Zobacz wÄ…tek - Yamaha WR 250F
NAS Analytics TAG

Yamaha WR 250F

Enduro, Cross
_________

Postprzez Ka3oR » 20/4/2011, 12:20

yhym. :) tylko teraz tak jak dozbierac okoł 5 tyś na tego KTM albo tą Yamahe :D mam juz 3 tysiaki ale skad 5 to nie wiem ;D
Avatar użytkownika
Ka3oR
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20/4/2011, 10:22
Lokalizacja: Tarnów


Postprzez magik2208 » 20/4/2011, 15:47

za 5k 250 w 4t? No nie! Chyba że do remontu.... Zadbanego za to nie kupisz, jk już to patrz exc 125 i tyle...
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16


Postprzez Ka3oR » 20/4/2011, 17:50

Nie za 5 tysiecy tylko za 8,400 :)
http://allegro.pl/yamaha-wr-250f-250-f- ... 33915.html
:) jak sie wypowiesz ?
Avatar użytkownika
Ka3oR
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20/4/2011, 10:22
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez henio12323 » 20/4/2011, 18:21

hmm 2 rzeczy bo własnie nie pisałeś nic o kosztach. po 1 nie opłaca sie kupowac starych wyczynówek w 4T. 2003 rok minimum... po 2 nie kupuje sie motocykla w teren po aukcjach. 90% sprawnosci motocykla nie wyczytasz z fotek tylko przy oględzinach. do zdjec mógł byc umyty i wypucowany a co jak moze silnik pluje olejem zawieszenie pociekło, i np tłok jest na wykonczeniu - tego nie zobaczysz po fotkach.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Ka3oR » 21/4/2011, 19:26

Jeśli chodzi o pieniadze które moge poświecić na przyszłą pasje :) to góra 8 tysiecy ;/ może lepiej poczekać, dorobić w wakacje i kupić jakaś zadbana sztuke. Już sam nie wiem.
Avatar użytkownika
Ka3oR
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20/4/2011, 10:22
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez henio12323 » 21/4/2011, 19:34

zdecydowanie. w starego sportowego 4T nie ma co sie pchac. chyba że kupisz za 8k cos w 2T. na pewno bedzie duzo lepsze :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Ka3oR » 21/4/2011, 19:49

Hmmm... mozesz mi powiedziec od ilu lat, miesiecy śmigasz na motocyklach ?
Avatar użytkownika
Ka3oR
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20/4/2011, 10:22
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez henio12323 » 21/4/2011, 19:53

z 8 lat juz bedzie :D i z 10 motocykli :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Ka3oR » 21/4/2011, 19:59

a można poznać twój wiek :) ?
Avatar użytkownika
Ka3oR
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20/4/2011, 10:22
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez domin195 » 21/4/2011, 20:28

jak już kolega podawał link do yamahy wr to się chciałem coś zapytać tak z ciekawości odnośnie tego modelu tylko że 400-450ccm. czy to prawda że te motocykle są awaryjne?
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez henio12323 » 21/4/2011, 21:02

ja mam 20 lat :D
domin prawda oczywiscie :) kazdy motocykl jest cholernie awaryjny..... o ile sie nie dba :) to są delikatne sprzety z racji tego że są to wyczynówki. ty masz DR to lajtowny motorek niskoobrotowy nie wyżyłowany on jeździ i jeździ.... WR to wyczynówka, o wszystko trzeba szczególnie dbac. częsci wszystkie są zaprojektowane by dawać moc i poprawiać osiągi a nie po to żeby przejechały milion km :D ogólnie jak wymieniasz wszystko w miare serwisowo na czas i w miare dbasz to motocykl jest bezawaryjny. awarie (np strzelające zawory, pekające łancuszki itp) biorą sie tylko z niedbalstwa włascicieli.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez magik2208 » 21/4/2011, 22:09

Tak, najczesciej wlasnie ludzie sie zala na te glowice i to w kazdym wyczynowym cieczaku 4t. No jak co niektorzy wlewaja wode z kranu do chlodnicy a do tego odpalaja i za 5-10sekund jada i wkrecaja do 10tys, no to chyba nie dziwne? Podejzewam ze samochody jakims cudem wytrzymuja jazde na -20 od razu po odpaleniu bo sie kreci do ok 2-3tys, natomiast motocykl ma ta gorna granice 2 razy wiejsza, no i wiadomo jak sie jezdzi... Rozgrzejesz problemu z glowica nie bedzie. no i ofc wszystko wymieniac na czas.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez domin195 » 22/4/2011, 13:30

dzięki. pewnie te opinie były od ludzi którzy nie dbają bo akurat to wyczytałem w internecie.

nie wiem czy mogę jeszcze tutaj zapytać. może autor lub mod mnie nie pogoni. czy suzuki dr-z 400 to bardziej hard enduro w którym trzeba często regulować zawory, wymieniać tłoki itp. czy to raczej jest jak dr-a? soft-enduro które sporo polata bez zaglądania do cylindra o ile będę dbał o oleje, rozgrzewał odpowiednio przed jazdą itp.?
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez Ka3oR » 22/4/2011, 14:16

Nie pogonie :)
Avatar użytkownika
Ka3oR
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 20/4/2011, 10:22
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez henio12323 » 22/4/2011, 15:48

dr-z to taki dual sport. ni to hard enduro ani tez nie rasowe soft enduro. to takie mocniejsze soft enduro. nie wymaga aż tylu remontów co hardy. bo tez nie jest tak ostra i usportowiona. ale na pewno DR 350 to przy niej pryszcz :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez domin195 » 22/4/2011, 15:57

henio12323 napisał(a): na pewno DR 350 to przy niej pryszcz :D

może nie taki pryszcz no ale w końcu 20 koni więcej.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez majkel127 » 17/5/2011, 23:54

witam witam, ja w sprawie tej wr'ki , którą kolega wyżej pokazał w linku. Czy nie wydaje się być ona dla was ( jak i dla mnie ) atrakcyjną ofertą? cena co do rocznika i ogromu części , które zostały w nim wymienione robią wrażenie. A moto po całkiem nie byle jakim remoncie może być niezłą wisienką..? gadałem z tym kolesiem i mówił, że robił pod siebie ale choroba wykluczyła go z tej zabawy. Co lepsze .. http://www.youtube.com/watch?v=DDygLSycxPA tu jest filmik jak koleś zaiwania bod ciekawe górki.

Pytanie do kolegi wyżej, no i może generalnie do was, czy tak bardzo trzeba uważać na motorki hard enduro w 4t poniżej 2003roku? skoro wymienione jest cały silnik i pare newralgicznych punktów jak łozyska czy inne bajery to co moze jeszcze się tragicznego w takim sprzecie stać?

pozdro pozdro
majkel127
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 10/1/2010, 18:31

Postprzez Dzesiu10 » 18/5/2011, 01:00

ja miałem wr 400 z 2000 roku, zadbana i to bardzo,sam dbałem i nie było żadnych a to żadnych problemów, tylko polecać:)
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
Dzesiu10
Bywalec
 
Posty: 857
Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez majkel127 » 18/5/2011, 22:31

coś czuję, że 400 może być troszkę dla mnie za mocna po DT 125, z resztą wolałbym mniejszą mase i 250 w 4t;D
majkel127
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 10/1/2010, 18:31

Postprzez henio12323 » 19/5/2011, 07:17

i zawsze to moto nowsze :D ogólnie zaleca sie wystrzegac starszych hard enduraków. one w 98-99 chyba dopiero własciwei powstały. były wczesniej jakies klxy itp. ale typowo zaczelisie tym interesowac około 00 roku wiec to było dopiero raczkowanie. a wiec tez i sporo wad mogły miec te motocykle. nie mówie że sie bedą psuły non-stop. ale tez nie sa na pewno tak wytrzymałe jak sprzęty 3 lata młodsze.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê