sv 1000 sprzęgło - olej w dot 4 ?
Posty: 16
• Strona 1 z 1
sv 1000 sprzęgło - olej w dot 4 ?
Witam !
Jakiś tydzień temu wymieniałem Dot w sprzęgle .
Wczoraj zauważyłem wyciek przy silniku, myślałem że to olej ale to z pompy sprzęgła więc Dot . otworzyłem zbiorniczek a tam lekko czarny dot (wymieniany tydzień temu) . Czemu może cieknąć i czy mógł się dostać tam olej ze skrzyni biegów ? Nie za bardzo kumam tą technologie sprzęgła hydraulicznego ...
Jakiś tydzień temu wymieniałem Dot w sprzęgle .
Wczoraj zauważyłem wyciek przy silniku, myślałem że to olej ale to z pompy sprzęgła więc Dot . otworzyłem zbiorniczek a tam lekko czarny dot (wymieniany tydzień temu) . Czemu może cieknąć i czy mógł się dostać tam olej ze skrzyni biegów ? Nie za bardzo kumam tą technologie sprzęgła hydraulicznego ...
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
standard
uszczelka tłoczka sprzęgła do ATF, powiedzmy na godzine i wyczyścić i zamontować, jak nie pomoże to rozebrać i na 2 godziny do ATF ( olej do skrzyn biegow pod jego wpływem spuchnie ) chyba kumasz o co chodzi, bądź ostrożny żeby za bardzo nie spuchła. Ja miałem sprzęgło ATF zalane
i wszystko popuchło łącznie z ta uszczelka to później jej wsadzić nie moglem
obciąłem w kolo nożyczkami po chamsku ja trochę i
kur nie cieknie juz a bylo jak u ciebie. na ATF ze 2 miechy latalem
pozniej zestaw naprawczy w pompę sprzęgła, górna gumę zbiorniczka jakos wcisnąłem
i dolna uszczelka obcięta 







TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
thx za dobry plan
. porozkminiam.
trochę głupio rozwiązali budowę tego sprzęgła - prowadnica od tłoczka jest narażona na cały bród z łańcucha.

trochę głupio rozwiązali budowę tego sprzęgła - prowadnica od tłoczka jest narażona na cały bród z łańcucha.
Ostatnio edytowano 17/5/2011, 20:57 przez amahay, łącznie edytowano 1 raz
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
numer tej uszczelki przemore gdzies wrzucal, zreszta
http://www.cycle-parts.com/default.aspx
poszukaj jak co
http://www.cycle-parts.com/default.aspx
poszukaj jak co
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
otworzyłem wszystko ładnie i rozwiązałem zagadkę : skąd bród w dot'cie i czemu kapie .
Otóż cieknie z tłoka na dole dot bo uszczelki na tłoczku chyba są do wymiany do tego cały syf z łańcucha tłok zasysa przez nieszczelność .
tak jak pisałem wcześniej : beznadziejnie rozwiązali budowę tego - wszystko jest narażone na duży syf z łańcucha ,smary itp...
Otóż cieknie z tłoka na dole dot bo uszczelki na tłoczku chyba są do wymiany do tego cały syf z łańcucha tłok zasysa przez nieszczelność .
tak jak pisałem wcześniej : beznadziejnie rozwiązali budowę tego - wszystko jest narażone na duży syf z łańcucha ,smary itp...
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
nie masz takiej gumki na tym wysprzęgliku? W nowszych TLR (2003) taką dodatkową montowano fabrycznie. Poszukaj w czesciach ori w necie. Może pasować bedzie 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Gwoli pomocy innym użytkownikom SV1000,DL1000,GSX1300R i chyba też TL 1000 kod do tej uszczelki to 23163-06B00-000.
Nie dajcie się robić suzuki
bo suzuki chce żebyście kupili cały siłownik i nie robi zestawów naprawczych do siłownika najprawdopodobniej dlatego że często się psuje , nic dziwnego bo jak pisałem wyżej rozwiązanie budowy "tego" jest tak prowizoryczne jak budowa cepa .
na koniec radzę każdemu ze sprzęgłem hydraulicznym zajrzeć profilaktycznie w to miejsce i wyczyścić wszystko nawet jak nie cieknie , zawsze to podziała parę miesięcy czy lat dłużej.
pzdr
Nie dajcie się robić suzuki

na koniec radzę każdemu ze sprzęgłem hydraulicznym zajrzeć profilaktycznie w to miejsce i wyczyścić wszystko nawet jak nie cieknie , zawsze to podziała parę miesięcy czy lat dłużej.

-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław

http://www.mrcycles.com/fiche_section_d ... &fveh=2177
dokładnie chodzi o numer 26 na rozpisce. Dobrze chroni tłoczek i cylinder choć uszczelki w którą wchodzi popychacz nadal nie. Dobry jest patent ze słomką dociętą z Mc donalds na wymiar na ten popychacz i przytrzymaną sprężynką od długopisu (rozciągnietą odpowiednio) - wtedy popychacz jest czysty, i uszczelka chroniona.
tutaj link do tego patentu:
http://www.chucksirois.com/TL1000/push- ... d-seal.htm
Myślę, ze konstrukcja w większości V2 litrowych suzuki jest identyczna lub bardzo podobna. Nawet gs 500 ma taki sam popychacz..
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
problem z uszczelniaczem na tłoczku jest taki, że on nowy ma kształt jakby skośny a po rozpuchnięciu będzie plaski...ja bym tam sie nie bawił bo jak już masz za 30zł uszczelkę to nie warto rozbierać 2 razy... poza tym gumie nie przybywa materiału a jedynie jej pory się rozszerzają stąd się robi większa. dla mnie to druciarstwo 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
A dr. to co - druciarz
u mnie po miesięcznym maczaniu w ATF tak spuchła ze nie moglem jej założyć no to chamsko nożyczkami obciąłem i co i nie cieknie a tak ciekło ze masakra
. Zaznaczam ze nie wiedziałem ze da sie sama uszczelkę kupić


TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
amahay napisał(a):Gwoli pomocy innym użytkownikom SV1000,DL1000,GSX1300R i chyba też TL 1000 kod do tej uszczelki to 23163-06B00-000.
Nie dajcie się robić suzukibo suzuki chce żebyście kupili cały siłownik i nie robi zestawów naprawczych do siłownika najprawdopodobniej dlatego że często się psuje , nic dziwnego bo jak pisałem wyżej rozwiązanie budowy "tego" jest tak prowizoryczne jak budowa cepa .
na koniec radzę każdemu ze sprzęgłem hydraulicznym zajrzeć profilaktycznie w to miejsce i wyczyścić wszystko nawet jak nie cieknie , zawsze to podziała parę miesięcy czy lat dłużej.pzdr
Napisałem wyżej Arturze kod do uszczelki . W samym suzuki zamawiam . Mimo że mówili że tylko cały siłownik ... nie kumam tego trochę ale no co zrobić .
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
na przyszłość po prostu numer części podajesz (np z tego mrcycles.com) jaką chcesz zamówić i nic wiecej nie mówisz
Oni padają kwote i czas za ile będzie i jak pasuje to niech wysyłają. Nie ma co z nimi rozmawiać bo się nie znają.

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości