Zobacz wątek - Kłopot z uruchomieniem Yamahy xj 550
NAS Analytics TAG

Kłopot z uruchomieniem Yamahy xj 550

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kłopot z uruchomieniem Yamahy xj 550

Postprzez zort » 24/1/2011, 21:34

Witam mam kłopot z uruchomieniem yamahy xj 550. Nie wie co w niej nie chodzi bo gaźnik jest sprawny i wyregulowany. Iskra jest na świecach nie ma przebicia. Rozrusznik kręci. Próbowałem wlać benzynę do świec i odpalić i nić. Jedynie co zauważyłem to że jak go kręcę to powietrze z gaźnika wychodzi a nie wchodzi i nie wiem co jest. Przed tem kiedy chodził jako tak to jak po stał kilka dni to nie dało się go uruchomić tylko na popyh. Ale jak już się nagrzał i pochodził trochę i zostawiłem go na kilka godzin to odpalił bez problemu. Powiedzcie mi co jest nie tak
zort
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/1/2011, 21:22


Postprzez RUTRA.RD » 25/1/2011, 09:04

kiedy regulowałeś zawory wymieniałeś filtr powietrza czy dobrze są świece podpięte kiedy gaźnik był rozbierany czyszczony i ustawiany ? jakie masz paliwo w baku ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez zort » 25/1/2011, 18:52

Powiem ci tak świece były zakładane w tamtym roku gaźnik rozbierany był tydzień temu. Filter powietrza jest nowy świece są raczej dobrze podpięte
zaworów jeszcze nie regulowałem.
zort
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/1/2011, 21:22

Postprzez RUTRA.RD » 26/1/2011, 11:45

to trzeba to sprawdzić bo może one nie ruszane od 1999 roku :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez zort » 26/1/2011, 19:31

no może a powiesz mi jak bo nie wiem a nie che iść z tym do servisu ??
I dlatego by nie odpalał na rozrusznik tylko na popych po długich staraniach ??
zort
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/1/2011, 21:22

Postprzez henio12323 » 26/1/2011, 20:33

oczywiscie zawory to podstawa źle wyregulowane mogą spowodowac ze moto w ogole nie odpali. sory nie chce mi sie szukac jak to jest w xj ale jak masz wałki rozrzadu w głowicy to odkrecasz dekielki albo całą kopułke i masz popychacze zaworowe na wierzchu. cos mi podpowiada że masz ustawienia płytkowe wiec musiał bys pomierzyc stare płytki doliczyc luz i zaopatrzec sie w nowe płytki. a luz patrzysz miedzy popychaczem a płytka masz miec okreslony luz. jaki tez tego nie wiem :d moze cos koło 0.15 :P strzelam i wtedy patrzysz po prostu czy masz duze odejscia od normy. w moto wystarczy że luz jest 0.01 róznicy i juz jest inna odczuwalna praca silnika
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez zort » 27/1/2011, 07:42

Dzięki za pomoc zobaczę to i dam znać ok
zort
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 24/1/2011, 21:22

Postprzez RUTRA.RD » 27/1/2011, 08:09

nie zapomnij do wyregulowanych zaworów ustawić gaźników
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê