[biblioteka] Alternatywy dla używanych, rzędowych...
Posty: 76
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Masz na myśli ile dopracowanych generacji? No, racja - nie mam zielonego pojęcia <br><hr>KarrambaKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a szczególnie te zielone <br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba nie mówisz o gejowskim ZX10R?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):oj tam zaraz gejowskim:) mniejsza o wygląd, przynajmniej technicznie jest "dopracowany"...<br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Dopracowany? Pierwsze sztuki dzialaly w systemie on/off jesli chodzi o moc, drugie prowadzily sie jak kombajn, a te najnowsze... no coz, akcja serwisowa zanim moto trafilo do sprzedazy...cos jeszcze?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):Zainwestuj w mózg! Poczytaj troche bo wiedza ci nie służy nawet nie wiesz ile było generacji zx10r chłopczyku z zapałkami <br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panowie, zgadza się, rzędowe litry są genialne, ale choćby stawać na głowie, to NIGDY nie będą tak charakterne jak V2, mam racje? <br><hr>TL-USER
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ghost, wyluzuj chłopaku, idź na sobotni obiadek, jakiś kotlet czy coś, ale nie stresuj się, bo nikt tu nie chce czytac twoich kazań.<br><hr>Patrze i widzeKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a szczególnie te zielone <br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba nie mówisz o gejowskim ZX10R?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):oj tam zaraz gejowskim:) mniejsza o wygląd, przynajmniej technicznie jest "dopracowany"...<br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Dopracowany? Pierwsze sztuki dzialaly w systemie on/off jesli chodzi o moc, drugie prowadzily sie jak kombajn, a te najnowsze... no coz, akcja serwisowa zanim moto trafilo do sprzedazy...cos jeszcze?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):Zainwestuj w mózg! Poczytaj troche bo wiedza ci nie służy nawet nie wiesz ile było generacji zx10r chłopczyku z zapałkami <br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz racje. tylko nie każdy lubi ten charakterek jak to nazwałeś Dlatego buduje sie motocykle V2 jak i z rzedową 4. <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Panowie, zgadza się, rzędowe litry są genialne, ale choćby stawać na głowie, to NIGDY nie będą tak charakterne jak V2, mam racje? <br><hr>TL-USER<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To jest najgłupszy argument jaki w życiu widzialem. Jesli byloby tak, ze jeden koles wali czasy na 1/4 to mozna by mowic o rzetelnosci testu, ale tak? Typ na hajabuzie to miękki fifrak, skoro nie umie ruszyc tak, zeby wydymac Dukata juz na starcie i utrzymac przewage. Pomyśl o tym.<br><hr>KanoKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):jeśli jesteś tak pewny bezkonkurencyjności rzędówek to polecam youtube i hasło Ducati 1198 vs ... (jakakolwiek rzędówka)
p.s. mała podpowiedź...duka łyka wszystko <br><hr>slevee<br>Komentatorzy napisał(a):tak jestem tego pewny! Widziałem mnustwo jak to mowisz na youtube filmików z takich wyscigów! i jakos nie spotkałem takiego w którym wygrała by dukat. może i jest to fajny motocykl nie mówie że nie. ale takie motocykle jak CBR1000RR, BMW 1000RR ,ZX10R , GSXR 1000 wciągaja to airboxem sam miałem okazje sie poscigac CBR 900RR na suzuki sv1000 osiągi bardzo zblizone, po miescie trzymał sie mojej **** za miastem koleś odpadł <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):rzuć okiem na to :
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=HqVMVAkVTmM&feature=related" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=HqVMVAkVTmM&feature=related</a>
co do bmw 1000rr to wymiata, ale czy również przy 1198r? żadnych video nie znajdziesz na ten temat, a porównując specyfikacje techniczne to według mnie lepiej wypada duka 180km do 193, ale 164kg do 204 i 134Nm do 112<br><hr>slevee<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale pokasz mi filmik gdzie dukat rozwala BMW S1000RR albo ZX10R? pewnie że znajdziesz filmik gdzie ktoś wygrywa na dukacie nawet i z formuła 1 ale nikt z nas nie jest w stanie okreslic umiejetnosci kierowcy danego motocykla! wiec filmiki z youtube sa małomiarodajne! nie chce mi sie wrzucac filmików jak motocykle z silnikiem R4 tez wygrywaja bo tak sie możemy bic na filmiki w nieskonczonosc <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):jeśli jesteś tak pewny bezkonkurencyjności rzędówek to polecam youtube i hasło Ducati 1198 vs ... (jakakolwiek rzędówka)
p.s. mała podpowiedź...duka łyka wszystko <br><hr>slevee<br>Komentatorzy napisał(a):tak jestem tego pewny! Widziałem mnustwo jak to mowisz na youtube filmików z takich wyscigów! i jakos nie spotkałem takiego w którym wygrała by dukat. może i jest to fajny motocykl nie mówie że nie. ale takie motocykle jak CBR1000RR, BMW 1000RR ,ZX10R , GSXR 1000 wciągaja to airboxem sam miałem okazje sie poscigac CBR 900RR na suzuki sv1000 osiągi bardzo zblizone, po miescie trzymał sie mojej **** za miastem koleś odpadł <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):rzuć okiem na to :
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=HqVMVAkVTmM&feature=related" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=HqVMVAkVTmM&feature=related</a>
co do bmw 1000rr to wymiata, ale czy również przy 1198r? żadnych video nie znajdziesz na ten temat, a porównując specyfikacje techniczne to według mnie lepiej wypada duka 180km do 193, ale 164kg do 204 i 134Nm do 112<br><hr>slevee<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Smacznego <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a szczególnie te zielone <br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba nie mówisz o gejowskim ZX10R?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):oj tam zaraz gejowskim:) mniejsza o wygląd, przynajmniej technicznie jest "dopracowany"...<br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Dopracowany? Pierwsze sztuki dzialaly w systemie on/off jesli chodzi o moc, drugie prowadzily sie jak kombajn, a te najnowsze... no coz, akcja serwisowa zanim moto trafilo do sprzedazy...cos jeszcze?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):Zainwestuj w mózg! Poczytaj troche bo wiedza ci nie służy nawet nie wiesz ile było generacji zx10r chłopczyku z zapałkami <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Ghost, wyluzuj chłopaku, idź na sobotni obiadek, jakiś kotlet czy coś, ale nie stresuj się, bo nikt tu nie chce czytac twoich kazań.<br><hr>Patrze i widze<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No z tego co mi wiadomo sa 4 generacje dychy I tylko ostatnia miała jakies problemy przy wprowadzeniu do sprzedazy! Gdzie przypomne wszystkim ze Aprilia RSV4 wypluwała wszystkie paneweki i korbowody, BMW S1000RR tez co podobno miało nie tak z głowica! wiec nie pisz mi o nie dopracowaniu zx10r bo nie masz o tym pojecia? czym wogole jezdzisz bo zapomniałeś sie pochwalić <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a szczególnie te zielone <br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba nie mówisz o gejowskim ZX10R?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):oj tam zaraz gejowskim:) mniejsza o wygląd, przynajmniej technicznie jest "dopracowany"...<br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Dopracowany? Pierwsze sztuki dzialaly w systemie on/off jesli chodzi o moc, drugie prowadzily sie jak kombajn, a te najnowsze... no coz, akcja serwisowa zanim moto trafilo do sprzedazy...cos jeszcze?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):Zainwestuj w mózg! Poczytaj troche bo wiedza ci nie służy nawet nie wiesz ile było generacji zx10r chłopczyku z zapałkami <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Masz na myśli ile dopracowanych generacji? No, racja - nie mam zielonego pojęcia <br><hr>Karramba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak można nie potrzebować charakteru w motocyklu?! To tak, jakbyś nie potrzebował na co dzień papieru toaletowego!<br><hr>VinceKomentatorzy napisał(a):Panowie, zgadza się, rzędowe litry są genialne, ale choćby stawać na głowie, to NIGDY nie będą tak charakterne jak V2, mam racje? <br><hr>TL-USER<br>Komentatorzy napisał(a):Masz racje. tylko nie każdy lubi ten charakterek jak to nazwałeś Dlatego buduje sie motocykle V2 jak i z rzedową 4. <br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie zrozumiałeś mnie! Każdy motocykl jak i samochód ma swój charakter! Ale nie każdy lubi charakter V2 Oto mi chodziło.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Panowie, zgadza się, rzędowe litry są genialne, ale choćby stawać na głowie, to NIGDY nie będą tak charakterne jak V2, mam racje? <br><hr>TL-USER<br>Komentatorzy napisał(a):Masz racje. tylko nie każdy lubi ten charakterek jak to nazwałeś Dlatego buduje sie motocykle V2 jak i z rzedową 4. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Jak można nie potrzebować charakteru w motocyklu?! To tak, jakbyś nie potrzebował na co dzień papieru toaletowego!<br><hr>Vince<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chwaliłem się tazosami przed kumplami jak miałem 11 lat. Bo ty już chyba też nie tkwisz w dziecinstwie, prawda? <br><hr>KarrambaKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a szczególnie te zielone <br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba nie mówisz o gejowskim ZX10R?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):oj tam zaraz gejowskim:) mniejsza o wygląd, przynajmniej technicznie jest "dopracowany"...<br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Dopracowany? Pierwsze sztuki dzialaly w systemie on/off jesli chodzi o moc, drugie prowadzily sie jak kombajn, a te najnowsze... no coz, akcja serwisowa zanim moto trafilo do sprzedazy...cos jeszcze?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):Zainwestuj w mózg! Poczytaj troche bo wiedza ci nie służy nawet nie wiesz ile było generacji zx10r chłopczyku z zapałkami <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Masz na myśli ile dopracowanych generacji? No, racja - nie mam zielonego pojęcia <br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):No z tego co mi wiadomo sa 4 generacje dychy I tylko ostatnia miała jakies problemy przy wprowadzeniu do sprzedazy! Gdzie przypomne wszystkim ze Aprilia RSV4 wypluwała wszystkie paneweki i korbowody, BMW S1000RR tez co podobno miało nie tak z głowica! wiec nie pisz mi o nie dopracowaniu zx10r bo nie masz o tym pojecia? czym wogole jezdzisz bo zapomniałeś sie pochwalić <br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kiedyś od dziewczyny usłyszałem że faceci nigdy nie dorastaja zawsze są małymi dziećmi. wiec uznaj że lubie sie chwalić tazostami choć nie mam pojecia co to takiego.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):i tak wole te litry z rzędowymi czterocylindrowcami! Jak dla mnie sa bezkonkurencyjne.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):a szczególnie te zielone <br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Chyba nie mówisz o gejowskim ZX10R?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):oj tam zaraz gejowskim:) mniejsza o wygląd, przynajmniej technicznie jest "dopracowany"...<br><hr>wojt<br>Komentatorzy napisał(a):Dopracowany? Pierwsze sztuki dzialaly w systemie on/off jesli chodzi o moc, drugie prowadzily sie jak kombajn, a te najnowsze... no coz, akcja serwisowa zanim moto trafilo do sprzedazy...cos jeszcze?<br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):Zainwestuj w mózg! Poczytaj troche bo wiedza ci nie służy nawet nie wiesz ile było generacji zx10r chłopczyku z zapałkami <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Masz na myśli ile dopracowanych generacji? No, racja - nie mam zielonego pojęcia <br><hr>Karramba<br>Komentatorzy napisał(a):No z tego co mi wiadomo sa 4 generacje dychy I tylko ostatnia miała jakies problemy przy wprowadzeniu do sprzedazy! Gdzie przypomne wszystkim ze Aprilia RSV4 wypluwała wszystkie paneweki i korbowody, BMW S1000RR tez co podobno miało nie tak z głowica! wiec nie pisz mi o nie dopracowaniu zx10r bo nie masz o tym pojecia? czym wogole jezdzisz bo zapomniałeś sie pochwalić <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Chwaliłem się tazosami przed kumplami jak miałem 11 lat. Bo ty już chyba też nie tkwisz w dziecinstwie, prawda? <br><hr>Karramba<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A ja to widze tak: rzedowki to narzedzia do czegos, a V2 wlasnie to cos. Czaisz ?:)<br><hr>VinceKomentatorzy napisał(a):Panowie, zgadza się, rzędowe litry są genialne, ale choćby stawać na głowie, to NIGDY nie będą tak charakterne jak V2, mam racje? <br><hr>TL-USER<br>Komentatorzy napisał(a):Masz racje. tylko nie każdy lubi ten charakterek jak to nazwałeś Dlatego buduje sie motocykle V2 jak i z rzedową 4. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Jak można nie potrzebować charakteru w motocyklu?! To tak, jakbyś nie potrzebował na co dzień papieru toaletowego!<br><hr>Vince<br>Komentatorzy napisał(a):Nie zrozumiałeś mnie! Każdy motocykl jak i samochód ma swój charakter! Ale nie każdy lubi charakter V2 Oto mi chodziło.<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dlatego ja wole te narzedzia a ty to coś, bo wszystko to gusta i gusciki <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):Panowie, zgadza się, rzędowe litry są genialne, ale choćby stawać na głowie, to NIGDY nie będą tak charakterne jak V2, mam racje? <br><hr>TL-USER<br>Komentatorzy napisał(a):Masz racje. tylko nie każdy lubi ten charakterek jak to nazwałeś Dlatego buduje sie motocykle V2 jak i z rzedową 4. <br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Jak można nie potrzebować charakteru w motocyklu?! To tak, jakbyś nie potrzebował na co dzień papieru toaletowego!<br><hr>Vince<br>Komentatorzy napisał(a):Nie zrozumiałeś mnie! Każdy motocykl jak i samochód ma swój charakter! Ale nie każdy lubi charakter V2 Oto mi chodziło.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):A ja to widze tak: rzedowki to narzedzia do czegos, a V2 wlasnie to cos. Czaisz ?:)<br><hr>Vince<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
OK, ale myślę, że powinien być też artykuł "alternatywy dla w ogóle bezużytecznych litrów" <br><hr>Robert
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gdyby były wogóle bezużyteczne to nikt by ich nie produkował w wersjach dopuszczonych do ruchu a juz tym bardziej nikt by ich nie kupił. Ogarnij sie... zazdrość to okropna rzecz.<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):OK, ale myślę, że powinien być też artykuł "alternatywy dla w ogóle bezużytecznych litrów" <br><hr>Robert<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Koleżko, jeżdżę Street Triplem i jestem niemal pewien, że na plątanych zakrętach zjadam każdego gogusia na litrze, któremu wydaje się, że kupując R1 automatycznie staje się jak kolesie z Youtuba. Nie rozmiar, a technika...<br><hr>RobertKomentatorzy napisał(a):OK, ale myślę, że powinien być też artykuł "alternatywy dla w ogóle bezużytecznych litrów" <br><hr>Robert<br>Komentatorzy napisał(a):Gdyby były wogóle bezużyteczne to nikt by ich nie produkował w wersjach dopuszczonych do ruchu a juz tym bardziej nikt by ich nie kupił. Ogarnij sie... zazdrość to okropna rzecz.<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No to potwierdza tylko teze że jak sie chce to na wszystkim sie da! co nie zmienia faktu że nie ma wszedzie tylko dróg z plątanymi drogami i sa gdzie nie gdzie proste na których taki nie potrzebny nikomu liter przechodzi obok ciebie jak F-16 pewenie zaraz znajdzie sie nawet ktos kto na mz etz zamyka opony...<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):OK, ale myślę, że powinien być też artykuł "alternatywy dla w ogóle bezużytecznych litrów" <br><hr>Robert<br>Komentatorzy napisał(a):Gdyby były wogóle bezużyteczne to nikt by ich nie produkował w wersjach dopuszczonych do ruchu a juz tym bardziej nikt by ich nie kupił. Ogarnij sie... zazdrość to okropna rzecz.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Koleżko, jeżdżę Street Triplem i jestem niemal pewien, że na plątanych zakrętach zjadam każdego gogusia na litrze, któremu wydaje się, że kupując R1 automatycznie staje się jak kolesie z Youtuba. Nie rozmiar, a technika...<br><hr>Robert<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz coś do MZ?!<br><hr>MZ ETZ FO SHIZZLE' !!!Komentatorzy napisał(a):OK, ale myślę, że powinien być też artykuł "alternatywy dla w ogóle bezużytecznych litrów" <br><hr>Robert<br>Komentatorzy napisał(a):Gdyby były wogóle bezużyteczne to nikt by ich nie produkował w wersjach dopuszczonych do ruchu a juz tym bardziej nikt by ich nie kupił. Ogarnij sie... zazdrość to okropna rzecz.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Koleżko, jeżdżę Street Triplem i jestem niemal pewien, że na plątanych zakrętach zjadam każdego gogusia na litrze, któremu wydaje się, że kupując R1 automatycznie staje się jak kolesie z Youtuba. Nie rozmiar, a technika...<br><hr>Robert<br>Komentatorzy napisał(a):No to potwierdza tylko teze że jak sie chce to na wszystkim sie da! co nie zmienia faktu że nie ma wszedzie tylko dróg z plątanymi drogami i sa gdzie nie gdzie proste na których taki nie potrzebny nikomu liter przechodzi obok ciebie jak F-16 pewenie zaraz znajdzie sie nawet ktos kto na mz etz zamyka opony...<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Niee. kultowe motocykle! za dzieciaka jezdzilem takimi wynalazkami <br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):OK, ale myślę, że powinien być też artykuł "alternatywy dla w ogóle bezużytecznych litrów" <br><hr>Robert<br>Komentatorzy napisał(a):Gdyby były wogóle bezużyteczne to nikt by ich nie produkował w wersjach dopuszczonych do ruchu a juz tym bardziej nikt by ich nie kupił. Ogarnij sie... zazdrość to okropna rzecz.<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Koleżko, jeżdżę Street Triplem i jestem niemal pewien, że na plątanych zakrętach zjadam każdego gogusia na litrze, któremu wydaje się, że kupując R1 automatycznie staje się jak kolesie z Youtuba. Nie rozmiar, a technika...<br><hr>Robert<br>Komentatorzy napisał(a):No to potwierdza tylko teze że jak sie chce to na wszystkim sie da! co nie zmienia faktu że nie ma wszedzie tylko dróg z plątanymi drogami i sa gdzie nie gdzie proste na których taki nie potrzebny nikomu liter przechodzi obok ciebie jak F-16 pewenie zaraz znajdzie sie nawet ktos kto na mz etz zamyka opony...<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Masz coś do MZ?!<br><hr>MZ ETZ FO SHIZZLE' !!!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 76
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość