Koło zapasowe w spray-u czy warto?
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Koło zapasowe w spray-u czy warto?
Witjcie.
Zawsze wybierając się w dłuższą trasę nurtuje mnie problem a co jeśli złapię gumę ? Czy macie jakieś swoje patenty ? zestawy naprawcze itp ?
Zawsze wybierając się w dłuższą trasę nurtuje mnie problem a co jeśli złapię gumę ? Czy macie jakieś swoje patenty ? zestawy naprawcze itp ?
Honda CBF 600 NA
-
bosman78 - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 30/11/2010, 18:04
- Lokalizacja: Wawa
a co sądzicie o zestwach naprawczych np. cuś takiego:
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 03870.html
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 03870.html
Honda CBF 600 NA
-
bosman78 - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 30/11/2010, 18:04
- Lokalizacja: Wawa
bosman78 napisał(a):a co sądzicie o zestwach naprawczych np. cuś takiego:
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 03870.html
ten zestaw jest sporo lepszy od spraya, mozna nim zakleic calkiem spora dziure, po śrubie czy podkładce i przejechac na tym wiele kilometrów (jezeli zrobi sie dokladnie to nic nie ucieka)
niestety jezeli ma sie duzego pecha i kapec jest rozciety to niestety nic nie pomoze, na takie przypadki pomoze tylko assistance
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
bosman78 napisał(a):a co sądzicie o zestwach naprawczych np. cuś takiego:
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 03870.html
Dobry sposób na załatanie,tylko jest to żeby dojechać do najbliższego punktu wymiany opon,bo rozumiemy się że w motocyklu nie kołkuje się opon tylko wymienia.Żadna szanująca się wulkanizacja nie powinna kołkować opony motocyklowe,jeżeli jednak zdarzy się tak że zakołkuje oponę to ściera dot opony żeby było wiadome że była naprawiana i się nie nadaję do eksploatacji.Niestety w praktyce wygląda to inaczej i zdarzyło mi się latać na gumie kołkowanej gdzie nie był starty DOT,dowiedziałem się o tym dopiero jak zmieniałem gumy,jak sobie pomyślałem jak latałem grubo ponad 200 nie wiedząc o tym że guma była kołkowana to mnie szlak trafił.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
no właśnie a jak używa się takiego zestawu ?
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 03870.html
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 03870.html
Honda CBF 600 NA
-
bosman78 - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 30/11/2010, 18:04
- Lokalizacja: Wawa
Robiłem to w samochodach ale zasada jest taka sama,więc jest to tak.
1.Wyjmujesz ciało obce,warunek nie może być uszkodzenia bocznego.
2.Rozwiercasz otwór,wkrętak w zestawie.
3.W przyrząd który wygląda jak szydło przewlekasz pasek materiału uszczelniającego tak żeby na środku było szydło ,smarujesz go klejem chyba że materiał uszczelniający ma go w sobie.
4.Wciskasz w otwór wcześniej rozwiercony i wyciągasz,materiał uszczelniając powinien zostać w środku po wyjęciu szydła a nadmiar czyli dwa wąsy wystają z opony,odcinasz resztę wystającą i pompujesz oponę.
W samochodach robiłem to na napompowanym kolę,wtedy ciśnie samo powodowało że uszczelniało się praktycznie od razu,w moto nie robiłem tego nigdy.
1.Wyjmujesz ciało obce,warunek nie może być uszkodzenia bocznego.
2.Rozwiercasz otwór,wkrętak w zestawie.
3.W przyrząd który wygląda jak szydło przewlekasz pasek materiału uszczelniającego tak żeby na środku było szydło ,smarujesz go klejem chyba że materiał uszczelniający ma go w sobie.
4.Wciskasz w otwór wcześniej rozwiercony i wyciągasz,materiał uszczelniając powinien zostać w środku po wyjęciu szydła a nadmiar czyli dwa wąsy wystają z opony,odcinasz resztę wystającą i pompujesz oponę.
W samochodach robiłem to na napompowanym kolę,wtedy ciśnie samo powodowało że uszczelniało się praktycznie od razu,w moto nie robiłem tego nigdy.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Pamiętam, że kiedyś reklamowaniw mango, TV Shop jakiś środek na bazie kauczuku, który wstrzykiwało się do opony, a potem jeździło, żeby go rozprowadzić. Znając życie nawet nie ociera się o termin "działać" ale nie znalazłem żadnych jego testów.. Może są jakieś nowe, ulepszone wersje. Takie profilaktyczne zabezpieczenie nie byłoby złe.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Kiedyś na youtubie widziałem widziałem filmik z taką substancją , koleś przejeżdżał po desce z gwoździami i automatycznie opona mu się łatała.
W rowerach jest stosowane coś podobnego ,ale skoro nawet w rowerze to pogarsza właściwości jezdne to pytanie jak się jeździ na moto.
W rowerach jest stosowane coś podobnego ,ale skoro nawet w rowerze to pogarsza właściwości jezdne to pytanie jak się jeździ na moto.
Mów co myślisz , rób co mówisz .
Suzuki Bandit gsf 400
Suzuki Bandit gsf 400
- MaŁy_Bandzior
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24
W autach Michelin robił opony z systemem PAX, ale nie widziałem jeszcze wersji dla moto...

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Znajomy w zeszłym sezonie przebił gumę, użył wspomnianego koła w sprayu i lata do tej pory, więc jak widać działa
Ja swoją 'zapasówkę' kupiłem w moto-akcesoriach i puszka jest na tyle mała, że mieści się w R6 pod siedzeniem pasażera (!!!) , więc zawsze mam przy sobie.

Ja swoją 'zapasówkę' kupiłem w moto-akcesoriach i puszka jest na tyle mała, że mieści się w R6 pod siedzeniem pasażera (!!!) , więc zawsze mam przy sobie.
-
Vergon - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
Vergon, jakoś mi się nie chce wierzyć, że na tym czymś można normalnie eksploatować motocykl... Na każdym takim wynalazku pisze, że to wyjście awaryjne, tymczasowe i nie należy stosować go permanentnie.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
Oj tam, ludzie latają na zakołkowanych oponach i jakoś opony nie wybuchają. Sam w zeszłym sezonie, od czerwca latałem z kołkiem i nic się nie działo.
Pod warunkiem że dziurę mamy na środku i nie jest uszkodzone nic poza gumą oczywiście.
Pod warunkiem że dziurę mamy na środku i nie jest uszkodzone nic poza gumą oczywiście.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości