Zobacz wątek - Problem z obrotami silnika Suzuki GSF Bandit 600 99r
NAS Analytics TAG

Problem z obrotami silnika Suzuki GSF Bandit 600 99r

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z obrotami silnika Suzuki GSF Bandit 600 99r

Postprzez tobiach » 9/4/2011, 21:02

Witam. W motocyklu zrobiłem regulację luzów zaworowych, czyszczenie, regulacja, synchronizacja gaznikow. Wszystko poskladalem, motocykl odpala bez problemu, wkreca sie na obroty( pod obciazeniem rowniez). Jednak jest jeden problem, suzuki pochodzi sobie np. 3 minuty na obrotach 1200 i nagle obroty spadaja do 1000 po chwili do 800 a czasami nawet gasnie, po przegazowaniu obroty raz wracaja do 1200 a czasami do 1000, mowiac krotko silnik "pracuje jak chce". Dodam jeszcze, że krucce które łączą gazniki a airbox, nie wchodzą do końca na gazniki. Po krotkiej przejazdzce zauwazylem ze z jednego gaznika prawie spadl. Filtr powietrza jest nowy. Gdzie mozna kupic takie krucce? Sprawdzalem allegro i larsson, niestety nie ma. Chyba ze sproboje jeszcze cos zrobic z tymi obecnymi, znacie jakies sposoby?Pozdrawiam i z gory przepraszam za tak chaotyczny post.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski


Postprzez MaŁy_Bandzior » 9/4/2011, 21:18

Ja do swojej 400 zakupiłem je w serwisie za jedyne 800 ;) Mechanik u który zajmował się moim motocyklem mówił ,że do 600 nie było by problemu znaleźć używki.
Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24


Postprzez baktus » 10/4/2011, 09:07

Chodzi ci o te krucce?W swoim badziorze chciałem zmienic ale go niedawno sprzedałem i mi zostały.Jak bys był zainteresowany to napisz PW dzisiaj(cena okazyjna) bo od jutra przez ok 2 miesiace bede niedostepny.pozd
Załączniki
krócce.jpg
krócce.jpg (102.87 KiB) Przeglądane 7641 razy
CB 400N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
baktus
Świeżak
 
Posty: 221
Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
Lokalizacja: wlkp

Postprzez tobiach » 10/4/2011, 15:07

Krucce w Banditach po 2000r czyms sie roznia bo filtr powietrza jest inny, a co za tym idzie airbox tez?
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez tobiach » 13/4/2011, 21:45

Krucce kupiłem razem z airboxem od bandita z 2002r za 52zł przesyłka idealnie pasują. Silnik pracował lepiej ale nadal to nie było to co powinno być. Dopiero wykręcenie śrub w gaźnikach od składu mieszanki paliwowo powietrznej o 2.5 obrotu ( manual pisze 1 i 7/8) dało efekt i maszyna pracuje perfekcyjnie. W bandicie zamontowana jest końcówka wydechu przelotowa.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez RUTRA.RD » 14/4/2011, 07:51

danych serwisowych nie należy traktować tak hmmm poważnie :) jak dobrze teraz chodzi to zostaw
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr