Zobacz wątek - same sztrucle na tym allegro
NAS Analytics TAG

same sztrucle na tym allegro

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez bochen_team » 12/12/2010, 19:09

bo napewno nikt nie kupi TL-a za 12.500zł.
mimo tego ze moze jest w dobrej kondycji.
TL to nie jest jakas legenda typu Africa Twin ze za motor z 98 roku placi sie po 14-15 tysiecy.
bochen_team
Świeżak
 
Posty: 126
Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21


Postprzez gfgfgf » 12/12/2010, 20:34

ja chce V2 z dwoch powodow , moc okolo 140 km jest dla mnie spoko , nie potrzebuje miliona koni .
Dwa ten dzwiek , jest piekne , I pozatym w V2 jest cos co nie maja inne maszyny .

http://otomoto.pl/honda-vtr-sp1-M2354565.html

co powiecie o tej hondzie , cena bardzo atrakcyjna , takze reszte kasy moglbym wrzucic poprostu w jakas mala naprawde tego motoru , bo juz przestałem wierzyc ze znajde cudenko

Wie cos ktos wiecej o tym moto
Avatar użytkownika
gfgfgf
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 15/10/2010, 22:14


Postprzez maciek1985 » 12/12/2010, 21:17

Była w tym roku w lecie do sprzedania na allegro warta grzechu VTR 1000 sp2 2003r kominy Two brothers w stanie idealnym za 17000 czy 17500zł. Jak chcesz to mogę zadzwonić do kumpla co oglądał ją może nie wyrzucił nr tel do tego kolesia. Może ma ją jeszcze.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez gfgfgf » 13/12/2010, 00:09

pewnie .
Jak dostaniesz numer to daj mi na pw . Mi ta co wkleilem wlasnie strasznie podoba sie przez te wydechy Co do plastikow to i tak bede zmieniał w takie malowanie http://i718.photobucket.com/albums/ww18 ... 31dd_1.jpg
Na ebay do kupienie z hong kongu komplet owiewek (bez zbiornika) za 300dolcow .

Z tego co pammietam to vtr ma rozrzad na kolach zebatych takze duzy plus. Reszte rzeczy eksploatacyjnych bede musial kupic nowe , poczawszy od napedu poprzes oringi , uszczelniacze opony itp ... Juz sie z tym pogodziłem . Ale chociaz bede mial ta pewnosci ze jak wymienie na nowe to i motor bedzie mi dlugo służył

Byle motor byl zdrowy i rama prosta .
Avatar użytkownika
gfgfgf
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 15/10/2010, 22:14

Postprzez Czester » 13/12/2010, 08:25

Chińskie owiewki są do dvpy.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4657
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez RUTRA.RD » 13/12/2010, 13:18

tl nie jest kultowy ?? eeeeee sama cena na allegro mowi co innego. ale kto co chce
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 13/12/2010, 16:30

raz widziałem moto z owiewkami własnie takimi z e-gaya i powiem szczerze, że niespodziewałem się, że tak dobrze moga wyglądać. Normalnie wykonane jak trzeba, spasowane, lakier cacy, otwory tez. Nie był zdrady. nawet izolacje miały...dziwna sprawa.

Anyway - Tl1000R jest kultowy tak samo jak Tl1000S ale jedna sprawa - TYLKO WYCHUCHANE SZTUKI - nawet lekko zasniedziałe czy choćby brudne (serio...głupie ale prawdziwe) już z ceny spadają diametralnie.

Są kultowe ale w wąskim gronie - jeżeli ktoś lata sztuką niemodyfikowaną wg. tlzone.com chociażby to tylko męczy motocykl. Fabrycznie na prawdę słabo udany sprzęt lecz na szczęście kilka modyfikacji i tak rwie asfalt i wogóle odpał, że SZOK :D A to wszystko niskimi kosztami.

10tyś zł za sztukę bez historii serwisowej, ZADBANĄ technicznie i wizualnie na maksa - tyle w PL dostanie się. Za sztukę z fakturami za części, po modyfikacjach, odpicowaną i na prawdę Z GŁOWĄ serwisowaną i dbaną 12-16 koła jeżeli nie ma lekkich kół lub ohlinsa czy bitubo z tyłu. Za sztukę wyliganą, po modach, z akcesoriami wcale niedużo jest 20tys zł. A dlaczego? Bo już tych akcesorii nie kupisz w sklepie...nie robią już ich.

Przebieg też robi swoje - Mało TLi dojeżdza ponad 70tyś km wiec nawet niewiadomo jak te silniki sie sprawują po takim przebiegu...przy 30-40-50tyś wielu już wstawiało drugi piec...panewy lub owalizacja tłoka od gumowania.

Ja już pisałem - sprzęt dla ludzi co potrzebuja czegoś innego, trudniejszego, egoztycznego, brutalnego, wymagającego szczegółowego serwisu aniżeli bezstresowe R1, gixer czy "ninja" które daje tez mega frajdy a czasem nawet niższym nakładem pracy. Choć po tym co wymieniłem to TL'a odwdzięczy się frajdą jakich nie doznasz nawet na dukacie 999 ;)


Ta SP1 z linka...bardzo mocno przypomina mi jedną która tego lata mijała mnie na gumie przy 150km/h. Nie mówie, ze koles niedbał ale takie moto latają na gumie prawie non stop - taki ich charakter. Moje rejony (WLKP) więc raczej sporo SP1 na PP nie lata...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez bryk77 » 13/12/2010, 17:19

Przemo, tymi kosztami serwisu TLR-a odstraszasz wszystkich potencjalnych klientów doktora Artura :D
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez cycu_rsko » 13/12/2010, 17:22

Prawda jest taka ze kazdy sportowy motocykl jest drogi w utrzymaniu.
To tak jakbys kupil Octavie (zwykly szosowo-turystyczny moto) a BMW serii 7 (typowy sport). Niestety w drugim przypadku koszt utrzymania bedzie duzo wiekszy.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez maciek1985 » 13/12/2010, 17:39

gfgfgf napisał(a):pewnie .
Jak dostaniesz numer to daj mi na pw .


Już sprzedał tą VTR-kę
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez Przemo_rene » 13/12/2010, 20:42

bryk77 napisał(a):Przemo, tymi kosztami serwisu TLR-a odstraszasz wszystkich potencjalnych klientów doktora Artura :D


sama eksploatacja nie jest znacząco różna w kosztach jak inne litry.
Np. napęd, opony, klocki, regulacje luzów zaworowych, łożyska czy płyny. Tu jest tak samo jak w R1, Gsxr 1000, zx10r, zzr1400 itd.

Inna sprawa to same regulacje układu wtryskowego - ustawienie TPS by wykrywał przepustnicę dobrze (wbrew opinii nawet mechaników z poważanego warsztatu w Poznaniu on się jednak rozkalibrowuje i dopiero po ustawieniu w myśl filmu instruktarzowego SUZUKI JAPAN jest jak należy)
Sam układ podciśnień w oryginale jest bardzo skomplikowanie podłaczony ze sporą ilością zwężek do 1mm wewnątrz wężyków o których jeżeli nie wiesz, że tam mają być albo jeżeli motocykl składał lub serwisował/rozbierał ktoś kto o tym nie wiedział to przewody mogą być zamienione (podobne długości) a wtedy niby wszsytko gra ale jednak...

Ustawienie rozrządu i wymiana 2 łańcuszków to akurat 2xkoszta silnika R4.
Istalacja elektryczna fabrycznie jest wadliwa - tzn. działa stak, że wszsytko działa ale nie daje tyle mocy na różne podzespoły ile mogłaby gdyby była zrobiona na droższych materiałach i bardziej z głową a nie na "masową wiązkę" gotową do montażu na taśmie...czy słynny amortyzator wypuszczony tylko na modele TL...masa łożysk i sterowanie przepływem oleju niby na wzór F1...tego też mało wie kto jak to serwisować i że wogóle trzeba...a później mity o tym że pękają ramy w mocowaniach amora...niedziwota jak wszystko zapieczone

to wszsytko oczywiście i wiele innych jak robota w dolocie chociażby czy montaż TRE można zrobić - jest jedno ale - mało kto chce to robić lub zwyczajnie ma wiedze by to zrobić. To jest po prostu mało popularny, bardzo zaawansowany technicznie jak na swój czas motocykl z wieloma rzeczami których nie yło ani wczesniej ani później w motocyklach seryjnych... Stąd po prostu jak ktoś nie zna NA PRAWDĘ dobrego i CZUJNEGO mechanika lub sam nie robi (porządnie!) to nie polecam w tego moto się pakować.

Ot - dlatego nie polecam w końcowym rozrachunku tego motocykla każdemu - sam go uwielbiam i niezamienie nawet na nowszego litra gixera (no chyba że tylko po to by zaraz go spylić i kupić dodatki do swojego TLR :D )

Taki offftop ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 14/12/2010, 09:04

to ja tylko dodam ze mój tl ma już 69tys przebiegu :) i żyję do 30 tys miał książkę serwisowa myślę ze 100tys to lekko strzeli nawet jak ja nim dowodzę :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 14/12/2010, 09:17

eee tam -- 3 dlługie gumy i zaraz bedzie klepał panewami :D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 14/12/2010, 10:05

dlatego na kumie nie latam i w tym moto mnie to nie interesuje zreszta w ogole mnie na kole nie interesuje
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez skidmarks » 14/12/2010, 10:10

cycu_rsko napisał(a):To tak jakbys kupil Octavie (zwykly szosowo-turystyczny moto) a BMW serii 7 (typowy sport).


Gdzie widzisz w 7 typowego sporta ? Jeździłeś tym w ogóle?
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Przemo_rene » 14/12/2010, 12:35

chodziło o porównanie kosztów utrzymania. Nic nie mówi o tym, że bmw serii 7 to SS tylko przyrównuje to octavi. Pokrętnie ale wiemy o co kaman
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez cycu_rsko » 14/12/2010, 15:00

skidmarks napisał(a):
cycu_rsko napisał(a):To tak jakbys kupil Octavie (zwykly szosowo-turystyczny moto) a BMW serii 7 (typowy sport).


Gdzie widzisz w 7 typowego sporta ? Jeździłeś tym w ogóle?


Wiem ze seria 7 to limuzyna. Chodzilo o porownanie kosztow utrzymania. Jak bys potrafil czytac ze zrozumieniem to wiedzialbys o co chodzi.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr