Zobacz wÄ…tek - Z CB500 na CBR600 rr
NAS Analytics TAG

Z CB500 na CBR600 rr

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Z CB500 na CBR600 rr

Postprzez Jamoto » 20/12/2010, 19:36

Siemka,
A więc tak przez ok 1,5 roku jeździłem Hondą CB500, ale w końcu nazbierałem pieniądze na coś większego, do głowy przyszła mi Honda CBR 600 rr, od zawsze mi się bardzo podobała :D
Ogarne w ogóle tą Hondę czy lepiej sobie odpuścić i kupić coś "łagodniejszego" :?: :?:
Jakby było coś nie tak z postem to sorki ale jestem tu nowy
Pozdrawiam :)
Jamoto
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20/12/2010, 19:19


Postprzez JÄ™drekZDW » 20/12/2010, 19:47

Ogarniesz tylko nie czuj się od razu królem szos :)
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola


Postprzez palgumeniedusze » 20/12/2010, 20:31

ze sportowych "600" mialem ninje model 2000 daytone model 2007 R6 2006 teraz mam RR 2005 i uwazam ze jest to chyba najlepszy pomysl jesli ktos chce sprorta przesiadajac sie z np klasy 500 .... jest lagodna wybacza bledy ciagnie rowno!(do samego konca) :D a przy tym dobrze wyglada
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez mognilwo » 20/12/2010, 21:20

Myślę, że to dobry pomysł. Trochę rozwagi i dasz radę.
Avatar użytkownika
mognilwo
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27

Postprzez RUTRA.RD » 22/12/2010, 10:21

ma się tobie podobać i sprawiać ci radość wiec jeśli to twój wymarzony motocykl .......
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez wojtek1303 » 30/12/2010, 10:07

Dokladnie tak jak piszesz. Dziwi mnie to ze niektorze rezygnuja z podobajacych sie im modeli motocykli tylko dlatego ze np. ktos powie, ze niewygodny, twarde siedzenie itp. Mysle ze nalezy kupic polatac i wtedy okaze sie czy Ci sprzet pasuje. :) Ja tak zrobilem z 636 2005 i niestety zostala sprzedana i wrocilem do k4 600 i tak juz narazie zostanie.
Co do 600rr to bardzo podoba mi sie w niej dluugi pierwszy bieg :) ogolnie motocykl fajny do latania na gumie, zwrotny i fajnie oddaje moc. Jedene co mi w nim przeszkadza to MEGA twarde siedzenie. Pozdrawiam i bierz 600rr bez zastanowienia czy ogarniesz. Napewno tak. :)
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez limak14 » 30/12/2010, 11:25

Po pierwsze weźcie wywalcie tego czlwieka BLOOD...

Co do tematu- Moim zdaniem Honda jest od zawsze znana ze swojej łagodności jeżeli chodzi o oddawanie mocy w motocyklu.
Jeżeli nie bedziesz szpanował na moto to spokojnie dasz radę bo doświadczenie bazowe już posiadasz.
Ja latam, na 600rr i w sumie nie narzekam, nie jest tak wygodna jak F4i ale daje radÄ™.
Moja pasażerka mówi że jedyna różnicą (w stosunku do f4i) jest to że kierowca siedzi niżej i ona widzi wiecej.
Pozycja kierowcy jest typowo sportowa. Ja w nastepnym sezonie mam zamiar rozdziewiczyć CBR jeżeli chodzi o turystyke i polecieć w Europę. Da radę :D
PodsumowujÄ…c- bierz CBr tylko nie kupuj OKAZJI.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez mrówa » 30/12/2010, 14:57

Jak się podoba to szukać i kupować,nie jeździłem 600RR wiec nie mam porównania ale jeździłem 1000RR a tym mi się źle jeździło porostu każdy jeździ tym co lubi :wink:
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez karamysz » 30/12/2010, 23:49

Ja jezdzilem 600 RR, i szczerze mowiac nie zamienilbym sie za moja F4i. Duuzo mniej wygodna od F4i, a jezeli masz ponad 185 cm (ja mam 190) to bedziesz mial srednio fajnie na tym motocyklu. Na trase- masakra, do miasta-spoko. Ale to ma byc motocykl dla Ciebie, nie dla nas.
CBR 600F4i + Torowy Viper bez homologacji + mp3 :D
Avatar użytkownika
karamysz
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 30/12/2010, 23:44
Lokalizacja: mam wiedzieć jak powstała karamysz?

Postprzez limak14 » 31/12/2010, 09:39

Kwestia przyzwyczajenia. Ja latałem na F4i i jak tylko się przesiadłem na 600rr to była tragedia ale z czasem sie przyzwyczaiłem. Więc po krótkiej jeździe nie można nic było powiedzieć. 600Rr wiadomo-nie jest stworzona do turystyki ale dla chcącego nic trudnego. Jak tylko zrobi się ciepło to mam zamiar wyskoczyć na wekend nad morze (500km) i wtedy się zobaczy jak zachowuje się w małej trasie. Po ocenie plecaczka może nie będzie tak tragicznie- bynajmniej dla niej.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Seba_ER5 » 31/12/2010, 10:51

Ja machnalem 636 ponad 300km jednego dnia :D ale z przymusu. Najpierw machanlem ze 100 na winklach a potem wynikla sprawa i musialem 200km machnac do rodzimego miasta.
tak wiec na wszyskim sie da :D. Gorzej jak zaczniesz tracic czuje w nogach, od twardego jak deska siedzenia :D/
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez palgumeniedusze » 31/12/2010, 11:53

ja trzeplem na RR w weekend ok 1300 km (piatek sobota niedziela) z kobita z tylu :P dlugo musialem masowac laseczce dupeczke ale dalismy rade :) nate[ny taki wypad to morze trasa wrzesnia-swinoujscie ponad 400KM w 6 godzin wliczajac przeprawe promowa :P
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez limak14 » 31/12/2010, 14:12

Ja zastanawiałem się nad obicie siedzeń czymś ciekawszym i inną, bardziej miękką gąbką.Ja to wytrzymam ale nie wiem jak z plecaczkiem. W F4i kanapa nie była też zbyt miękka ale jednak troszkę bardziej przyjazna dla tyłka.
Dla potwierdzenia teorii że da się z RR zrobić turystę: :D
http://moto.allegro.pl/honda-cbr-600-rr ... 33267.html
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez RUTRA.RD » 31/12/2010, 14:14

limak14

jak byś f4i porówna do 600rr walnij jakiś dłuższy wywód
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez limak14 » 31/12/2010, 14:26

F4i i 600 RR dla mnie jednostka napędowa jest podobna. Taki sam sposób oddawania mocy i w sumie moc ta sama (F4i miała 5 KM mniej ale tego się nie czuje). Dużą różnicą pomiędzy tymi motocyklami jest waga. 600rr jest lżejsza i to się czuje. Jest także węższa dzięki wydechowi pod siedzeniem co u mnie w garażu jest przydatne. Prowadzenie w obydwu motocyklach było super, zarówno na torze jak i poza nim. W sumie przednie zawieszenie jest to samo tylko 600rr ma je trochę bardziej sztywno zestrojone. F4i zaliczyła u mnie 16tys km, i kilka tras m.in Lublin-Mazury-Morze i powrót. Co ciekawsze- plecaczek usnął podczas tej wyprawy :D
Teraz w 600rr zamontowałem Duo-Driva dla pasażerki. Po przymiarce okazało się że pozycja pasażera jest podobna jak w F4i, a zaletą jest to że ja siedzę niżej więc ona widzi wiecej. Teraz z Duo będzie miała troszkę wiecej komfortu.
F4i miała wadę napinacza (u mnie padł) i reglera, który był akurat w moim egzemplarzu dobry. 600RR została pozbawiona tych wad i jest ona typowym motocyklem "lać-jeździć" oczywiście pod warunkiem serwisowania.
Oba motocykle były u mnie "pieszczone" i sam je serwisowałem w salonie Moto-GP.
600RR będzie rozdziewiczona turystycznie jak tylko nadejdą ciepłe dni i pogoda się ustabilizuje. Mam zamiar nawinąć jakąś trasę i wtedy będę miał pogląd co do tego czy motocykl ten jest akurat dla mnie przeznaczony.
600RR miała hantle Nissina ale złote-takie jak w 954.
Ogólnie oba motocykle udane.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez RUTRA.RD » 31/12/2010, 14:29

a jak z dolem bo czytalem ze 600rr ma slaby dol i jak z komfortem pewnie 600rr bardziej sportowa pozycja ?
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez limak14 » 31/12/2010, 14:32

Dół w 600RR jest podobny jak w F4i. Nie zauważyłem różnicy. W 600rr pozycja kierowcy jest bardziej sportowa, ręce masz jakieś 5-8cm niżej niż w F4i, natomiast pasażer siedzie podobnie.
Początkowo sprawiało mi to dość spory ból nadgarstków natomiast później się do tego przyzwyczaiłem. 600RR trochę lepiej wstaję na gumę z racji tego że mniej waży.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez RUTRA.RD » 31/12/2010, 14:34

a odległość kierownicy od kierowcy ta sama ? czy blizej lub dalej w 600rr
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez limak14 » 31/12/2010, 14:39

Odległość podobna tylko na 600 RR bardziej "leżysz" na kierownicy a w F4i pozycja była "sportowo-turystyczna".
W 600rr pozycja jest typowo sportowa
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez motoftw » 31/12/2010, 17:49

Ciekawy temat, jako, że sam zastanawiam się na co zmienić swój sprzęt, a powiedz mi limak rr jest bardziej ,,narwana" ? I jak zachowują się sprzęty na nierównościach bo wydaje mi się, że bardziej miękkie zawieszenie w F4i i większa masa to + na nierównościach. Jakie są Twoje odczucia?
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê