Zobacz wątek - Motocykl kawasaki 636 2005

Motocykl kawasaki 636 2005

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Boshi, Black-Ghost, leff

Motocykl kawasaki 636 2005

Postprzez zeluspl » 6/1/2011, 22:05

Witam.
Mam zamiar kupic motocykl Kawasaki 636 z 2005roku. Widzialem na Allegro oferty i cena takiego to ok 16tys. zl.
Dodam ze wiosna dopiero zaczne robic prawko na motor mam 21lat.
Wiem ze taki motor jest nie dobry na 1 raz lecz marze o nim juz od 2 lat.. i nic nie zmieni mego zdania.
Tylko chcialbym sie dowiedziec ile kosztuje przygotowanie takiego motorku na sezon.. oraz jakie jest u niego spalanie..
I przede wszystkim czy przy moim wzroscie 193cm motorek nie bedzie za maly?
I prosze nie pisac o tym zebym wybral cos innego - slabszego mam swoj rozum.
zeluspl
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/1/2011, 21:59


Postprzez palgumeniedusze » 6/1/2011, 22:34

przygotowanie motocykla to olej z filtrm 150 zl zawory i reg 300 zl naped 600 zl opony 1000 no ale to zalezy na co jest czas moga byc jeszcze swiece filtry i inne pierdoly... moze tak byc ze wymienisz olej i smigasz...... spalanie od 5 do 10:P
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez aaddaamm » 6/1/2011, 22:41

a czy czasem teraz nie weszly nowe zasady ze prawko moznauzyskac majac dopiero 24 lata?
aaddaamm
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 6/9/2008, 16:25
Lokalizacja: ELE

Postprzez Invi » 6/1/2011, 22:47

aaddaamm napisał(a):a czy czasem teraz nie weszly nowe zasady ze prawko moznauzyskac majac dopiero 24 lata?


Nie, ale za to motocykle powyżej 60KM zostały od 1 I 2011 w Polsce całkowicie zakazane.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Wr.bel » 7/1/2011, 00:24

Mam dokładnie ten model i przy moich 198cm wzrostu nie jest za mały. W tym roku będę kończył 21 lat, ale przedtem jeździłem na gs 500 i nie żałuję tego. Ta maszyna to potwór, a tym bardziej jak ma być to Twój pierwszy sprzęt. Mimo wszystko życzę powodzenia i wytrwałości w poszukiwaniach. :twisted:
Wr.bel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 6/6/2007, 11:49

Postprzez Seba_ER5 » 7/1/2011, 01:08

filtr powietrza tu chyba brac lepeij KN (sprawdz czy nie ma przypadkie w srodku) 250 (plyn do czyszczenia i nasaczania 40zł)
olej filtr oleju 120zł - 220zł w zaleznosci co bedziesz lał.
moim zdaniem castrol GPS albo motul 5100 wystarczy ale niektorzy leja motul 300V
swiece NGK CR9E albo Denso ja w tym roku denso wsadzam (w zaleznosco od zrodla) ~100-150zł
plyn hamulcowy 20-40zł
ja za komplet pilot sportow dorwalem nowki z 2009 za 580zl z przesylka ale to byla okozja.
trzeba liczyc 670-900zl chyba ze szukasz naprawde goren polki pilot power 2ct czy pure to pod 1000-1100zl (opony wcale nie musza byc zle)
Naped 400-500zl
akumulator 150-250zl
klocki 280-400 przod komplet

No ale podstawowy seriws na dzien dobry to olej swiece filtr powietrza oleju. plyn hamulcowy.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez zeluspl » 7/1/2011, 15:23

Na prawko co prawda pojde dopiero wiosna.. jak juz bedzie pogoda odpowiednia do jazdy.. lecz wiem ze na sprzecie ktorym bede sie uczyl do egzaminow za wiele sie nie naucze aby przesiadac sie na ta 636..
lecz uparlem sie i nic tego nie zmieni wiec mysle moze o dodatkowej szkolce? co wy na to? jak juz zakupie ten motor to musze znalesc dobrego instruktora, ktory pokaze co i jak by poczatki nie byly 'kosztowne'..
zeluspl
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/1/2011, 21:59

Postprzez mrówa » 7/1/2011, 15:29

Dlaczego na prawko na wiosnę teraz i to jak najszybciej teoria a potem praktyka a jak ci się noga powinie za pierwszym razem to zdasz chyba w lato szkoda sezonu.
A co do szkolenia dodatkowego to w Warszawie polecam chyba nazywa się Godlewski naprawdę dobrze dają w dupę a potem jazda po torze.

http://www.pro-motor.pl
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez balantajs » 7/1/2011, 16:39

Bierz 250 maks na pierwsze moto, a najlepiej 125.
balantajs
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 22/11/2010, 17:15

Postprzez Seba_ER5 » 7/1/2011, 16:40

W Bialymstoku jest szkola gdzie na koncu uczysz sie na gsxr k9 600. Wczesniej byla f4.

http://osk-rzonca.pl/oferta.html
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5194
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez RUTRA.RD » 10/1/2011, 09:48

a nie myślałeś o r1 to ddopiero ladne fajne moto i szacunek wzbudzisz
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Kvba » 10/1/2011, 11:06

636 na pierwsze moto? Jaaasne, ciekawe czy dasz rade chociaż z jeden sezon przelatać bez paciaków i ślizgów, wynikających ze sporej mocy motocykla, sposobu jej oddawania i Twojego barku doświadczenia :)

Chyba nie zdajesz sobie sprawy na co masz zamiar wsiąść. I nie gadaj, że masz rozum, nie będziesz odkręcał bo od razu o tym się zapomina jak wsiadasz na motocykl. Sporta nie kupuje się do spokojnej jazdy, a do zapier*******, ba! na takim motocyklu nawet ciężko wytrzymać jadąc spokojnie. Dlatego w rękach świeżaka taki sprzęt może mieć krótki żywot, podobnie jak jego właściciel... Ale to Twoje zdrowie i życie - nic mi do tego. Tylko postaraj się komuś innemu krzywdy nie zrobić.

Żeby nie było, że robię offtop :)

zeluspl napisał(a):... I przede wszystkim czy przy moim wzroscie 193cm motorek nie bedzie za maly? ...


636 05-06 jest jedna z najbardziej "napompowanych" 600ccm w swoich rocznikach. Tak więc nie będziesz wyglądał na tym jak na psie :)
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mrówa » 10/1/2011, 14:43

Wątpię żeby kolega zrozumiał że to nie dla niego moto i tak kupi co byśmy nie napisali.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez rossavu » 10/1/2011, 14:51

http://www.youtube.com/watch?v=2HbFEChs ... re=related

tyle mam do powiedzenia.

A tak serio: Bierz 636 i nie zrob nikomu krzywdy, ktos ostatnio sie skarzyl, ze nie ma uzywanych czesci na allegro :D
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Grzesku » 10/1/2011, 15:57

Jak już sie uparłeś na sportową 600, to bierz lepiej f4i, przynajmniej tak nie rwie i wygodniej się manewruje ...

a co do spalania, to nie wiem jak Wy to robicie, że spali 5, mi jeszcze nigdy mniej niż 7 nie wypiła, nieważne czy pałuje do końca, czy jeszcze troche spokojniej :(
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez mrówa » 10/1/2011, 16:13

Efka spokojniej oddaje moc ale czy nie rwie oj to nie jest tak do końca ale się kolega pewnie przekona oby nie jak na tym filmiku :wink:
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez mianps » 10/1/2011, 16:48

Ja tam jestem chyba za strachliwy na mocny motocykl i jak widzę na ulicy lub na filmikach jakiego powera mają sporty to nawet mi się nie chciałoby na takiego wsiadać...
Jak to dobrze, że moja honda nawet jak przekręcę na maxa manetkę gazu ani myśli mnie zrzucać a już na pewno nie zamierza opuścić asfaltu przednią oponą :)

Ale rozumiem, że są ludzie dla których jazda na motocyklu bez duuuużej ilości adrenaliny jest bezużyteczna.
Przynajmniej w serwisach motocyklowych mają co robić... prostować, spawać, lakierować...itp itd
Honda cb 450s -> FZS600
mianps
Świeżak
 
Posty: 490
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:49
Lokalizacja: Radom/Opole/Tomaszów Maz.

Postprzez Grzesku » 10/1/2011, 17:17

Wydaje Ci się, wejdziesz raz na takiego małego potworka, to potem zejść nie będziesz chciał i tylko odkręcać i odkręcać ;p Niestety strasznie to uzależnia ...
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Repsol » 10/1/2011, 18:02

Podoba Ci się ta Kawa i masz na nia kase to nie namyslaj się tylko szukaj zadbanej sztuki i kupuj.

Ale pamiętaj żeby zaraz albo nawet od razu po kupnie zablokować ją do 34KM i z taka blokadą chociaz z jeden sezon przelatać. Jeśli nie wykażesz się rozsądkiem i rozwagą w tym temacie to zrobisz sobie kuku na takim sprzęcie prędzej niz Ci się to wydaje.

Wyjścia masz dwa. Myślisz o zablokowanej Kawie albo nie myślisz o niej wcale :P
2 x ZX6R
Avatar użytkownika
Repsol
Świeżak
 
Posty: 275
Dołączył(a): 7/4/2008, 10:19

Postprzez zeluspl » 10/1/2011, 23:55

pomysl z blokada mocy mi sie spodobal.. bo to jakies rozwiazanie skoro chce wybrac konkretnie ten model..
nie znam sie na mechanice ale takie blokady sa drogie? nic przez to sie w motorki nie sypnie?
zeluspl
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6/1/2011, 21:59

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr