R1 -pytanie do użytkowników i znawców tematu
Posty: 49
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Po drugie panowie co tu pierdzielic o tych koniach, nauczmy sie wykorzystywac te kucyki co mamy.Dajmy juz na luz,jestesmy doroslymi facetami
-
przemko27vr4 - Świeżak
- Posty: 260
- Dołączył(a): 26/8/2008, 08:11
Przeczytajcie sobie ostatni numer WMC- co prawda nie ma tam litrów ale pokazują ile mocy "ucieka" z 600tek.
Przykładowo RR z 07r ma fabrycznie 117koni a na kole okazuje się że jest tylko 103.
Straty były, są i będą. Taka fizyka
Przykładowo RR z 07r ma fabrycznie 117koni a na kole okazuje się że jest tylko 103.
Straty były, są i będą. Taka fizyka
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
r1 do stuntu fatalny pomysł , sam sie użerałem najpierw z modelem rn01 potem rn09, im starsza tym lepsza do tych zabaw , choc do zadnej z f4i czy 636 nie ma co porównywać. Wielkie, ciężkie i strasznie nerewowe w górnych zakresach obrotowych. zastanawia mnie po co 180 koni do cyrkli i wolnej..........hmmm chyba że to stunt rozumiemy jako power wheelie, ja odradzam, chyba że dla samej zasady za wszelka cenę
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
-
kosta - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Seba_ER5 napisał(a):Dodam ze wazna jest tez wyniesienienie nad poziom morza. Wiadomo im wyzej tym zadsze powietrze miesznka ubozeje etc...
Pozatym mozna dodac ze na wynik ma wplyw jeszcze takie cos jak temperatura powietrza i czy pomiar jest robiony z nawiewem czy bez.
kolejna sprawa jest to na jakich hamowniach byly hamowane moto , ktore podajecie jako przyklady w temacie.
Wiadomo ze na obciazeniowce pokaze inaczej niz na inercyjnej.
Pozatym pozlecam wjechac na hamownie typu MAHA. Hamowalem na takich auta i moto , ktore robilem i zawsze pokazuja moc na silniku i na kolach/kole i wiadomo odrazu ile na przekladniach ucieka.
Do autora tematu:
Od 2004 roku do 2008 czyli rn12 i rn19 takie juz sa. Slabym dolem , ktory pokonuja 600 tego nazwac nie mozna. ale jest odczuwalny poprostu taki kop kolo 6krpm ze moto zaczyna wyjezdzac spod dupska albo na kolo. Nie mozna tego nuznac za wade, z tego wzgledu ze nalezy pamietac do czego te moto sa stworzone, a tam niskiego zakresu obrotow prawie wogole sie nie uzywa.
- marcinpsk
- Świeżak
- Posty: 402
- Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
- Lokalizacja: Legionowo
Znajomy który użytkuje RN 19 z 2008 roku, na torze narzeka na brak mocy i momentu poniżej 6000rpm,
żadna modyfikacja nie pomogła.
Ponoć następca z 2009 roku przestawionym wałem pracujący jak V4 ma bardzo przyjemne niskie obroty.
Tu chyba ze względu na wygląd nie zyskała aprobaty aż takiej aprobaty jak poprzednie modele.
żadna modyfikacja nie pomogła.
Ponoć następca z 2009 roku przestawionym wałem pracujący jak V4 ma bardzo przyjemne niskie obroty.
Tu chyba ze względu na wygląd nie zyskała aprobaty aż takiej aprobaty jak poprzednie modele.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 49
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości