[Aprilia Tuono V4R] Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca t
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Aprilia Tuono V4R] Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca t
Dyskusja na temat: Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca technika
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca technika
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca technika
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>BoczoKomentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ducati streetfighter tez nie ma wielu nabywców, a wciąż jest genialnym sprzetem. prestiżowe marki muszą mieć prestiżowe i niszowe sprzety, aby wciąż pozostać prestiżoymi markamiKomentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Baaardzo długo czekałem na nowa Tuono V4, ale jeśli chodzi o design to jestem max rozczarowany. Grzmot i osiągi V4 to już inna bajka;)<br><hr>RoniKomentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Ducati streetfighter tez nie ma wielu nabywców, a wciąż jest genialnym sprzetem. prestiżowe marki muszą mieć prestiżowe i niszowe sprzety, aby wciąż pozostać prestiżoymi markami(mam nadziej ze jasno wyraziłem swoją rozkminę)
<br><hr>Andrzej<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...
pzdr <br><hr>Ajwer
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazdeKomentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...
Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...
pzdr <br><hr>Ajwer<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...
Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...
pzdr <br><hr>Ajwer<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazdemoze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie
<br><hr>Ghost<br>
Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.
Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co Wy tam się znacie! Miód maszinu i tyle! Jestem posiadaczem Tuono 2007 i jak ktoś mi mówi, że koncepcja takiego street fightera nie ma sensu - odpowiadam: mało jeszcze wiesz synku!<br><hr>Vroom!
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
niesamowity sprzet. ducati ma jedna przewage - duzo wiecej lansu. a domyslam sie ze wiekszosc nabywcow tego sprzeta w znaczacym stopniu tym sie kieruje.<br><hr>emka
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...
Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...
pzdr <br><hr>Ajwer<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazdemoze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie
<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.
Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.
Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach<br><hr>Ajwer<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebieKomentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...
Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...
pzdr <br><hr>Ajwer<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazdemoze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie
<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.
Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.
Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Maszynę można osądzić tylko po tym jak jeździ,a na to jeszcze nie miałem okazji.Wygląd to sprawa drugoplanowa ale moim zdaniem jest OK.Przeraża mnie tylko ilość elektroniki we włoskim wynalazku,brakuje mu tylko autopilota.Po rozbiciu czy gdy się zacznie psuć to pewnie nie będzie wiadomo gdzie go naprawiać:u mechanika czy informatyka.Wiem że mam przed potopowe poglądy co do moto nowości,ale jestem zdania że moto powinno jeździć tak jak chce i umie właściciel i jeśli będzie go wyręczać we wszystkim to nie będzie to już motocykl a jazda nie będzie już dostarczać wystarczającej dawki adrenaliny.A tak swoją drogą ciekawe ile makaroniarze zażyczą sobie za nową aprilię.<br><hr>marian R1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panie Boczo, Czy RSV4 wyznacza standard w kategori: waga/moc/elektronika? Jest to bardzo dyskusyjne stwierdzenie.<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...
Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...
pzdr <br><hr>Ajwer<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazdemoze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie
<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.
Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.
Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie<br><hr>Boczo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
BuahahahaKomentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...
Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...
pzdr <br><hr>Ajwer<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazdemoze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie
<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.
Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.
Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie<br><hr>Boczo<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak myślisz, dlaczego Beemka osiągnęła taki sukces? Masz racje, dlatego, że bardzo łatwo można pałować nią na maksa. Skutecznie i bezpiecznie. Aprilia ma jeszcze więcej umożliwiających to elektro-bajerów. Pytasz, czy jakby obrać S1000RR z owiewek to by wyznaczało nowy standard wśród nakedów? Jeśli naładowaliby go systemami podobnymi do tych z Aprilii, to pewnie tak!Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...
Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...
pzdr <br><hr>Ajwer<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazdemoze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie
<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.
Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.
Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):BuahahahaAprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard
Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!<br><hr>Ghost<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Aleś mi wyczerpująco odpowiedział. Widac po tobie ze jestes jakims kosmicznym Fanem Aprili i bedziesz mi dziergał swoje teorieKomentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...
Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...
pzdr <br><hr>Ajwer<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazdemoze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie
<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.
Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.
Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):BuahahahaAprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard
Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak myślisz, dlaczego Beemka osiągnęła taki sukces? Masz racje, dlatego, że bardzo łatwo można pałować nią na maksa. Skutecznie i bezpiecznie. Aprilia ma jeszcze więcej umożliwiających to elektro-bajerów. Pytasz, czy jakby obrać S1000RR z owiewek to by wyznaczało nowy standard wśród nakedów? Jeśli naładowaliby go systemami podobnymi do tych z Aprilii, to pewnie tak!<br><hr>Boczo<br>



- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to czytaj sobie portale motocyklowe i kupuj TYLKO bmw s1000rr/1200gs i vw golfy bo wszystkie gazety tak mowia i to jest jedyny wlasciwy wybor i nikt nie powinien nawet myslec inaczej.<br><hr>emkaKomentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...
Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...
pzdr <br><hr>Ajwer<br>Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazdemoze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie
<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.
Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.
Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):BuahahahaAprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard
Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości