same sztrucle na tym allegro
bo napewno nikt nie kupi TL-a za 12.500zł.
mimo tego ze moze jest w dobrej kondycji.
TL to nie jest jakas legenda typu Africa Twin ze za motor z 98 roku placi sie po 14-15 tysiecy.
mimo tego ze moze jest w dobrej kondycji.
TL to nie jest jakas legenda typu Africa Twin ze za motor z 98 roku placi sie po 14-15 tysiecy.
- bochen_team
- Świeżak
- Posty: 126
- Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21
ja chce V2 z dwoch powodow , moc okolo 140 km jest dla mnie spoko , nie potrzebuje miliona koni .
Dwa ten dzwiek , jest piekne , I pozatym w V2 jest cos co nie maja inne maszyny .
http://otomoto.pl/honda-vtr-sp1-M2354565.html
co powiecie o tej hondzie , cena bardzo atrakcyjna , takze reszte kasy moglbym wrzucic poprostu w jakas mala naprawde tego motoru , bo juz przestałem wierzyc ze znajde cudenko
Wie cos ktos wiecej o tym moto
Dwa ten dzwiek , jest piekne , I pozatym w V2 jest cos co nie maja inne maszyny .
http://otomoto.pl/honda-vtr-sp1-M2354565.html
co powiecie o tej hondzie , cena bardzo atrakcyjna , takze reszte kasy moglbym wrzucic poprostu w jakas mala naprawde tego motoru , bo juz przestałem wierzyc ze znajde cudenko
Wie cos ktos wiecej o tym moto
-
gfgfgf - Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 15/10/2010, 22:14
Była w tym roku w lecie do sprzedania na allegro warta grzechu VTR 1000 sp2 2003r kominy Two brothers w stanie idealnym za 17000 czy 17500zł. Jak chcesz to mogę zadzwonić do kumpla co oglądał ją może nie wyrzucił nr tel do tego kolesia. Może ma ją jeszcze.
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
pewnie .
Jak dostaniesz numer to daj mi na pw . Mi ta co wkleilem wlasnie strasznie podoba sie przez te wydechy Co do plastikow to i tak bede zmieniał w takie malowanie http://i718.photobucket.com/albums/ww18 ... 31dd_1.jpg
Na ebay do kupienie z hong kongu komplet owiewek (bez zbiornika) za 300dolcow .
Z tego co pammietam to vtr ma rozrzad na kolach zebatych takze duzy plus. Reszte rzeczy eksploatacyjnych bede musial kupic nowe , poczawszy od napedu poprzes oringi , uszczelniacze opony itp ... Juz sie z tym pogodziłem . Ale chociaz bede mial ta pewnosci ze jak wymienie na nowe to i motor bedzie mi dlugo służył
Byle motor byl zdrowy i rama prosta .
Jak dostaniesz numer to daj mi na pw . Mi ta co wkleilem wlasnie strasznie podoba sie przez te wydechy Co do plastikow to i tak bede zmieniał w takie malowanie http://i718.photobucket.com/albums/ww18 ... 31dd_1.jpg
Na ebay do kupienie z hong kongu komplet owiewek (bez zbiornika) za 300dolcow .
Z tego co pammietam to vtr ma rozrzad na kolach zebatych takze duzy plus. Reszte rzeczy eksploatacyjnych bede musial kupic nowe , poczawszy od napedu poprzes oringi , uszczelniacze opony itp ... Juz sie z tym pogodziłem . Ale chociaz bede mial ta pewnosci ze jak wymienie na nowe to i motor bedzie mi dlugo służył
Byle motor byl zdrowy i rama prosta .
-
gfgfgf - Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 15/10/2010, 22:14
raz widziałem moto z owiewkami własnie takimi z e-gaya i powiem szczerze, że niespodziewałem się, że tak dobrze moga wyglądać. Normalnie wykonane jak trzeba, spasowane, lakier cacy, otwory tez. Nie był zdrady. nawet izolacje miały...dziwna sprawa.
Anyway - Tl1000R jest kultowy tak samo jak Tl1000S ale jedna sprawa - TYLKO WYCHUCHANE SZTUKI - nawet lekko zasniedziałe czy choćby brudne (serio...głupie ale prawdziwe) już z ceny spadają diametralnie.
Są kultowe ale w wąskim gronie - jeżeli ktoś lata sztuką niemodyfikowaną wg. tlzone.com chociażby to tylko męczy motocykl. Fabrycznie na prawdę słabo udany sprzęt lecz na szczęście kilka modyfikacji i tak rwie asfalt i wogóle odpał, że SZOK
A to wszystko niskimi kosztami.
10tyś zł za sztukę bez historii serwisowej, ZADBANĄ technicznie i wizualnie na maksa - tyle w PL dostanie się. Za sztukę z fakturami za części, po modyfikacjach, odpicowaną i na prawdę Z GŁOWĄ serwisowaną i dbaną 12-16 koła jeżeli nie ma lekkich kół lub ohlinsa czy bitubo z tyłu. Za sztukę wyliganą, po modach, z akcesoriami wcale niedużo jest 20tys zł. A dlaczego? Bo już tych akcesorii nie kupisz w sklepie...nie robią już ich.
Przebieg też robi swoje - Mało TLi dojeżdza ponad 70tyś km wiec nawet niewiadomo jak te silniki sie sprawują po takim przebiegu...przy 30-40-50tyś wielu już wstawiało drugi piec...panewy lub owalizacja tłoka od gumowania.
Ja już pisałem - sprzęt dla ludzi co potrzebuja czegoś innego, trudniejszego, egoztycznego, brutalnego, wymagającego szczegółowego serwisu aniżeli bezstresowe R1, gixer czy "ninja" które daje tez mega frajdy a czasem nawet niższym nakładem pracy. Choć po tym co wymieniłem to TL'a odwdzięczy się frajdą jakich nie doznasz nawet na dukacie 999
Ta SP1 z linka...bardzo mocno przypomina mi jedną która tego lata mijała mnie na gumie przy 150km/h. Nie mówie, ze koles niedbał ale takie moto latają na gumie prawie non stop - taki ich charakter. Moje rejony (WLKP) więc raczej sporo SP1 na PP nie lata...
Anyway - Tl1000R jest kultowy tak samo jak Tl1000S ale jedna sprawa - TYLKO WYCHUCHANE SZTUKI - nawet lekko zasniedziałe czy choćby brudne (serio...głupie ale prawdziwe) już z ceny spadają diametralnie.
Są kultowe ale w wąskim gronie - jeżeli ktoś lata sztuką niemodyfikowaną wg. tlzone.com chociażby to tylko męczy motocykl. Fabrycznie na prawdę słabo udany sprzęt lecz na szczęście kilka modyfikacji i tak rwie asfalt i wogóle odpał, że SZOK

10tyś zł za sztukę bez historii serwisowej, ZADBANĄ technicznie i wizualnie na maksa - tyle w PL dostanie się. Za sztukę z fakturami za części, po modyfikacjach, odpicowaną i na prawdę Z GŁOWĄ serwisowaną i dbaną 12-16 koła jeżeli nie ma lekkich kół lub ohlinsa czy bitubo z tyłu. Za sztukę wyliganą, po modach, z akcesoriami wcale niedużo jest 20tys zł. A dlaczego? Bo już tych akcesorii nie kupisz w sklepie...nie robią już ich.
Przebieg też robi swoje - Mało TLi dojeżdza ponad 70tyś km wiec nawet niewiadomo jak te silniki sie sprawują po takim przebiegu...przy 30-40-50tyś wielu już wstawiało drugi piec...panewy lub owalizacja tłoka od gumowania.
Ja już pisałem - sprzęt dla ludzi co potrzebuja czegoś innego, trudniejszego, egoztycznego, brutalnego, wymagającego szczegółowego serwisu aniżeli bezstresowe R1, gixer czy "ninja" które daje tez mega frajdy a czasem nawet niższym nakładem pracy. Choć po tym co wymieniłem to TL'a odwdzięczy się frajdą jakich nie doznasz nawet na dukacie 999

Ta SP1 z linka...bardzo mocno przypomina mi jedną która tego lata mijała mnie na gumie przy 150km/h. Nie mówie, ze koles niedbał ale takie moto latają na gumie prawie non stop - taki ich charakter. Moje rejony (WLKP) więc raczej sporo SP1 na PP nie lata...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Prawda jest taka ze kazdy sportowy motocykl jest drogi w utrzymaniu.
To tak jakbys kupil Octavie (zwykly szosowo-turystyczny moto) a BMW serii 7 (typowy sport). Niestety w drugim przypadku koszt utrzymania bedzie duzo wiekszy.
To tak jakbys kupil Octavie (zwykly szosowo-turystyczny moto) a BMW serii 7 (typowy sport). Niestety w drugim przypadku koszt utrzymania bedzie duzo wiekszy.
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
- maciek1985
- Świeżak
- Posty: 311
- Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59
bryk77 napisał(a):Przemo, tymi kosztami serwisu TLR-a odstraszasz wszystkich potencjalnych klientów doktora Artura
sama eksploatacja nie jest znacząco różna w kosztach jak inne litry.
Np. napęd, opony, klocki, regulacje luzów zaworowych, łożyska czy płyny. Tu jest tak samo jak w R1, Gsxr 1000, zx10r, zzr1400 itd.
Inna sprawa to same regulacje układu wtryskowego - ustawienie TPS by wykrywał przepustnicę dobrze (wbrew opinii nawet mechaników z poważanego warsztatu w Poznaniu on się jednak rozkalibrowuje i dopiero po ustawieniu w myśl filmu instruktarzowego SUZUKI JAPAN jest jak należy)
Sam układ podciśnień w oryginale jest bardzo skomplikowanie podłaczony ze sporą ilością zwężek do 1mm wewnątrz wężyków o których jeżeli nie wiesz, że tam mają być albo jeżeli motocykl składał lub serwisował/rozbierał ktoś kto o tym nie wiedział to przewody mogą być zamienione (podobne długości) a wtedy niby wszsytko gra ale jednak...
Ustawienie rozrządu i wymiana 2 łańcuszków to akurat 2xkoszta silnika R4.
Istalacja elektryczna fabrycznie jest wadliwa - tzn. działa stak, że wszsytko działa ale nie daje tyle mocy na różne podzespoły ile mogłaby gdyby była zrobiona na droższych materiałach i bardziej z głową a nie na "masową wiązkę" gotową do montażu na taśmie...czy słynny amortyzator wypuszczony tylko na modele TL...masa łożysk i sterowanie przepływem oleju niby na wzór F1...tego też mało wie kto jak to serwisować i że wogóle trzeba...a później mity o tym że pękają ramy w mocowaniach amora...niedziwota jak wszystko zapieczone
to wszsytko oczywiście i wiele innych jak robota w dolocie chociażby czy montaż TRE można zrobić - jest jedno ale - mało kto chce to robić lub zwyczajnie ma wiedze by to zrobić. To jest po prostu mało popularny, bardzo zaawansowany technicznie jak na swój czas motocykl z wieloma rzeczami których nie yło ani wczesniej ani później w motocyklach seryjnych... Stąd po prostu jak ktoś nie zna NA PRAWDĘ dobrego i CZUJNEGO mechanika lub sam nie robi (porządnie!) to nie polecam w tego moto się pakować.
Ot - dlatego nie polecam w końcowym rozrachunku tego motocykla każdemu - sam go uwielbiam i niezamienie nawet na nowszego litra gixera (no chyba że tylko po to by zaraz go spylić i kupić dodatki do swojego TLR

Taki offftop

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
to ja tylko dodam ze mój tl ma już 69tys przebiegu
i żyję do 30 tys miał książkę serwisowa myślę ze 100tys to lekko strzeli nawet jak ja nim dowodzę 


TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
eee tam -- 3 dlługie gumy i zaraz bedzie klepał panewami 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
chodziło o porównanie kosztów utrzymania. Nic nie mówi o tym, że bmw serii 7 to SS tylko przyrównuje to octavi. Pokrętnie ale wiemy o co kaman
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
skidmarks napisał(a):cycu_rsko napisał(a):To tak jakbys kupil Octavie (zwykly szosowo-turystyczny moto) a BMW serii 7 (typowy sport).
Gdzie widzisz w 7 typowego sporta ? Jeździłeś tym w ogóle?
Wiem ze seria 7 to limuzyna. Chodzilo o porownanie kosztow utrzymania. Jak bys potrafil czytac ze zrozumieniem to wiedzialbys o co chodzi.
929
-
cycu_rsko - Moderator
- Posty: 1145
- Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
- Lokalizacja: Radomsko
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość