Zobacz wÄ…tek - <i>[Aprilia Tuono V4R]</i> Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca t
NAS Analytics TAG

[Aprilia Tuono V4R] Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca t

Komentarze użytkowników
_________

[Aprilia Tuono V4R] Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca t

Postprzez Åšcigacz » 17/11/2010, 17:15

Dyskusja na temat: Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca technika
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Aprilia Tuono V4R - szczytujÄ…ca technika
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 17/11/2010, 17:15

przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 17/11/2010, 17:41

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2010, 19:04

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2010, 20:09

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Ducati streetfighter tez nie ma wielu nabywców, a wciąż jest genialnym sprzetem. prestiżowe marki muszą mieć prestiżowe i niszowe sprzety, aby wciąż pozostać prestiżoymi markami :) (mam nadziej ze jasno wyraziłem swoją rozkminę) :D<br><hr>Andrzej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2010, 20:27

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Ducati streetfighter tez nie ma wielu nabywców, a wciąż jest genialnym sprzetem. prestiżowe marki muszą mieć prestiżowe i niszowe sprzety, aby wciąż pozostać prestiżoymi markami :) (mam nadziej ze jasno wyraziłem swoją rozkminę) :D<br><hr>Andrzej<br>
Baaardzo długo czekałem na nowa Tuono V4, ale jeśli chodzi o design to jestem max rozczarowany. Grzmot i osiągi V4 to już inna bajka;)<br><hr>Roni
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2010, 21:31

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2010, 22:25

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2010, 22:39

Fajny film <br><hr>vivatkamil
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2010, 22:57

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost<br>
Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.

Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.

Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)<br><hr>Ajwer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2010, 00:23

Co Wy tam się znacie! Miód maszinu i tyle! Jestem posiadaczem Tuono 2007 i jak ktoś mi mówi, że koncepcja takiego street fightera nie ma sensu - odpowiadam: mało jeszcze wiesz synku!<br><hr>Vroom!
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2010, 09:03

niesamowity sprzet. ducati ma jedna przewage - duzo wiecej lansu. a domyslam sie ze wiekszosc nabywcow tego sprzeta w znaczacym stopniu tym sie kieruje.<br><hr>emka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2010, 12:07

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.

Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.

Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)<br><hr>Ajwer<br>
do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2010, 12:18

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.

Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.

Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>
RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2010, 12:30

Maszynę można osądzić tylko po tym jak jeździ,a na to jeszcze nie miałem okazji.Wygląd to sprawa drugoplanowa ale moim zdaniem jest OK.Przeraża mnie tylko ilość elektroniki we włoskim wynalazku,brakuje mu tylko autopilota.Po rozbiciu czy gdy się zacznie psuć to pewnie nie będzie wiadomo gdzie go naprawiać:u mechanika czy informatyka.Wiem że mam przed potopowe poglądy co do moto nowości,ale jestem zdania że moto powinno jeździć tak jak chce i umie właściciel i jeśli będzie go wyręczać we wszystkim to nie będzie to już motocykl a jazda nie będzie już dostarczać wystarczającej dawki adrenaliny.A tak swoją drogą ciekawe ile makaroniarze zażyczą sobie za nową aprilię.<br><hr>marian R1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2010, 12:31

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.

Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.

Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)<br><hr>Boczo<br>
Panie Boczo, Czy RSV4 wyznacza standard w kategori: waga/moc/elektronika? Jest to bardzo dyskusyjne stwierdzenie.<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2010, 14:43

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.

Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.

Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)<br><hr>Boczo<br>
Buahahaha :D Aprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard ;) Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2010, 17:11

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.

Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.

Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Buahahaha :D Aprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard ;) Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!<br><hr>Ghost<br>
Jak myślisz, dlaczego Beemka osiągnęła taki sukces? Masz racje, dlatego, że bardzo łatwo można pałować nią na maksa. Skutecznie i bezpiecznie. Aprilia ma jeszcze więcej umożliwiających to elektro-bajerów. Pytasz, czy jakby obrać S1000RR z owiewek to by wyznaczało nowy standard wśród nakedów? Jeśli naładowaliby go systemami podobnymi do tych z Aprilii, to pewnie tak! :)<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/11/2010, 19:54

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.

Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.

Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Buahahaha :D Aprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard ;) Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Jak myślisz, dlaczego Beemka osiągnęła taki sukces? Masz racje, dlatego, że bardzo łatwo można pałować nią na maksa. Skutecznie i bezpiecznie. Aprilia ma jeszcze więcej umożliwiających to elektro-bajerów. Pytasz, czy jakby obrać S1000RR z owiewek to by wyznaczało nowy standard wśród nakedów? Jeśli naładowaliby go systemami podobnymi do tych z Aprilii, to pewnie tak! :)<br><hr>Boczo<br>
Aleś mi wyczerpująco odpowiedział. Widac po tobie ze jestes jakims kosmicznym Fanem Aprili i bedziesz mi dziergał swoje teorie :D Mnie ten motocykl nie zachwyca zresztą nie tylko mnie!pałować na maksa? chyba na maksa szukac korbowodów albo panewek!! Ale z jednym sie zgodze S1000RR osiągneła sukces Bo postawiła na rozwiązania Japonczyków a do tego dodała troche elektroniki od siebie i wyszedł hiper biper przecinak! Niestety z aprilia nie było tak kolorowo! I bedzie sie nia zachwycała garstka zwolenników włoskich sprzętów! Chcesz zachwycaj sie sprzetem od makaroniarzy! ale nie wyskakuj z tekstami o tym jak aprilia ustanawia standardy bo tym sie tylko ośmieszyłeś! Scigacz.pl jako jedyny opublikował taka treść na chyba 8 portali motocyklowych :D Bez powodu S1000RR nie został motocyklem roku 2010! Wszystko to gusta i gusciki. Pozdrawiam pana redaktora ;)<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/11/2010, 09:12

Komentatorzy napisał(a):przeciez to jest RSV4 z przykastrowana owiewka i plastikami, reszta sie nie rozni. Ktokolwiek chce moze ze ogolic stojego litra z owiewek i pozamiata ta Aprila wzdloz i wszez, ah i do tego na bank bedzie bardziej niezawodny.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):I czyż to nie czyni Tuono fajniejszym motocyklem ?:D<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):moto spoko, ale pytanie brzmi czy cos takiego znajdzie nabywcow? bo powiem szczerze za blisko mu do RSV4 a jesli mial bym wybor no coz RSV4 chociaz ladnie wyglada.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Mówienie o tuono że jest bez sensu to trochę jak podważanie sensu istnienia fabrycznych streetów, bo chyba nie ma drugiej maszyny na rynku tak bliskiej tej ideii. Nawet Dukat ma tylko Streetfightera w nazwie a to sprzęt zbudowany od podstaw, a nie bazujący w 100% na plastikowym kumplu...

Ja posiadam poprzednią generację Tuono i w żanym razie nie zamienił bym na przystrojoną w owiewki siostrę. Radość jazdy bez owiewek taką torpedą w zestawieniu z kierownicą ala supermoto i wyprostowaną pozycją nieograniczającą złożenia (podnóżki tak jak w RSV) czynią z Tuono narkotyczną mieszankę uzależniającą od pierwszego metra...

pzdr <br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolego Kawasaki Z1000 również jest fabrycznym streetem zrobionym od podstaw! wedle mojego gustu bardziej udanym niz ta Tuono V4R. i z wyglądu i ogolnie jesli chodzi o jazde ;) moze 138km a 162 to różnica ale to nie sa Sporty ze walczą na torze o ułamkii sekund! To tyle jesli chodzi o moje zdanie ;)<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Street zrobiony od podstaw to nie to samo co rozebrany z owiewek sport z szeroką kierownicą i to właśnie różni Tuono od reszty towarzystwa.

Tuono nie powstało jako nowy model po prostu zrobiono streeta z RSV bez jakichkolwiek innowacji i zlepiania nowego modelu z części które kiedyś zaprojektowano dla tuzina innych maszyn.

Takie właśnie jest Tuono bezkompromisowy street i za to wielu go kocha. Ps. poprzednia wersja ma 139 kM w 2 garach :)<br><hr>Ajwer<br>
Komentatorzy napisał(a):do mnie to nie trafia, wzieli boshowke i pojechali po owiewkach, za zdjec tez wnioskuje ze za wygodny to on nie jest. Tak jak powiedzialem w zasadzie kazdy w garazu moze zrobic to samo ze swoim litrem. Nie zgadzam sie z rowniez z autorem ze Aprila wyznacza tu jakias nowy standard w stosunku to waga/moc/elektronika bo jak wszyscy wiemy to Tuono to po prostu RSV4 i tyle! <br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):RSV4 wyznacza nowy standard w superbike'ach, a Tuono w nakedach. Pokaż mi drugi motocykl drogowy z 8 stopniową kontrolą trakcji, launch control, wheelie control i quick shiftem w jednym silniku. Wierz mi, sam chciałbym, aby wszyscy kupowali B-Kingi, ale fakty mówią same za siebie :)<br><hr>Boczo<br>
Komentatorzy napisał(a):Buahahaha :D Aprilia nowy standard w Superbikach? Z tego co jaśnie mi wiadomo BMW S1000RR wyznacza nowy standard ;) Na kazdym portalu motocyklowym można to przeczytac! Teraz Kawasaki ma powalczyć z BMW. Nie z aprilia! jak juz kiedyś napisalem gdyby nie Biaggi nawet w SBK aprilia nie odniosła by wiekszych sukcesów! W stockach 1000 nie pamietam zeby wogole bylo widac jakas aprilie! a podobno jezdzilo ich kilka! Nie jestem anty fanem RSV4 ale uwazam ze są lepsze motocykle!!! Teraz w 2011 roku Haslam + BMW udowodni to na co nie dało mu możliwości Suzuki (A szkoda). Co do Nakedów nie wiem czy można tu mowic o jakichs standardach? Bo praktycznie każdy Nakedo-Street jaki wychodzi z fabryki nie przypomina konkurentow! tylko założenie maja to samo być ulicznymi wojownikami. I tu zas mi sie wydaje ze Street nie powinien byc rozebranym z owiewek Sportem. Powinni go zbudowac NA podstawie sporta! To jak by teraz wziasć S1000RR i sciągnac owiewki to juz by wyznaczała nowy standard w nakedach? Bez sensu panie Boczo!!!!!!<br><hr>Ghost<br>
to czytaj sobie portale motocyklowe i kupuj TYLKO bmw s1000rr/1200gs i vw golfy bo wszystkie gazety tak mowia i to jest jedyny wlasciwy wybor i nikt nie powinien nawet myslec inaczej.<br><hr>emka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê