Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Alternatywy dla używanych, rzędowych...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Alternatywy dla używanych, rzędowych...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 19/2/2011, 19:07

Komentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):jeśli jesteś tak pewny bezkonkurencyjności rzędówek to polecam youtube i hasło Ducati 1198 vs ... (jakakolwiek rzędówka)
p.s. mała podpowiedź...duka łyka wszystko :D<br><hr>slevee<br>
Komentatorzy napisał(a):tak jestem tego pewny! Widziałem mnustwo jak to mowisz na youtube filmików z takich wyscigów! i jakos nie spotkałem takiego w którym wygrała by dukat. może i jest to fajny motocykl nie mówie że nie. ale takie motocykle jak CBR1000RR, BMW 1000RR ,ZX10R , GSXR 1000 wciągaja to airboxem :D sam miałem okazje sie poscigac CBR 900RR na suzuki sv1000 osiągi bardzo zblizone, po miescie trzymał sie mojej **** za miastem koleś odpadł :D<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):rzuć okiem na to :
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=HqVMVAkVTmM&feature=related" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=HqVMVAkVTmM&feature=related</a>
co do bmw 1000rr to wymiata, ale czy również przy 1198r? żadnych video nie znajdziesz na ten temat, a porównując specyfikacje techniczne to według mnie lepiej wypada duka 180km do 193, ale 164kg do 204 i 134Nm do 112<br><hr>slevee<br>
Komentatorzy napisał(a):To jest najgłupszy argument jaki w życiu widzialem. Jesli byloby tak, ze jeden koles wali czasy na 1/4 to mozna by mowic o rzetelnosci testu, ale tak? Typ na hajabuzie to miękki fifrak, skoro nie umie ruszyc tak, zeby wydymac Dukata juz na starcie i utrzymac przewage. Pomyśl o tym.<br><hr>Kano<br>
może trochę prostej matematyki :)
duka spośród litrów ma najlepszy stosunek mocy do masy
najlepsza w stawce kawa to 994 kuce na tone
duka...1095 na tone (oraz większy moment obr)
biorąc jeszcze pod uwagę oddawanie momentu i mocy przez v dwójkę, które to jak nawet najgorszy laik świetnie wie odbywa się w dużo szerszym zakresie niż w r4, dla mnie sprawa jest prosta jak budowa cepa...

wiem, że pomiędzy zwolennikami r4 a v2 toczy się od zawsze krwawa wojna :D jednak wiem również, że kiedyś lecąc prymasa świętej pamięci skromnym monsterem 620 (65Km) goniłem gościa co dosiadał r6. jedyne co mógł zrobić to po kilku km stojąc już na światłach, kręcić głową z niedowierzaniem...tyle do tematu o charakterystyce oddawania mocy w v2<br><hr>slevee
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/2/2011, 19:32

Boczo jak zwykle spełniasz moje oczekiwania artykułowe zanim nawet pomyśle:D świetny artykuł jak zawsze chociaż dodałbym tu jeszcze BMW R1200 S bo Benelka tez ma silniki w okolicy litra. Ja własnie sie rozglądam za taka alternatywą, w sumie zawsze coś naprzeciw R4, ale jak bedzie opcja cenowa wole cos bardziej typu power-naked:) a tak wogóle jak juz opisujesz coraz częsciej fajne streety i sporo europy to może jakis opis Cagivy V-Raptor 1000? Tez dobra alternatywa dla Super Duke, Tuono czy S4R a róznymch forum wiem ze jest kilku wlascicieli w Polsce:)<br><hr>Chylo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/2/2011, 20:07

Ja to czekam, aż zrobią GSX-R 1000 z silnikiem widlastym :D Wtedy w końcu osiągnę motocyklowy orgazm :D:D:D<br><hr>SV1000S WhiteBlue
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/2/2011, 20:51

A ja sobie kupie litra na pierwsze moto bo mam 193 wzrostu i co z tego ,że wszyscy gadaja ,że to zle .A co mam kupic 600 i wyglądac jak na skuterze???Podobają mi sie sporty i h.j<br><hr>bynek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/2/2011, 20:58

Komentatorzy napisał(a):A ja sobie kupie litra na pierwsze moto bo mam 193 wzrostu i co z tego ,że wszyscy gadaja ,że to zle .A co mam kupic 600 i wyglądac jak na skuterze???Podobają mi sie sporty i h.j<br><hr>bynek<br>
Jak wiadomo, wzrost jest najlepszym kryterium w doborze pierwszego motocykla :) Dlatego wszyscy koszykarze śmigają na Gixxami :) albo jestes prowokatorem, albo idiota. Obstawiam oba.<br><hr>Konichiua
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2011, 06:45

Komentatorzy napisał(a):a ja uwielbiam swoja rsv factorke nic nie przebije v jej dzwieku i krecenia sie z dolu i wcale nie musi miec 200kucy pod ****<br><hr>pirania<br>
Komentatorzy napisał(a):jeździłem zx10 175 koni ( 2004 rok) i szła niewiele lepiej górą od RSV, dół słabszy :)<br><hr>rSv<br>
trzeba było odkrecic manetke mocniej niz 30% :)rsv przy zx10 z 2004 nie istnieje, przykro mi :)<br><hr>filuK6
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2011, 11:31

Komentatorzy napisał(a):Buell XB12R Firebolt - toporny bydlak ?? No wiesz ! Prowadzi sie jak malina, no wykonanie troche toporne, ale od czego sa akcesoria.<br><hr>Ave_ja<br>
Komentatorzy napisał(a):Pewnie, że są akcesoria:) Nazywają się "Honda VTR1000" :)<br><hr>El Polako<br>
profanacja ;)<br><hr>Ave_ja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2011, 11:59

Komentatorzy napisał(a):OK, ale myślę, że powinien być też artykuł "alternatywy dla w ogóle bezużytecznych litrów" <br><hr>Robert<br>
Komentatorzy napisał(a):Gdyby były wogóle bezużyteczne to nikt by ich nie produkował w wersjach dopuszczonych do ruchu a juz tym bardziej nikt by ich nie kupił. Ogarnij sie... zazdrość to okropna rzecz.<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Koleżko, jeżdżę Street Triplem i jestem niemal pewien, że na plątanych zakrętach zjadam każdego gogusia na litrze, któremu wydaje się, że kupując R1 automatycznie staje się jak kolesie z Youtuba. Nie rozmiar, a technika...<br><hr>Robert<br>
street tripl to fajny sprzęt,ale jeśli myślisz,że na R1 jeżdżą same "gogusie" to się właśnie pomyliłeś i mógł bys nie dać rady nawet na "plątanych zakrętach" ;-), a o prostej to nie ma co mówić. pozdro<br><hr>stefan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/2/2011, 20:27

Znów temat zszedł na boczne tory...jak zwykle...
Generalnie zawsze będą zwolennicy V-2, czy L-2, bądź B-2, , będą też zwolennicy R-4, czy V-4 itp...
Ale generalnie, lepiej żeby wypowiadali się ludzie użytkujący podane motocykle i wnieśli kaganek oświecenia, dla tych których to interesuje, np. chciałbym wiedzieć coś o MZ, czy Bimocie ponieważ nie miałem okazji testować tych motocykli, co do reszty to wiem jak co jeździ. <br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2011, 09:11

Komentatorzy napisał(a):Ja to czekam, aż zrobią GSX-R 1000 z silnikiem widlastym :D Wtedy w końcu osiągnę motocyklowy orgazm :D:D:D<br><hr>SV1000S WhiteBlue<br>
TL1000R?? Malowania jak GSXR'a i wygląda bardzo podobnie ino większy.<br><hr>Przemo_rene
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2011, 10:59

Komentatorzy napisał(a):a ja uwielbiam swoja rsv factorke nic nie przebije v jej dzwieku i krecenia sie z dolu i wcale nie musi miec 200kucy pod ****<br><hr>pirania<br>
Komentatorzy napisał(a):jeździłem zx10 175 koni ( 2004 rok) i szła niewiele lepiej górą od RSV, dół słabszy :)<br><hr>rSv<br>
Komentatorzy napisał(a):Od 7-8tyś rpm Dycha wciąga RSV 1000 nosem :D 143km a 175 jest wyraznie odczuwalne w przypadku tych dwóch motocykli.<br><hr>Ghost<br>
Nie zrobiła na mnie ZX10 wrażenia. Nie ma "przepaści" między tymi motocyklami. z rsv na gixa k5 jak sie przesiadłem, to byłem mega w szoku jak to idzie, ZX10 to łagodny baranek i nie czuć takiej różnicy w mocy miedzy nią a RSV...<br><hr>rsv
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2011, 10:59

Komentatorzy napisał(a):A ja sobie kupie litra na pierwsze moto bo mam 193 wzrostu i co z tego ,że wszyscy gadaja ,że to zle .A co mam kupic 600 i wyglądac jak na skuterze???Podobają mi sie sporty i h.j<br><hr>bynek<br>
Sportowe litry nie są wcale dużo większe od 600. Są trochę cięższe. Pomysl o hondzie XX będzie do ciebie pasować i pasażerka jeżeli taka się trafi nie powinna narzekać.<br><hr>5
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2011, 11:19

Ciekawy temat, V-ka zawsze będzie miała to cos czego nigdy nie będą miały rzędy, grzmot z pod ziemi jak tylko się zbliża, albo oddala.<br><hr>5
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2011, 12:49

Komentatorzy napisał(a):a ja uwielbiam swoja rsv factorke nic nie przebije v jej dzwieku i krecenia sie z dolu i wcale nie musi miec 200kucy pod ****<br><hr>pirania<br>
Komentatorzy napisał(a):jeździłem zx10 175 koni ( 2004 rok) i szła niewiele lepiej górą od RSV, dół słabszy :)<br><hr>rSv<br>
Komentatorzy napisał(a):Od 7-8tyś rpm Dycha wciąga RSV 1000 nosem :D 143km a 175 jest wyraznie odczuwalne w przypadku tych dwóch motocykli.<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie zrobiła na mnie ZX10 wrażenia. Nie ma "przepaści" między tymi motocyklami. z rsv na gixa k5 jak sie przesiadłem, to byłem mega w szoku jak to idzie, ZX10 to łagodny baranek i nie czuć takiej różnicy w mocy miedzy nią a RSV...<br><hr>rsv<br>
śmieszny jesteś :D Nigdy w zyciu nie miałeś okazji pojezdzic pierwszym modelem dziesiątki! chyba że z wyciągnieta jedna świecą :D Człowieku ostatnio był artykuł na scigaczu ze Gixer 1000-k5 to połaczenie zx10r i cbr 1000rr nie jest tak narwany jak dycha ani nie tak neutralny jak cebra! Wiec polecam ci sie faktycznie przejechac pierwsza generacja to zobaczysz ze jest róznica! Skończ pisać opowieści dziwnej tresci!!!<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2011, 18:12

TL1000S miało jedną poważną wadę: zacierający się silnik na panewkach, powodem był źle działający wtrysk paliwa, który powodował dostanie się benzyny do oleju i zatarcie pompy olejowej (zresztą małej i tym samym mało wydajnej), Suzuki zrobiło akcję serwisową i wymieniało komputery, ale g... to dało. Drugą wadą było wypuszczenie tego motocykla do sprzedaży bez amortyzatora skrętu, na szczęście szybko wezwano właścicieli na montaż, tym się nie da jechać bez amorka skrętu. Trzecią wadą poważną było mocowanie tylnego dziwnego amortyzatora łopatkowego do ramy. Uchwyty często pękały i amorek wyrywał się z ramy (każda TL jaką widziałem ma tam spaw), powodując opadnięcie tyłu motocykla na koło. Nikomu nie życzę tego, można zaliczyć niezłą glebę, mi się udało uratować. Po za tym dziwny amortyzator tylni szybko nagrzewał się od kolektora wydechowego i tym samym przestawał w ogóle tłumić. Generalnie TL1000S to motocykl który nie powinien nigdy trafić do seryjnej produkcji. Przejechałem nim 4000 km w tym zatarłem silnik i spotkały mnie wszystkie wady opisane powyżej. Ma tylko jedną zaletę - za****** się na nim jeździło :-)<br><hr>bandzior
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2011, 18:25

VTR1000F ujeżdżałem przez 4 lata i przejechałem nią całą Europę, sprzęt jest bezawaryjny, gdy ją sprzedałem miała 68 tys km i prawie żadnych awarii. Jedynie co padło to napinacze łańcuszka rozrządu (godzina roboty i jakieś 180 PLN koszt za jeden). Motocykl wcale nie pali więcej niż inne sprzęty litrowe (pod warunkiem zostawienia seryjnych dysz i iglic w gaźnikach, bez wynalazków typu dynojet). Na trasie po Europie z bagażami+dwie osoby (50% trasy góry - Alpy), spalanie wyszło 7,5 l/100km. Przy ostrym pałowaniu na torze mieści się w 12l/100 km, przy pałowaniu po drogach 8,5l/100 km. Ciekawe czy wam motocykle palą mniej, bo mi nie... Jedyną wadą VTR1000F, jest to, że ten motocykl nie jest sprzętem do zap.... Raczej wygodny do turystyki (minus mały zbiornik paliwa), słabe hamulce (nawet w oplocie stalowym), zawieszenie buja przy szybkiej jeździe, wężykuje na prostej powyżej 160 km/h, brak mocy.<br><hr>bandzior
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2011, 18:47

VTR 1000 SP-1 jest świetnym sprzętem, jest jak na razie totalnie bezawaryjny (55 tys km), rozrząd na kołach zębatych, nie bierze oleju (żeby dolać olej trzeba ściągnąć owiewkę), jedyne co mnie wkurza to urywające się od drgań mocowania wydechów (ale nie są seryjne). Spalanie na poziomie ile wlejesz tyle spalisz :-). SP-1 jest ciężka, ale bardzo zwrotna. Przede wszystkim jet to motocykl z charakterem, dźwięk silnika, brutalność przy hamowaniu silnikiem, moc przy wyjściu z zakrętu, gdzie niemalże czujesz każdy zapłon cylindra na tylnym kole. Pozycja za kierownicą jest dla mnie idealna. Przesiadłem się na SP-1 z ZX-10R (pierwszy miodel), którą ujeżdżałem przez rok, pierwsze wrażenie to był szok: dużo cięższa od ZX-10R, w porównaniu z Kawą brak hamulców, moc totalnie za mała, ale mimo wszystko SP-1 sprawia mi o wiele więcej radości z jazdy. <br><hr>bandzior
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2011, 19:02

Dodam jeszcze, że ZX-10 R (pierwszy model) był najbardziej wymagającym sprzętem jakim do tej pory jeździłem, nie jest to tylko moja opinia, takiej charakterystyki silnika nie spotkałem wcześniej w żadnym sprzęcie. Komentarze typu RSV jest mocniejsza itp. są bzdurą. ZX10-R był w tamtych latach najdzikszym motocyklem i cholernie mocnym. Bez porównania z innymi ugłaskanymi tysiącami jak RR lub R1. RSV 1000 (od 2004) jest fajnym sprzętem, nie ma co się oszukiwać, ma kilkadziesiąt koni mniej niż ZX-10R przy podobnej masie, także są to dwa światy. Zanim ktoś się napali na kupno RSV niech najpierw się przejedzie. Przejechałem na RSV kilkaset km i dwa razy miałem skurcz w nodze. Pozycja kierowcy to dla mnie dramat. Kolana dotykają łokci, zbiornik paliwa najdłuższy jaki widziałem, ręce wyciągnięte na maksa do przodu, kierowca maksymalnie odsunięty do tyłu. Wybrałem SP-1 i nie żałuję, tam wszystko jest na swoim miejscu. Jedynie silnik RSV jest bardziej żwawy, lepiej reaguje na gaz, ale jest też nowszą konstrukcją od SP-1<br><hr>bandzior
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/2/2011, 23:08

Komentatorzy napisał(a):a ja uwielbiam swoja rsv factorke nic nie przebije v jej dzwieku i krecenia sie z dolu i wcale nie musi miec 200kucy pod ****<br><hr>pirania<br>
Komentatorzy napisał(a):jeździłem zx10 175 koni ( 2004 rok) i szła niewiele lepiej górą od RSV, dół słabszy :)<br><hr>rSv<br>
Komentatorzy napisał(a):Od 7-8tyś rpm Dycha wciąga RSV 1000 nosem :D 143km a 175 jest wyraznie odczuwalne w przypadku tych dwóch motocykli.<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie zrobiła na mnie ZX10 wrażenia. Nie ma "przepaści" między tymi motocyklami. z rsv na gixa k5 jak sie przesiadłem, to byłem mega w szoku jak to idzie, ZX10 to łagodny baranek i nie czuć takiej różnicy w mocy miedzy nią a RSV...<br><hr>rsv<br>
Komentatorzy napisał(a):śmieszny jesteś :D Nigdy w zyciu nie miałeś okazji pojezdzic pierwszym modelem dziesiątki! chyba że z wyciągnieta jedna świecą :D Człowieku ostatnio był artykuł na scigaczu ze Gixer 1000-k5 to połaczenie zx10r i cbr 1000rr nie jest tak narwany jak dycha ani nie tak neutralny jak cebra! Wiec polecam ci sie faktycznie przejechac pierwsza generacja to zobaczysz ze jest róznica! Skończ pisać opowieści dziwnej tresci!!!<br><hr>Ghost<br>
Możliwe, że ta "dycha" była już zajechana ;] Gix k5 duuużo lepiej od niej jechał.
Jeździłem też k7, ale tam na 3 biegu koło w górze z gazu to normalka ( w końcu prawie 190 koni). RSV ma osiągi porównywalne z 954 - a właściwie takie same.<br><hr>rsv
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/2/2011, 22:12

Przejedźcie się Kawasaki H2-750, a dopiero potem wspominajcie coś o wymagającym sprzęcie...a temat jest nie o ZX 10.
Pozdr. <br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości




na górê