Zobacz wÄ…tek - <i>[Suzuki GSX-R750]</i> Suzuki GSX-R 600 i 750 2011 -...
NAS Analytics TAG

[Suzuki GSX-R750] Suzuki GSX-R 600 i 750 2011 -...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2010, 14:10

Komentatorzy napisał(a):Szanowny Autorze, czy aby troche nie przesadzasz z ta rewolucja wywolana obnizeniem wagi o kilka kg? Moze na torze dla zawodnika rangi mistrzostw kraju ma to znaczenie (oni i tak pewnie mocno modyfikuja swoje maszyny) ale ile sposrod tych motocykli trafi wlasnie do tak wysokiej klasy kierowcow a ile bedzie kreconych do czerwonego pola na prostych miedzy swiatlami? Mysle ze zdecydowana wiekszosc trafi jednak na ulice a wtedy cala ta rewolucja ma mniejsze znaczenie niz wyglad owiewek. Jak to juz ktos napisal motocykl przypomina gsxf a to przeciez siara ;)<br><hr>abc<br>
Komentatorzy napisał(a):Problem w tym, że GSX-R 600 i GSX-R 750 to motocykle NA TOR, a tam jest to rewolucja.<br><hr>Boczo<br>
Boczo chłopie ,nie wyginaj sie ,.Nie widzisz że czyta Ciebie ulica a nie tor....To co napisałes jest istotne tam gdzie kultura techniczna pozwala ogarnąc pewne pojęcia ,i wyscigi odbywaja sie na obiektach zamknietych ,a nie na obwodnicach....luz i rób swoje;) <br><hr>veteran
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/12/2010, 18:09

Komentatorzy napisał(a):technicznie bajeczka , ale po kiego wuja było tykać naprawdę fajną czachę z poprzedniego modelu - wizualnie nie bo jest to GSX-F!!!<br><hr>olxman<br>
Niestety, z tym Panem muszę sie zgodzić. Mam generacje 2008 i może to i dobrze - nie będzie mnie kusić przez najbliższe 3 latka na zmianę na nowy model :)<br><hr>R@F
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/12/2010, 18:23

Komentatorzy napisał(a):Wszystko super fajnie. Szkoda że specyfikacja techniczna jest dalej nieznana. A wiadomo chociaż jakieś plotki ,spekulacje? o nowym GSXR 1000?<br><hr>Ghost<br>
Specyfikacja już od chyba miesiąca wisi na oficjalnej str. Suzuki.<br><hr>R@F
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2010, 19:33

spoko, ale plastiki i wydech i tak wymienia sie do wyścigów, wiec ta różnica masy w stosunku do poprzedniego modelu nie jest już wtedy tak ekstremalna<br><hr>mrcn
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2010, 20:34

Komentatorzy napisał(a):ożesztykurvva !! 8 i 9 kg! nie chce już R6 :D<br><hr>Andżey<br>
Komentatorzy napisał(a):I co w tym dziwnego? R6 od zawsze była radykalną, drogą kupą. Chcenie Gixxów jest naturalną koleją rzeczy.<br><hr>Hoop<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiści radykalnie drogą kupą, tylko taką, która zostawia wszystkie sześćsetki daleko w tyle, jak BMW 1000RR wszystkie litry!<br><hr>ZZ<br>
Poza Daytona 675...<br><hr>R@F
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/12/2010, 23:52

odchudzenie moto z 196 do 187 to jak w 380 kg cruiserze do ok 360 nieprzesadzałbym z tymi porównaniami ;) hehe chyba ze to bylo zartobliwe:P abstrahujac od tego prawie 5% mniej na masie to rzeczywsice fajny wynik i na torze starsze modele z nowymi zakładajac ze silnik w nowym bedzie mial takie same parametry beda na kółku wolniejsze o jakies 0.2 sek:P mniej wiecej oczywscie jak zwykle pod kims kto ogarnia motocykl na "zero" tych niema zaduzo natomiast w codziennej ejzdzie po ulicy oczywiscie da sie tez w akzdyma spekcie to poczuc:P własnie o te 5% i z drugiej str znowu zakładajac ze geom. ramy itd bez zmian albo jeszcze ostrzejsza o 5% bedzie bardziej potrzebny amortyzator skretu hehehehe <br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 12:39

Komentatorzy napisał(a):ożesztykurvva !! 8 i 9 kg! nie chce już R6 :D<br><hr>Andżey<br>
Komentatorzy napisał(a):I co w tym dziwnego? R6 od zawsze była radykalną, drogą kupą. Chcenie Gixxów jest naturalną koleją rzeczy.<br><hr>Hoop<br>
Komentatorzy napisał(a):Oczywiści radykalnie drogą kupą, tylko taką, która zostawia wszystkie sześćsetki daleko w tyle, jak BMW 1000RR wszystkie litry!<br><hr>ZZ<br>
Komentatorzy napisał(a):Poza Daytona 675...<br><hr>R@F<br>
Która wcale nie jest taka droga!<br><hr>Tomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2010, 22:27

Komentatorzy napisał(a):Ile jeszcze lat będą gixxery z taką lampą? Fajna to ona była przez 2-3 lata. Teraz jest po prostu stara :/<br><hr>zenek<br>
mi również się nie podobają te lampy<br><hr>nick-t
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/12/2010, 00:33

Boczo jak zawsze napisal artykul ze warto sie zaglebic na 5 z plusem ale co do lamp w tych nowych suzuki nie jestem przekonany. <br><hr>Adam D
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/12/2010, 19:46

WyglÄ…dajÄ… ja z K4<br><hr>CycuRN09
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/12/2010, 07:47

Sa juz pelne dane techniczne:

GSX-R 600:
<a href="http://motorrad.suzuki.de/fileadmin/user_upload/suzuki/pdf/TD_Einzelblaetter_2011/GSX-R600L1.pdf" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://motorrad.suzuki.de/fileadmin/user_upload/suzuki/pdf/TD_Einzelblaetter_2011/GSX-R600L1.pdf</a>

GSX-R 750:
<a href="http://motorrad.suzuki.de/fileadmin/user_upload/suzuki/pdf/TD_Einzelblaetter_2011/GSX-R750L1.pdf" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://motorrad.suzuki.de/fileadmin/user_upload/suzuki/pdf/TD_Einzelblaetter_2011/GSX-R750L1.pdf</a>

Pozdrawiam !<br><hr>Skalpel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/12/2010, 14:31

Komentatorzy napisał(a):Wszystko fajnie tylko teraz to już maksymalnie goście o wzroście 1,50 cm mogli na nich jezdzic albo dzieci z komuini<br><hr>gynek<br>
Komentatorzy napisał(a):No i wszystko sie zgadza. Wszak w Polsce mistrzowie kierownicy na 600 siadaja juz w gimnazjum a najpozniej w trakcie kursu na prawko. Po skonczeniu kursu i ewentualnym zrobieniu prawka jedynym logicznym wyborem dla kogos, kto przeciez juz umie jezdzic, jest litrowy scig :)<br><hr>abc<br>
Dobre :) No, ale takie sÄ… nasze realia ;) <br><hr>scatlock
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/1/2011, 13:36

Bardzo dobrze że nie zmieniali lampy posiadam k5 1000 i ta czarna 750 wygląda identycznie :) załatwie z szachownicą i jezdze najnowszym suzuki ...<br><hr>blecior
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/2/2011, 14:02

Komentatorzy napisał(a):Ile jeszcze lat będą gixxery z taką lampą? Fajna to ona była przez 2-3 lata. Teraz jest po prostu stara :/<br><hr>zenek<br>
Najładniejsza lampa jest jak w gixxie 600 k8.
<br><hr>www
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/5/2013, 14:23

Komentatorzy napisał(a):ożesztykurvva !! 8 i 9 kg! nie chce już R6 :D<br><hr>Andżey<br>
Komentatorzy napisał(a):I co w tym dziwnego? R6 od zawsze była radykalną, drogą kupą. Chcenie Gixxów jest naturalną koleją rzeczy.<br><hr>Hoop<br>
Komentatorzy napisał(a):Szczególnie chcenie 750 - "There's no replacement for displacement" jak mawia stare przysłowie pszczół, czyli w tłumaczeniu nie ma nic lepszego niż większa pojemność. Moim zdaniem 750 zamiata pośród innych japońskich odkurzaczy - poręczność 600 a moc i moment w połowie drogi do litra. Też mnie dziwi że wszyscy chcą R6 - ale kupią, pojeżdżą trochę i wtedy zrozumieją...

pozdrawiam

PS. żeby nie było - jeździłem 750 K9 i wiem co piszę<br><hr>LC4 Wro<br>
"There's no replacement for displacement" nie jest żadnym "przysłowiem pszczół", nawet jeśli potraktujemy to żartobliwie, ale powiedzeniem W.O. Bentleya, twórcy marki i firmy produkującej te luksusowe auta. Bentley początkowo nie godził się na konstrukcję czteroipółlitrowego auta wyścigowego, ale w końcu dał się przekonać i tak powstał Bentley Le Mans "Blower".<br><hr>bm
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości




na górê