Zobacz wątek - Moment obrotowy względem obrotów silnika.
NAS Analytics TAG

Moment obrotowy względem obrotów silnika.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez Przemo_rene » 10/1/2011, 09:30

wibracje to już takie uroki jazdy na motocyklu. Pocieszę kolegę, że nie przeszkadza to w jeździe. Po tygodniu nawet zapominasz o nich i wszystko jest si:) Poza tym to też dodaje uroku i bardziej "czujesz" maszynę. Serio. Jak bedziesz już trochę jeździł to na pewno na to nie bedziesz narzekał.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez RUTRA.RD » 10/1/2011, 09:32

ja z tego co pamietam to bandit tez mi niezłe wibrował. w lusterkach g bylo widac
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez eryk79 » 10/1/2011, 10:02

norma mocowania silnika nie daja rady wytłumic wszystkiego obys tylko takie problemy mial
GSX 750F
Avatar użytkownika
eryk79
Świeżak
 
Posty: 146
Dołączył(a): 6/6/2010, 17:30
Lokalizacja: szczecin police nowe warpno

Postprzez adamspa » 24/1/2011, 08:35

Jeszcze jedno zapytanie. Który z silników byłby lepszy, chodzi o dwucylindrowce w układzie V. Jeden o kącie 52 stopnie , drugi o kącie 90 stopni. Który mniej wibruje, czy są różnice?
adamspa
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 22/6/2010, 19:54

Postprzez RUTRA.RD » 24/1/2011, 08:43

najlepsza to rzędowa dwójka lub trojka :) jak dla mnie :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 24/1/2011, 09:19

adamspa napisał(a):Jeszcze jedno zapytanie. Który z silników byłby lepszy, chodzi o dwucylindrowce w układzie V. Jeden o kącie 52 stopnie , drugi o kącie 90 stopni. Który mniej wibruje, czy są różnice?


Co to znaczy lepszy? Pod jakim względem? Ducati robi sportowe V90. Suzuki sportowe i sportowo/turystryczne V90. Do chopperów wsadzają V52 i tym podobne. Wiesz... w jednym chodzi o moc i wyważenie a w drugim bardziej o charakter i wyjątkowy gang spowodowany odpowiednim przestawieniem czopów na wale ;)

wszystko zależy od dobrego wyważenia silnika wałkiem lub wałkami wyrównoważającymi ale z samego układu mniej powinien wibrować V90 - z tym, że mówie - to zależy od wielu czynników jak zaczepy silnika, zestrojenie układu paliwowo-powietrznego, a także to jak wytłumione sa pozostałe elementy silnika. Nie ma motocykli nie wibrujących. Rzędowe 4 cylindry najmniej wibrują jak sprawny motocykl. Najbardziej duże V2. R2 też wibrują. R3 też wibrują ale mniej itd...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez adamspa » 7/2/2011, 14:08

Odwiedziłem sklep i powtórnie sprawdziłem Honde VT750S (chopper). Odpalili silnik, usiadłem i porównywałem wielkość wibracji w zakresie wolnych obrotów do ok. 5000. Przy wolnych obrotach nie ma żadnych wibracji , przy ok. 3000 obr/min wibracje są odczuwalne, przy jeszcze większych obrotach oczywiście wibracje są jeszcze większe. Powiedzieli mi w sklepie tak: "jak wyjechałbym na drogę , to moc przekazywana jest na koła i te wibracje są dużo mniej odczuwalne". Czy rzeczywiście jest tak jak mówią w sklepie. Czy moglibyście to potwierdzić lub zaprzeczy?
Dziękuje.
adamspa
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 22/6/2010, 19:54

Postprzez Przemo_rene » 7/2/2011, 15:08

ja nie mogę...chcesz brak wibracji to kup auto nowe w benzynie. Motocykle a już w szczególności w układzie V wibrują i koniec. silnik dragstara 1100 w bulldogu też wibruje na wolnych obrotach tak, że manetki aż latają. Tak ma być. taki urok. A gadanie sprzedawcy to nawijanie potłuczonego. Po prostu nie miał co innego powiedzieć na tak dziwny "problem". Przecież nie powiedziałby - "tak Panie...bedzie tak wibrować"

Prawda jest taka, że nie znam motocykla w którym by to przeszkadzało podczas jazdy. Twój problem to chyba, nie rodzaj silnika w konkretnym mtoocyklu a same motocykle. Bez wibracji (minimalnych) nie obedzie sie nawet w FJR czy Goldwindach. Tak samo jak podczas jazdy bedziesz czuł wiatr na sobie mniej lub bardziej (bo to nie auto) tak samo bedą wibracje, bedziesz słyszał różne inne dźwieki z silnika, wydechu, dolotu, skrzyni bo...bo to jest motocykl. O TO W TYM CHODZI - jest to maszyna która MA BYĆ CZUĆ.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Kohelet » 8/2/2011, 14:13

Potwierdzić.

ProszÄ™ :)
V rulez.
Avatar użytkownika
Kohelet
Świeżak
 
Posty: 185
Dołączył(a): 27/4/2010, 08:32
Lokalizacja: SP1 / wrocek

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê