Motocykl kawasaki 636 2005
Posty: 51
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
http://cgi.ebay.co.uk/2003-KAWASAKI-ZX6 ... 4155d11755
http://cgi.ebay.co.uk/kawasaki-zx6r-zx6 ... 1c183a83e6
Do modelu 2003-2004 Normalni to kosztuje ponad 300 fontów.
http://cgi.ebay.co.uk/kawasaki-zx6r-zx6 ... 1c183a83e6
Do modelu 2003-2004 Normalni to kosztuje ponad 300 fontów.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Założe się, że jak wsiądziesz, to nic nie będziesz blokował, jaki to sens, to już lepiej kup sobie gske 500 przynajmniej będzie jakiś komfort jazdy. Gdzie tu jest sens takiego czegoś ? Nie ma sensu ...
560 SMR
- Grzesku
- Świeżak
- Posty: 391
- Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
- Lokalizacja: Wrocław
To jest na takiej zasadzie wyglądać jak pudzian a wyciskać na ławce 50 kg jakaś pomyłka do czego te moto ma służyć do lansu jak tak to bierz litra.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
chodzi o to ze chcem zainwestowac w motor, ktory bedzie mi sluzyl na dluzej.. nie chodzi mi o lans.. robie to dla siebie a nie dla ludzi.
Wiec nie chce sprzetu na ktorym bym nie chcial nawet jezdzic i na niego patrzec.. jak kupowac to cos konkretnego (636 to konkret jak dla mnie).
Ogolnie chodzi wam o to ze 600cm3 i 130km to jest duza moc ze wzgledu na to, ze jako poczatkujacy nie opanuje tego chocbym sie staral i podchodzil do tego z glowa...
czy chodzi o to ze 600 to za duza moc bo bedzie kusilo aby odkrecac?
bo jak dla mnie to sa 2 rozne sprawy.. czy motor bedzie kusil do szybkiej i extremalnej jazdy czy poprostu nie ma szans powoli krok po kroku uczyc sie na nim jazdy?
Wiec nie chce sprzetu na ktorym bym nie chcial nawet jezdzic i na niego patrzec.. jak kupowac to cos konkretnego (636 to konkret jak dla mnie).
Ogolnie chodzi wam o to ze 600cm3 i 130km to jest duza moc ze wzgledu na to, ze jako poczatkujacy nie opanuje tego chocbym sie staral i podchodzil do tego z glowa...
czy chodzi o to ze 600 to za duza moc bo bedzie kusilo aby odkrecac?
bo jak dla mnie to sa 2 rozne sprawy.. czy motor bedzie kusil do szybkiej i extremalnej jazdy czy poprostu nie ma szans powoli krok po kroku uczyc sie na nim jazdy?
- zeluspl
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 6/1/2011, 21:59
Najlepsze że on chce się uczyć na plastiku jeździć chyba łatwiej na prostej kierownicy skręt trochę inny niestety plastika trzeba położyć żeby skręcał.
zeluspl powiem ci tak gs 500 i dobry jeździec objedzie po mieście te wszystkie litry i 600 tki.
Niedługo pewnie się przesiądę z 600 na coś słabszego bo i tak ciężko to wykorzystać w mieście a na trasę są inne motocykle
zeluspl powiem ci tak gs 500 i dobry jeździec objedzie po mieście te wszystkie litry i 600 tki.
Niedługo pewnie się przesiądę z 600 na coś słabszego bo i tak ciężko to wykorzystać w mieście a na trasę są inne motocykle
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
A co nakeda sie nie kładzie? ;p do skręcania, bo z tego co pamiętam chyba co innego . Zawsze prawie się skręca ale w inna stronę.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Chłopie jesteś dorosły to podejmuj dorosłe dezycje, ludzie Ci doradzają, a jeżeli jesteś zdecydowany, to po co dalej ciągnąć ten temat skoro tak czy siak zrobisz po swojemu Chociaż się ubierz jak człowiek na ten motorek, bo wielu tu agentów, co wszystkie pieniądze na moto i jeżdża w tiszercie
560 SMR
- Grzesku
- Świeżak
- Posty: 391
- Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
- Lokalizacja: Wrocław
Seba_ER5 napisał(a):A co nakeda sie nie kładzie? ;p do skręcania, bo z tego co pamiętam chyba co innego . Zawsze prawie się skręca ale w inna stronę.
O rany wiesz o co mi chodziło nie łap za słówka że mniejszy skręt jak go dobrze nie położysz a na prostej kierze inny skręt i łatwiej.
Każdy się kładzie
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
a ile montarz (tych blokad, nakladek nie wiem jak to nazwac) moze kosztowac?
a jeszcze dla ochrony motorka ile koszuja te rury.. tez nie wiem jak to sie fachowo nazywa nie crashpady lecz taka krata jak by zapobiegajaca zniszczeniu plastikow ?
a jeszcze dla ochrony motorka ile koszuja te rury.. tez nie wiem jak to sie fachowo nazywa nie crashpady lecz taka krata jak by zapobiegajaca zniszczeniu plastikow ?
- zeluspl
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 6/1/2011, 21:59
Czy po takiej modyfikacji nie trzeba mieć jakiegoś papierka że ma mniej koni czyli jakaś hamownia czy coś w tym stylu i wtedy rejestracja żeby w dowodzie było wbite.
Przecież policja zagląda w dowód i na tej podstawie wie czy możesz jeździć danym motocyklem.
Przecież policja zagląda w dowód i na tej podstawie wie czy możesz jeździć danym motocyklem.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
zeluspl napisał(a):chodzi o to ze chcem zainwestowac w motor, ktory bedzie mi sluzyl na dluzej.. nie chodzi mi o lans.. robie to dla siebie a nie dla ludzi.
Wiec nie chce sprzetu na ktorym bym nie chcial nawet jezdzic i na niego patrzec.. jak kupowac to cos konkretnego (636 to konkret jak dla mnie)
Skąd wiesz, czy jazda na sporcie będzie Ci pasować, że chcesz kupować na ,,dłużej" ? Robisz to dla siebie więc nie obchodzą Cię ludzie jak napisałeś, więc co za problem pośmigać czymś mniejszym przez sezon, tym bardziej, że masz kasę? Wiele ludzi myśli jak Ty, i po roku lub dwóch rezygnuje z moto bo to nie dla nich Nic dziwnego jak leża brzuchami na baku jednocześnie ucząc się zmieniać biegi... Trzeba podejść do tego tematu jakoś mądrze, a nie - o ten taki ładny, ma takie światła, tak to moja laska opisuje moto chociaż nie ma pojęcia o tym jak oddaje moc, jak się na tym siedzi i jeździ, przypominasz mi właśnie taką osobę.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
pan_wiewiorka napisał(a):Powinni wprowadzić prawko zależne od mocy ale bez względu na wiek. Byłoby mnie problemów z geniuszami startującymi od Dresszóstki.
Jak patrzę na takich ludzi, to normalnie mam ochotę spuścić im taki wpi**ol żeby motocykle w ogóle im się odwidziały.
Piwo za ten fragment
tu akurat się zgadzam z panem wiewiórką w 100%
Honda cb 450s -> FZS600
- mianps
- Świeżak
- Posty: 490
- Dołączył(a): 20/5/2009, 19:49
- Lokalizacja: Radom/Opole/Tomaszów Maz.
Najpierw uczysz się podstaw na czymś spokojniejszym, na sportowym nie uczysz się już podstaw (przynajmniej z mojego punktu widzenia bo ja jestem jeszcze na tym pierwszym etapie) tylko doskonalisz technikę, masz ostrzejsze hamulce, lepsze zawieszenie, i więcej mocy. Teraz uprzedzam pytanie, jeśli się zastanawiasz po co masz kupować słabszy sprzęt, ze słabszymi hamulcami, słabszym zawieszeniem itd. to odpowiedź jest prosta - po to, abyś nauczył się to wykorzystywać. Po co Ci zajebiste hamulce skoro przy mocniejszym wciśnięciu hebla możesz przelecieć przez kierownice? Wiadomo kwestia wyczucia, ale im większe moto tym ostrzejsze hamulce, Po co Ci zawieszenie z pełnymi regulacjami, skoro nie będziesz miał pojęcia co i jak ustawić i po co? Przejechałem pare tyś km cb, wiadomo to mało ale czuje, że amorki nie są pod moją jazdę, nauczyłem się hamować na granicy uślizgu przedniego koła, i odkręcam sporo ale moc w cb nie zabija, kupiłem 500 i nie żałuje, na ten sezon może zmienie sprzęt na coś sportowego ale głównie ze względu na owiewki(wiatr!), hamulce, zawiechę, i pozycje na moto bo co się nie przejadę czymś plastikowym to miło wspominam, ale ja niski jestem to mi na sportach wygodnie.. więc pomyśl.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
-
motoftw - Stały bywalec
- Posty: 1179
- Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25
mrówa napisał(a):Najlepsze że on chce się uczyć na plastiku jeździć chyba łatwiej na prostej kierownicy skręt trochę inny niestety plastika trzeba położyć żeby skręcał.
Nie no, chyba jasne że clipony służą lepszemu skręcaniu A promień skrętu to można w całości użyć co najwyżej przy zawracaniu.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Musisz obniżyć moc, doczepić crash pady a najlepiej dospawać rusztowanie do ramy żeby się nie porysował, i doczep sobie jeszcze z tyłu dodatkowe kółeczka i kijek do prowadzenia. Bo przecież supersport jest najlepszy do nauki jazdy a jak zainwestujesz w wyżej wymienione akcesoria będziesz miał na lata, I po co komu jakieś skutery 250 i 500 żeby zmieniać jak odrazu można kupić motocykl rodem z toru zainwestować i jeździć jak paralita...
Ps. z tego co widać takie tematy to standard, "PIERWSZE WYMARZONE MOTO" i jak zwykle motocykl pod kątem lansu i na pokaz.
Ps. z tego co widać takie tematy to standard, "PIERWSZE WYMARZONE MOTO" i jak zwykle motocykl pod kątem lansu i na pokaz.
- Lukas666
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56
Kolego zeluspl twoje pytanie "to jak ja pozniej sie naucze na sportowym"sugeruje że może nie powinieneś w ogóle wsiadać na motocykl chyba się do tego nie nadajesz daj sobie spokój albo dojrzej do tej decyzji zanim sobie lub komuś zrobisz krzywdę.
Powiem ci jeszcze jedno że koledzy i tak bardzo kulturalnie ci odpowiedzieli na te głupie pytania które mogą wyprowadzić z równowagi nawet spokojnego człowieka więc wyciągnij wnioski z tego.
Powiem ci jeszcze jedno że koledzy i tak bardzo kulturalnie ci odpowiedzieli na te głupie pytania które mogą wyprowadzić z równowagi nawet spokojnego człowieka więc wyciągnij wnioski z tego.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Czy po takiej modyfikacji nie trzeba mieć jakiegoś papierka że ma mniej koni czyli jakaś hamownia czy coś w tym stylu i wtedy rejestracja żeby w dowodzie było wbite.
Przecież policja zagląda w dowód i na tej podstawie wie czy możesz jeździć danym motocyklem.
Jak kupujesz kit bezposrdenio od producenta to daje certyfikat jak uzywke to czesto musisz pojechac na hamownie po kwit. Potem wbijaja Ci to dowodu i do ubezpiczealni.
Nowy kit to rzad 1300-2000zl.
Crashpady 190-600 rozne robia ale puig w granicach 300zl
jeszce na oski mozna dodac crashe i na dekle oslony to juz drogo. Ewentualnie jeszcz drozej dekle firmy woodcraft badz NRG bodajze.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 51
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość