[Porady dla motocyklistów] Mechanika motocyklowa
czesc mam male kawasaki gpz 305
szukam iskry juz pare lat w mjenilem modol cwki stacyjke czujniki na kole zamachowym i nic nie pomaga poratujcie<br><hr>deres
szukam iskry juz pare lat w mjenilem modol cwki stacyjke czujniki na kole zamachowym i nic nie pomaga poratujcie<br><hr>deres
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czesc mam male kawasaki gpz 305
szukam iskry juz pare lat w mjenilem modol cwki stacyjke czujniki na kole zamachowym i nic nie pomaga poratujcie<br><hr>deres
szukam iskry juz pare lat w mjenilem modol cwki stacyjke czujniki na kole zamachowym i nic nie pomaga poratujcie<br><hr>deres
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam myśle że cały ten problem zależny jest ustwień gażników,a przede wszystkim zaworki iglicowe ,tesz miałem podobne cyrkiKomentatorzy napisał(a):Witam Panów, mam następujący problem. Moja Suzi GSX 600F '94 sprawiła mi już ten sam problem 4x tj przy prędkości około (zawsze podobnie) 160km/h spadają obroty do zera ale odruchowo wciskam sprzęgło co by nie hamować skrzynią i wtedy następuje najmniej przyjemny moment tzn strzał z tłumików i obroty rosna do tej wartosci jakie były wcześniej. Muszę tu zaznaczyć, że nie wynika to z tego iz np przeciągam moto na np 4 biegu zawsze dzieje się to na 6-ce. Znajomy stwierdził, że najwyraźniej jest to jakaś blokada. CO jednak jest niemożliwe bo jechałem w zeszłym sezonie co prawda ale 200km/h (nie kocham się w wielkich prędkościach i rzadko gdzieś dalej na ładną trase wypadam). Dziś jednak Suzi przeszła samą siebie gdyż zrobiła to samo na ładnym odcinku drogi i zdenerwowany postanowiłem jeszcze raz przejechać obwodnice jak najszybciej i co? znów około 160km/h obroty spadły i zaświeciła się kontrolka oleju (WTF?) a ze moto chodzi pięknie to przy tym szumie w kasku nie zauważyłem ze moto zgaslo!! (wcześniej obroty po chwili wracały) i tak sie doturlalem na sprzegle (bo nie moglem znaleźć luzu) to zjazdu na pobocze i próbuję odpalić. A moto nic! ja na starter a on milczy - motocykl troche sie juz zagrzał ale bez przesady luzu tez za ch** pana nie idzie znaleźć wiec telefon do ojca ze musi transporterem przyjechac bo bez luzu nawet holowanie nie wyjdzie (chyba ze na sprzegle) Ale mowie ze oddzwonie za moment i czekam 5 min emocje opadly i Suzi strzał i wszystko gitara tyle ze gdyby nie zgasła nadal bym ignorowal te strzały w tłumikach i spadki obrotow i dopisywal kolejne teorie typu stare paliwo po zimie itd wiec jak juz zgasla to myśle zapytam a nóż jakiś Mistrz mi pomoże - może to blachostka. P.S dodam, że rzadko jeżdzę te 160km/h ale sama mysl ze nie mogl bym jezdzic szybciej nawet gdy tego nie robie jest denerwująca . Choć to nie jest tak ze coś wysiadko i juz 4x pod rząd sie to stało bo jak mówiłem zdarzało się jeździć raz czy dawa ale jednak szybciej. A i stan moto ogólnie nie jest jakiś niepwny bo (choc ja sie nie znam) to więksi znawcy z długim starzem motocyklistow mówią mi że wychaczyłem igiełkę jak na ten rok - zreszta jeden taki ZNAWCA ją ze mna wybierał więc nie mogło być inaczej : ) a teraz nikt ze starszych znajomych nie wie gdyz to dziwna sprawa . Sory za długośc posta ale myślę, że im więcej informacji tym łatwiej o diagnozę i z góry dzięki za każdą opinię na ten temat...<br><hr>Dawid11_4<br>
pozdrawiam
Piotr<br><hr>piotr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam
posiadam yamahe xj 600n 1996 i wiecie co nie znalesc ile do jednego widelca wchodzi oleju pomozcie prosze znajomy ma dzisiaj przyjsc na wymiane a wczoraj sie pytal czy wiem wszytsko i powiedzialem ze tak :]
gg 2495528<br><hr>figlak
posiadam yamahe xj 600n 1996 i wiecie co nie znalesc ile do jednego widelca wchodzi oleju pomozcie prosze znajomy ma dzisiaj przyjsc na wymiane a wczoraj sie pytal czy wiem wszytsko i powiedzialem ze tak :]
gg 2495528<br><hr>figlak
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam. Posiadam Quada kawasaki 750 brute force, mam problem z zalaczeniem przedniego napedu i brakiem mocy. wyswietla sie czerwona kontrolka belt. czy ktos moze mi w tym pomoc<br><hr>ali 3
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
HEJ! pasek w skrzyni do wymiany.Maszyna jest w trybie servisowym.<br><hr>szejaKomentatorzy napisał(a):Witam. Posiadam Quada kawasaki 750 brute force, mam problem z zalaczeniem przedniego napedu i brakiem mocy. wyswietla sie czerwona kontrolka belt. czy ktos moze mi w tym pomoc<br><hr>ali 3<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak możesz zrobić wsteczny!Komentatorzy napisał(a):Mam pytanko.. Mam quada 110 w automacie i nie ma wstecznego.. Chciałbym się dowiedzieć czy można by było go tak zrobić aby był wsteczny... I jak to zrobić.. ? Proszę o pomoc..<br><hr>patryk12197<br>
Schodzisz z quda zapierasz się dobrze o kierownice i pchasz do tyłu:-0<br><hr>szeja
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam kawasaki klr 600 z 1984r nie mialem kostki przy regulatorze napiecia i nie wiem jaki kolor kabla do ktorego pinu w legulatorze?<br><hr>jaca blackpool
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam zazwyczaj czerwony kabel jest plusowy a na regulatorze powinny byc znaki plus i minus<br><hr>HubertKomentatorzy napisał(a):mam kawasaki klr 600 z 1984r nie mialem kostki przy regulatorze napiecia i nie wiem jaki kolor kabla do ktorego pinu w legulatorze?<br><hr>jaca blackpool<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wielkie dzieki <br><hr>ali 3Komentatorzy napisał(a):Witam. Posiadam Quada kawasaki 750 brute force, mam problem z zalaczeniem przedniego napedu i brakiem mocy. wyswietla sie czerwona kontrolka belt. czy ktos moze mi w tym pomoc<br><hr>ali 3<br>Komentatorzy napisał(a):HEJ! pasek w skrzyni do wymiany.Maszyna jest w trybie servisowym.<br><hr>szeja<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam wszystkich jestem na tej stronie nowy , mam kawasaki zzr 1100 , 94r w tamtym roku był założony łańcuch z zębatkami , pod koniec roku złapałem gume w tylnim kole , po sklejeniu i założeni spowrotwm ,zaczoł strzelać łańcuch byłem u mechanika i powiedział że łańcuch jest do wymiany .Jaka może być inna przyczyna ,prosze o podpowiedzi z gury dziękuje Marek .<br><hr>marek7529
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam jestem nowy na forum i zwracam sie do was wszystkich.mam problem z wentylatorem w mojej r6 z 2001r niechce sie wlaczac nawet gdy plyn osiaga 97celcjuszy.w tej chwili podlaczylem go na krotko zeby nie przegrzac silnika.nie wiem czy problemem moze byc zapowietrzony uklad chlodzenia(wymiany plynu dokonalem przed okresem zimowym) lub czujnik odpowiadajacy za wlaczanie wiatraka.sprawdzilem go miernikiem i prad do niego dochodzi lecz nawet po osiagnieciu 97 (sugeruje sie wartosciami z wyswietlacza)nie wychodzi.prosze was o jakies sugestie ktore pomoga rozwiazaniu mojego problemu<br><hr>wasciu5
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego jeśli pracuje na krótko to pewnie czujnik który go załancza<br><hr>marwinKomentatorzy napisał(a):witam jestem nowy na forum i zwracam sie do was wszystkich.mam problem z wentylatorem w mojej r6 z 2001r niechce sie wlaczac nawet gdy plyn osiaga 97celcjuszy.w tej chwili podlaczylem go na krotko zeby nie przegrzac silnika.nie wiem czy problemem moze byc zapowietrzony uklad chlodzenia(wymiany plynu dokonalem przed okresem zimowym) lub czujnik odpowiadajacy za wlaczanie wiatraka.sprawdzilem go miernikiem i prad do niego dochodzi lecz nawet po osiagnieciu 97 (sugeruje sie wartosciami z wyswietlacza)nie wychodzi.prosze was o jakies sugestie ktore pomoga rozwiazaniu mojego problemu<br><hr>wasciu5<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
prawdopodobnie padł czujnik.wykrec go z chłodnicy,podłacz i podgrzej (np.zapalniczką),tak sprawdzisz czy jest sprawny.<br><hr>andrzejKomentatorzy napisał(a):witam jestem nowy na forum i zwracam sie do was wszystkich.mam problem z wentylatorem w mojej r6 z 2001r niechce sie wlaczac nawet gdy plyn osiaga 97celcjuszy.w tej chwili podlaczylem go na krotko zeby nie przegrzac silnika.nie wiem czy problemem moze byc zapowietrzony uklad chlodzenia(wymiany plynu dokonalem przed okresem zimowym) lub czujnik odpowiadajacy za wlaczanie wiatraka.sprawdzilem go miernikiem i prad do niego dochodzi lecz nawet po osiagnieciu 97 (sugeruje sie wartosciami z wyswietlacza)nie wychodzi.prosze was o jakies sugestie ktore pomoga rozwiazaniu mojego problemu<br><hr>wasciu5<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moze wiesz kolego jaki jest prawidlowy sposob odpowietrzenia ukladu chlodzenia w r6.chcialbym jeszcze raz go odpowietrzyc zanim zabiore sie za wymiane czujnika.Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam<br><hr>wasciu5Komentatorzy napisał(a):witam jestem nowy na forum i zwracam sie do was wszystkich.mam problem z wentylatorem w mojej r6 z 2001r niechce sie wlaczac nawet gdy plyn osiaga 97celcjuszy.w tej chwili podlaczylem go na krotko zeby nie przegrzac silnika.nie wiem czy problemem moze byc zapowietrzony uklad chlodzenia(wymiany plynu dokonalem przed okresem zimowym) lub czujnik odpowiadajacy za wlaczanie wiatraka.sprawdzilem go miernikiem i prad do niego dochodzi lecz nawet po osiagnieciu 97 (sugeruje sie wartosciami z wyswietlacza)nie wychodzi.prosze was o jakies sugestie ktore pomoga rozwiazaniu mojego problemu<br><hr>wasciu5<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego jeśli pracuje na krótko to pewnie czujnik który go załancza<br><hr>marwin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pomógł bym ale nie wiem mam fazera, u mnie wystarczy zalać odpalić i popuścić śrubkę na rurze i sam się odpowietrzy po prostu sprawdź czy wszystkie przewody są gorące po zagrzaniu gry termostat puści jeśli tak to nie ma co odpowietrzać <br><hr>marwinKomentatorzy napisał(a):witam jestem nowy na forum i zwracam sie do was wszystkich.mam problem z wentylatorem w mojej r6 z 2001r niechce sie wlaczac nawet gdy plyn osiaga 97celcjuszy.w tej chwili podlaczylem go na krotko zeby nie przegrzac silnika.nie wiem czy problemem moze byc zapowietrzony uklad chlodzenia(wymiany plynu dokonalem przed okresem zimowym) lub czujnik odpowiadajacy za wlaczanie wiatraka.sprawdzilem go miernikiem i prad do niego dochodzi lecz nawet po osiagnieciu 97 (sugeruje sie wartosciami z wyswietlacza)nie wychodzi.prosze was o jakies sugestie ktore pomoga rozwiazaniu mojego problemu<br><hr>wasciu5<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego jeśli pracuje na krótko to pewnie czujnik który go załancza<br><hr>marwin<br>Komentatorzy napisał(a):moze wiesz kolego jaki jest prawidlowy sposob odpowietrzenia ukladu chlodzenia w r6.chcialbym jeszcze raz go odpowietrzyc zanim zabiore sie za wymiane czujnika.Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam<br><hr>wasciu5<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
u mnie np w hondzie 929 wentylator włącza sie przy 106 stopniach i podobno to normalne<br><hr>pawełKomentatorzy napisał(a):witam jestem nowy na forum i zwracam sie do was wszystkich.mam problem z wentylatorem w mojej r6 z 2001r niechce sie wlaczac nawet gdy plyn osiaga 97celcjuszy.w tej chwili podlaczylem go na krotko zeby nie przegrzac silnika.nie wiem czy problemem moze byc zapowietrzony uklad chlodzenia(wymiany plynu dokonalem przed okresem zimowym) lub czujnik odpowiadajacy za wlaczanie wiatraka.sprawdzilem go miernikiem i prad do niego dochodzi lecz nawet po osiagnieciu 97 (sugeruje sie wartosciami z wyswietlacza)nie wychodzi.prosze was o jakies sugestie ktore pomoga rozwiazaniu mojego problemu<br><hr>wasciu5<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego jeśli pracuje na krótko to pewnie czujnik który go załancza<br><hr>marwin<br>Komentatorzy napisał(a):moze wiesz kolego jaki jest prawidlowy sposob odpowietrzenia ukladu chlodzenia w r6.chcialbym jeszcze raz go odpowietrzyc zanim zabiore sie za wymiane czujnika.Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam<br><hr>wasciu5<br>Komentatorzy napisał(a):Pomógł bym ale nie wiem mam fazera, u mnie wystarczy zalać odpalić i popuścić śrubkę na rurze i sam się odpowietrzy po prostu sprawdź czy wszystkie przewody są gorące po zagrzaniu gry termostat puści jeśli tak to nie ma co odpowietrzać <br><hr>marwin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jezeli instalacja jest na 12V to jak najbardziej mozna ja mam zx6r z 96 i tez odpalalem na przewodach i wszystko gralo wyciagnij baterie i zobacz na ile jest volt<br><hr>bartoszKomentatorzy napisał(a):Siemka mam Problem !Mam Kawasaki Ninja ZX-6R rok98 I ostatnio padal bardzo desz na drugi dzien chcialem odpalic brykel ale kiedy przekrecilem kluczyk kontrolki wogule sie nie zapalily ale mam przeczucie ze zostawilem motor na postojowych swiatlach i akumulator sie wyladowal a nie mam prostownika czy od kabli z auta moge to odpalic czy sie cos spali ??POMOCY<br><hr>TOmEK<br>Komentatorzy napisał(a):Pomocy!!!!<br><hr>ToMEk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości