Zobacz wÄ…tek - Motor Dla 15 latki na wypady w weekendy
NAS Analytics TAG

Motor Dla 15 latki na wypady w weekendy

i inne małe pojemności
_________

Postprzez rudi0018 » 2/5/2011, 19:35

http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/57835

Widać rzeczywiście, że CBR nawet nie widać, bo jest taka mała... PZDR, a i tak wszyscy posiadacze 2T będą jej przeciwni i znajdą zawsze jakieś wady... Nigdy nie mówiłem że CBR nie jest mniejsza od NSR, tylko że nie odstaje od poprzedniczki tak bardzo jak mogłoby się wydawać...
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40


Postprzez Koval135 » 2/5/2011, 19:41

Gigant.Ale fakt,cięzko je porównac.Pozatym-widzialem,siedzialem i jeździlem mala cebra,szalu nie ma.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa


Postprzez rudi0018 » 2/5/2011, 19:47

O ile się nie mylę to temat dotyczy klasy motocykli sportowych a nie turystycznych... więc porównaj CBR do jakiegoś motocykla sportowego klasy 125
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40

Postprzez Koval135 » 2/5/2011, 19:53

od sztandarowych mito czy rs jest sporawo mniejsza.Ale dla dziewczyny jest oki jak sie boi czegos ciezszego.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez rudi0018 » 2/5/2011, 19:55

Obrazek (otwórz link)

Widać że Varadero była najlepszym porównaniem do CBR, nawet Bandit ma ciężko jej dorównać...
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40

Postprzez Koval135 » 2/5/2011, 20:04

Obrazek

No z leksza :D Generalnie bandzior na zywo widac ze masywniejszy jest,ale jak stoi kolo transalpa 650 to trampek ma jedynie minimalnie wiekszÄ… owiewke z przodu.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez rudi0018 » 2/5/2011, 20:18

Więc już nie porównujmy motocykli różnej klasy tylko 125, ale i tak nie ma sensu ich porównywać, bo każdy ma zalety i wady. Należy wybrać dla siebie odpowiedniejszy, jednych będzie stać na tankowanie i jego koszty eksploatacji, a drugich będą zadowalać średnie osiągi i wygląd, ale przy tym jego koszty eksploatacji będą małe. (ale moim zdaniem CBR i tak ma dobre osiągi jak na motocykl 2 razy słabszy niż 2T). To prawda że jest wąska, ale nie mówcie że ma wygląd roweru, a ogółem nie jest mała...
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40

Postprzez Grociuu » 3/5/2011, 16:35

Ogolnie jednak dla dziewczyny bardziej byscie polecali Cbr??
Grociuu
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 1/5/2011, 21:41
Lokalizacja: WWa

Postprzez Koval135 » 3/5/2011, 16:43

Raczej tak.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez domin1995 » 3/5/2011, 19:04

rudi0018 napisał(a):CBR 125:
Dobrze się zbiera do 110-120 km/h następnie idzie ale już wolniej tak jak NSR od 140 km/h. Prędkość maksymalna 130-140 km/h. Przyśpieszenie do 100 km/h 10-12 sek. Na pewno żadne "50" (TZR 50, RS 50) nie mają szans.


50 nie majÄ… szans?
mój znajomy ma cbr 125, ja i moi kumple rs 80, 50 i tzr 50 i kazdy bierze ja beznajmniejszego problemu, rzeczjasna do predkosci ok 110km/h
Avatar użytkownika
domin1995
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 11/9/2010, 20:25
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Postprzez lewy0722 » 3/5/2011, 19:36

Rozpatrzcie jeszcze Aprilia rs 125
lewy0722
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 3/4/2011, 17:07
Lokalizacja: Końskie

Postprzez rudi0018 » 3/5/2011, 20:44

HAHA to ta CBR jest chyba rozwalona, albo zablokowana, lub kierowca przy kości, jak ją bierzecie... albo te pierdziawki są po tuningu... Osiągnąć "50"'ką 100 km/h w oryginale to cud, więc nie gadaj bzdur, wiem bo mierzyłem się z TZR 50 i RS 50... i odstawały, przecież w "50" musisz zmienić 6 razy biegi, aby osiągnąć 100 km/h a CBR to tylko 3 pierwsze biegi...(jakby nie było to trochę czasu się traci na zmianie biegów) a wiem jak te "50" się zbierają bo miałem ową kupować (TZR 50) do 60 km/h trochę idą, ale później to tak jakbyś komarem się rozpędzał...
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40

Postprzez domin1995 » 3/5/2011, 20:53

CBR jest w dobrym stanie i nie jest zablokowana, kierowca tez umie jezdzic ,tj pisalem tylko ja mam tuningowana, reszta oryginal i nie mam w tym zamiaru wychwalac 50 i krytykowac cbr-y.
Avatar użytkownika
domin1995
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 11/9/2010, 20:25
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Postprzez magik2208 » 3/5/2011, 23:11

No ale w 50-tce wystarczy podłubać w wydechu, dać większy gaźnik i już lepiej leci od cbr, no wiadomo, tyle że 50-tka do 90-95km/h, a cebra do 120km/h :)

koval - rozwaliła mnie ta fota:D

Ogólnie jestem przeciwnikiem 4t takiej małej pojemności (chyba, że turystyki), ale jak dla kobiety przy okazji gabaryty drobne będzie ok.
Tylko wszystko zależy od Ciebie, nie znam Cię, wolisz pozapier*** bierz 2t, wolisz popyrkać, pojeździć gdzieś dalej i nie płakać na stacji bierz 4t.
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez bystry100 » 4/5/2011, 00:12

Moja znajoma pomykała nsr 125 Jc 22 przez ponad dwa lata i jakoś sobie radziła,nsr moim zdaniem jest z wyglądu ładniejsza i lepiej się ją prowadzi (Lepsza pozycja za kierownicą) można swobodnie pociskać 110km/h we dwie osoby przy tej prędkości tak dużo nie spali na szóstym biegu i nie żyłujesz motoru !!. cbr we dwie osoby żeby pojechać 110km/h po prostej musisz mieć manetkę do końca i co się z tym wiąże maszyna ulega większemu zużyciu .
cbr jest po prostu mułowata i słaba ale za to mało pali )
(waga koleżanki około 62kg, 160-165 cm wzrostu ).
Ja polecam ci nsr .
bystry100
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 1/5/2011, 21:50

Postprzez rico63 » 4/5/2011, 12:41

Jeszcze co do wielkości tej Cebry :) Miałem 2 sezony temu Aprilię RS50 i miała oponę z przodu jak CBR z tyłu (fabryka). Teraz jeżdżę Cagivą Mito która jest o wiele masywniejsza od RS a co za tym idzie od CBR też. Więc śmiać mi się chce jak czytam te posty że nie odstaje od innych tej samej klasy bo to jest po prostu bujda.

Jeśli chodzi o osiągi: Nigdy nie jechałem Hondą NSR powyżej 6000 obr/min. ale myślę że będzie podobnie do Mito. W Mito na 3 biegu masz 110km/h a prędkość maksymalna to 170km/h faktycznie jest tak że przyspieszenie występuje tylko do prędkości 145-150km/h potem to bezsensowne wyciskanie prędkości maksymalnej.

Osobiście uważam że spokojnie dziewczyno dasz radę z tą NSR. Pamiętaj że podczas jazdy tej całej "masy" nie czuć, jedynie na postojach. I zgadzam się z tym że to wymaga tylko i wyłącznie wprawy.
rico63

Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Avatar użytkownika
rico63
Świeżak
 
Posty: 422
Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle

Postprzez henio12323 » 4/5/2011, 14:16

mysle że dalsza "walka" który sprzęt jest lepszy jest zbędna. kazdy sprzęt jest dobry i godny polecenia. dla dziewczyny na pewno przyjemniej bedzie się jeździło 4taktem. nie wymaga obsługi, mało pali jest cichy. a dziewczyna aż tak nie potrzebuje 200 km h v maxu osiąganego w 0.00034 sekundy :P mysle że nie ma co sie zastanawiać tylko o ile sie CBRka podoba to szukac fajnego egzemplarza i brac.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez madcap » 4/5/2011, 23:41

temat poczyściłem
jeszcze raz zobaczę podjazdówkę, albo nietwórcze odjazdy od tematu, to podejdę do poszczególnych autoró postów postów z bardziej negatywnym nastawieniem
w szczególności tyczy to ciebie naked
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez _teddy_ » 5/5/2011, 12:56

Również polecam CBR. O ile nie masz zamiaru robić jednorazowo tras po 300-400 km to motocykl da Ci sporo radochy z jazdy (szczególnie po mieście) jak i z tankowania. Jego waga przy Twoich gabarytach też będzie na plus.

Tak się przypadkowo składa, że mam jedną na sprzedaż, więc jak coś to ślij mi PW :]
_teddy_
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 17/8/2010, 13:44
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Postprzez rudi0018 » 5/5/2011, 19:43

rico63 napisał(a): Jeśli chodzi o osiągi: Nigdy nie jechałem Hondą NSR powyżej 6000 obr/min. ale myślę że będzie podobnie do Mito. W Mito na 3 biegu masz 110km/h a prędkość maksymalna to 170km/h faktycznie jest tak że przyspieszenie występuje tylko do prędkości 145-150km/h potem to bezsensowne wyciskanie prędkości maksymalnej.

Jeśli chodzi o długość biegów w NSR i CBR jest podobna. chodzi o pierwsze 4 biegi... Tak samo z tym wyciskaniem, CBR też ładnie zbiera się zbiera do 115-120 km/h następnie jest to wyciskanie prędkości jak w 2T od 145 km/h...
rudi0018
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê