Zobacz wÄ…tek - Triumph 600 TT
NAS Analytics TAG

Triumph 600 TT

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Triumph 600 TT

Postprzez globussek » 13/4/2010, 18:55

Niestety nie moge nigdzie znaleźć informacji na temat tego modelu... Zwracam sie do was z prosbą czy moglibyscie mi cos o nim napisac? Czy warto kupowac taka maszyne jesli jest w dobrym stanie technicznym? Rocznik 2003. Jak z awaryjnoscia, jak ze spalaniem, wady, zalety... Wszystko co wiecie. Bylbym bardzo wdzieczny, jesli bylo to poruszane na forum przepraszam, uzywalem "szukajki" widocznie nie umiem z niej szukac :(.
globussek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9/7/2008, 10:21


Postprzez Apollo250 » 17/4/2010, 14:03

a na google nic nie znalazłes??
Nie wiem na ile Ci to pomoze ale znalazlem taka specyfikacje :)
http://www.bikez.com/motorcycles/triump ... 0_2003.php
Pozdrawiam
Apollo250
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 4/11/2009, 17:04


Postprzez qoop » 18/4/2010, 19:38

Tu znajdziesz info w jezyku angieleskim: http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Triumph/Triumph-TT600-2000--2003-/?&R=EPI-365 (otwórz link) . Poszukaj cos o Speed Four bo oba modele dziela ta sama jednostke napedowa i rame.
Co do samago moto - zadbane i oszczedzane moze przejechac dziesiatki tysiecy kilometrow - tu: jakosc podzespolow . Minusem jest jego unikatowsc na rynku, nawet w jego ojczyznie, czyt: dostep do czesci zamiennych.
qoop
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11/8/2009, 12:42
Lokalizacja: Sroda Slaska

Postprzez Raczek_6 » 18/4/2010, 21:27

SpeedFour to naked ze słabszym silnikiem.

Wystarczyło wymienić wałki i ECU aby uzyskać tą samą moc co w TT600.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez globussek » 19/4/2010, 12:05

Jesli chodzi o czesci to chyba nie bedzie problemem, serwis mam w swoim miescie. Chodzi mi o porownanie do innych firm, gdyz jak sami zauwazyliscie Triumphy to sÄ… "egzotyki" w pewnym sensie i chodzi mi czy ta firma nie odbiega jakosciÄ… od dajmy na to hondy, yamahy itp... Zalezy mi na opiniach waszych.
globussek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 9/7/2008, 10:21

Postprzez Raczek_6 » 19/4/2010, 22:17

Ciężko powiedzieć, to tak jak by wypowiadać sięna temat Ducati czy Aprilia.

Na Polskim rynku sÄ… to marki rzadziej spotykane, nie koniecznie gorsze.
Triumphy oryginalnie są dość dobrze wyposażone, jest to marka z bardzo długą historią i jeśli by produkowali złe motocykle to nie dotrwali by dzisiejszych czasów.

Jedyny minus to to że Inter-motors ma tą markę i nic z tym nie robi, ciężko z częściami w PL, długi czas oczekiwania itd...

Najlepiej części bezpośrednio z UK sprowadzać.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez ASR1927 » 27/11/2010, 14:46

Powiem tak, za dlugo nim jeszcze nie jezdzilem, ale co nieco juz powiedziec moge. Spalanie w granicach 8-11L wiadomo, zaleznie od stylu jazdy, prowadzi sie dobrze ale ciezko w ciasnych powolnych zakretach, po prostu nie chce skrecac (a moze nie mam umiejetnosci) meczarnia jest manewrowanie nim po parkingach, zwlaszcza zwirowych. Dalej, okolo 108kmh na pierwszym biegu dalej nie sprawdzalem, ponoc, podkreslam PONOC pasuje pare czesci od CBR F4, nie weryfikowalem tego kiedys uslyszalem. Zegary bardzo czytelne, predkosciomierz cyfrowy. Nawet na allegro podstawowe rzeczy znajdziesz typu zebatki, lancuchy, tarcze itd. Wielkim minusem jest totalny brak widocznosci w lusterkach. Doszedlem do wniosku ze lusterka sa tylko po to zeby dostac homologacje bo naprawde sie nie sprawdzaja. Jeszcze przy malych predkosciach jak jedziesz wyprostowany to ocenil bym je na slaba trojke natomiast w pelnym "scyzoryku" kompletnie nie zdaja egzaminu. Apropos pozycji zgietej, zbiornik bardzo dobrze wyprofilowany (mam 190cm, 90kg) bardzo (hmm nazwijmy to) "przyjemnie" sie jedzie. Nie bola plecy, ramiona nie odstaja jakos dziko, boki zbiornika idealnie pochłaniają nogi. Ja posiadam model z roku 2002 i szczerze moge go polecic aczkolwiek ja sie powstrzymuje przed wykorzystywaniem calej mocy bo jestem zielony. Poza zamknieciem "jedynki" motocykl nigdy nie widzial 8tys obr. od czasu jak go kupilem. Pozdrawiam
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez bryk77 » 27/11/2010, 23:39

pan_wiewiorka napisał(a):
globussek napisał(a):[...]czy ta firma nie odbiega jakoscią od dajmy na to hondy, yamahy itp...
(...)



Ineteresuje mnie Speed Triple i trochę czytałem na jego temat na forach i różnych stronach motorazycyjnych. Generalnie Triumth jako sam w sobie zbiera bardzo pochlebne opinie. Po prostu w Polsce to tylko Japonia ma uznanie i tyle... To jest link co prawda do tematu o Speed Triple, ale możesz się ogólnie trochę dowiedzieć o Triumth-ie (otwórz link) Co do samego TT600 nic Ci nie powiem, ale widzę kolega ASR1927 już rozwiązał zagadkę.

Za ile możesz kupić to cudeńko? Dam Ci jeszcze link do ogłoszeń ze strony MCN - chłopaki robią bardzo fajne testy motocykli. Warto posłuchać ich opinii.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikes ... 0+2566+191

Więcej na autotrader.co.uk - tak żebyś miał rozeznanie w temacie.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez madcap » 27/11/2010, 23:49

bryk to nie tak
przez lata głównymi środkami była Japonia, bo jednak zdecydowanie tańsza od produktów triumpha była
stąd angielska produkcja to był rynek marginalny
ale nie jest to jednoznaczne z tym, że tylko Japonia ma uznanie
zresztą angole nadal trzymają cenę, sam chciałem kupić na przesiadkę sprinta ST, ale z uwagi na cenę wyszła kolejna Japonia
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez RUTRA.RD » 29/11/2010, 11:15

ja myślę ze tiumph ma poziom zbliżony do japonni tak ze nie ma się czego bać
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ASR1927 » 7/12/2010, 00:18

Mam sprawę. Podczas ostatniego przepalania w garażu, zauważyłem niepokojący objaw. Po zagrzaniu się do jakichś 70-73st. C, silnik spada na niższe obroty niż powinien mieć, a po chwili gaśnie. Dla dodania smaczku powiem że kiedy wrzucę jedynkę albo każdy inny bieg to nie zgaśnie za cholerę. Jakieś pomysły:?:

Na obrotomierzu jest napis "min. 4000 rpm/min"... :?:
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez RUTRA.RD » 7/12/2010, 08:56

kod błędu odczytać z serwisowki
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Invi » 7/12/2010, 09:06

W nowym "Motocyklu" jest 25000 kilometrowy test Tigera 1050. Na koniec rozebrali go na części pierwsze w celu sprawdzenia zużycia podzespołów. Kup sobie i przeczytaj.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez RUTRA.RD » 7/12/2010, 09:25

rozwalają mnie takie testy 25000 km i rozbierają kur 50tys to jeszcze, takie testy to powinny być na dystansie 100tys
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Raczek_6 » 7/12/2010, 20:22

W jakimś niemieckim piśmie motocyklowym rozbierali motocykle po 60 lub 100kkm :-)
Wynik był szokujący - nie widać szczególnego zużycia po za kilkoma elementami:
sprzęgło, wodziki od zmiany biegów ...

Znajomy kupił Triumpha (nie pamiętam modelu) w ciągu 2-ch sezonów przejechał 30kkm i żadnych problemów (po za serwisem i szlifem). Zjechał nim kawałek Europy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez JÄ™drekZDW » 7/12/2010, 20:36

Raczek_6 napisał(a):W jakimś niemieckim piśmie motocyklowym rozbierali motocykle po 60 lub 100kkm :-)
Wynik był szokujący - nie widać szczególnego zużycia po za kilkoma elementami:
sprzęgło, wodziki od zmiany biegów ...

Znajomy kupił Triumpha (nie pamiętam modelu) w ciągu 2-ch sezonów przejechał 30kkm i żadnych problemów (po za serwisem i szlifem). Zjechał nim kawałek Europy.


Ten test dotyczył CBR 900rr , zdziwko ładne :)
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez bryk77 » 8/12/2010, 03:25

Potwierdzam - to był test sc33. Gdzieś o tym czytałem, ale nie pamiętam gdzie. Lekko tylko spadła kompresja, ale to można wybaczyć.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez RUTRA.RD » 8/12/2010, 11:46

jeden pan na xx ma juz nakulane 250 tys km nie ma sie czym podniecać :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez ASR1927 » 12/12/2010, 21:13

Mam jeszcze pytanie, czy podczas zimowego przepalania maszyn, dolewacie paliwa? Tak zeby cały czas było "pod korek"?
They won't get me. they won't get me, they will never cease to try!
Avatar użytkownika
ASR1927
Moderator
 
Posty: 1711
Dołączył(a): 21/11/2010, 21:49
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez bryk77 » 12/12/2010, 21:49

Podobno bak może zardzewieć także lepiej mieć pod korek.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê