Zobacz wątek - Jaka Głowica cylinder tłok (komplet)
NAS Analytics TAG

Jaka Głowica cylinder tłok (komplet)

i inne małe pojemności
_________

Jaka Głowica cylinder tłok (komplet)

Postprzez motocyklista188 » 1/1/2011, 16:58

Witam wszystkich posiadam silnik minarelli am4 od Gilera 503 potrzebuje nowy komplet glowicy tloka i cylindra tylko nie wiem jaki bedzie odpowiedni moj stary cylinder na foto bardzo prosze o pomoc chodzi mi o jakac 70ccm moze 80ccm pozdrawiam prosze wklejac linki :)
Załączniki
1319957843_4.jpeg
1319957843_4.jpeg (2.91 KiB) PrzeglÄ…dane 2255 razy
1319957843_3.jpeg
1319957843_3.jpeg (15.54 KiB) PrzeglÄ…dane 2255 razy
1319957843_2.jpeg
1319957843_2.jpeg (12.43 KiB) PrzeglÄ…dane 2255 razy
1319957843_1.jpeg
1319957843_1.jpeg (12.49 KiB) PrzeglÄ…dane 2255 razy
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan


Postprzez magik2208 » 1/1/2011, 20:34

Silniczek wiekowy i zapewne jusporo przejechal, jestes przogotowany na kolejne koszta? momentalnie zapewne Ci cos padnie. Od tego co kupilem swoje moto mial am3 z ok. 20k przebiegu, kiedy zalozyl 80cc to praktycznie od razu sie posypala skrzynia, a na niewymeczonym am6 sie to trzyma kupy juz jakis czas ;)
BTW. Jak chcesz jezdzic tym po asfalcie to w imieniu wszystkich forumowiczow odradzam, a widze ze gilerka pseudo scigacz wiec....
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16


Postprzez motocyklista188 » 1/1/2011, 20:44

aha to co mam zrobic jezeli kupilem tłok vertax za 218zl i chyba cos jest nie tak bo jak by nie mial mocy ale sprzedawca na slepo dobieral tlok do cylindra bo nie mialem starego wiec tylko pozostaje kupic nowy komplet ale troche nie rozumiem tego co napsales pozdrawiam
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez motocyklista188 » 1/1/2011, 20:45

to co mam zrobic ?? co dokupic?? zeby jezdzil???
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez magik2208 » 1/1/2011, 20:59

Oj drogie tloczysko ;D
A po co chcesz zmieniac cylinder? sam w sobie za duzo Ci nie da.

Jaki przebieg? Mozniesie zwi9ekszenie dobrze a moze i sie kilka rzeczy rozsyypac, takie najbardziej narazone to wal, a pozniej skrzynia.
Jaki gaznik? wydech oryginal?
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez motocyklista188 » 1/1/2011, 21:13

nie wiem juz co mam robic. rok to 1996 gaznik delorto a wydech gianelli czy jakos tak nie
pamietam jak sie to pisze
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez motocyklista188 » 1/1/2011, 21:14

przebieg to nie cale 10tys
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez henio12323 » 1/1/2011, 22:27

edytuj posty.
co do wytrzymałosci to sie nie do konca zgodze. to zalezy konkretnie od modelu. ja miałem am6 ale tez w wiekowym moto bo z 96 roku sport cylek 50 ccm i wydech sportowy i nic sie nie sypało fakt ze go krótko miałem. ale po prostu jak silnik zadbany to mysle że wytrzyma. na pewno nieco mniej ale nie spadnie wytrzymałosc tak drastycznie. to kwestia modelu tobie moze padł po wymianie a komus innemu moze jeszcze taki wiekszy cyl polatac hoho i jeszcze troche :d ale wiekszy cylek nie da Ci duzo w dodatku jest to nie legalne. wsadz stary cylek dopasuj tłok i bedzie ok
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez motocyklista188 » 1/1/2011, 23:16

jak mam go dopasowac i skad go wziasc? jeden juz kupilem i chyba nie jest dobry bo jak by nie mial sily jechac. a starego tloka nie posiadam. mecze sie juz od 2 miesiecy i nie wiem co mam zrobic
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez henio12323 » 2/1/2011, 00:16

to oddaj do prawdziwych mechaników.

nie moze byc że cylinder stary zły i nie ma mocy. albo po prostu silnik tyle wyciska albo ty cos źle złozyłes,. to na pewno nie wina złego cylindra
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez motocyklista188 » 2/1/2011, 01:25

rozumiem. a moze to byc wina tloka bo nie jestem pewny ale wydaje mi sie ze ten co teraz mam to jest krotszy jak poprzedni i ten co mam ma wesze pierscienie niz tamten. a czego to moze byc wina? a ten tlok tez trzeba docierac? ten nowy ale cylek mam stary. a wina swiecy moze byc?
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan

Postprzez henio12323 » 2/1/2011, 10:38

nie kwestia pierscieni to kwestia mocy ( na jakich obrotach masz miec wiecej mocy nie bede sie na ten temat teraz rozpisywał ) moze byc ze tłok krótszy jak jest w cylindrze to jak w górnym martwym punkcie powinien byc na równo z krawędziami cylindra. zreszta mozna to tez sprawdzic po cylku czy ma wypalone obszary u góry cylindra. jak tak to albo tłok sie nadawał do wymiany albo był za krótki. kazdy tłok nowy i po nowym rozebraniu trzeba docierac. moze byc wina swiecy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez motocyklista188 » 2/1/2011, 11:50

aha rozumiem dzis sie biore za robote moze sie uda dziekuje bardzo za pomoc narazie zamykam pozdrawiam
Avatar użytkownika
motocyklista188
Bywalec
 
Posty: 656
Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
Lokalizacja: Poznan



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê