Zobacz wÄ…tek - Triumph 600 TT
NAS Analytics TAG

Triumph 600 TT

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez bryk77 » 12/12/2010, 21:49

Podobno bak może zardzewieć także lepiej mieć pod korek.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin


Postprzez ASR1927 » 12/12/2010, 22:45

No właśnie o tym mówię. Ale jeden powie że dolewa bo rdzewieje, zbiera się woda co szkodzi wtryskom itp itd, a drugi powie że podczas przepalania nie spala się dużo i nie trzeba dolewać. Zbieram dane statystyczne, chociaż według statystyk koń i człowiek mają po trzy nogi :lol:
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych


Postprzez RUTRA.RD » 13/12/2010, 12:59

to ja podam sie do danych
w baku mam z 5 litrow nie dolewam
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ale_xik » 22/12/2010, 17:36

Ja moge powiedziec ze swojej strony , ze mialem kiedys Daytone 600 , jest to identyczna konstrukcja pod wzgledem silnika jak w Daytona TT. Wiec moge wypowiedziec sie co do silnika. Otoz w miare elastyczny 68Nm daje rade. Niestety dosc spora dziura 4- 5 tys , potem zaczyna naprawde ladnie ciagnac , przy 10000- 11000 rpm dostaje juz konkretnego kopa jak na 600ccm. Kultura pracy bez zastrzezen (choc moj mial 20000) wiec podejrzewam ze w innych sprzetach tez nie ma problemu przy tym przebiegu. Oleju praktycznie w ogole nie zjadal. Jedyny mankament z ktorym sie spotkalem to poluzowanie kolektora (wystarczylo dokrecic) i problem z czujnikiem cisnienia oleju (wymienilem - koszt 80 zl). Ciezko przyczepic sie do reszty. Mialem okazje latac i na cbr f4i , gsxr600 , r6 , czyli potencjalnymi rywalami. Jedynie przyjemniej wkrecala sie r6. Co do prowadznia no to daytona 600 to juz inna konstrukcja niz TT wiec nie moge od siebie nic wiecej dodac.


Pozdrawiam
ale_xik
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 27/10/2008, 10:26

Postprzez ASR1927 » 2/1/2011, 18:59

Jako że w mechanice motocyklowej jestem zielony, proszę o pomoc. Jak już pisałem, gaśnie jak sie zagrzeje a dziś zauważyłem co innego. Gaśnie jak się zagrzeje ale gaśnie jak się odkręci manetkę i puści. Nie wiem jak to zobrazować... Uwaga próbuje: chodzi sobie ładnie na wolnych, na początku troche nierówno ale chyba dlatego że z miesiąc u niego nie byłem (aku ładnie zakręcił) potem już równiutko sobie buczy. I kiedy odkręce go na 2-3-4 tysiące, przytrzymam tak chwilę , puszczę, pochodzi ze 20 sekund po czym zgaśnie. Tak to mniej więcej wygląda. Zalewa się może przez niesprawną świecę? Może wtryski uszkodzone?
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez RUTRA.RD » 3/1/2011, 10:45

jak by to byl gaznik to bym powiedzial ze gazniki do roboty i tyle zrob mu zawory, synchronizacje, filtry , swiece i zobaczysz chyba ze to jakas ty[owa ustreka
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ASR1927 » 3/1/2011, 19:29

RUTRA.RD napisał(a):jak by to byl gaznik to bym powiedzial ze gazniki do roboty i tyle zrob mu zawory, synchronizacje, filtry , swiece i zobaczysz chyba ze to jakas ty[owa ustreka


Wtryski panie Arturze, wtryski w tym modelu mamy :wink: a może zalewa się przez niesprawną świecę na przykład?
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez RUTRA.RD » 4/1/2011, 09:27

wiem ze wtryski a kiedy coś robiłeś ? jakieś regulacje ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ASR1927 » 4/1/2011, 18:47

Sam nie mam o tym pojęcia, w W-ch jest tylko Yamaha gdzie gość powiedział że się nie podejmie serwisowania Triumpha a nigdzie dalej nie mogę póki co się z nim wybrać bo jest zima. Dlatego szukam po forum tematycznym które jakby nie patrzeć do tego jest
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez RUTRA.RD » 4/1/2011, 21:48

masz serwisowke ? zestaw kluczy ? cos pojęcia o mechanice? masz gdzie ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ASR1927 » 5/1/2011, 19:08

Mam dwa komplety kluczy, zestaw elektryka, mniej wiecej mam gdzie, wiem co to skrzynia biegów, sprzęgło, wtryski, klocki/tarcze hamulcowe, bębny, filtry,oleje itd ale moja wiedza mechaniczna jest raczej samochodowa. Serwisówki nie mam
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez RUTRA.RD » 6/1/2011, 11:01

ściągnij serwisowke na pewno jest gdzieś w necie i PO MALU możesz sobie wyregulować zawory, zmienić świece, filtry, olej jedynie do synchro będziesz zegarów potrzebował- możesz takie zrobić na pewno na youtubie jest gdzieś filmik jak je sie robi. plus bedzie to ze sporo sie nauczyl
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ASR1927 » 6/1/2011, 21:02

Takie rzeczy jak filtry i oleje to z pewnością samemu, ale zawory to chyba mnie przerosną. Nie wiem czego się złapać jak o tym pomyślę :? Nie wiem od czego zacząć a pewnie w jakimś serwisie (o ile go znajdę) to sobie policzą :wink: Poszukam w każdym razie tej serwisówki, dobrze, że English perfect :D



3,5 minuty szukania:

http://bmanual.com/Triumph-TT600-2003-S ... anual.html

wklejam dla przyszłych pokoleń może komuś się jeszcze przyda

Ja mam 2002r. a instrukcja jest 2003r. ale to chyba nie różnica?
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez ASR1927 » 2/3/2011, 19:06

A czy ktoÅ› siÄ™ orientuje jakie Triumphy robiÄ… przebiegi?

Na Ebay'u jest ich chyba z 7 sztuk i największy przebieg to 17000mil czyli jakieś 27400km. Połowa z tego co mój... :?
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez globussek » 3/3/2011, 20:00

Hmmm słaby ze mnie mechanik, jednak moim zdaniem nie masz co się przejmować. Mój Triumph ma przebieg rzędu 34~kkm i jest z nim wszystko w porządku, tzn. tak chociaż twierdzi mój znajomy mechanik, który osobiście sprowadził ten sprzęt. Pewnie pojawią tu teraz różne głosy na temat "znajomych mechaników", jednak ten znany jest w Białymstoku i póki co nie słyszałem o nim złego słowa ;)
globussek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9/7/2008, 10:21

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê