Ogloszenie allegro, Bandi 400- czy to możliwe?
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Ogloszenie allegro, Bandi 400- czy to możliwe?
Witam wszystkich, z góry przepraszam jezeli nie w tym dziale, ale szukałem, szukałem i nie wiedziałem gdzie to umieścić
Do rzeczy.
Znalazłem na allegro Bandit 400 http://allegro.pl/suzuki-gsf-400-bandit ... 76515.html . Zastanawia mnie czy taki przebieg jest realny przy tym roczniku. Nie chciałbym sie wpakować w jakieś bagno skoro juz po tylu cierpieniach udalo mi sie uzbierac na pierwsze moto.
Powiedzcie co o nim sadzicie, czy czegos mu brakuje juz na pierwszy rzut oka, czy cos was "niepokoi". No i ile ewentualnie muszę obowiązkowo przeznaczyc na jakies wymiany przy kupnie takiego sprzetu
Bardzo prosze o fachowe opinie osób które "zjadły zęby na motocyklach"
Pozdrawiam i z góry dziękuje:)
Do rzeczy.
Znalazłem na allegro Bandit 400 http://allegro.pl/suzuki-gsf-400-bandit ... 76515.html . Zastanawia mnie czy taki przebieg jest realny przy tym roczniku. Nie chciałbym sie wpakować w jakieś bagno skoro juz po tylu cierpieniach udalo mi sie uzbierac na pierwsze moto.
Powiedzcie co o nim sadzicie, czy czegos mu brakuje juz na pierwszy rzut oka, czy cos was "niepokoi". No i ile ewentualnie muszę obowiązkowo przeznaczyc na jakies wymiany przy kupnie takiego sprzetu
Bardzo prosze o fachowe opinie osób które "zjadły zęby na motocyklach"
Pozdrawiam i z góry dziękuje:)
- KELGAR
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 24/11/2008, 18:48
przebieg teortetycznie możliwy , jest to prawdopodobnie wersja angielska (pojedyncza tacza z przodu, wydech malowany na czarno) wiec moze byc tak ze przebieg to 49k mil
ze zdjec mozna wywnoskowac, nieorginalne kierunkowskazy(ori sa duze) i lusterka
- łancuch niedługo do wymiany
+ opony wygladaja na niezużyte
na "starter pak" dobrze jest przeznaczyc ok 1,5(mniej wiecej tak jak przy kupowaniu auta, czasem jest mniej czasem jest wiecej) rejestracja, ubezpieczenie, wymiany płynów, rgulacje luzow zaworowych, gazników, ewentualnie wymiany zuzytych elementów - wtedy mozna spokojnie jezdzic
ze zdjec mozna wywnoskowac, nieorginalne kierunkowskazy(ori sa duze) i lusterka
- łancuch niedługo do wymiany
+ opony wygladaja na niezużyte
na "starter pak" dobrze jest przeznaczyc ok 1,5(mniej wiecej tak jak przy kupowaniu auta, czasem jest mniej czasem jest wiecej) rejestracja, ubezpieczenie, wymiany płynów, rgulacje luzow zaworowych, gazników, ewentualnie wymiany zuzytych elementów - wtedy mozna spokojnie jezdzic
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
jeżeli nie chcesz pakowac sie w bagno to nie kupuj bandyty 400tki. Żadnej 400tki w ogóle. Serio. nie sprzedaz tego łatwo nawet za małą kasę. W razie gleby czy awarii wymagającej wiecej niż zwykła eksploatacja masz BRAK części. Tylko ASO na zamówienie.
Kup jakieś 500tkę Za tę kasę kupisz już bardzo ładnego GS500 z okolic 2001 roku Sprzedaż to po sezonie, dwóch bez starty lub z minimalną, częsci masa i wszędzie i tanie. Konstrukcja prosta. Same zalety jak na pierwsze moto.
Kup jakieś 500tkę Za tę kasę kupisz już bardzo ładnego GS500 z okolic 2001 roku Sprzedaż to po sezonie, dwóch bez starty lub z minimalną, częsci masa i wszędzie i tanie. Konstrukcja prosta. Same zalety jak na pierwsze moto.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Z nimi jest podobnie jak z ZXR 400. Wszelkie części jedynie na aukcjach. Używane, lub specjalnie ściągane z serwisów.
bandit 400
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... tegory=156
kawasaki 636
http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... wasaki+636
Jest różnica, nie?
bandit 400
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... tegory=156
kawasaki 636
http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... wasaki+636
Jest różnica, nie?
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Przemo_rene napisał(a):jeżeli nie chcesz pakowac sie w bagno to nie kupuj bandyty 400tki. Żadnej 400tki w ogóle. Serio. nie sprzedaz tego łatwo nawet za małą kasę. W razie gleby czy awarii wymagającej wiecej niż zwykła eksploatacja masz BRAK części. Tylko ASO na zamówienie.
Kup jakieś 500tkę Za tę kasę kupisz już bardzo ładnego GS500 z okolic 2001 roku Sprzedaż to po sezonie, dwóch bez starty lub z minimalną, częsci masa i wszędzie i tanie. Konstrukcja prosta. Same zalety jak na pierwsze moto.
Wlasnie GSow nie ma zbyt wielu w tej cenie... Ogladalem chyba 3, to taki przekret ze glowa boli. Ewidentnie kazdy po szlifie, rysy zaprawione w garażu po domem, ale sprzedawca zapewnia ze nic nigdy sie nie działo...
A z tego co na allegro widze, to trzeba 7k dac ;(
- KELGAR
- Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 24/11/2008, 18:48
Poszukaj zagranicą. Motocykla nie kupuje się z dnia na dzień. Ja szukałem dobrej sztuki prawie miesiąc.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Gsy kupują ludzie prawie zawsze na początek przygody z moto tak wiec otarcia tu i tam są tak normalne jak fakt, że SS nikt nie jeździ po bułki tylko i w niedziele 50km/h a że przerzucił się na osiedlowy sklepik co ma obok domu to sprzedaje...
Ważne w gsie których bedziesz szukał to ma jechac prosto, ma przyspieszac równo i ma hamować oraz mają działac zegary. My kupiliśmy na jesieni takiego za 2800zł z niemcowni bezpośrednio w sumie. Po jedynym właścicielu (udało się). Włożone prawie 1500zł i sprzęt jest nówka funkiel nawet wizualnie. A rocznik jest 93/94. Więc można. Trzeba tylko troche szukać
Ważne w gsie których bedziesz szukał to ma jechac prosto, ma przyspieszac równo i ma hamować oraz mają działac zegary. My kupiliśmy na jesieni takiego za 2800zł z niemcowni bezpośrednio w sumie. Po jedynym właścicielu (udało się). Włożone prawie 1500zł i sprzęt jest nówka funkiel nawet wizualnie. A rocznik jest 93/94. Więc można. Trzeba tylko troche szukać
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Nie rozumiem tej paniki odnośnie 400. Jeżeli będzie w dobrym stanie to niby dlaczego nie? Parametrami przewyższają wszystkie 500. Na brak części najbardziej narzekają chyba ci , którzy tym w ogóle nie jeżdżą , nie mówię że jest tego tyle co części do gs'a ,ale większych problemów nie ma. A co do sprzedaży to mimo stereotypów da się to sprzedać czego przykładem jest ten temat. Moja rada jeżeli ci się naprawdę podoba to jedź sprawdź.
Po tych zdjęciach nie widać niczego złego , zapytaj czy ma jakieś potwierdzenie na to co robił (rachunki za płyny itp.) Jeżeli wszystko będzie ok , to zapewne i tak jeszcze urwiesz trochę z ceny.
Po tych zdjęciach nie widać niczego złego , zapytaj czy ma jakieś potwierdzenie na to co robił (rachunki za płyny itp.) Jeżeli wszystko będzie ok , to zapewne i tak jeszcze urwiesz trochę z ceny.
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
500 w 2 garach bije na łeb 400 w 4 garach jeśli chodzi o eksploatację, już kij z częściami, ale 500 są po prostu prostsze i tańsze w utrzymaniu, (do tego gs chłodzony powietrzem!) podejrzewam też, że mniej palą.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
motoftw napisał(a):500 w 2 garach bije na łeb 400 w 4 garach jeśli chodzi o eksploatację, już kij z częściami, ale 500 są po prostu prostsze i tańsze w utrzymaniu, (do tego gs chłodzony powietrzem!) podejrzewam też, że mniej palą.
Tego nie neguję , ale gdyby o to chodziło czy przesiadałbyś się z 500 wyżej?:) Mój pali około 5,5 .
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
-
Czester - Administrator
- Posty: 4656
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Jeżeli jednak chcesz dołączyć do grona posiadaczy 400 ( a uważam że warto )
są 3 wersje banditów , w zależności od rynku na jaki były produkowane
-UK - mozna go poznac po pojedynczej tarczy z przodu, wydechu ze zwyklej stali, pomalowanym na czarno, licznik w milach, silnik 59 albo 53 konie w zaleznosci od rocznika(starsze były mocniejsze)
-niemiecki - podwojna tarcza,wydech chromowany, licznik w kilometrach do 220km/h , silnik słabszy, 50 koni
japońska - wydech chromowany, licznik w km/h do 180, hamulce podwojne, ale inne (ponić słabsze) niz niemieckie, ogranicznik predkosci do 180, silnik 53 konie
są 3 wersje banditów , w zależności od rynku na jaki były produkowane
-UK - mozna go poznac po pojedynczej tarczy z przodu, wydechu ze zwyklej stali, pomalowanym na czarno, licznik w milach, silnik 59 albo 53 konie w zaleznosci od rocznika(starsze były mocniejsze)
-niemiecki - podwojna tarcza,wydech chromowany, licznik w kilometrach do 220km/h , silnik słabszy, 50 koni
japońska - wydech chromowany, licznik w km/h do 180, hamulce podwojne, ale inne (ponić słabsze) niz niemieckie, ogranicznik predkosci do 180, silnik 53 konie
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość