Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
 
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez grunder » 17/10/2010, 12:10

Biore ta ngh,
nie znam takiej firmy od świec

Twój wybór, twój motor, ja tylko powiedziałem swoje zdanie
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa


Postprzez magik2208 » 17/10/2010, 14:03

Literówka. Wiesz, że chodziło o NGK.
[/i]
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16


Postprzez krzysieg » 17/10/2010, 16:26

Witam

Odkręciła mi się nakrętka na wariatorze i musiałem pchać kibel pare km...
Oryginalnie była tam zwykła podkładka i było dobrze dokręcone , zastanawiam się czemu nie dali tam fabrycznie sprężynowej chyba na taką zmienie albo może dostane nakrętke kontrującą...

Druga sprawa to wewnątrz wentylatora (1tarcza wariatora) są takie nacięcia i nie wiem czy tam był wieloklin chyba się zjechał czy nie ?
Ale chyba ta tarcza była blokowana z wałem tylko zbierakiem który wchodzi we wgłebienie na talerzu .
Silnik minarelli horizontal.
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Sargil » 19/10/2010, 21:20

Siema mam pytanie o ile najwięcej da się powiększyć cylinder 80cc?? Koleś od tulejowania powiedział, że 125 tuleje mógłby tam wstawić (?) Ale to jest cylinder żeliwny czy dałoby się go do tej pojemności rozwiercić?? (nigdzie nie mogłem znaleśc 125 ;/)
Sargil
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1/11/2009, 16:04
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez grunder » 20/10/2010, 10:02

zależy jakie moto chesz tuningowac. Ja słyszałem że do 110cm3 z 80. Ale nie jestem pewien. Tak da się wstawić tuleje do 125.

Ale czy to wogóle się opłaca>? Warto kupić moto o większej pojemości.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Sargil » 20/10/2010, 14:12

kupiłem moto baaardzo okazyjnie :) cylinder już zamówiłem 80e i myślę, że się opłaca tulejować go do 125 (bo "Tak da się wstawić tuleje do 125") bo tuleje wcale nie są takie drogie ;] wiadomo, że motor-tech etc troche kosztuje ale to są najlepsze tloki i tuleje z dostępnych :)
Sargil
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1/11/2009, 16:04
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez grunder » 20/10/2010, 15:17

Ty lepiej zadzwoń do Motor Techu bo taka przeróbka wymaga powiększenia też kątów i korekcji kanałów przelotowych, kanałów wydechowych. Taka przeróbka może też wymagac wstawienia wału sportowego, aby silnik miał dynamikę.

Nie wiem z czym to siÄ™ je, ale warto zadzwonic.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez Sargil » 20/10/2010, 15:44

taki sam silnik jest w 125 ma tylko inny korbowód, dzwoniłem do innej firmy do motor-tech'u po prostu zadałem takie pytanie jak tutaj :) Koleś z innej firmy powiedział, że przerobić na 125 za pomocą tulei bez problemu się da ;] taka odpowiedź mi wystarczy skoro już napisałeś, jakie to wiąże ze sobą wymagania to wole to zrobić tuleją niż rozwiercać o 6mm cylinder ;] Dzięki i pozdrawiam :)
Sargil
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1/11/2009, 16:04
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez henio12323 » 20/10/2010, 21:02

dodatkowo musial bys gaźnik zapewne zmienic bo wtedy 125 juz wiecej by ciągnela i by sie mogla dusic na za malym gazniku. generalnie nie widze wiekszego sensu wsadzania wiekszej tuleji. bo silnik ma wytrzymalosc pod 50 ccm 125 moze go szybko rozwalic :D chcesz 125 ccm to kup taki motor :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Sargil » 21/10/2010, 14:08

chyba mnie nie zrozumiałeś to nie jest silnik który pierwotnie był 50cc, tylko 80, który od seryjnej 125 różni się tylko korbowodem (w sensie ma większy rozmiar sworznia) i niczym więcej. A gaźnik wiem, że muszę kupić ;]
Sargil
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 1/11/2009, 16:04
Lokalizacja: ElblÄ…g

Postprzez grunder » 21/10/2010, 14:21

i spasuj dysze.
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez zimny14 » 22/10/2010, 21:09

Mam problem z odpalaniem w moim zippie vaporze 80. Gdy odpalam go starterem to nieraz tak cos glosno trzaska i nie chce zapalic a nieraz sie zdarza ze odpali po paru stuknieciach, wymienilem bendix na nowy dalej to samo, sprawdzalem rozrusznik i zadnych zmian.
ps. dodam ze bendix troche sobie zdarl zabki.
zimny14
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 22/10/2010, 20:57

Postprzez Fedor16 » 24/10/2010, 11:27

Siemka.

Zrobiłem szlif cylindra i wymieniłem tłok w moim xp6. Zrobiłem już ponad 200km, i mam takie pytanie, czy to normalne że wkręca się wolniej na obroty, jak dłużej postoi bez odpalania nie chce odpalić tylko z biegu trzeba?
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
Avatar użytkownika
Fedor16
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez kisiel06 » 26/10/2010, 21:10

Siemano. Mam pytanko. Czy ta linka będzie pasowała do Hondy NSR 125 98r??
http://allegro.pl/linka-sprzegla-honda- ... ml#gallery
Ostatnio mi pękła linka sprzęgła. Wyjąłem ją i zobaczyłem numery na pancerzu. Pisze coś takiego: TSK 02030 Made in Japan 0-21-A.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
kisiel06
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 24/1/2009, 11:13

Postprzez komarcc » 26/10/2010, 22:55

Skoro ją wyciągnąłeś to zmierz długość i sprawdź zakończenia linki, jeśli wszystko jest tak samo to będzie pasować. To, że na twojej są inne oznaczenia niż w linku o niczym nie musi świadczyć, być może ta z linku to zamiennik oryginału.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez krzysieg » 29/10/2010, 22:28

witam

Jaka dysza była by dobra do gaźnika 17,5mm ?

Mam 95 i wygląda na to że jest za mała .
Śrubka od regulacji dokręcona do końca iglica podniesiona-to poprawiło ale jeszcze nie jest tak jak być powinno .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez swirus2007 » 30/10/2010, 12:05

nastepna jest chyba 98/100/103
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez krzysieg » 30/10/2010, 13:05

Myśle że 105 lub 110 była by dobra będe musiał zamówić te dwie .
Na allegro są same małe lub na 5mm a ja potrzebuje na 6mm , a 2 dychy wysyłka na mielochu za dysze też za 20zł ale trudno ,tylko żebym nie musiał 3 raz zamawiać bo sie wkur**e.
Myślę że zakładana dysza powinna być w stanie dostarczać paliwa troche więcej niż potrzeba -zmniejsza się regulując śrubką lub opuszczając iglice na tym polega regulacja i prawidłowe dobranie dyszy a nie tak żeby było na styk itd .
Ostatnio edytowano 30/10/2010, 13:13 przez krzysieg, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Heba » 30/10/2010, 13:07

Siemka wszystkim mam pytanie urwało mi się prawe lusterko od skutera i czy mogę jeździć na jednym tylko na lewym jak oglądałem skutery na necie to niektóre miały tylko jedno lusterko ale czy mogę jeździć na samym lewym ??
Heba
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 24/5/2010, 15:30
Lokalizacja: Ostrowiec Åšw

Postprzez krzysieg » 30/10/2010, 13:10

Możesz raczej ale prawe się przydaje więc kup zamów lusterka a póki co jeździj .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê