Yamaha SZR 660 - pare problemów
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Yamaha SZR 660 - pare problemów
Posiadam pare pytań na temat motoru Yamaha SZR 660 98rok. pare dni temu kupiłem ten motorek.
1. Jak wyciagnąć akumulator? odkręciłem siedzenie i tylne plastiki, ale z tego co widzę akumulator trzeba wyciągnąć bokiem tylko że chyba wloty powietrza pod bakiem blokują wyciągniecie akumulatora. Odkręciłem śrubkę po jednej i po drugiej stronie ale ten wlot nie chce się ruszyć. Dobrą drogą idę?
2. Jaka powinna być temperatura płynu chłodniczego(jaka pozycja na wskaźniku jest dobra)
3. ten problem jest związany z 1 problemem, motor podobno nie był palony od bardzo dawna. Nie chciał odpalić, prawdopodobnie przez słaby akumulator. Jak naciskam przycisk start to urządzenie (wygląda na jakąś cewkę) zaczyna cykać w środku
http://img525.imageshack.us/f/cewka.jpg/
4. Po zdjęciu siedzenia zauważyłem 2 odłączone kable, gdzie należy je podłączyć?
http://img638.imageshack.us/i/20110119105736.jpg/
http://img810.imageshack.us/i/20110119105721.jpg/
5. Czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej w dobrej jakości? moj email rotworm121@op.pl
1. Jak wyciagnąć akumulator? odkręciłem siedzenie i tylne plastiki, ale z tego co widzę akumulator trzeba wyciągnąć bokiem tylko że chyba wloty powietrza pod bakiem blokują wyciągniecie akumulatora. Odkręciłem śrubkę po jednej i po drugiej stronie ale ten wlot nie chce się ruszyć. Dobrą drogą idę?
2. Jaka powinna być temperatura płynu chłodniczego(jaka pozycja na wskaźniku jest dobra)
3. ten problem jest związany z 1 problemem, motor podobno nie był palony od bardzo dawna. Nie chciał odpalić, prawdopodobnie przez słaby akumulator. Jak naciskam przycisk start to urządzenie (wygląda na jakąś cewkę) zaczyna cykać w środku
http://img525.imageshack.us/f/cewka.jpg/
4. Po zdjęciu siedzenia zauważyłem 2 odłączone kable, gdzie należy je podłączyć?
http://img638.imageshack.us/i/20110119105736.jpg/
http://img810.imageshack.us/i/20110119105721.jpg/
5. Czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej w dobrej jakości? moj email rotworm121@op.pl
- Soumi_100NX
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
- Lokalizacja: Opole
motor odpalil, tylko ze trzeba było go odpalić na lince i na 5 biegu jak poprzedni wlasciciel skakal to dopiero kolo spowodowało rozruch silnika.
jak go przywiozłem to na nastepny dzien podlaczylem klemy z samochodu do masy motocykla oraz kabla wchodzącego do cewki a śrubokretem zwarłem te 2 bolce i motor odpalil. a tak to tylko slychać odgłosy z tej cewki, Poprawcie mnie jeżeli źle mowie że to jest cewka.[/quote]
jak go przywiozłem to na nastepny dzien podlaczylem klemy z samochodu do masy motocykla oraz kabla wchodzącego do cewki a śrubokretem zwarłem te 2 bolce i motor odpalil. a tak to tylko slychać odgłosy z tej cewki, Poprawcie mnie jeżeli źle mowie że to jest cewka.[/quote]
- Soumi_100NX
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
- Lokalizacja: Opole
jest to przekaźnik i cyka kiedy prąd na aku jest za mały.
co do podłaczenia. elektrykiem nie jestem ale czarny powinien być podpiędy pod -. a ta kostka nie mam pojecia.
co do podłaczenia. elektrykiem nie jestem ale czarny powinien być podpiędy pod -. a ta kostka nie mam pojecia.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zobaczymy co z tego wyjdzie
w sobote pojade sprawdzic czy aku ma ładowanie i sprobuje go wyciagnąć. w intrukcji wyczytalem coś ze nalezy wyciagnąć bak przed wyciągnięciem aku, to możliwe?
ps. macie manuala do szr 660 po polsku lub schemat elektryczny w dobrej jakości?Czy to możliwe ze motor nie posiada kontrolki ładowania?
Mam jeszcze jedno pytanie, ponieważ poprzedni właściciel nie jest pewien czy w motorze jest blokada kierownicy lub jakieś ucho w którym można je zamontować? Jak ostatnio byłem go obejrzeć to zapomniałem poszperać.
Od razu pisze ze motor w tej chwili mam poza opolem; u znajomego czeka na sezon.

ps. macie manuala do szr 660 po polsku lub schemat elektryczny w dobrej jakości?Czy to możliwe ze motor nie posiada kontrolki ładowania?
Mam jeszcze jedno pytanie, ponieważ poprzedni właściciel nie jest pewien czy w motorze jest blokada kierownicy lub jakieś ucho w którym można je zamontować? Jak ostatnio byłem go obejrzeć to zapomniałem poszperać.
Od razu pisze ze motor w tej chwili mam poza opolem; u znajomego czeka na sezon.

- Soumi_100NX
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
- Lokalizacja: Opole
blokada kiery nie powinna byc w stacyjce? przekrecasz w druga strone kluczyk? tylko musisz kiere skreci w bok i troche nia czasem pomachac bo nie zawsze zaskoczy.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
jestem również posiadaczem SZRki
co prawda o 2 lata starszej, ale jak chodzi o silnik, skrzynię biegów i inne co ważniejsze narządy to chodzi idealnie
blokada kierownicy jest zakładana jak naciśniesz kluczykiem tak jak by to był guzik, po czym przekręcasz go w stronę uruchamiania stacyjki albo odwrotnie, nie pamiętam, sprawdź (też zanim ją znalazłem minęło trochę czasu)
akumulator faktycznie ciężko wychodzi, ale wyjmujesz go normalnie, po ustawieniu go do tak jakby pionowej pozycji (a właściwie to poziomej, ale wyglądającej jak pionowa dla długiego klocka w tetrisie)
ze schematów mam tylko szeroko dostępną w necie instrukcję po angielsku
co do kabelka z białą końcówką to jeszcze muszę obczaić, bo moja maszynka też zimuje w garażu u kumpla, jak będę to zobaczę gdzie on idzie i od czego jest...
Ty mi za to możesz powiedzieć jak wygląda u Ciebie ssanie w niej! bo mam wyprowadzoną linkę i zastanawiam się gdzie ją podczepić?

blokada kierownicy jest zakładana jak naciśniesz kluczykiem tak jak by to był guzik, po czym przekręcasz go w stronę uruchamiania stacyjki albo odwrotnie, nie pamiętam, sprawdź (też zanim ją znalazłem minęło trochę czasu)
akumulator faktycznie ciężko wychodzi, ale wyjmujesz go normalnie, po ustawieniu go do tak jakby pionowej pozycji (a właściwie to poziomej, ale wyglądającej jak pionowa dla długiego klocka w tetrisie)
ze schematów mam tylko szeroko dostępną w necie instrukcję po angielsku
co do kabelka z białą końcówką to jeszcze muszę obczaić, bo moja maszynka też zimuje w garażu u kumpla, jak będę to zobaczę gdzie on idzie i od czego jest...
Ty mi za to możesz powiedzieć jak wygląda u Ciebie ssanie w niej! bo mam wyprowadzoną linkę i zastanawiam się gdzie ją podczepić?
- quazer
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 19/9/2010, 19:27
- Lokalizacja: Gdańsk
Jak bede chyba w sobote to zobaczę
dzięki za odpowiedzi
jeszcze mi powiedz skąd masz wyprowadzoną linke (z gałki czy od silnika)?


- Soumi_100NX
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
- Lokalizacja: Opole
tutaj są zdjęcia
http://img218.imageshack.us/i/20110129102836.jpg/
http://img408.imageshack.us/i/20110129102849.jpg/
a co do blokady to jest gdy przekręci się w lewo
dzieki za to
Mam kolejny problem, motor nie ma ładowania, gdy chodzi ma napięcie 13,24v, wlacze pozycyjne to jest 13,10v a ze swiatłami 12,4v. Myśle, że to może być regulator napięcia. Mam tutaj zdjęcie tylko powiedzcie mi co to są za skrzyneczki (1 i 2).
http://img21.imageshack.us/i/20110129104441kopia.jpg/
Macie może jakieś inne pomysły dlaczego jest takie słabe ładowanie?
http://img218.imageshack.us/i/20110129102836.jpg/
http://img408.imageshack.us/i/20110129102849.jpg/
a co do blokady to jest gdy przekręci się w lewo


Mam kolejny problem, motor nie ma ładowania, gdy chodzi ma napięcie 13,24v, wlacze pozycyjne to jest 13,10v a ze swiatłami 12,4v. Myśle, że to może być regulator napięcia. Mam tutaj zdjęcie tylko powiedzcie mi co to są za skrzyneczki (1 i 2).
http://img21.imageshack.us/i/20110129104441kopia.jpg/
Macie może jakieś inne pomysły dlaczego jest takie słabe ładowanie?
- Soumi_100NX
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
- Lokalizacja: Opole
- marcin_wgd
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 16/2/2009, 13:54
- Lokalizacja: Golub-Dobrzyn
Witam.
Kolego znajdź w sieci serwisówke jest na stronie elektrody.Będzie ci łatwiej śrubki kręcić.Na tę chwile moge ci poradzić abyś kupił sobie preparat kontakt60 i spryskał wszystkie kostki aby wyeliminować opory w przepływie prądu.NIc nie popsujesz wyciągaj aku rozłącz każdą kostke i pryskaj ,posprawdzaj mase!
Szukaj patentów w instalacji schemat bedzie w książce. Regulator masz z radiatorem wiec mało prawdopodobne aby padł.Jak to nie pomoże to napisz na priv.
1-reger
2-moduł
Kolego znajdź w sieci serwisówke jest na stronie elektrody.Będzie ci łatwiej śrubki kręcić.Na tę chwile moge ci poradzić abyś kupił sobie preparat kontakt60 i spryskał wszystkie kostki aby wyeliminować opory w przepływie prądu.NIc nie popsujesz wyciągaj aku rozłącz każdą kostke i pryskaj ,posprawdzaj mase!
Szukaj patentów w instalacji schemat bedzie w książce. Regulator masz z radiatorem wiec mało prawdopodobne aby padł.Jak to nie pomoże to napisz na priv.
1-reger
2-moduł
- hENY
- Świeżak
- Posty: 128
- Dołączył(a): 11/12/2008, 22:15
- Lokalizacja: Wałcz
przy sprzedaży poprzedni właściciel chcial odpalic go przez kable, ale cos źle podłączyli i możliwe ze przez to sie to zepsuło(spaliło).
- Soumi_100NX
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 20/1/2011, 19:27
- Lokalizacja: Opole
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 32 gości