[biblioteka] Alternatywy dla używanych, rzędowych...
Posty: 76
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
[biblioteka] Alternatywy dla używanych, rzędowych...
Dyskusja na temat: Alternatywy dla używanych, rzędowych litrów - V2 i cała reszta
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Alternatywy dla używanych, rzędowych litrów - V2 i cała reszta
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Alternatywy dla używanych, rzędowych litrów - V2 i cała reszta
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a ja uwielbiam swoja rsv factorke nic nie przebije v jej dzwieku i krecenia sie z dolu i wcale nie musi miec 200kucy pod ****<br><hr>pirania
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a szczególnie te zieloneKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chyba nie mówisz o gejowskim ZX10R?<br><hr>KarrambaKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a szczególnie te zielone<br><hr>wojt<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
oj tam zaraz gejowskim:) mniejsza o wygląd, przynajmniej technicznie jest "dopracowany"...<br><hr>wojtKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a szczególnie te zielone<br><hr>wojt<br>
Komentatorzy napisał(a):Chyba nie mówisz o gejowskim ZX10R?<br><hr>Karramba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dopracowany? Pierwsze sztuki dzialaly w systemie on/off jesli chodzi o moc, drugie prowadzily sie jak kombajn, a te najnowsze... no coz, akcja serwisowa zanim moto trafilo do sprzedazy...cos jeszcze?<br><hr>KarrambaKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a szczególnie te zielone<br><hr>wojt<br>
Komentatorzy napisał(a):Chyba nie mówisz o gejowskim ZX10R?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):oj tam zaraz gejowskim:) mniejsza o wygląd, przynajmniej technicznie jest "dopracowany"...<br><hr>wojt<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Miałem RSV, przy pałowaniu na torze w Poznaniu nie chciała wziąść więcej jak 9 litrów na 100. Średnio 7-8 litrów, z dziewczyną w miare spokojnie do 200 6-6,5. Zajebisty sprzęt, bezawaryjny. Jedynie sprzęgło za ciężko chodzi i ciężko wysprzęgla ( zestaw naprawczy 60 zł).
VTR to przy niej śmiech na sali. Jedynie TL1000 daje rade pod względem osiągów ( super mocny dół) - ale pali wiadrami<br><hr>w
VTR to przy niej śmiech na sali. Jedynie TL1000 daje rade pod względem osiągów ( super mocny dół) - ale pali wiadrami<br><hr>w
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Parę niedokładności, "korozja" kolektorów wydechowych Ducati jest łatwa do usunięcia, bo rury są z nierdzewki, a niektóre akcesoryjne z tytanu, wymiana pasków rozrządu nie jest operacją trudną i mając parę odpowiednich narzędzi można zrobić ją w "polu", a łańcucha rozrządu nie każdy się "tknie", co innego sama regulacja luzów zaworowych - tutaj nie dość , że trzeba mieć odpowiednie płytki, to jeszcze sporą wiedzę + odpowiednie narzędzia. Przestrzegam nieświadomych przed Superbikami Ducati przed 2000 rokiem, jeśli nie jest się pewnym ,że to ten motocykl. W starszych modelach nieraz były kłopoty z dźwigienkami zaworowymi, siadały regulatory napięcia i alternatory, oczywiście większość awarii była niejako "na życzenie" właściciela, czyli wynikała z zaniedbań serwisowych.
996/998, to zupełnie inne konstukcje, podobne tylko stylistycznie/ podwoziowo/ ramowo.
916- Desmoquatrro, 996 Desmoquatrro ze zmianami-( m. in. zarządzenie silnikiem), 998(i wcześniejsza 996 R) Testastretta - nowa konstrukcja.
Pytanie za 5 ptk. a co z opisami używanych 999/1098/1198 ??? W skrócie: 999 - turystyk z charakterem, 1098/1198 rakiety nie na nasze "polskie drogi"
Ale droczÄ™ siÄ™ i tak dobra robota!
Tak trzymajcie! Pozdr. Janek<br><hr>Janek Testastretta
996/998, to zupełnie inne konstukcje, podobne tylko stylistycznie/ podwoziowo/ ramowo.
916- Desmoquatrro, 996 Desmoquatrro ze zmianami-( m. in. zarządzenie silnikiem), 998(i wcześniejsza 996 R) Testastretta - nowa konstrukcja.
Pytanie za 5 ptk. a co z opisami używanych 999/1098/1198 ??? W skrócie: 999 - turystyk z charakterem, 1098/1198 rakiety nie na nasze "polskie drogi"
Ale droczÄ™ siÄ™ i tak dobra robota!
Tak trzymajcie! Pozdr. Janek<br><hr>Janek Testastretta
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeździłem zx10 175 koni ( 2004 rok) i szła niewiele lepiej górą od RSV, dół słabszyKomentatorzy napisał(a):a ja uwielbiam swoja rsv factorke nic nie przebije v jej dzwieku i krecenia sie z dolu i wcale nie musi miec 200kucy pod ****<br><hr>pirania<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
haha...zx10r gejowski!!! Naczytales sie gazetek i wypisujesz glopoty. Juz widze jaki z ciebie lanserek popoludniowy.<br><hr>Poskramiacz glopotyKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a szczególnie te zielone<br><hr>wojt<br>
Komentatorzy napisał(a):Chyba nie mówisz o gejowskim ZX10R?<br><hr>Karramba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Buell XB12R Firebolt - toporny bydlak ?? No wiesz ! Prowadzi sie jak malina, no wykonanie troche toporne, ale od czego sa akcesoria.<br><hr>Ave_ja
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeśli jesteś tak pewny bezkonkurencyjności rzędówek to polecam youtube i hasło Ducati 1198 vs ... (jakakolwiek rzędówka)Komentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>
p.s. mała podpowiedź...duka łyka wszystko

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
myśle że nie jest posiadaczem żadnego motocykla... ew. SimsonaKomentatorzy napisał(a):Karramba jak sie pewnie domyslam jestes posiadaczem R1<br><hr>zx10r<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak jestem tego pewny! Widziałem mnustwo jak to mowisz na youtube filmików z takich wyscigów! i jakos nie spotkałem takiego w którym wygrała by dukat. może i jest to fajny motocykl nie mówie że nie. ale takie motocykle jak CBR1000RR, BMW 1000RR ,ZX10R , GSXR 1000 wciągaja to airboxemKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):jeśli jesteś tak pewny bezkonkurencyjności rzędówek to polecam youtube i hasło Ducati 1198 vs ... (jakakolwiek rzędówka)
p.s. mała podpowiedź...duka łyka wszystko<br><hr>slevee<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zainwestuj w mózg! Poczytaj troche bo wiedza ci nie służyKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a szczególnie te zielone<br><hr>wojt<br>
Komentatorzy napisał(a):Chyba nie mówisz o gejowskim ZX10R?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):oj tam zaraz gejowskim:) mniejsza o wygląd, przynajmniej technicznie jest "dopracowany"...<br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Dopracowany? Pierwsze sztuki dzialaly w systemie on/off jesli chodzi o moc, drugie prowadzily sie jak kombajn, a te najnowsze... no coz, akcja serwisowa zanim moto trafilo do sprzedazy...cos jeszcze?<br><hr>Karramba<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Od 7-8tyś rpm Dycha wciąga RSV 1000 nosemKomentatorzy napisał(a):a ja uwielbiam swoja rsv factorke nic nie przebije v jej dzwieku i krecenia sie z dolu i wcale nie musi miec 200kucy pod ****<br><hr>pirania<br>Komentatorzy napisał(a):jeździłem zx10 175 koni ( 2004 rok) i szła niewiele lepiej górą od RSV, dół słabszy<br><hr>rSv<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
rzuć okiem na to :Komentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):jeśli jesteś tak pewny bezkonkurencyjności rzędówek to polecam youtube i hasło Ducati 1198 vs ... (jakakolwiek rzędówka)
p.s. mała podpowiedź...duka łyka wszystko<br><hr>slevee<br>
Komentatorzy napisał(a):tak jestem tego pewny! Widziałem mnustwo jak to mowisz na youtube filmików z takich wyscigów! i jakos nie spotkałem takiego w którym wygrała by dukat. może i jest to fajny motocykl nie mówie że nie. ale takie motocykle jak CBR1000RR, BMW 1000RR ,ZX10R , GSXR 1000 wciągaja to airboxemsam miałem okazje sie poscigac CBR 900RR na suzuki sv1000 osiągi bardzo zblizone, po miescie trzymał sie mojej **** za miastem koleś odpadł
<br><hr>Ghost<br>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=HqVMVAkVTmM&feature=related" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=HqVMVAkVTmM&feature=related</a>
co do bmw 1000rr to wymiata, ale czy również przy 1198r? żadnych video nie znajdziesz na ten temat, a porównując specyfikacje techniczne to według mnie lepiej wypada duka 180km do 193, ale 164kg do 204 i 134Nm do 112<br><hr>slevee
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pewnie, że są akcesoria:) Nazywają się "Honda VTR1000"Komentatorzy napisał(a):Buell XB12R Firebolt - toporny bydlak ?? No wiesz ! Prowadzi sie jak malina, no wykonanie troche toporne, ale od czego sa akcesoria.<br><hr>Ave_ja<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 76
• Strona 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości