Zobacz wątek - Cylinder z głowicą czy bez
NAS Analytics TAG

Cylinder z głowicą czy bez

i inne małe pojemności
_________

Cylinder z głowicą czy bez

Postprzez MareczeQ » 14/12/2010, 19:07

Witam ...
A więc . Mam w planach (po skończeniu gwarancji ~ kwiecień) nowy cylinder :). I w tym problem, że nie wiem czy kupić cylinder z głowicą czy bez ... Bo na Allegro są cylindry tzw. "No name" . I chciałbym także wiedzieć, jaki cylinder kupić pod względem pojemności, i czy potem będę musiał coś wymieniać ?? Oczywiście skuter 4T Router Bassa

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam, MareczeQ . :)

Następnym razem jak będe musiał poprawiać temat to warn pójdzie. Fenek
MareczeQ
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 23/4/2010, 18:05
Lokalizacja: Opole


Postprzez magik2208 » 14/12/2010, 19:20

Chyba fora pomyliłeś "kolego"
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16


Postprzez swirus2007 » 14/12/2010, 19:41

nie kupuj cylindrów tylko jak sie skonczy gwarancja to kup cos markowego o pojenosci 50 które i tak bedzie jezdzic pewnie lepiej jak 125 made in china
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez magik2208 » 14/12/2010, 20:33

swirus - łatwo powiedzieć, a wiesz jak to dziadostwo ciężko opchnąć?
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez swirus2007 » 14/12/2010, 21:03

niestety
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez MareczeQ » 16/12/2010, 15:23

senekkorzenna - Miałem na myśli kupić cobie cylinder 65cc . Opłaca się ?
MareczeQ
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 23/4/2010, 18:05
Lokalizacja: Opole

Postprzez henio12323 » 16/12/2010, 15:29

i opłaca i nie. po 1 duzo to Ci nie da, wszem da lepszy dół i moze wiekszy v max ale troche osłabi sie wał i łozyska itp itd. po 2 w papierach bedziesz miał 50 ccm dalej zapewne wiec to nielegalne. kumpel do 50 wsadził cylek 80 ccm tez do 4T i mówi że skuter jest duzo dynamiczniejszy i elastyczny na kazdych obrotach. ale żeby jakiś szał był z mocą to nie bardzo.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MareczeQ » 16/12/2010, 16:00

Hmmm . A jak to się osłabi to może się coś stać ?? Bo ja jestem zielony w tych sprawach ...
MareczeQ
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 23/4/2010, 18:05
Lokalizacja: Opole

Postprzez henio12323 » 16/12/2010, 16:36

wał jest przystosowany pod pewne obciązenie. jak zwiększysz obciazenie wiekszym tłoczkiem to tłok moze długo nie pociągnac.,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez henio12323 » 16/12/2010, 18:34

łozyska nie - ale cały tłok i reszta juz tak. moim zdaniem w ogóle pakować kase w hinola to porazka. to lepiej sprzedac i za tą cene kupic japonca - i juz masz mocniejszy i wytrzymalszy sprzęt
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez MareczeQ » 16/12/2010, 18:50

senekkorzenna - http://sklep.atut.ogicom.pl/p,pl,139e06 ... 39qmb.html <-- Takie coÅ› ??
MareczeQ
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 23/4/2010, 18:05
Lokalizacja: Opole

Postprzez niuniek909 » 16/12/2010, 21:55

wyrażę się tak kolega miał łosia zrobił nim ponad 8 tyś km i zatarł mu się założył zestaw 70ccm i po niespełna 700 km docierania zatarł mu się ponownie tym razem nawet tłoka nie idzie zdjąć ponieważ zespawał się ze sworzniem a ten z korbowodem (chinczycy tak oszczędzają że nawet nie pomyśleli o zainstalowaniu łożyska igiełkowego) przygoda skończyła się tak że teraz stoi rozebrany z wygiętym korbowodem i popękanym tłokiem i kurzu już naszło wszędzie więc jednym słowem nie opłaca się z nim nic robić tylko na złom się nadaje
niuniek909
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 13/6/2010, 20:59
Lokalizacja: okolice Trzcianki

Postprzez henio12323 » 16/12/2010, 22:13

akurat ja miałem w full crossie korbe bez lozyskową - i to w 2T w 4T tym bardziej nie musi byc łozyska ponieważ sworzeń dostaje wiecej oleju. no chyba ze nie ma naciec na korbie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Mareczek666 » 22/12/2010, 19:20

Słuchaj jesli chcesz przykładowo sprzedac motor i nie wiążesz z nim przyszlosci to owszem wsadzenie serduszka o nazwie no name ma sens ale tylko wtdy. We wszytskich innych przypadkach radze ci kupowanie cylindrow moze nie tuningowanych aluminiakow ale najlepszy to orygkianly cylinder po szlifie z nowym markowym tlokiem np vertex. jesli kupujesz cylindry tuningowych firm to licz sie z tym ze poniej bedziesz mial problem z dokupieniem tloka czy pierscieni :)
Mareczek666
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 14/12/2010, 18:04

Postprzez swirus2007 » 22/12/2010, 20:39

dokładnie,
szukaj takich cylków bys miał nadwymiaowe tłoki jesli jest w żeliwie albo te same tłoki jak masz alu
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê