offtop z zejscia na kolano
Posty: 87
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Jeśli nie przytarłeś podnóżków, to miałeś mega-zapas. Wg mnie zwis niepotrzebny. Na fotce poniżej mam prawdopodobnie podobny kąt pochylenia ale o kolanie nawet nie myślałem.
Chyba nie czaisz po co jest taka pozycja? W razie uslizgu ty bys glebna a ja bym pojechał dalej ;/...
P.S. Nie porownoj wysokosci podnozkow z gsx1400 do zx6r bo sa zdeka wyzej. Jakbym mial szorowac podnozkami to bym musial chyba na lepszych gumach i na lepszym asfalcie latac.
Jak dla mnie to na pierwszej focie Seba ma całkiem niezłą pozycje. Druga to już widać, że w niewygodną stronę Razz
No to bylo kilka dni po nauczeniu sie a na prawo jeszcze nie bardzo mi szlo i balem sie wydech. Pod koniec sezonu szlo mi o wiele lepie. Nauka takiej jazdy na placu uwalnia od strachu ze moto po slizgu bedzie kozlowac po uderzeniu w kraweznik czy inny element. zlozenie poznij tez wieksz robilem bo zarowno przod jak i tyl zamknalem. Podnozkami mimo wszystko nie szorowalen. Musialbym miec chyba za 20 stopni do ziemi zeby tak to sie stalo.
Powiem szczerze ze w czasie cwiczen mialem uslizg na plamie oleju lapalem czasem uslizg tylnego kola i dobra pozycja mnie uratowala. Jakbym siedzial pionowo na moto to by byla gleba pewnie.
Ostatnio edytowano 17/5/2011, 10:01 przez Seba_ER5, łącznie edytowano 1 raz
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Ślizgałem się. Technika wyprowadzenia sprzęta z uślizgu to nie podpieranie się kolanem, no ale skoro tak twierdzisz, to ok. W sumie zawsze można boczne kółka założyć Wink
Chodzi mi o pozycje na motocyklu. Kolano jest tylko miernikiem. Tak jak pisalem to byly moje poczatki. Nie uwazam sie za mistrza le pozniej juz zblizalme kolano bardziej do siebie i z wiekszym pochylem latalem.
P.S. dotknij kolanem ziemi to pogadamy. Reka zas pomachaj znajomym lub dotknij asfaltu. Przy dobrej pozycji i bardzie wyprostowanym moto można szybciej brać zakręt i gwałtowniej przyspieszać. Nie chodzi o to by motocykl byl 12 stopni od ziemi ;p.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Zamiast wstawiać fotki to pierniczycie głupoty
Nie krytykujcie tylko dawajcie swoje 


http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
zgodze sie z seba im bardziej sie wychylasz tym prostszy motocykl pozostaje i nagle moze sie okazać ze ktos z kogoś sie śmiejecie bo ma tak nie pozamykane opony was w zakrecie wyprzedza. motogp ich wyjscia z zakretow cala masa iala do wewnetrznej motor prawie prosto na wyjściach
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Po takiej dyskusji wrzucać foty
Koniec gadania... 


http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Re: [Zdjęcia] Zejście na kolanko:
Seba_ER5 napisał(a):Ok temacik zainspirowany tematem z mcnforum. Wrzucam fota z wchodzenia na kolanko.
Stare fota (wlasciwie wyciete z filmiku kiedy jeszcze nie dokonca bylem wprawiony i nauczony. Może w tym roku beda lepsze fota:
[
Heja, to moze ja dorzuce swoich pare groszy, ale nie odbieraj tego jako krytyke, tylko jako w miare obiektywna interpretacje twojej pozycji na motocyklu:
1) za bardzo, i na sile zwisasz z motocykla. Jak skrecasz w lewo to powinienes jeden poldupek wystawic za krawedz motocykla, a drugi powninen spoczywac na siedzeniu.
2) nie pracuj nad tym zeby dotknac za wszelka cene kolanem ziemi, jak nauczysz sie dobrze brac zakrety, sam bedziesz przycieral kolanem.
3) wchodzac w zakret widocznie odchylasz cialo w strone zewnetrzna, co jest zle. Powinienes nachylac sie do zakretu, glowe miec mniej wiecej na lini prostej z kregoslupem, ocyzwiscie zwrocona w kierunku w ktorym chcesz jechac.
4) pozycja nogi wewnetrznej - palcami na koncu podnozka: jest o tyle wazne ze jak nauczys sie juz mocniej skladac, bedziesz tarl zamiast kolanem to butem.
5) stopa zewnetrzna powinna przylegac do motocykla w miare mozliwosci
6) trzymaj sie w zakrecie nogami baku, tzn zewnetrzna noga a nie rekoma kierownicy - kierownica powinna byc trzymana luzno, wywierasz nacisk tylko w ramach przeciwskretu: a reszte zostaw motocyklowi.
7) jestes na dobrej drodze: cwicz dalej, ja w ostatnia sobote jak cwiczylem zaliczylem na wyjsciu z winkla highside'a:) no pain no game

R6
-
CubaLibree - Świeżak
- Posty: 83
- Dołączył(a): 19/1/2011, 21:17
- Lokalizacja: Szczecin
Siema trafne uwagi.
Juz dawno poprawilem pozycje i wiem jak powinna wygladac pozycja. Wiem ze nie jest ona doskonala. To jest 2 tygodnie od dotkniecia noga kolanem asfaltu a 1 dzien od dotkniecia prawÄ…. Filmik powstal by sprawdzic bledy pozycji. P.S. tam jest lekko pona poldopek. Nogami trzymam baku. Juz mam stompgripy i jest duzo latwiej.
W tym sezonie jeszcze nie mialem okazji latac ;/. Tak wiec bede musial sie wczuc ponownie.
Juz dawno poprawilem pozycje i wiem jak powinna wygladac pozycja. Wiem ze nie jest ona doskonala. To jest 2 tygodnie od dotkniecia noga kolanem asfaltu a 1 dzien od dotkniecia prawÄ…. Filmik powstal by sprawdzic bledy pozycji. P.S. tam jest lekko pona poldopek. Nogami trzymam baku. Juz mam stompgripy i jest duzo latwiej.
W tym sezonie jeszcze nie mialem okazji latac ;/. Tak wiec bede musial sie wczuc ponownie.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
niech ktoś z Poznania przyjedzie albo się zgadamy to się fotki porobi na wyjazdach i zjazdach z Autostrady A2 - wczoraj tam latałem i już prawie slidera prawego nie ma
ale jaki tam asfalcik!! hmmmm
Można sie kłaść do woli a w razie "w" wpadasz w trawiastą skarpę - prawie jak na torze
hehe



http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
też mam nie domknięte i nie czuję parcia na domykanie
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Mi brakuje jakies 5mm z lewej i 1cm z prawej i jakos nie moge dalej ogarnac.
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
-
sepo - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1587
- Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
- Lokalizacja: ZÄ…bki
Wilku111 napisał(a):sepo napisał(a):Mi brakuje jakies 5mm z lewej i 1cm z prawej i jakos nie moge dalej ogarnac.
Ty to lepiej telefon czasami odbierz!
Wilku akurat na moto wracalem do wawy... stachany bylem po tej podrozy i juz mi sie nie chcialo z domu nosa wychylac.
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
-
sepo - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1587
- Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
- Lokalizacja: ZÄ…bki
Wazne to miec dobry rozmiar i dobre kapcie. Na rondzie ja sie nie przelamalem dopiero na placu. propunej plac jakis tylko zeby nie byl malowany, pasy etc.... Raczej plac przed tesko nie bedzie dobry ;/.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5225
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
ja nie kładę się na kolanko bo mam starą oponę z tyłu, ale jak tylko wymienię to wszystkie spodnie przetrę na kolanach a jak 

siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
u nas jest lotnisko w Kąkolewie - średnio równe ale jak driftowcy (prawdziwi a nie dresiarstwo w starych kwadratach) przegumują większość pasu to jest tak przyczepnie jak na 1/4 mili
Poza tym to tam i tak nie schodzę na kolano ale gumy zamknąć się daje. Zbyt nierówno by kolanem dawać. Natomiast te winkle Z i NA autostradę A2 u nas (niektóre) to są dosłownie jak torówki. Teraz takie 2 czarne krechy z plastiku przez całe winkle są hehe.

Poza tym to tam i tak nie schodzę na kolano ale gumy zamknąć się daje. Zbyt nierówno by kolanem dawać. Natomiast te winkle Z i NA autostradę A2 u nas (niektóre) to są dosłownie jak torówki. Teraz takie 2 czarne krechy z plastiku przez całe winkle są hehe.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 87
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości