu opierasz na swoich przypuszczeniach. Pomiędzy Dunlop qualifier a opona wyścigową jest przepaść, 3 sekundy na szosowej oponie do rekordu toru to jest rewelacja, jak pojeździsz i dojdziesz chociaż do poziomu najszybszych zawodników z Pucharu Polski to zobaczysz o co chodzi.<br><hr>filu#12<br>
Andy Ibotta jest wspanialym riderem,ale z innej epoki. Nie mam nic do niego.Ale mogl by nie pisac farmazonow na temat ze nie rozumie jak kierowcy na superbikach z super oponami ciagle sie wywracaja. Od jego czasow ten sport sie zmienil o 360stopni. A co do czasow na slikach i na normalnych oponach to 3 sekundy to szacun, o ile parametry moto sa podobne. Bo czy na 500ccm na slikach da sie szybciej niz na 1000ccm na normalnej oponie.A jesli chodzi o moje czasy to juz nie wykrecam od czasu jak na Slowacji zlamalem kregoslup.Kto byl 4lata temu to potwierdzi ze dawalem rade.
Pozdrawiam<br><hr>ghost84
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/6/2011, 23:48

Co się dzieje ze ścigaczem? Takie artykuły to po prostu żenada? kto to pisze? Przecież ktoś kto napisał ten artykuł ma 13 lat i fruwa skuterem. Chłopie nie masz pojęcia o wyścigach motocyklowych czy jakichkolwiek w ogóle wyścigach, presji, sponsorach lub ich braku. <br><hr>pwpsrspl@o2.pl
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/6/2011, 23:52

Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011

1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.

<br><hr>ghost84<br>
Komentatorzy napisał(a):Po pierwsze - to nie jest tekst redakcji. Popatrz na tytuł. Po drugie tu są naprawdę fachowe rady. 3sek na DROGOWYCH oponach to jest nic! Gdyby porównac czasy obu gości na slickach to co innego. Niektórzy jak gonią ścigantów na sportowych kapciach po przyjeździe z ulicy z oponami na droge leża po kilku pierwszych łukach (akurat tamci się rogrzewają i zaczynają coraz głebiej składać i odważniej odwijać ;> ), więc nie pier..... tylko zajmij się jazdą na wprost i stawianiem na gumę jeśli tylko to jesteś w stanie zrozumieć, bo nie widzę sensu z wyskakiwaniem z czasami najlepszych jeździców na świecie, na najlepszych oponach z maszynami ustawionymi pod siebie do treningu na torze dla zwykłego kozaka.<br><hr>podpis cyfrowy - wymagane IQ>120<br>
Komentatorzy napisał(a):Skoro piszesz o zwyklych kozakach to nie widze sensu przygarniania o kierowcach takich jak Simon Crafar. A to twoj cytat"Często jestem zaszokowany, że nawet w wyścigach na najwyższym poziomie zawodnikom zdarzają się upadki. Można utrzymywać i utrzymuje się, że jeżdżą oni na krawędzi, ponieważ są najszybsi na świecie. Kiedyś w to wierzyłem, ale teraz już nie." Wiec twoje IQ>120 chyba sie gdzies zapodzialo. Albo piszesz o oponach do jazdy cywilnej, albo o torowych. A i nie widze zadnych fachowych rad w tym artykule, no bo niby jakie??<br><hr>ghost84<br>
Komentatorzy napisał(a):radą jest zrozumienie i myślenie nad tym co się robi- widać, że trudne dla poniektórych. Jak będziesz mieć doświadczenie i będziesz myśleć nad tym co robisz, gdy jeździsz i co robić by być szybszym, to nie będziesz potrzebował "łopatologicznego" wyjaśnienia<br><hr>filu#12<br>
Filu nie bede sie z toba licytowal ktory rider z tego forum jezdzi najlepiej, bo ta wymiana slow nie do tego.
Prosze powiedz mi wiec dlaczego tacy sciganci jak Rossi i inni ktorzy scigaja sie w najlepszych klasach wywracaja sie na torach??<br><hr>ghost84
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/6/2011, 00:06

Komentatorzy napisał(a):Co się dzieje ze ścigaczem? Takie artykuły to po prostu żenada? kto to pisze? Przecież ktoś kto napisał ten artykuł ma 13 lat i fruwa skuterem. Chłopie nie masz pojęcia o wyścigach motocyklowych czy jakichkolwiek w ogóle wyścigach, presji, sponsorach lub ich braku. <br><hr>pwpsrspl@o2.pl<br>
Artykul ten napisal Andy Ibbott z California Superbike School.
Nie moze zrozumiec jak zawodowcy na superbikach z super oponami zaliczaja wywrotki:)

<br><hr>ghost84
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/6/2011, 08:35

Komentatorzy napisał(a):Co się dzieje ze ścigaczem? Takie artykuły to po prostu żenada? kto to pisze? Przecież ktoś kto napisał ten artykuł ma 13 lat i fruwa skuterem. Chłopie nie masz pojęcia o wyścigach motocyklowych czy jakichkolwiek w ogóle wyścigach, presji, sponsorach lub ich braku. <br><hr>pwpsrspl@o2.pl<br>
HAHHAHAH skąd się urwałeś człowieku? Mówi Ci cos California Superbike School? aaa niieee, przepraszam! Ty SAM nauczyłeś się jeździć, SAM wiesz najlepiej jak działa motocykl. Poszukaj w necie kto to jest, ten Andy Ibbott, pójdz na PROFESJONALNY kurs doszkalania, a później skoryguj te pierdoły, które tu napisałeś. Powodzenia,<br><hr>Ibbott to miszcz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/6/2011, 10:18

Komentatorzy napisał(a):Co się dzieje ze ścigaczem? Takie artykuły to po prostu żenada? kto to pisze? Przecież ktoś kto napisał ten artykuł ma 13 lat i fruwa skuterem. Chłopie nie masz pojęcia o wyścigach motocyklowych czy jakichkolwiek w ogóle wyścigach, presji, sponsorach lub ich braku. <br><hr>pwpsrspl@o2.pl<br>
prawdziwą żenadą są takie wypowiedzi jak twoja...<br><hr>FGuru
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/6/2011, 10:34

Komentatorzy napisał(a):Mógłby ktoś wyjaśnić jak on wprowadza motocykl w poślizg w czasie hamowania przez zakrętem?
Podejrzewam tylny hamulec. Tylko jaki jest sens?<br><hr>keg<br>
Podejrzewam, że robi to podobnie do riderów supermoto. Ostra redukcja 2-3 biegi w dół i kontrola obroty tylnego koła sprzęgłem.<br><hr>olly
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/6/2011, 11:56

Teraz po obejrzeniu bibli motocyklisty wszyscy nie chca miec ,,pasków tchórza,,i bedą papierem ściernym je pucowac :)<br><hr>bynek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/6/2011, 13:08

Wszedłem zaciekawiony tytułem, czytam... czytam... i NIC. Zero konkretów. O co chodzi? Komuś się nudziło?<br><hr>pan_wiewiorka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/6/2011, 14:38

Komentatorzy napisał(a):Wszedłem zaciekawiony tytułem, czytam... czytam... i NIC. Zero konkretów. O co chodzi? Komuś się nudziło?<br><hr>pan_wiewiorka<br>
a to chciałeś dostać do ręki manual, gdzie w punktach byłoby rozpisane jak osiąga sie czucie granicy przyczepności? Są konkrety - jeździć na oponach które wcześnie dadzą ci czucie utraty przyczepności. Spodziewaleś się jakiś magicznych sztuczek?<br><hr>Specjalista
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/6/2011, 23:23

Komentatorzy napisał(a):"Tańczący tył" przy dojeżdżaniu do zakrętów to kwestia ostrej redukcji biegów. Na zawodach supermoto można to zjawisko zaobserwować, bo pojawia się nagminnie. :)<br><hr>Kaczmaro<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak. W Supermoto widac to najlepiej,ale to tez jest taki styl jazdy, ktory pomaga w wejscie w zakret.<br><hr>ghost84<br>
Komentatorzy napisał(a):Kiedyś jakiś kierowca robił wszystkie zakręty "driftem" ale miał czasy dużo gorsze od innych zawodników, po prostu był widowiskowy... Tutaj ten ziomek ma 1 miejsce w kwalifikacjach, ale nie wiemy czy startowal jeszcze ktoś po nim, czy on startował jako ostatni po super pole...<br><hr>H<br>
Komentatorzy napisał(a):Driftowanie jest niczym innym jak zrywaniem optymalnego toru jazdy. Prawie w wszystkich rajdach sprowadza sie to do strat czasowych. W supermoto jest jednak inaczej. Ten slizg boczny pomaga im w wytraceniu predkosci i ustawieniu moto do zakretu. Mysle, ze na mokrej trasie moze to zdac egzamin i dla torowek.<br><hr>ghost84<br>
20 stopni na drifcie wykonczonym przed szczytem to żaden zysk. Drifty w SM byly 5 razy wieksze w 2006 niz teraz bo teraz okazalo sie ze hamowanie straightline jest duzo bardziej efektywne niz hamowanie z driftem przez co opoznia brakemarker i wydluza prosta. Drift rzedu 10-20stopni w szczycie zakretu - jako powerdrift - to jak najbardziej zlamanie utartych regul i zysk na wyjsciu....<br><hr>Zaphod
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/6/2011, 09:30

Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011

1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.

<br><hr>ghost84<br>
Komentatorzy napisał(a):wsiądź na motocykl i pojedź na zawody, zamiast tworzyć swoje teorie. Widziałeś kiedyś na żywo oponę po wyścigu, treningu, umiesz wyczuć różnicę w przyczepności, itd. Jakie czasy kręcisz, że uważasz się za mądrzejszego od Andy Ibotta? Ignorancja Twoja dowodzi tylko tego, że znajomość tego sportu opierasz na swoich przypuszczeniach. Pomiędzy Dunlop qualifier a opona wyścigową jest przepaść, 3 sekundy na szosowej oponie do rekordu toru to jest rewelacja, jak pojeździsz i dojdziesz chociaż do poziomu najszybszych zawodników z Pucharu Polski to zobaczysz o co chodzi.<br><hr>filu#12<br>
Komentatorzy napisał(a):Andy Ibotta jest wspanialym riderem,ale z innej epoki. Nie mam nic do niego.Ale mogl by nie pisac farmazonow na temat ze nie rozumie jak kierowcy na superbikach z super oponami ciagle sie wywracaja. Od jego czasow ten sport sie zmienil o 360stopni. A co do czasow na slikach i na normalnych oponach to 3 sekundy to szacun, o ile parametry moto sa podobne. Bo czy na 500ccm na slikach da sie szybciej niz na 1000ccm na normalnej oponie.A jesli chodzi o moje czasy to juz nie wykrecam od czasu jak na Slowacji zlamalem kregoslup.Kto byl 4lata temu to potwierdzi ze dawalem rade.
Pozdrawiam<br><hr>ghost84<br>
Ach, to Ciebie zrzuciliśmy ze schodów za pieprzenie farazonów o jeździe. Rzeczywiście, coś tam mówiłeś, że cię bolą plecy. Coś se złamałeś?
No dawno już nie mieliśmy takiej polewki z kolesia, który o motorach wie tylko tyle ile przeczyta na forum w internecie.
Mówisz, że dawałeś radę? No faktycznie, dawałeś. Szczególnie jak się schylałeś po mydło.
Mówiliśmy Ci już wtedy, nie zabieraj głosu w dyskusji na temat, o którym nie masz pojęcia. Ale Ty nadal swoje. Pewnie spodobało Ci się schylanie po mydło. Kwiczałeś wtedy ze szczęścia, to mnie nie dziwi, że polubiłeś :-)<br><hr>Surogat
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/6/2011, 10:18

Komentatorzy napisał(a):"Tańczący tył" przy dojeżdżaniu do zakrętów to kwestia ostrej redukcji biegów. Na zawodach supermoto można to zjawisko zaobserwować, bo pojawia się nagminnie. :)<br><hr>Kaczmaro<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak. W Supermoto widac to najlepiej,ale to tez jest taki styl jazdy, ktory pomaga w wejscie w zakret.<br><hr>ghost84<br>
Komentatorzy napisał(a):Kiedyś jakiś kierowca robił wszystkie zakręty "driftem" ale miał czasy dużo gorsze od innych zawodników, po prostu był widowiskowy... Tutaj ten ziomek ma 1 miejsce w kwalifikacjach, ale nie wiemy czy startowal jeszcze ktoś po nim, czy on startował jako ostatni po super pole...<br><hr>H<br>
Komentatorzy napisał(a):Driftowanie jest niczym innym jak zrywaniem optymalnego toru jazdy. Prawie w wszystkich rajdach sprowadza sie to do strat czasowych. W supermoto jest jednak inaczej. Ten slizg boczny pomaga im w wytraceniu predkosci i ustawieniu moto do zakretu. Mysle, ze na mokrej trasie moze to zdac egzamin i dla torowek.<br><hr>ghost84<br>
Komentatorzy napisał(a):20 stopni na drifcie wykonczonym przed szczytem to żaden zysk. Drifty w SM byly 5 razy wieksze w 2006 niz teraz bo teraz okazalo sie ze hamowanie straightline jest duzo bardziej efektywne niz hamowanie z driftem przez co opoznia brakemarker i wydluza prosta. Drift rzedu 10-20stopni w szczycie zakretu - jako powerdrift - to jak najbardziej zlamanie utartych regul i zysk na wyjsciu....<br><hr>Zaphod<br>
Dobrze wiedziec.Dzieki za pouczenie:)<br><hr>ghost84
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/6/2011, 10:27

Komentatorzy napisał(a):Co to za artykul?!Totalna porazka, a twoje porownanie z dup....wziete!
Po pierwsze. Kazdy zawodowy kierowca Ci powie, ze pod presja teamu i sponsorow,
kierowcy rajdowi sa zmuszani do jezdzenia na pelnej manetce. To nie banda instruktorow z U.S. Poza tym Ty chyba nie widziales opony po 22 okrazeniach np. W motogp czy Wsbk?? Nie wspomne, ze wiekszosc torow rajdowych ma pare typow asfaltu. "Leon Camier uzyskaÅ‚ czas okrążenia na torze w Sears Point (19 zakrÄ™tów), zaledwie o trzy sekundy gorszy od najlepszego czasu kwalifikacji w klasie AMA Supersport, jadÄ…c seryjnÄ… sześćsetkÄ… na oponach Dunlop Qualifier…" Czlowieku popatrz na czasy kwalifikacyjne z motogp. Roznice pomiedzy zawodnikami sa czasami liczone w 0.000 sekundy. np.AIRASIA BRITISH GRAND PRIX
MotoGP Qualifying Practice Classification 2011

1 27 Casey STONER AUS Repsol Honda Team Honda 308.9 2'02.020
2 58 Marco SIMONCELLI ITA San Carlo Honda Gresini Honda 306.6 2'02.208 0.188 / 0.188
3 1 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 305.3 2'02.237 0.217 / 0.029
4 11 Ben SPIES USA Yamaha Factory Racing Yamaha 304.1 2'02.677 0.657 / 0.440
Przestan siac idiotyzmy, na tematy na jakie u was w redakcji nie macie pojecia i rosze pisac dalej o stunice i wszystkim gdzie mozna zrobic kopiuj i wklej.
Ten artykol swiadczy o tym jaka amatorska redakcja jestescie.

<br><hr>ghost84<br>
Komentatorzy napisał(a):wsiądź na motocykl i pojedź na zawody, zamiast tworzyć swoje teorie. Widziałeś kiedyś na żywo oponę po wyścigu, treningu, umiesz wyczuć różnicę w przyczepności, itd. Jakie czasy kręcisz, że uważasz się za mądrzejszego od Andy Ibotta? Ignorancja Twoja dowodzi tylko tego, że znajomość tego sportu opierasz na swoich przypuszczeniach. Pomiędzy Dunlop qualifier a opona wyścigową jest przepaść, 3 sekundy na szosowej oponie do rekordu toru to jest rewelacja, jak pojeździsz i dojdziesz chociaż do poziomu najszybszych zawodników z Pucharu Polski to zobaczysz o co chodzi.<br><hr>filu#12<br>
Komentatorzy napisał(a):Andy Ibotta jest wspanialym riderem,ale z innej epoki. Nie mam nic do niego.Ale mogl by nie pisac farmazonow na temat ze nie rozumie jak kierowcy na superbikach z super oponami ciagle sie wywracaja. Od jego czasow ten sport sie zmienil o 360stopni. A co do czasow na slikach i na normalnych oponach to 3 sekundy to szacun, o ile parametry moto sa podobne. Bo czy na 500ccm na slikach da sie szybciej niz na 1000ccm na normalnej oponie.A jesli chodzi o moje czasy to juz nie wykrecam od czasu jak na Slowacji zlamalem kregoslup.Kto byl 4lata temu to potwierdzi ze dawalem rade.
Pozdrawiam<br><hr>ghost84<br>
Komentatorzy napisał(a):Ach, to Ciebie zrzuciliśmy ze schodów za pieprzenie farazonów o jeździe. Rzeczywiście, coś tam mówiłeś, że cię bolą plecy. Coś se złamałeś?
No dawno już nie mieliśmy takiej polewki z kolesia, który o motorach wie tylko tyle ile przeczyta na forum w internecie.
Mówisz, że dawałeś radę? No faktycznie, dawałeś. Szczególnie jak się schylałeś po mydło.
Mówiliśmy Ci już wtedy, nie zabieraj głosu w dyskusji na temat, o którym nie masz pojęcia. Ale Ty nadal swoje. Pewnie spodobało Ci się schylanie po mydło. Kwiczałeś wtedy ze szczęścia, to mnie nie dziwi, że polubiłeś :-)<br><hr>Surogat<br>
Ktos kiedys powiedzial zebym nie dyskutowal z debilami. Bo sprowadza mnie do swojego poziomu i zabija doswiadczeniem. A twoje obrazliwe teksty sa na miare 15 latka. Popatrz w lustro i zobacz jak robisz sobie z twarzy dup....<br><hr>ghost84
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/6/2011, 12:29

Komentatorzy napisał(a):Mógłby ktoś wyjaśnić jak on wprowadza motocykl w poślizg w czasie hamowania przez zakrętem?
Podejrzewam tylny hamulec. Tylko jaki jest sens?<br><hr>keg<br>
Komentatorzy napisał(a):A czy nie czasem to jest efekt tego, że prawie 100% masy motocykla spoczywa przy takim hamowaniu na przednim kole i tył idzie tak lekko albo wręcz się odrywa od toru ? Wtedy hamowanie tyłem nie ma nic do tego. <br><hr>nick <br>
Polecam lekturÄ™ :) <a href="http://www.supermotoracer.com/SMR%20Tech%20stories/iss2_backitin.pdf" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.supermotoracer.com/SMR%20Tech%20stories/iss2_backitin.pdf</a><br><hr>olly
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/6/2011, 13:59

Dużo słów, mało treści. <br><hr>Jebacka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/6/2011, 14:26

Fajne filmiki<br><hr>peli
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/6/2011, 06:30

Komentatorzy napisał(a):Mógłby ktoś wyjaśnić jak on wprowadza motocykl w poślizg w czasie hamowania przez zakrętem?
Podejrzewam tylny hamulec. Tylko jaki jest sens?<br><hr>keg<br>
Komentatorzy napisał(a):taaa... tylny hamulec. weź ty się porządnie walnij w łepetynę.<br><hr>Rubel<br>
taaaa...:)<br><hr>eniak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê