Sens inwestowania w motocykl
Posty: 84
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sens inwestowania w motocykl
He hej witam wszystkich
Chcial bym sie dowiedziec jaki macie poglad na temat inwestowania w motocykl ? Piszac inwestowania oczywiscie nie mam na mysli swiec, olejow, smarow i ogolnie przyjetego co rocznego serwisu tylko raczej
Systemy wydechowe
Sportowe filtry
I ogolnie cala tecza akcesoriow zaczynajac na przednich szybach po fajne kierunkowskazy,manetki itd.
Moje pytanie jest takie, czy jest jaki kolwiek sens inwestowac pieniadze w tego typu rzeczy zakladajac ze ma sie motor do 2005 roku (wiec przynajmniej 5 letni) i aspiracje do zmiany moto na cos innego w przeciagu 2 lat ? Czy nie lepiej jest nie wydawac sumy ktora ma sie na tego typu inwestycje dodac dajmy 3000zl + to co ma sie na dodatki do moto i kupic poprostu nowszy model ?
Jakie macie zdanie na ten temat ?
Chcial bym sie dowiedziec jaki macie poglad na temat inwestowania w motocykl ? Piszac inwestowania oczywiscie nie mam na mysli swiec, olejow, smarow i ogolnie przyjetego co rocznego serwisu tylko raczej
Systemy wydechowe
Sportowe filtry
I ogolnie cala tecza akcesoriow zaczynajac na przednich szybach po fajne kierunkowskazy,manetki itd.
Moje pytanie jest takie, czy jest jaki kolwiek sens inwestowac pieniadze w tego typu rzeczy zakladajac ze ma sie motor do 2005 roku (wiec przynajmniej 5 letni) i aspiracje do zmiany moto na cos innego w przeciagu 2 lat ? Czy nie lepiej jest nie wydawac sumy ktora ma sie na tego typu inwestycje dodac dajmy 3000zl + to co ma sie na dodatki do moto i kupic poprostu nowszy model ?
Jakie macie zdanie na ten temat ?
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
Ja teraz sam mam zamiar zmienić moto i kupić troszkę starsze, a doinwestować coś i jakieś dodatki małe typu stalowy oplot i wydech zamontować. Zależy jak ktoś traktuje motocykl, dla mnie to hobby i zabawka, w którą mógłbym wsadzić kasę nawet jakbym zmieniał za 2 lata.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
No wlasnie ja ostatnio tez kupilem pare rzeczy i wydalem ponad 2500 zl ogolnie fajnie to dziala ale tak teraz sie zastanawiam czy to nie bylo glupie posuniecie bo gdybym tego nie kupowal i dodal z 3k to mial bym duzo lepszy motor w sumie
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
ja w ostanie moto wpakowałem 6tyś zł (szkoda wymieniać ile rzeczy mu kupiłem i wymieniałem bądź dawałem do przerabiania...) Zwróciło się z tego 1000zł...tak więc pod względem kasy to sie nie opłaca nigdy.
Są jednak wyjatki - jak masz sprzeta rzadkiego co akcesorii do niego mało i są TYLKO już na rynku wtórnym to montowanie takich rzeczy podwyższa atrakcyjność motocykla w razie ew. sprzedaży ale wtedy sprzedajesz pewnie rok lub dłuzej (aż się napaleniec na konkretnie taką sztuke trafi i wie co ile kosztowało i jak TRUDNO było to zdobyć..)
W TLR mam filtr BMC, tłumiki przelotowe, Power commandera, TRE, wszystkie nowe łożyska w kołąch, główce ramy, zawieszeniu i około 12 modyfikacji konkretych elektryki bądź na moment obrotowy wpływających...czy to się opłaca? PEWNIE ŻE TAK Radocha jak odkręcasz na takim zmodzonym sprzecie który i tak sam z siebie jest rzadki - to jest dopiero coś co jest warte w sumie każdej kasy
A za to co wpakowałem w TLRe miałbym już łącznie z nią pewnie gixera 1000 k5 ... ale to tak jakby się mówiło...jakbym nie palił to bym zaoszczedził rocznie ileś tam tysięcy złotych...jasne...poszłoby na coś innego po prostu...tak samo z dodatkami do moto.
Są jednak wyjatki - jak masz sprzeta rzadkiego co akcesorii do niego mało i są TYLKO już na rynku wtórnym to montowanie takich rzeczy podwyższa atrakcyjność motocykla w razie ew. sprzedaży ale wtedy sprzedajesz pewnie rok lub dłuzej (aż się napaleniec na konkretnie taką sztuke trafi i wie co ile kosztowało i jak TRUDNO było to zdobyć..)
W TLR mam filtr BMC, tłumiki przelotowe, Power commandera, TRE, wszystkie nowe łożyska w kołąch, główce ramy, zawieszeniu i około 12 modyfikacji konkretych elektryki bądź na moment obrotowy wpływających...czy to się opłaca? PEWNIE ŻE TAK Radocha jak odkręcasz na takim zmodzonym sprzecie który i tak sam z siebie jest rzadki - to jest dopiero coś co jest warte w sumie każdej kasy
A za to co wpakowałem w TLRe miałbym już łącznie z nią pewnie gixera 1000 k5 ... ale to tak jakby się mówiło...jakbym nie palił to bym zaoszczedził rocznie ileś tam tysięcy złotych...jasne...poszłoby na coś innego po prostu...tak samo z dodatkami do moto.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Ja inwestuje, ale w żadnym wypadku nie biorę poprawki na to czy mi się to zwróci, po prostu zazwyczaj jak chcę coś zrobić z moto do moto to szlag mnie trafia dopóki tego nie wstawię/zrobię.
Teraz po prostu muszę coś wymodzić z wydechem, obecny jest beznadziejny pod względem dźwięku.
Teraz po prostu muszę coś wymodzić z wydechem, obecny jest beznadziejny pod względem dźwięku.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
A jaki problem kupić akcesoryjne klamki a stare zostawić sobie na wypadek odsprzedaży? Tak samo wydech, szyba, owiewki, sety, crashe i masa innych akcesoryjnych zabawek.
Sprzedajesz na seryjnych gratach + opcja dopłaty za akcesoria.
Jak nie pójdą razem z dopłatą do moto to pójdą w necie i na bank umoczymy mniej niż sprzedając od razu z motocyklem.
Sprzedajesz na seryjnych gratach + opcja dopłaty za akcesoria.
Jak nie pójdą razem z dopłatą do moto to pójdą w necie i na bank umoczymy mniej niż sprzedając od razu z motocyklem.
-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
też opcja. Gorzej jak mody nie dają się usunąć tak sobie po prostu w stylu "odkręć śrubę" :/ Ja np mam seryjne kominy tylko na przeglądy i tor poznań. Są porysowane, mają pourywane zaczepy (kupiłem tanio włąśnie po to by było na przeglądy i tor..)
klamki można zostawić ale nie ma co np demontowac filtra powietrza K&N i zakładać serię bo kupujący nie chce...szkoda zachodu i latania..eee z resztą...najebałem się głupoty gadam
klamki można zostawić ale nie ma co np demontowac filtra powietrza K&N i zakładać serię bo kupujący nie chce...szkoda zachodu i latania..eee z resztą...najebałem się głupoty gadam
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Mi tez wydaje ze sie sciaganie potem wszystkich akcesoriow jest totalnie bez sensu. I ogolnie to wiem ze w wiekszosci przypadkow, prawie zawsze pieniadze ktore wzuci sie w akcesoria moto nie zwracaja sie przy sprzedazy ale mi chodzilo o cos troche innego czy lepiej jest wydac kase na akcesoria (zawieszenie, wydech, amor itd itd) czy poprostu dodac z 3 k do sumy ktora mamy na akcesoria i wogle kupic sobie nowszego sprzeda. Nowszy model, w nowszej budzie ?
Ostatnio edytowano 2/4/2011, 20:49 przez DajmosX, łącznie edytowano 1 raz
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
Ja mam zachowane klameczki, 636 sruby mocujace silnik, nakretke na gorna połke, stary wydech, stary filtr powietrza (byl jeszcze dobry jak wsadzalem KN). Jedynie starych oplotow nie zostawielm.
Jak moto kupilem to kosztowal okolo 14k wsadzielm w niego z 5k.
-250zł KN
-400zł oplot hell przod tyl
-250zl crash pady puig
-550zł nowy wydeszek arrowa racetach homologowany dedykowane do 636
-1700 amortyzator skretu Scotts (nowka z USA)
-1000 PCIII (nowka z ebay) 350 strojenie w Poland Positon
-klamki titaxa 300zl (nowka z ebay)
-150zł tylne mocowanie tablicy (oryginalne)
-20zl skarpeta na zbiorniczek z plynem hamulcowym
-250 nakladki na bak STOM GRIP
O elementach eksploatach nie wspomne:
Poprzednie sezony:
1 sezon:
-plyn hamulcowy castrol response DOT4
-olej motul 5100
-filtr oleju KN
-swiece CR9E NGK
-tylna opona PILOT SPORT
2 sezon:
-plyn hamulcowy juz nie castrol
-filtr oleju hiflo
-olej castrol GPS
-regulacja luzów zaworowych
-klocki ferrodo ST (zapomnialem o nich )
-EDIT napęd ZVM520 DIDa i zebatki sunstar.
3 sezon (obecny) przejechalem moto 10-11k km:
- wymiana swice DENSO
- zmiana oleju Motul 5100
- filtr oleju Hiflo
- obie opony PILOT SPORT
-CCT rozrzadu (wada fabryczna ;( 380 peklo)
O ciuchach na moto nei spomne .
Motocyklem bede jezdzil az padnie albo az zarobie sam na nowy. W kupnie poprzedniego pomogl mi ojciec. Serwis i dodatki to juz moj wklad wlasny. Znajomy mowi ze nie warto ze lepiej kupic 1000 nowszego, a mi sie poprostu marzą sety Gillsa , carbonowe nakladki na dekle i rame oraz kolektory arrowa.
Jak moto kupilem to kosztowal okolo 14k wsadzielm w niego z 5k.
-250zł KN
-400zł oplot hell przod tyl
-250zl crash pady puig
-550zł nowy wydeszek arrowa racetach homologowany dedykowane do 636
-1700 amortyzator skretu Scotts (nowka z USA)
-1000 PCIII (nowka z ebay) 350 strojenie w Poland Positon
-klamki titaxa 300zl (nowka z ebay)
-150zł tylne mocowanie tablicy (oryginalne)
-20zl skarpeta na zbiorniczek z plynem hamulcowym
-250 nakladki na bak STOM GRIP
O elementach eksploatach nie wspomne:
Poprzednie sezony:
1 sezon:
-plyn hamulcowy castrol response DOT4
-olej motul 5100
-filtr oleju KN
-swiece CR9E NGK
-tylna opona PILOT SPORT
2 sezon:
-plyn hamulcowy juz nie castrol
-filtr oleju hiflo
-olej castrol GPS
-regulacja luzów zaworowych
-klocki ferrodo ST (zapomnialem o nich )
-EDIT napęd ZVM520 DIDa i zebatki sunstar.
3 sezon (obecny) przejechalem moto 10-11k km:
- wymiana swice DENSO
- zmiana oleju Motul 5100
- filtr oleju Hiflo
- obie opony PILOT SPORT
-CCT rozrzadu (wada fabryczna ;( 380 peklo)
O ciuchach na moto nei spomne .
Motocyklem bede jezdzil az padnie albo az zarobie sam na nowy. W kupnie poprzedniego pomogl mi ojciec. Serwis i dodatki to juz moj wklad wlasny. Znajomy mowi ze nie warto ze lepiej kupic 1000 nowszego, a mi sie poprostu marzą sety Gillsa , carbonowe nakladki na dekle i rame oraz kolektory arrowa.
Ostatnio edytowano 3/4/2011, 21:01 przez Seba_ER5, łącznie edytowano 2 razy
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba_ER5 napisał(a):Ja mam zachowane klameczki, 636 sruby mocujace silnik, nakretke na gorna połke, stary wydech, stary filtr powietrza (byl jeszcze dobry jak wsadzalem KN). Jedynie starych oplotow nie zostawielm.
Jak moto kupilem to kosztowal okolo 14k wsadzielm w niego z 5k.
-250zł KN
-400zł oplot hell przod tyl
-250zl crash pady puig
-550zł nowy wydeszek arrowa racetach homologowany dedykowane do 636
-1700 amortyzator skretu Scotts (nowka z USA)
-1000 PCIII (nowka z ebay) 350 strojenie w Poland Positon
-klamki titaxa 300zl (nowka z ebay)
-150zł tylne mocowanie tablicy (oryginalne)
-20zl skarpeta na zbiorniczek z plynem hamulcowym
-250 nakladki na bak STOM GRIP
O elementach eksploatach nie wspomne:
Poprzednie sezony:
1 sezon:
-plyn hamulcowy castrol response DOT4
-olej motul 5100
-filtr oleju KN
-swiece CR9E NGK
-tylna opona PILOT SPORT
2 sezon:
- plyn hamulcowy juz nie castrol
-filtr oleju hiflo
-olej castrol GPS
- regulacja luzów zaworowych
3 sezon (obecny) przejechalem moto 10-11k km:
- wymiana swice DENSO
- zmiana oleju Motul 5100
- filtr oleju Hiflo
- obie opony PILOT SPORT
-CCT rozrzadu (wada fabryczna ;( 380 peklo)
O ciuchach na moto nei spomne .
Motocyklem bede jezdzil az padnie albo az zarobie sam na nowy. W kupnie poprzedniego pomogl mi ojciec. Serwis i dodatki to juz moj wklad wlasny. Znajomy mowi ze nie warto ze lepiej kupic 1000 nowszego, a mi sie poprostu marzą sety Gillsa , carbonowe nakladki na dekle i rame oraz kolektory arrowa.
Seba_ER5 a jaka jest twoja opinia na temat oplotow" hell przod tyl" bo prawde mowiac tez sie zastanawiam nad tymi oplotami widzialem mozliwosc ich kupienia na allegro ale nie znam nikogo kto je ma u siebie w moto i tak pomyslalem ze sie spytam ?
ps Arrow za 550 zl ? kurcze az ciezko uwiezyc ze tak tanio gdzies go dostales.
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
Licytacja na allegro. Najpierw obserwowalem kup teraz za ponad 1000 ale potem okazalo sie ze kolo wystawil 3 wydechy od 1zł i wzialem udzial w licytacji.
Pare miechow pozniej do wersji RR pelen tytan arrowa z kolektorami poszedl za 1200zł.
Powiem szczerze ze nie mam odniesienia do oplotow seryjnych bo zmienilem je w momencie kupna moto wiec za duzo nie pojezdzilem. Oplot jest spoko . Fajnie wyglada. Ma prawie 2 razy mniejsza srednice od OEM.
Teraz na ebay jest Gianneli i Arrow kolejna tytan i carbon za okolo 800 zloty z przesylka ale chyba racingowe.
Za to jest w podobnej cenie BOS juz road leagal w wersjach alu i tytan. Zreszta od tego goscia od BOSa za ~700 cos PrimoGhost za moja namową kupil BOS tytatn road leagl.
P.S. jak ktos ma CBR900 i chce nowego BOSA do niej za 550zl z przeslka to prosze bardzo .
http://cgi.ebay.pl/HONDA-CBR900-98-99-A ... 3a647a3d68[/img]
Pare miechow pozniej do wersji RR pelen tytan arrowa z kolektorami poszedl za 1200zł.
Powiem szczerze ze nie mam odniesienia do oplotow seryjnych bo zmienilem je w momencie kupna moto wiec za duzo nie pojezdzilem. Oplot jest spoko . Fajnie wyglada. Ma prawie 2 razy mniejsza srednice od OEM.
Teraz na ebay jest Gianneli i Arrow kolejna tytan i carbon za okolo 800 zloty z przesylka ale chyba racingowe.
Za to jest w podobnej cenie BOS juz road leagal w wersjach alu i tytan. Zreszta od tego goscia od BOSa za ~700 cos PrimoGhost za moja namową kupil BOS tytatn road leagl.
P.S. jak ktos ma CBR900 i chce nowego BOSA do niej za 550zl z przeslka to prosze bardzo .
http://cgi.ebay.pl/HONDA-CBR900-98-99-A ... 3a647a3d68[/img]
Ostatnio edytowano 2/4/2011, 21:07 przez Seba_ER5, łącznie edytowano 1 raz
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Akcesoria są fajne, bo tworzysz sam jakąś swoją wizję, dopieszczasz swoje moto i dzięki temu nie nudzi Ci się tak szybko, bo każdy z dodatków daje kolejne 2 miesiące podniecania się jak to ładnie wygląda i fajnie działa
Jak widzę ofertę doinwestowanego moto to aż chce się kupować od takiego człowieka, bo można sądzić, że skoro ma hajs na takie graty to ma na właściwy serwis i pewnie jest to jego oczko w głowie, które ma z nim dobre życie.
Wybór nie jest łatwy, ale osobiście chyba wolałbym te powiedzmy 3000 dołożyć i kupić świeższe moto w nowszej budzie.
Jak widzę ofertę doinwestowanego moto to aż chce się kupować od takiego człowieka, bo można sądzić, że skoro ma hajs na takie graty to ma na właściwy serwis i pewnie jest to jego oczko w głowie, które ma z nim dobre życie.
Wybór nie jest łatwy, ale osobiście chyba wolałbym te powiedzmy 3000 dołożyć i kupić świeższe moto w nowszej budzie.
-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
3k to czasem moze byc za malo .
Mozliwe ze kupie GSXR 750 k6 od pierwszego wlasciela z UK z 15k przebiegu cena ~21k, ale bede wiedzial co kupuje z pelna historią serwisową. To jest gorna polka cenowa za takie moto w polsce (dolna prawie w angli za bezwypadkowy ).
No to ciekawe skad te ceny, no ale wracajac do tematu.
Dbam o moto nie katuje jak debil i staram sie dopiescic. Moto jest z UK ale juz ma europejski reflektor po wczesniejsze USA ktora kupilem pomylkowa a na ktorej jezdzilem ze wzlgedu na otrzymany przeglad.
Wydawanie kasy na moto to kwestia indywidualna ale fajna sprawa jest wyroznianie sie z tłumu. Srebrne/ zlote sety gillsa bylyby zajeb... dopelnieniem calosci .
Mozliwe ze kupie GSXR 750 k6 od pierwszego wlasciela z UK z 15k przebiegu cena ~21k, ale bede wiedzial co kupuje z pelna historią serwisową. To jest gorna polka cenowa za takie moto w polsce (dolna prawie w angli za bezwypadkowy ).
No to ciekawe skad te ceny, no ale wracajac do tematu.
Dbam o moto nie katuje jak debil i staram sie dopiescic. Moto jest z UK ale juz ma europejski reflektor po wczesniejsze USA ktora kupilem pomylkowa a na ktorej jezdzilem ze wzlgedu na otrzymany przeglad.
Wydawanie kasy na moto to kwestia indywidualna ale fajna sprawa jest wyroznianie sie z tłumu. Srebrne/ zlote sety gillsa bylyby zajeb... dopelnieniem calosci .
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Jak znajdę czas to opiszę moją przygodę bo chyba dużo mam do powiedzenia.
Kupiłem moto za 8tyś złotych.
Włożyłem 20 tyś złotych
Rozj***
Wkładam kolejną kasę już 7tyś. Nie wiem czy się opłaca... Ale to kocham !
Kupiłem moto za 8tyś złotych.
Włożyłem 20 tyś złotych
Rozj***
Wkładam kolejną kasę już 7tyś. Nie wiem czy się opłaca... Ale to kocham !
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Robson to zrob oddzielny topic .
CBR1100RR wzloty i upadki. Od narodzin do smierci i odrodzenia . Stunt psa robnisz? na takim silniku? Wolna guma bedzie ciezka .
CBR1100RR wzloty i upadki. Od narodzin do smierci i odrodzenia . Stunt psa robnisz? na takim silniku? Wolna guma bedzie ciezka .
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba_ER5 napisał(a):3k to czasem moze byc za malo .
Mozliwe ze kupie GSXR 750 k6 od pierwszego wlasciela z UK z 15k przebiegu cena ~21k, ale bede wiedzial co kupuje z pelna historią serwisową. To jest gorna polka cenowa za takie moto w polsce (dolna prawie w angli za bezwypadkowy ).
No to ciekawe skad te ceny, no ale wracajac do tematu.
Dbam o moto nie katuje jak debil i staram sie dopiescic. Moto jest z UK ale juz ma europejski reflektor po wczesniejsze USA ktora kupilem pomylkowa a na ktorej jezdzilem ze wzlgedu na otrzymany przeglad.
Wydawanie kasy na moto to kwestia indywidualna ale fajna sprawa jest wyroznianie sie z tłumu. Srebrne/ zlote sety gillsa bylyby zajeb... dopelnieniem calosci .
To znaczy ja mialem na mysli nie 3 k a to co wydalem teraz + 3 k ale tak sobie mysle ze jednak chyba lepiej juz nic nie kupowac i w nastepnym sezonie kupic cos znacznie nowszego i wtedy zaczac juz pelna modernizacje chociasz mialem jeszcze taki pomysl zeby te moto zostawic i przerobic je tak bardziej pod kontem zabawy (Do stuntu itd) i ewentualnie 2 takie wyjsciowe do miasta hihihi ale nie wiem czy wyrobie sie z kasa
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
Posty: 84
• Strona 1 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości