Zobacz wątek - sv 1000 sprzęgło - olej w dot 4 ?
NAS Analytics TAG

sv 1000 sprzęgło - olej w dot 4 ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

sv 1000 sprzęgło - olej w dot 4 ?

Postprzez amahay » 16/5/2011, 17:25

Witam !
Jakiś tydzień temu wymieniałem Dot w sprzęgle .
Wczoraj zauważyłem wyciek przy silniku, myślałem że to olej ale to z pompy sprzęgła więc Dot . otworzyłem zbiorniczek a tam lekko czarny dot (wymieniany tydzień temu) . Czemu może cieknąć i czy mógł się dostać tam olej ze skrzyni biegów ? Nie za bardzo kumam tą technologie sprzęgła hydraulicznego ...
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez RUTRA.RD » 16/5/2011, 20:48

standard

:) uszczelka tłoczka sprzęgła do ATF, powiedzmy na godzine i wyczyścić i zamontować, jak nie pomoże to rozebrać i na 2 godziny do ATF ( olej do skrzyn biegow pod jego wpływem spuchnie ) chyba kumasz o co chodzi, bądź ostrożny żeby za bardzo nie spuchła. Ja miałem sprzęgło ATF zalane :) i wszystko popuchło łącznie z ta uszczelka to później jej wsadzić nie moglem :) obciąłem w kolo nożyczkami po chamsku ja trochę i :) kur nie cieknie juz a bylo jak u ciebie. na ATF ze 2 miechy latalem :) pozniej zestaw naprawczy w pompę sprzęgła, górna gumę zbiorniczka jakos wcisnąłem :) i dolna uszczelka obcięta :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez amahay » 16/5/2011, 20:56

thx za dobry plan ;). porozkminiam.
trochę głupio rozwiązali budowę tego sprzęgła - prowadnica od tłoczka jest narażona na cały bród z łańcucha.
Ostatnio edytowano 17/5/2011, 20:57 przez amahay, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RUTRA.RD » 16/5/2011, 21:34

numer tej uszczelki przemore gdzies wrzucal, zreszta
http://www.cycle-parts.com/default.aspx
poszukaj jak co
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez amahay » 17/5/2011, 20:59

otworzyłem wszystko ładnie i rozwiązałem zagadkę : skąd bród w dot'cie i czemu kapie .
Otóż cieknie z tłoka na dole dot bo uszczelki na tłoczku chyba są do wymiany do tego cały syf z łańcucha tłok zasysa przez nieszczelność .
tak jak pisałem wcześniej : beznadziejnie rozwiązali budowę tego - wszystko jest narażone na duży syf z łańcucha ,smary itp...
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Przemo_rene » 17/5/2011, 22:56

nie masz takiej gumki na tym wysprzęgliku? W nowszych TLR (2003) taką dodatkową montowano fabrycznie. Poszukaj w czesciach ori w necie. Może pasować bedzie ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez amahay » 25/5/2011, 09:18

Gwoli pomocy innym użytkownikom SV1000,DL1000,GSX1300R i chyba też TL 1000 kod do tej uszczelki to 23163-06B00-000.
Nie dajcie się robić suzuki :D bo suzuki chce żebyście kupili cały siłownik i nie robi zestawów naprawczych do siłownika najprawdopodobniej dlatego że często się psuje , nic dziwnego bo jak pisałem wyżej rozwiązanie budowy "tego" jest tak prowizoryczne jak budowa cepa .
na koniec radzę każdemu ze sprzęgłem hydraulicznym zajrzeć profilaktycznie w to miejsce i wyczyścić wszystko nawet jak nie cieknie , zawsze to podziała parę miesięcy czy lat dłużej. ;) pzdr
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Przemo_rene » 25/5/2011, 15:29

:) a ten element masz założony?

http://www.mrcycles.com/fiche_section_d ... &fveh=2177
dokładnie chodzi o numer 26 na rozpisce. Dobrze chroni tłoczek i cylinder choć uszczelki w którą wchodzi popychacz nadal nie. Dobry jest patent ze słomką dociętą z Mc donalds na wymiar na ten popychacz i przytrzymaną sprężynką od długopisu (rozciągnietą odpowiednio) - wtedy popychacz jest czysty, i uszczelka chroniona.

tutaj link do tego patentu:
http://www.chucksirois.com/TL1000/push- ... d-seal.htm

Obrazek

Myślę, ze konstrukcja w większości V2 litrowych suzuki jest identyczna lub bardzo podobna. Nawet gs 500 ma taki sam popychacz..
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez amahay » 26/5/2011, 17:37

kurde nie mam tego 26 bajera ... jutro idę do Suzuków i coś pozamawiam zabawki do sv ...
THX za bardzo przydatne linki !
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez RUTRA.RD » 27/5/2011, 00:18

a nie lepiej ta gume w ATF namoczyć ? spuchnie jak skrecona kostka :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez amahay » 27/5/2011, 10:08

Aż spróbuje z ciekawości :D ale powiedz ile to wytrzyma ? 2-3 miesiące ? I potem kupię ;) . Poza tym no proszę 28 zł za samą uszczelkę i tyle samo za tą nakładkę na tłok ...
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Przemo_rene » 27/5/2011, 10:30

problem z uszczelniaczem na tłoczku jest taki, że on nowy ma kształt jakby skośny a po rozpuchnięciu będzie plaski...ja bym tam sie nie bawił bo jak już masz za 30zł uszczelkę to nie warto rozbierać 2 razy... poza tym gumie nie przybywa materiału a jedynie jej pory się rozszerzają stąd się robi większa. dla mnie to druciarstwo :D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 27/5/2011, 11:17

A dr. to co - druciarz :) u mnie po miesięcznym maczaniu w ATF tak spuchła ze nie moglem jej założyć no to chamsko nożyczkami obciąłem i co i nie cieknie a tak ciekło ze masakra :) . Zaznaczam ze nie wiedziałem ze da sie sama uszczelkę kupić
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez amahay » 27/5/2011, 11:31

amahay napisał(a):Gwoli pomocy innym użytkownikom SV1000,DL1000,GSX1300R i chyba też TL 1000 kod do tej uszczelki to 23163-06B00-000.
Nie dajcie się robić suzuki :D bo suzuki chce żebyście kupili cały siłownik i nie robi zestawów naprawczych do siłownika najprawdopodobniej dlatego że często się psuje , nic dziwnego bo jak pisałem wyżej rozwiązanie budowy "tego" jest tak prowizoryczne jak budowa cepa .
na koniec radzę każdemu ze sprzęgłem hydraulicznym zajrzeć profilaktycznie w to miejsce i wyczyścić wszystko nawet jak nie cieknie , zawsze to podziała parę miesięcy czy lat dłużej. ;) pzdr


Napisałem wyżej Arturze kod do uszczelki . W samym suzuki zamawiam . Mimo że mówili że tylko cały siłownik ... nie kumam tego trochę ale no co zrobić .
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Przemo_rene » 27/5/2011, 12:13

na przyszłość po prostu numer części podajesz (np z tego mrcycles.com) jaką chcesz zamówić i nic wiecej nie mówisz :D Oni padają kwote i czas za ile będzie i jak pasuje to niech wysyłają. Nie ma co z nimi rozmawiać bo się nie znają.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez amahay » 28/5/2011, 15:00

No właśnie dziwnie bo kurde załatwiałem to przez znajomego który sam jest mechanikiem motocyklowym i do tego pracuje w suzuki ...
Ale thx. Bardzo przydatna stronka
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê