Sens inwestowania w motocykl
Posty: 84
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
RUTRA.RD napisał(a):a ile koni zyskałeś i nm ?
Niestety nie wiem. Z tego co widziałem u innych to na kole powinienem się spodziewać około 105KM. Obstawiam że moc max wzrosła o jakieś 2-5KM.
Ale najważniejsze jest to że ciągnie od samego dołu, reakcja na gaz jest dużo lepsza a silnik chodzi "gładko".
http://www.apriliaforum.org/viewtopic.p ... d50cd697bd
Tak wygląda krzywa o ile zbiornik paliwa będzie stanowił puszkę powietrzną (open-lid airbox).
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... p?t=202153
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
falconite fajne przeróbki, piszesz o reakcji w dole ze miales ..... ja tez nie mam rewelacji i na 6 staram sie nie schodzic ponize 3000 obrotow, ale juz niedlugo zajme sie tym problemem
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
RUTRA.RD napisał(a):falconite fajne przeróbki, piszesz o reakcji w dole ze miales ..... ja tez nie mam rewelacji i na 6 staram sie nie schodzic ponize 3000 obrotow, ale juz niedlugo zajme sie tym problemem
Aprilia ma świetne forum, na razie najbogatsze jakie widziałem w sieci.
Ludzie przerobili już tyle kwestii i modów, że wiadomo czego można się spodziewać konkretnej przeróbce w Aprilii.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
jak zwykle jest tylko jeden problem angielski
tl tez ma niezle forum ale kurde nie wszystko rozumiem ale i tak juz sie czaje na zmiany
tl tez ma niezle forum ale kurde nie wszystko rozumiem ale i tak juz sie czaje na zmiany
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
RUTRA.RD napisał(a):jak zwykle jest tylko jeden problem angielski
tl tez ma niezle forum ale kurde nie wszystko rozumiem ale i tak juz sie czaje na zmiany
Hehe niestety, 80% mojego motocykla (części i wiedza) pochodzi z zagranicy.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
falconiforme napisał(a):A takie rzeczy są bo Aprilia czy Ducati ma je w standardowej ofercie. Japończyki nie wpadli na pomysł by sprzedawać wersję z pełnym Ohlinsem i kutymi felgami.
Wpadli tez na to bo swego czasu byla w 2005 roku np. R1 wypuszczona w takiej wersji z kutymi zlotymi felami i na ohlinsach i innych bajerach. Moto bylo czarne. Swego czasu szukalem takiego moto zeby kupic ale strasznie ciezko spotkac ten model.
- marcinpsk
- Świeżak
- Posty: 402
- Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
- Lokalizacja: Legionowo
Teraz, postaram się odpowiedzieć czy warto inwestować w motocykl.
Może inaczej, w co warto (chodzi o kasę)? Czyli za każdym razem gdy kupię motocykl pakuję w niego taki zestaw:
-CRASH PADY (na osi przedniego koła, na wahaczu, na ramie )- koniecznie. Bez nich mamy używki z dodatkami jak: pogięte chłodnice, pogięte stelaże owiewek, spawane owiewki, krzywe zadupki, spawane klamki, spawane rączki kierownicy, pogięte wydechy, pogięte sety, porysowane ranty felg, porysowane głęboko wahacze
Jazda bez crash padów się NIE OPŁACA
~700zł
- nowe opony (nie każdy o tym myśli, wiem że to część eksploatacyjna).
Aprilia bez nowych opon nie wykorzystała by hamulców i silnika. Poza tym +20km/h w zakrętach.
~900zł
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
~550zł
- wydech w myśl zasady "loud pipes save lives". Ale bez przesady, uważam za debili mających ryczące "torówki".
800-2500zł
- pompa hamulcowa promieniowa
Jak kto chce, ale dozowalność jest bardzo dobra.
1350zł
- grzane manetki
250zł
Teraz tylko dla entuzjastów. Czyli kolejne wymiany części świetnie wyciskają możliwości maszyny. Czyli powyżej 180km/h osiągamy konkretne korzyści.
- ohlins amor. Jeśli uprawiasz dużo turystyki jest to świetna opcja nawet jeśli nie przekraczasz 170km/h.
3000zł
- ohlins widelec
8000 zł
-kute felgi
9000 zł
- factory pro star shift kit
800zł
- świnia, czyli piggy-back jak Power Commander. Nie dla większej mocy tylko dla sposobu jej oddawania.
1500zł + 300zł hamownia
- Regulowane kierownice np. gilles tooling
2000 zł
- Regulowane sety podnóżków
1500zł
- STM sprzęgło anytyhoppingowe
4000zł
- Big bire kit - większa pojemność
5-15 000 zł
Może inaczej, w co warto (chodzi o kasę)? Czyli za każdym razem gdy kupię motocykl pakuję w niego taki zestaw:
-CRASH PADY (na osi przedniego koła, na wahaczu, na ramie )- koniecznie. Bez nich mamy używki z dodatkami jak: pogięte chłodnice, pogięte stelaże owiewek, spawane owiewki, krzywe zadupki, spawane klamki, spawane rączki kierownicy, pogięte wydechy, pogięte sety, porysowane ranty felg, porysowane głęboko wahacze
Jazda bez crash padów się NIE OPŁACA
~700zł
- nowe opony (nie każdy o tym myśli, wiem że to część eksploatacyjna).
Aprilia bez nowych opon nie wykorzystała by hamulców i silnika. Poza tym +20km/h w zakrętach.
~900zł
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
~550zł
- wydech w myśl zasady "loud pipes save lives". Ale bez przesady, uważam za debili mających ryczące "torówki".
800-2500zł
- pompa hamulcowa promieniowa
Jak kto chce, ale dozowalność jest bardzo dobra.
1350zł
- grzane manetki
250zł
Teraz tylko dla entuzjastów. Czyli kolejne wymiany części świetnie wyciskają możliwości maszyny. Czyli powyżej 180km/h osiągamy konkretne korzyści.
- ohlins amor. Jeśli uprawiasz dużo turystyki jest to świetna opcja nawet jeśli nie przekraczasz 170km/h.
3000zł
- ohlins widelec
8000 zł
-kute felgi
9000 zł
- factory pro star shift kit
800zł
- świnia, czyli piggy-back jak Power Commander. Nie dla większej mocy tylko dla sposobu jej oddawania.
1500zł + 300zł hamownia
- Regulowane kierownice np. gilles tooling
2000 zł
- Regulowane sety podnóżków
1500zł
- STM sprzęgło anytyhoppingowe
4000zł
- Big bire kit - większa pojemność
5-15 000 zł
Ostatnio edytowano 8/4/2011, 07:46 przez falconiforme, łącznie edytowano 1 raz
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
hehehe ile zarabiasz ?
ja bym chciał zrobić u siebie
kierownica ABM Multiclip kolo 900zl
tylni amor wilbers kolo 2000zl
amor skretu jakiś rozsądny cenowo do 900zl
sety ale nigdzie nie mogę znaleźć takich co w stosunku do standardu da sie obniżyć jak i podnieść.
sprężyny wilbersa czy tam hyperpro liniowe 10 już mam tylko założyć, stalowe przewody sa juz,
ale co z tego jak do silnika dzięciol wskoczył i nie chce wyjść
ja bym chciał zrobić u siebie
kierownica ABM Multiclip kolo 900zl
tylni amor wilbers kolo 2000zl
amor skretu jakiś rozsądny cenowo do 900zl
sety ale nigdzie nie mogę znaleźć takich co w stosunku do standardu da sie obniżyć jak i podnieść.
sprężyny wilbersa czy tam hyperpro liniowe 10 już mam tylko założyć, stalowe przewody sa juz,
ale co z tego jak do silnika dzięciol wskoczył i nie chce wyjść
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
falconiforme napisał(a):Teraz, postaram się odpowiedzieć czy warto inwestować w motocykl.
Może inaczej, w co warto (chodzi o kasę)? Czyli za każdym razem gdy kupię motocykl pakuję w niego taki zestaw:
-CRASH PADY (na osi przedniego koła, na wahaczu, na ramie )- koniecznie. Bez nich mamy używki z dodatkami jak: pogięte chłodnice, pogięte stelaże owiewek, spawane owiewki, krzywe zadupki, spawane klamki, spawane rączki kierownicy, pogięte wydechy, pogięte sety, porysowane ranty felg, porysowane głęboko wahacze
Jazda bez crash padów się NIE OPŁACA
~700zł
- nowe opony (nie każdy o tym myśli, wiem że to część eksploatacyjna).
Aprilia bez nowych opon nie wykorzystała by hamulców i silnika. Poza tym +20km/h w zakrętach.
~900zł
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
~550zł
- wydech w myśl zasady "loud pipes save lives". Ale bez przesady, uważam za debili mających ryczące "torówki".
800-2500zł
- pompa hamulcowa promieniowa
Jak kto chce, ale dozowalność jest bardzo dobra.
1350zł
- grzane manetki
250zł
Teraz tylko dla entuzjastów. Czyli kolejne wymiany części świetnie wyciskają możliwości maszyny. Czyli powyżej 180km/h osiągamy konkretne korzyści.
- ohlins amor. Jeśli uprawiasz dużo turystyki jest to świetna opcja nawet jeśli nie przekraczasz 170km/h.
3000zł
- ohlins widelec
8000 zł
-kute felgi
9000 zł
- factory pro star shift kit
800zł
- świnia, czyli piggy-back jak Power Commander. Nie dla większej mocy tylko dla sposobu jej oddawania.
1500zł + 300zł hamownia
- Regulowane kierownice np. gilles tooling
2000 zł
- Regulowane sety podnóżków
1500zł
To znaczy pytanie brzmialo nie czy jest sens inwestowania w motocykl, tylko czy jest sens inwestowania w motocykl starszy niz 2005 rok tak by za cene rzeczy ktore wlasnie wymieniles mozna bylo zwyczajnie kupic nowszy model ?
Nie wiem jak wy ale ja jednak jestem za tym zeby nie inwestowac juz wiecej w swoj moto i zwyczajnie kupic za te pieniadze cos znacznie nowszego i dopiero wtedy zaczac modernizacje
Ps gdzie mozna kupic "- Regulowane sety podnóżków 1500zł" czy takie sety sa do kazdego moto ?
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
Gilles Adjustable Rearsets - Aprilia RSV 1000 Factory 04-09
http://www.motorcycle-road-and-race.co. ... _id=403224
http://www.motorcycle-road-and-race.co. ... _id=403224
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
falconiforme napisał(a):Gilles Adjustable Rearsets - Aprilia RSV 1000 Factory 04-09
http://www.motorcycle-road-and-race.co. ... _id=403224
Duzo bardziej mozna je obnizyc ? porownujac do orginalnych ?
Honda CBR 600F4i, 03
-
DajmosX - Świeżak
- Posty: 171
- Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
- Lokalizacja: Stockholm
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
co do inwestowania w moto to moim zdaniem lepiej wpakować trochę kasy w swój obecny motocykl niż zmieniać na podobny ale młodszy o np. 3 lata. Powiem na przykładzie cbr 929. mając 929 wolałbym dodać kilka fajnych dodatków takich jak, klamki, regulowane sety, crash pady czy polerka ramy, felg i półki kierownicy i mieć wspaniałą maszynę niż kupić przeciętną 1000rr. takie jest moje zdanie.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
falco, Ty mi na konesera wyglądasz. Crash pady, tłumik, kierownica, stalowy oplot, amor. skrętu, turystyczna szyba i coś do lepszego wyglądu czyli, np. nakładka na tylne siedzenie - to wszystko (poza podstawowymi podzespołami) rozumiem, ale zabawa z zawieszeniem jest już bardzo kosztowna. Trzeba mieć kupę siana na coś takiego i być wyjątkowo wybrednym.
Jeśli miałbym motocykl, którego nie zamierzałbym sprzedawać to jak najbardziej bym w niego inwestował. Motocykle są jak kobiety - trzeba trafić na ten właściwy aby myśleć o przyszłości. Jak narazie jeszcze nie trafiłem.
Nie należy wyliczać każdej złotówki zainwestowanej w motocykl, bo to się nigdy nie zwróci. Coż, jest to drogie hobby, ale mimo wszystko warto.
Aha, i jeśli ktoś nosi się z zamiarem kupna crash padów niech lepiej kupi firmowe. Ja dostałem z moto jakieś no name i więcej miałem szkód z nimi aniżeli miałbym bez nich.
Jeśli miałbym motocykl, którego nie zamierzałbym sprzedawać to jak najbardziej bym w niego inwestował. Motocykle są jak kobiety - trzeba trafić na ten właściwy aby myśleć o przyszłości. Jak narazie jeszcze nie trafiłem.
Nie należy wyliczać każdej złotówki zainwestowanej w motocykl, bo to się nigdy nie zwróci. Coż, jest to drogie hobby, ale mimo wszystko warto.
Aha, i jeśli ktoś nosi się z zamiarem kupna crash padów niech lepiej kupi firmowe. Ja dostałem z moto jakieś no name i więcej miałem szkód z nimi aniżeli miałbym bez nich.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Posty: 84
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości