Jak przesunąć moment odciecia zapłonu???
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Jak przesunąć moment odciecia zapłonu???
Witam!
Chciałem się dowiedzieć, czy da sie przesunąć moment tak zwanego odcięcia.
Normanie odcina zapłon na czerwonym polu, czy da się zrobić tak, żeby np przy 11/12tys obrotów było odcięcie? Chciałbym zrobić takie zabezpieczenie. Czasami silna wola nie wystarcza
a nie chciałbym dostać tłokiem
Motocykl yamaha r1 2004r
Chciałem się dowiedzieć, czy da sie przesunąć moment tak zwanego odcięcia.
Normanie odcina zapłon na czerwonym polu, czy da się zrobić tak, żeby np przy 11/12tys obrotów było odcięcie? Chciałbym zrobić takie zabezpieczenie. Czasami silna wola nie wystarcza


- edierlan
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 14/1/2011, 23:33
- Lokalizacja: Miasto królów Polski
No ale może ktoś dostać
Nie chciałbym ogólnie sprzęta zajechać. Nie kręcę znowu nie wiadomo jak do tego odcięcia, ale raz na jakiś czas mam takie odpały, ze muszę na te 2s wbić do końca na luzie

- edierlan
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 14/1/2011, 23:33
- Lokalizacja: Miasto królów Polski
http://www.youtube.com/watch?v=K2GLrZSTsI8
Kto powiedział, że to niemożliwe
To trochę głupie wiesz... Może racjonalne, ale moment odcięcia nie jest jakimś hmm... krytycznym momentem prędkości obrotowych, gdy silnik jest o 2 obroty wałem od wybuchu. U mnie w moto producent przewidział podwyższenie prędkości obrotowej o 200 rpm, z uwzględnieniem gwarancji i o 500 z pakietem wyścigowym. Wydaje mi się, że źle to odbierasz. Mając dobry olej i ogólnie zadbany sprzęcik, nie trzeba się o to tak strasznie martwić.
Jeśli jednak za wszelką cenę byś chciał to zrobić, to nie obyłoby się chyba bez ingerencji w moduł zapłonu, albo zakup specjalnego pakietu dławiącego, o jakich pisano już na forum.
Kto powiedział, że to niemożliwe

To trochę głupie wiesz... Może racjonalne, ale moment odcięcia nie jest jakimś hmm... krytycznym momentem prędkości obrotowych, gdy silnik jest o 2 obroty wałem od wybuchu. U mnie w moto producent przewidział podwyższenie prędkości obrotowej o 200 rpm, z uwzględnieniem gwarancji i o 500 z pakietem wyścigowym. Wydaje mi się, że źle to odbierasz. Mając dobry olej i ogólnie zadbany sprzęcik, nie trzeba się o to tak strasznie martwić.
Jeśli jednak za wszelką cenę byś chciał to zrobić, to nie obyłoby się chyba bez ingerencji w moduł zapłonu, albo zakup specjalnego pakietu dławiącego, o jakich pisano już na forum.

<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
trochÄ™ nie rozumiem.
boisz się, że wysadzisz swoje ukochane R1 w powietrze?
myślę, że producent to przewidział tylko dbaj o serwis i najlepszy olej.
boisz się, że wysadzisz swoje ukochane R1 w powietrze?
myślę, że producent to przewidział tylko dbaj o serwis i najlepszy olej.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
ecu trzeba zmienić lub przeprogramować. myślę ze +1000 obrotów to jest maks tylko po co jak tam krzywe mocy i momentu spadają na łeb na szyje
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Jeszcze powiem ze mam zmieniony układ wydechowy + filtr powietrza K&N. Olej podobno mam bardzo dobry, jakiegoś syntetyka motula 10w40.Te bezmyślne odcięcia były robione na sprzęgle/silnik rozgrzany.
Nie będę jednak nic zmieniał. Skoro moment jest fabrycznie ustawiony i można go jeszcze trochę podnieść, co mnie bardzo miło zaskoczyło
DZIĘKUJE ZA POMOC!
Nie będę jednak nic zmieniał. Skoro moment jest fabrycznie ustawiony i można go jeszcze trochę podnieść, co mnie bardzo miło zaskoczyło

DZIĘKUJE ZA POMOC!
- edierlan
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 14/1/2011, 23:33
- Lokalizacja: Miasto królów Polski
jazda kilka/kilkanascie minut na czerwonym moglaby zaszkodzic, kilka sekund nic sie nie stanie
a jezeli chodzi o sama odcinke, to istnieje jedna z teorii spiskowych, ze trzymanie silnika na odcince, kiedy obroty nie sa rownomierne tylko raz spadaja raz rosna, szarpie silnikiem, ( podczas odcinania zaplonu ) jest bardziej szkodliwe dla silnika niz jazda na obrotach bliska odcinki ale równomierna
a jezeli chodzi o sama odcinke, to istnieje jedna z teorii spiskowych, ze trzymanie silnika na odcince, kiedy obroty nie sa rownomierne tylko raz spadaja raz rosna, szarpie silnikiem, ( podczas odcinania zaplonu ) jest bardziej szkodliwe dla silnika niz jazda na obrotach bliska odcinki ale równomierna
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
edierlan, a czy ja napisałem, że śmieszne? Każdy ma prawo do niewiedzy
. W starszych moto gdzie nie było odciny to trzeba było uważać na czerwone pole, w obecnych konstrukcjach odcina pilnuje, żeby czegoś nie skopać.
regis440, może chodzi o szybko zmieniające się momenty bezwładności?

regis440, może chodzi o szybko zmieniające się momenty bezwładności?
Rieju RRX 70
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości