Zobacz wątek - Yamaha SZR 660 - pare problemów
NAS Analytics TAG

Yamaha SZR 660 - pare problemów

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha SZR 660 - pare problemów

Postprzez Soumi_100NX » 20/1/2011, 21:07

Posiadam pare pytań na temat motoru Yamaha SZR 660 98rok. pare dni temu kupiłem ten motorek.

1. Jak wyciagnąć akumulator? odkręciłem siedzenie i tylne plastiki, ale z tego co widzę akumulator trzeba wyciągnąć bokiem tylko że chyba wloty powietrza pod bakiem blokują wyciągniecie akumulatora. Odkręciłem śrubkę po jednej i po drugiej stronie ale ten wlot nie chce się ruszyć. Dobrą drogą idę?

2. Jaka powinna być temperatura płynu chłodniczego(jaka pozycja na wskaźniku jest dobra)

3. ten problem jest związany z 1 problemem, motor podobno nie był palony od bardzo dawna. Nie chciał odpalić, prawdopodobnie przez słaby akumulator. Jak naciskam przycisk start to urządzenie (wygląda na jakąś cewkę) zaczyna cykać w środku
http://img525.imageshack.us/f/cewka.jpg/

4. Po zdjęciu siedzenia zauważyłem 2 odłączone kable, gdzie należy je podłączyć?
http://img638.imageshack.us/i/20110119105736.jpg/
http://img810.imageshack.us/i/20110119105721.jpg/

5. Czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej w dobrej jakości? moj email rotworm121@op.pl
Soumi_100NX
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
Lokalizacja: Opole


Postprzez Kaniuszy » 20/1/2011, 21:23

co do 3 kwestii to pewnie akumulator, naładuj go i powinnien odpalić.

Ja mam tylko pytanie, czy kupiłeś ten motor w ciemno i bez odpalania?
o.O
Kawa zx6r, 1998
Avatar użytkownika
Kaniuszy
Świeżak
 
Posty: 364
Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
Lokalizacja: Łuków/Warszawa


Postprzez Soumi_100NX » 20/1/2011, 22:36

motor odpalil, tylko ze trzeba było go odpalić na lince i na 5 biegu jak poprzedni wlasciciel skakal to dopiero kolo spowodowało rozruch silnika.
jak go przywiozłem to na nastepny dzien podlaczylem klemy z samochodu do masy motocykla oraz kabla wchodzącego do cewki a śrubokretem zwarłem te 2 bolce i motor odpalil. a tak to tylko slychać odgłosy z tej cewki, Poprawcie mnie jeżeli źle mowie że to jest cewka.[/quote]
Soumi_100NX
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
Lokalizacja: Opole

Postprzez henio12323 » 20/1/2011, 23:19

jest to przekaźnik i cyka kiedy prąd na aku jest za mały.
co do podłaczenia. elektrykiem nie jestem ale czarny powinien być podpiędy pod -. a ta kostka nie mam pojecia.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Kaniuszy » 20/1/2011, 23:57

staary, wg mnie to gdyby sprzedawał moto to chociaż akumulator by naładował przed sprzedażą.
Nie żebym straszył, ale obawiam się, że kupiłeś jakąś minę.
Kawa zx6r, 1998
Avatar użytkownika
Kaniuszy
Świeżak
 
Posty: 364
Dołączył(a): 11/1/2011, 22:54
Lokalizacja: Łuków/Warszawa

Postprzez Soumi_100NX » 21/1/2011, 08:38

zobaczymy co z tego wyjdzie ;) w sobote pojade sprawdzic czy aku ma ładowanie i sprobuje go wyciagnąć. w intrukcji wyczytalem coś ze nalezy wyciagnąć bak przed wyciągnięciem aku, to możliwe?

ps. macie manuala do szr 660 po polsku lub schemat elektryczny w dobrej jakości?Czy to możliwe ze motor nie posiada kontrolki ładowania?

Mam jeszcze jedno pytanie, ponieważ poprzedni właściciel nie jest pewien czy w motorze jest blokada kierownicy lub jakieś ucho w którym można je zamontować? Jak ostatnio byłem go obejrzeć to zapomniałem poszperać.

Od razu pisze ze motor w tej chwili mam poza opolem; u znajomego czeka na sezon. ;)
Soumi_100NX
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
Lokalizacja: Opole

Postprzez Seba_ER5 » 21/1/2011, 15:42

blokada kiery nie powinna byc w stacyjce? przekrecasz w druga strone kluczyk? tylko musisz kiere skreci w bok i troche nia czasem pomachac bo nie zawsze zaskoczy.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez quazer » 24/1/2011, 01:32

jestem również posiadaczem SZRki ;) co prawda o 2 lata starszej, ale jak chodzi o silnik, skrzynię biegów i inne co ważniejsze narządy to chodzi idealnie

blokada kierownicy jest zakładana jak naciśniesz kluczykiem tak jak by to był guzik, po czym przekręcasz go w stronę uruchamiania stacyjki albo odwrotnie, nie pamiętam, sprawdź (też zanim ją znalazłem minęło trochę czasu)

akumulator faktycznie ciężko wychodzi, ale wyjmujesz go normalnie, po ustawieniu go do tak jakby pionowej pozycji (a właściwie to poziomej, ale wyglądającej jak pionowa dla długiego klocka w tetrisie)

ze schematów mam tylko szeroko dostępną w necie instrukcję po angielsku

co do kabelka z białą końcówką to jeszcze muszę obczaić, bo moja maszynka też zimuje w garażu u kumpla, jak będę to zobaczę gdzie on idzie i od czego jest...

Ty mi za to możesz powiedzieć jak wygląda u Ciebie ssanie w niej! bo mam wyprowadzoną linkę i zastanawiam się gdzie ją podczepić?
quazer
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19/9/2010, 19:27
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Soumi_100NX » 24/1/2011, 14:35

Jak bede chyba w sobote to zobaczę :) dzięki za odpowiedzi :) jeszcze mi powiedz skąd masz wyprowadzoną linke (z gałki czy od silnika)?
Soumi_100NX
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
Lokalizacja: Opole

Postprzez quazer » 24/1/2011, 17:07

od silnika idzie linka i jest wywalona po prostu na zewnątrz, chodzi mi o to gdzie jest gałka od ssania zamontowana; jak byś miał możliwość to prosiłbym o fotkę :)
quazer
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19/9/2010, 19:27
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Soumi_100NX » 29/1/2011, 20:53

tutaj są zdjęcia
http://img218.imageshack.us/i/20110129102836.jpg/
http://img408.imageshack.us/i/20110129102849.jpg/
a co do blokady to jest gdy przekręci się w lewo :) dzieki za to ;)

Mam kolejny problem, motor nie ma ładowania, gdy chodzi ma napięcie 13,24v, wlacze pozycyjne to jest 13,10v a ze swiatłami 12,4v. Myśle, że to może być regulator napięcia. Mam tutaj zdjęcie tylko powiedzcie mi co to są za skrzyneczki (1 i 2).
http://img21.imageshack.us/i/20110129104441kopia.jpg/

Macie może jakieś inne pomysły dlaczego jest takie słabe ładowanie?
Soumi_100NX
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
Lokalizacja: Opole

Postprzez marcin_wgd » 30/1/2011, 00:29

1 - to jest na bank regulator napięcia
2 - moduł zapłonowy
Honda VF 500 C
Honda VTR 1000 F
marcin_wgd
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 16/2/2009, 13:54
Lokalizacja: Golub-Dobrzyn

Postprzez hENY » 30/1/2011, 11:32

Witam.
Kolego znajdź w sieci serwisówke jest na stronie elektrody.Będzie ci łatwiej śrubki kręcić.Na tę chwile moge ci poradzić abyś kupił sobie preparat kontakt60 i spryskał wszystkie kostki aby wyeliminować opory w przepływie prądu.NIc nie popsujesz wyciągaj aku rozłącz każdą kostke i pryskaj ,posprawdzaj mase!
Szukaj patentów w instalacji schemat bedzie w książce. Regulator masz z radiatorem wiec mało prawdopodobne aby padł.Jak to nie pomoże to napisz na priv.

1-reger
2-moduł
hENY
Świeżak
 
Posty: 128
Dołączył(a): 11/12/2008, 22:15
Lokalizacja: Wałcz

Postprzez Soumi_100NX » 30/1/2011, 17:43

przy sprzedaży poprzedni właściciel chcial odpalic go przez kable, ale cos źle podłączyli i możliwe ze przez to sie to zepsuło(spaliło).
Soumi_100NX
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
Lokalizacja: Opole



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr