Motor Dla 15 latki na wypady w weekendy
Posty: 45
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
http://polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/57835
Widać rzeczywiście, że CBR nawet nie widać, bo jest taka mała... PZDR, a i tak wszyscy posiadacze 2T będą jej przeciwni i znajdą zawsze jakieś wady... Nigdy nie mówiłem że CBR nie jest mniejsza od NSR, tylko że nie odstaje od poprzedniczki tak bardzo jak mogłoby się wydawać...
Widać rzeczywiście, że CBR nawet nie widać, bo jest taka mała... PZDR, a i tak wszyscy posiadacze 2T będą jej przeciwni i znajdą zawsze jakieś wady... Nigdy nie mówiłem że CBR nie jest mniejsza od NSR, tylko że nie odstaje od poprzedniczki tak bardzo jak mogłoby się wydawać...
- rudi0018
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40
Gigant.Ale fakt,cięzko je porównac.Pozatym-widzialem,siedzialem i jeździlem mala cebra,szalu nie ma.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
od sztandarowych mito czy rs jest sporawo mniejsza.Ale dla dziewczyny jest oki jak sie boi czegos ciezszego.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Widać że Varadero była najlepszym porównaniem do CBR, nawet Bandit ma ciężko jej dorównać...
- rudi0018
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40

No z leksza

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Więc już nie porównujmy motocykli różnej klasy tylko 125, ale i tak nie ma sensu ich porównywać, bo każdy ma zalety i wady. Należy wybrać dla siebie odpowiedniejszy, jednych będzie stać na tankowanie i jego koszty eksploatacji, a drugich będą zadowalać średnie osiągi i wygląd, ale przy tym jego koszty eksploatacji będą małe. (ale moim zdaniem CBR i tak ma dobre osiągi jak na motocykl 2 razy słabszy niż 2T). To prawda że jest wąska, ale nie mówcie że ma wygląd roweru, a ogółem nie jest mała...
- rudi0018
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
rudi0018 napisał(a):CBR 125:
Dobrze się zbiera do 110-120 km/h następnie idzie ale już wolniej tak jak NSR od 140 km/h. Prędkość maksymalna 130-140 km/h. Przyśpieszenie do 100 km/h 10-12 sek. Na pewno żadne "50" (TZR 50, RS 50) nie mają szans.
50 nie majÄ… szans?
mój znajomy ma cbr 125, ja i moi kumple rs 80, 50 i tzr 50 i kazdy bierze ja beznajmniejszego problemu, rzeczjasna do predkosci ok 110km/h
-
domin1995 - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 11/9/2010, 20:25
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
HAHA to ta CBR jest chyba rozwalona, albo zablokowana, lub kierowca przy kości, jak ją bierzecie... albo te pierdziawki są po tuningu... Osiągnąć "50"'ką 100 km/h w oryginale to cud, więc nie gadaj bzdur, wiem bo mierzyłem się z TZR 50 i RS 50... i odstawały, przecież w "50" musisz zmienić 6 razy biegi, aby osiągnąć 100 km/h a CBR to tylko 3 pierwsze biegi...(jakby nie było to trochę czasu się traci na zmianie biegów) a wiem jak te "50" się zbierają bo miałem ową kupować (TZR 50) do 60 km/h trochę idą, ale później to tak jakbyś komarem się rozpędzał...
- rudi0018
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40
No ale w 50-tce wystarczy podłubać w wydechu, dać większy gaźnik i już lepiej leci od cbr, no wiadomo, tyle że 50-tka do 90-95km/h, a cebra do 120km/h
koval - rozwaliła mnie ta fota:D
Ogólnie jestem przeciwnikiem 4t takiej małej pojemności (chyba, że turystyki), ale jak dla kobiety przy okazji gabaryty drobne będzie ok.
Tylko wszystko zależy od Ciebie, nie znam Cię, wolisz pozapier*** bierz 2t, wolisz popyrkać, pojeździć gdzieś dalej i nie płakać na stacji bierz 4t.

koval - rozwaliła mnie ta fota:D
Ogólnie jestem przeciwnikiem 4t takiej małej pojemności (chyba, że turystyki), ale jak dla kobiety przy okazji gabaryty drobne będzie ok.
Tylko wszystko zależy od Ciebie, nie znam Cię, wolisz pozapier*** bierz 2t, wolisz popyrkać, pojeździć gdzieś dalej i nie płakać na stacji bierz 4t.
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
Moja znajoma pomykała nsr 125 Jc 22 przez ponad dwa lata i jakoś sobie radziła,nsr moim zdaniem jest z wyglądu ładniejsza i lepiej się ją prowadzi (Lepsza pozycja za kierownicą) można swobodnie pociskać 110km/h we dwie osoby przy tej prędkości tak dużo nie spali na szóstym biegu i nie żyłujesz motoru !!. cbr we dwie osoby żeby pojechać 110km/h po prostej musisz mieć manetkę do końca i co się z tym wiąże maszyna ulega większemu zużyciu .
cbr jest po prostu mułowata i słaba ale za to mało pali )
(waga koleżanki około 62kg, 160-165 cm wzrostu ).
Ja polecam ci nsr .
cbr jest po prostu mułowata i słaba ale za to mało pali )
(waga koleżanki około 62kg, 160-165 cm wzrostu ).
Ja polecam ci nsr .
- bystry100
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 1/5/2011, 21:50
Jeszcze co do wielkości tej Cebry
Miałem 2 sezony temu Aprilię RS50 i miała oponę z przodu jak CBR z tyłu (fabryka). Teraz jeżdżę Cagivą Mito która jest o wiele masywniejsza od RS a co za tym idzie od CBR też. Więc śmiać mi się chce jak czytam te posty że nie odstaje od innych tej samej klasy bo to jest po prostu bujda.
Jeśli chodzi o osiągi: Nigdy nie jechałem Hondą NSR powyżej 6000 obr/min. ale myślę że będzie podobnie do Mito. W Mito na 3 biegu masz 110km/h a prędkość maksymalna to 170km/h faktycznie jest tak że przyspieszenie występuje tylko do prędkości 145-150km/h potem to bezsensowne wyciskanie prędkości maksymalnej.
Osobiście uważam że spokojnie dziewczyno dasz radę z tą NSR. Pamiętaj że podczas jazdy tej całej "masy" nie czuć, jedynie na postojach. I zgadzam się z tym że to wymaga tylko i wyłącznie wprawy.

Jeśli chodzi o osiągi: Nigdy nie jechałem Hondą NSR powyżej 6000 obr/min. ale myślę że będzie podobnie do Mito. W Mito na 3 biegu masz 110km/h a prędkość maksymalna to 170km/h faktycznie jest tak że przyspieszenie występuje tylko do prędkości 145-150km/h potem to bezsensowne wyciskanie prędkości maksymalnej.
Osobiście uważam że spokojnie dziewczyno dasz radę z tą NSR. Pamiętaj że podczas jazdy tej całej "masy" nie czuć, jedynie na postojach. I zgadzam się z tym że to wymaga tylko i wyłącznie wprawy.
rico63
Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
Aprilia RS50 ---> Cagiva Mito --> ?????
-
rico63 - Świeżak
- Posty: 422
- Dołączył(a): 30/1/2009, 09:34
- Lokalizacja: Kędzierzyn- Koźle
mysle że dalsza "walka" który sprzęt jest lepszy jest zbędna. kazdy sprzęt jest dobry i godny polecenia. dla dziewczyny na pewno przyjemniej bedzie się jeździło 4taktem. nie wymaga obsługi, mało pali jest cichy. a dziewczyna aż tak nie potrzebuje 200 km h v maxu osiąganego w 0.00034 sekundy
mysle że nie ma co sie zastanawiać tylko o ile sie CBRka podoba to szukac fajnego egzemplarza i brac.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
temat poczyściłem
jeszcze raz zobaczę podjazdówkę, albo nietwórcze odjazdy od tematu, to podejdę do poszczególnych autoró postów postów z bardziej negatywnym nastawieniem
w szczególności tyczy to ciebie naked
jeszcze raz zobaczę podjazdówkę, albo nietwórcze odjazdy od tematu, to podejdę do poszczególnych autoró postów postów z bardziej negatywnym nastawieniem
w szczególności tyczy to ciebie naked
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
Również polecam CBR. O ile nie masz zamiaru robić jednorazowo tras po 300-400 km to motocykl da Ci sporo radochy z jazdy (szczególnie po mieście) jak i z tankowania. Jego waga przy Twoich gabarytach też będzie na plus.
Tak się przypadkowo składa, że mam jedną na sprzedaż, więc jak coś to ślij mi PW :]
Tak się przypadkowo składa, że mam jedną na sprzedaż, więc jak coś to ślij mi PW :]
- _teddy_
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 17/8/2010, 13:44
- Lokalizacja: Płock/Warszawa
rico63 napisał(a): Jeśli chodzi o osiągi: Nigdy nie jechałem Hondą NSR powyżej 6000 obr/min. ale myślę że będzie podobnie do Mito. W Mito na 3 biegu masz 110km/h a prędkość maksymalna to 170km/h faktycznie jest tak że przyspieszenie występuje tylko do prędkości 145-150km/h potem to bezsensowne wyciskanie prędkości maksymalnej.
Jeśli chodzi o długość biegów w NSR i CBR jest podobna. chodzi o pierwsze 4 biegi... Tak samo z tym wyciskaniem, CBR też ładnie zbiera się zbiera do 115-120 km/h następnie jest to wyciskanie prędkości jak w 2T od 145 km/h...
- rudi0018
- Świeżak
- Posty: 51
- Dołączył(a): 16/3/2011, 15:40
Posty: 45
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości