Problem z obrotami silnika Suzuki GSF Bandit 600 99r
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Problem z obrotami silnika Suzuki GSF Bandit 600 99r
Witam. W motocyklu zrobiłem regulację luzów zaworowych, czyszczenie, regulacja, synchronizacja gaznikow. Wszystko poskladalem, motocykl odpala bez problemu, wkreca sie na obroty( pod obciazeniem rowniez). Jednak jest jeden problem, suzuki pochodzi sobie np. 3 minuty na obrotach 1200 i nagle obroty spadaja do 1000 po chwili do 800 a czasami nawet gasnie, po przegazowaniu obroty raz wracaja do 1200 a czasami do 1000, mowiac krotko silnik "pracuje jak chce". Dodam jeszcze, że krucce które łączą gazniki a airbox, nie wchodzą do końca na gazniki. Po krotkiej przejazdzce zauwazylem ze z jednego gaznika prawie spadl. Filtr powietrza jest nowy. Gdzie mozna kupic takie krucce? Sprawdzalem allegro i larsson, niestety nie ma. Chyba ze sproboje jeszcze cos zrobic z tymi obecnymi, znacie jakies sposoby?Pozdrawiam i z gory przepraszam za tak chaotyczny post.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Ja do swojej 400 zakupiłem je w serwisie za jedyne 800
Mechanik u który zajmował się moim motocyklem mówił ,że do 600 nie było by problemu znaleźć używki.

Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
Chodzi ci o te krucce?W swoim badziorze chciałem zmienic ale go niedawno sprzedałem i mi zostały.Jak bys był zainteresowany to napisz PW dzisiaj(cena okazyjna) bo od jutra przez ok 2 miesiace bede niedostepny.pozd
- Załączniki
-
- krócce.jpg (102.87 KiB) Przeglądane 7640 razy
CB 400N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
- baktus
- Świeżak
- Posty: 221
- Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
- Lokalizacja: wlkp
Krucce kupiłem razem z airboxem od bandita z 2002r za 52zł przesyłka idealnie pasują. Silnik pracował lepiej ale nadal to nie było to co powinno być. Dopiero wykręcenie śrub w gaźnikach od składu mieszanki paliwowo powietrznej o 2.5 obrotu ( manual pisze 1 i 7/8) dało efekt i maszyna pracuje perfekcyjnie. W bandicie zamontowana jest końcówka wydechu przelotowa.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości