Zobacz wątek - Kawasaki ER 5 - nierówna praca silnika, utrata mocy
NAS Analytics TAG

Kawasaki ER 5 - nierówna praca silnika, utrata mocy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez slaveq » 19/11/2010, 12:25

Spoko, ja już na razie nie będę nic robił przy motocyklu przed zimą. Po zimie zawiozę go do Krakowa i tam mam kilku naprawdę porządnych mechaników. Dzięki za pomoc.
slaveq
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 27/10/2010, 10:48


Postprzez Mario1983 » 14/12/2010, 18:54

Miałem podobny problem. Motocykl grzebało mi kilku mechaników tak ze przestał palić . Odstawiłem moto do perfect-moto gdzie po 2 wizytach jest jak należ. Fakt po pierwszym razie spalał dużo ale wróciłem i poprawili co należy. Dlaczego nie pojechałeś drugi raz żeby to sprawdzili??? Pozdrawiam
Mario1983
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14/12/2010, 18:44


olej

Postprzez MJJackson » 15/12/2010, 13:46

to nie świeciła ci się czerwona kontrolka od oleju ?
ile ci tam wchodzi oleju do tego kawasaki jeśli brakowało ci aż 3 litrów , bo mi do suzuki gs 500 wchodzi 2,9 L
Avatar użytkownika
MJJackson
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 26/8/2010, 19:16
Lokalizacja: Łowicz

Re: Kawasaki ER 5 - nierówna praca silnika, utrata mocy

Postprzez zeneksan » 18/3/2011, 22:34

slaveq napisał(a):Witam,

dziś jechałem moim ER 5 i niestety na trasie w momencie kiedy miałem jakieś 7 tyś. obrotów przy 110 km/h motocykl nagle stracił moc, silnik zaczął nierówno pracować i nie jest w stanie wejść na więcej niż 5-6 tyś. obrotów. Na wolnych obrotach chodzi równo i nie dławi się ani nie gaśnie. Pytanie co to może być i czy mogę jechać motocyklem do mechanika (czy nic się nie uszkodzi) czy lepiej laweta (znajomy wspomniał, że to może być pęknięty tłok i że lepiej uważać na silnik)?



hejka kolego czy juz naprawiłes kawasaki bo mam taki sam objaw napisałbys co było uszkodzone
zeneksan
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18/3/2011, 22:31
Lokalizacja: jarocimn

Postprzez the-o » 14/10/2011, 11:54

Witam.
Mam podobny problem. Nie chce zakładać nowego tematu wiec się podłączę. U mnie w er5 problem polega na tym, że do 3-go biegu kręci się ładnie ale na wyższych ma problem z przekroczeniem 7tyś obr. Czym mocniej przekręcę manetkę tym bardziej się dławi. Czy problem może być w gaźnikach? Może filtr powietrza?
Theo
Kawasaki ER5 -> KTM LC2
Avatar użytkownika
the-o
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 6/10/2011, 05:38
Lokalizacja: Starogard Gd.

Postprzez Przemo_rene » 14/10/2011, 12:14

Panowie gaźniki dajcie do czyszczenia (nie robić tego samemu bo już paru takich nie wiedząc co jest czym musiało kupować nowe gaźniki po "czyszczeniu") - najlepiej ultradźwiękową myjką. Po tym synchronizacja przepustnic i powinien być spoko jeżeli nic mechanicznie nie walnęło. Kolejna sprawa to fajnie jest zamontować filterek paliwa jak nie macie.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr