Zobacz wątek - R1 -pytanie do użytkowników i znawców tematu
NAS Analytics TAG

R1 -pytanie do użytkowników i znawców tematu

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez RUTRA.RD » 27/10/2010, 18:13

180 to ma nowe bmw i za nim daleko nie ma nic
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez GregorMoto » 28/10/2010, 20:48

hehe...
jak R1 słabe z dołu a 600 lepsze to po h... koledze R1 jak 600 ma dobrą i tańszą skoro kolego Shogun80 twierdzisz ze R1 gorsza z dołu od 600 :D
scigacz.pl gdzie na prawdę się podziałeś?
wybaczcie za off ale nie wytrzymalem
Yamaha R1 RN19 :)
Avatar użytkownika
GregorMoto
Bywalec
 
Posty: 610
Dołączył(a): 22/4/2007, 21:37
Lokalizacja: Ziemia-Europa-Polska-Małopolska-Oświęcim


r1

Postprzez danielot » 29/10/2010, 15:52

jezdze r1 2008 2 sezony i hmm....doł ma dosc słaby ale nie do 7 tys!!!! moze kolego patrzyles na licznik a nie obroty ??

do 2 tys jest ujowo ..pozniej zaczyna ciągnąc a powyzej 10 tys otwieraja sie exupy i wyrywa spod dupy ..

niskich obrotów (czyli tego tzw dolu) nie wiem jak wy ale ja uzywam tylko przez chwile , tzn jak czasem ruszam delikatniej ze skrzyzowania . Przez jakies 0.001 sek mam ponizej 2 tys obrotów.

odkrecając powoli (naprawde powoli ) na 2 biegu przy koncu obrotów 600 obok ma juz 4 bieg pilując po czerwonym ...wpinasz 3 szarpiesz manetą i 600-tka moze posmakowac twoich spalin z komina.

jak ktos boi sie odkrecic na litrze to niech zostanie przy 600 ..bo podejrzewam ze tak bylo jak wsiedliscie na r1 ..strach was oblecial przed manetka heheh ...aa i 180 KM ma tylko nie pamietam przy ilu obrotach .

wpadaj do lodzi to pokaze ci jak słabo ciągnie r1 :)
ERŁAN 08
danielot
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
Lokalizacja: łodz

Postprzez stuntr1gpgsxr1000 » 29/10/2010, 17:46

R1 ciągnie lepiej niż większość moich koleżanek.
Avatar użytkownika
stuntr1gpgsxr1000
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 29/10/2010, 17:26

Postprzez Seba_ER5 » 30/10/2010, 08:51

Ta jasne 180 koni, nawet z power commanderem tyle nie ma


180 to ma nowe bmw i za nim daleko nie ma nic


Mowa była o mocy na wale silnika a nie na kołach. Wiec mi tu nie gadaj.

Z 2002-03 miala 150 kucy na wale potem juz 180

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r1_2004.php.

Caly czas mowie o mocy na wale silnika. Bo na kolach to kazda ma inaczej. Co zalezy takze od opon.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez marian65 » 30/10/2010, 18:46

Ludzie,jak czytam te komentarze to mam wrażenie że zapominacie że każda maszyna ma swoje przeznaczenie.Jeśli ściga używać na zwykłych drogach to nawet słabszy dół bywa użyteczny np.przy ruszaniu na skrzyżowaniach by się nie rozwalić na spóźnialskim gapie.Jeśli już jedziemy normalnie to w tych maszynach używa się średnich i WYSOKICH obrotów,a wtedy osiągi R1 wyglądają zupełnie inaczej.Nie słyszałem o 600 nawet usprawnionej która dorównała by obojętnie jakiej R1.Co do roczników to R1 z gaźnikami były daleko mniej przewidywalne od tych na wtrysku,dlatego straszyły unoszeniem koła przy byle dodaniu gazu sprawiając wrażenie że lepiej przyspieszają.Jeżdżę Rn 19 i jeszcze nie sprawdzałem która lepsza ale różnica w mocy(189 kucyków przy otwartych kolektorach)powinna zrobić swoje.Doradzam sprawdzenie samemu i nie wierzenie w bajki. pozdrawiam
marian R1
marian65
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 8/8/2010, 14:54
Lokalizacja: mikołów

Postprzez marek760i » 30/10/2010, 20:53

Seba_ER5 napisał(a):Mowa była o mocy na wale silnika a nie na kołach. Wiec mi tu nie gadaj.

Z 2002-03 miala 150 kucy na wale potem juz 180

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r1_2004.php.

Caly czas mowie o mocy na wale silnika. Bo na kolach to kazda ma inaczej. Co zalezy takze od opon.


Bzdury mówisz, miedzy wałkiem a kołem są nie wielkie róznice w motocyklu napedzanym łańcuchem, inaczej jest z wałem kardana, opona to opona gdzie tu może być strata, jedynym elemetem jest skrzynia biegów, nic więcej. więc max co mozna wycignąć z RN12 to 175 koni z RN 19, 185km, ale to już totalna ingerencja łącznie z wałkami rozrządu power commanderami pełnym wydechem modułem zapłonowym i szlifowaniem głowicy, i to by było na tyle
s1000rr
Avatar użytkownika
marek760i
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
Lokalizacja: OGL

Postprzez Seba_ER5 » 30/10/2010, 22:49

Wybacz ale shamowywalem swoj motocykl stroilem go na pcIII wraz z wydechem KN. Jak opona jest kijowa i sie slizga na walacha hamowni to roznice tez bedzie.
Producenci podaja moce na wale zdawczym silnika podaje suche fakty.
Producent podaje moc na wale silnika 125-130 koni dokladnie nie pamietam mojej 636 motocykle te maja okolo 100 koni na tylnym kole. Moj po ingerencjach ma 105,3 konia.
Zajzyj sobie tutaj i sie zastanow zanim cos powiesz.Ja konsultowalem sie z osoba ktora stroi motocykle od x lat z POLAND POSITION a nie u pana zenka ktory zawyza moce motocykli zeby lepiej sprzedawac wykresy mocy.:
http://zvmax.com/TrueHorsepower.htm

MAsz tu ile wyciaga Twoj GSXR 2005 na tylnym kole z pelnymi modyfikacjami i bez:

gsxr1000, 05 mod race gask, race fuel, exhaust, cams degreed, etc. Michael W. ~ 159 True HP

gsxr1000, 05 all stock all stock 136-141 True HP



Tak wiec powatrzam R1 2002-03 150 koni na wale
2004- 180 i wiecej na wale silnika a na kolach ~20-30-40 koni mniej. To ze na przekladniach jest strata to swoja drogą. Dochodzi do tego sprzegla etc...

I powiem tyle ze TLR ma niecale 100koni na wale ale ma w ch... wiecej momentu i to tak naprawde odroznia 600 od 100 moment bo moc mozna wysuplacz 600 ale nie bedzie miec dolu w i nie bedzie szla wogole. Niski moment dlugi okres rozruchowy i dupa temu nie idzie na kolo tak jak 1000.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez marek760i » 31/10/2010, 09:09

Seba kazdy mówi ,że ma racje i wie lepiej bo rozmawiał ,widział, itd pokaz mi wykres twojej 636, bo te które widac na linku to jakieś dziwne nie wiem z kad to sie wszysko wzieło, ten sam silnik ma rózne konie 159 albo 170 a na poczatku 140, dlaczego 05 a 06 jest inaczej jak to to samo, bzdury to jakies i herezje, zaraz pokaze swoje pomiary i prawdziwe wykresy mocy tych szpeji
s1000rr
Avatar użytkownika
marek760i
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
Lokalizacja: OGL

Postprzez Seba_ER5 » 31/10/2010, 09:29

Obrazek

Koncze dyspute :p.

05-06 ma ma exupa to jest juz inna konstrukcja.
Kazdy silnik jest docierany pod inna osobe.

Motocykle maja zmieniane kruce sssace, i inne modyfikacje niektore sa stock czyli fabryczne angielski sie klania.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez przemko27vr4 » 31/10/2010, 10:42

marek760i napisał(a):
Bzdury mówisz, miedzy wałkiem a kołem są nie wielkie róznice w motocyklu napedzanym łańcuchem, inaczej jest z wałem kardana,

Marek ,zanim zaczniesz sie wymadrzac bo sam piszesz takie glupoty ze szok, to zapoaznaj sie z tematem hamowni, jak nie ma wielkiej roznicy?? Czlowieku pogadaj troche z ludzmi co maja z hamownia troche pojecia a jak juz jestes takim nie dowiarkiem to zadzwon do kogos co owa hamownie posiada wiec ci wytlumaczy co i jak. Seba er5 ma racje, motocykl ktory ma podane ze posiada 180ps nigdy na hamowni tyle nie pokaze ,NIGDY
Avatar użytkownika
przemko27vr4
Świeżak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 26/8/2008, 08:11

Postprzez marek760i » 31/10/2010, 11:27

co znaczy ma ma exupa, jaka inna konstrukcja 05 06. ja pierdziele, ja pisze głupoty podeprzyj to czyms sesownym bo nie wiesz o czym mówisz. Jak hamowałem motory na hamowniach to żeś jeszcze na księdza wołał zorro młodzieńcze. Róznica nie wielka to kilka procent w moto z łańcuchem, całą różnice miedzy wałem a kołem robi skrzynia biegów i nic więcej, u mnie w gixxe fabryka podaje 178, na hamowni pokazało 176, więc różnica żadna
s1000rr
Avatar użytkownika
marek760i
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
Lokalizacja: OGL

Postprzez wm10589 » 31/10/2010, 17:10

ja na studiach miałem jedno z zajęć na hamowni, mierzyliśmy moc w astrze II na kołach i na silniku, a ta na kołach zawsze będzie mniejsza od tej na silniku
Avatar użytkownika
wm10589
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 7/12/2009, 11:12
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez przemko27vr4 » 31/10/2010, 20:28

A tym podepsze mlodziencze ze plakac sie chce co wypisujesz, gixer fabryka podaje 178 a u ciebie pokazalo 176??? Jakies happy dino mieliscie lub sobie sam hamowales ten motocykl. Co do tych ze ty hamowales motory to ja na ksiedza zorro wolal ?? wrzuc chlopie na wstrzymanie ponieważ ja cie nie obrazam to ty tego tez nie rob,chyba ze masz jakies kompleksy lub cie przezywali w szkole to smialo,to ci moge podarowac...Jest fajne okreslenie na takich jak ty 'Kozak w necie,frajer w swiecie' A tak wogole to moim zdaniem temat do zamkniecia,bo jezeli ktos twierdzi ze 600 -setka lepiej ciagnie od rn19...bez komentarza
Avatar użytkownika
przemko27vr4
Świeżak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 26/8/2008, 08:11

Postprzez marek760i » 31/10/2010, 20:56

kto twierdzi ,że 600 lepiej ciagnie od R1. coś ci sie bajki pomyliły. i nie płacz tylko poczytaj o hamowaniu i wtedy dyskutuj.
Załączniki
20082010119.jpg
20082010119.jpg (60 KiB) Przeglądane 4448 razy
31102010342.jpg
31102010342.jpg (51.11 KiB) Przeglądane 4451 razy
Ostatnio edytowano 31/10/2010, 21:13 przez marek760i, łącznie edytowano 1 raz
s1000rr
Avatar użytkownika
marek760i
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
Lokalizacja: OGL

Postprzez przemko27vr4 » 31/10/2010, 21:11

Nie mialem w tej kwestii ciebie na mysli,tylko temat ogolnie.Co do hamowania nie musze czytac ,bo 2 krotnie swoja rn19 hamowalem w dwoch roznych miejscach i zawsze ale to zawsze rozmowa przebiegala w ten sam sposob i z wiekszoscia w tym temacie sie zgadzam lecz nie z toba, z reszta nie tylko ja.Lecz juz dobrze marku bogu nasz wiem i przyznaje wiesz wszystko najlepiej.... wykres ladny tylko wszystko seyjne?? Juz edytuje bo widze ze jednak nie ,to sie nie ma co dziwic ze tyle ci pokazalo,
Avatar użytkownika
przemko27vr4
Świeżak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 26/8/2008, 08:11

Postprzez marek760i » 31/10/2010, 21:18

ja sie nie mądruje ani nie uważam za najmadrzejszego tylko mówie ,że moc na wale mało mnie obchodzi, liczy sie na kole, a między wałkiem zdawczym a kołem, różnica jest zadna, skoro hamowałes RN19 to ile pokazała, poprzednio własnie miałem RN12 z wszystkimi bajerami i na tej samej hamowni pokazała nie całe 170 ale nie mówie ,że nie jechała
s1000rr
Avatar użytkownika
marek760i
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
Lokalizacja: OGL

Postprzez Seba_ER5 » 31/10/2010, 22:10

Proponuje sie nauczyć pierwsza czytać ze zrozumieniem.
Ciekawe jak Ci ten gości ustawił hamownie ;>. B. wcale nie musiałeś dostać wyniku na kołach.
Tak jak pisałem wcześniej hamowania hamowni nie równa.

Co do tych mocy w tabelkach to ta GSXR 1000 k6 co ma:
170 koni tto ma w chu... modyfikacji:
uszczelke pod glowica zmieniana wydechy ECU sportowe i cos tam ejszcze ta slabsza 159 ma juz mniej tych szitof a ta z ~140 to kompletny STOCK mocna tylnym kole.

Dodam ze wazna jest tez wyniesienienie nad poziom morza. Wiadomo im wyzej tym zadsze powietrze miesznka ubozeje etc...


P.S. R12 stock dostaje takie bencki od k4 1000 ze glowa mala. Znajomy ma 2 k4 a jego kolega mial r12 i przesiadl sie na K3.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez przemko27vr4 » 31/10/2010, 22:23

no widzisz ,mowisz ze straty sa nie wielkie. A wiec rn12 powinna miec 180 z doladowaniem i 172 bez doladowania bo tak podaje ksiazka,twoja rn12 ze wszystkimi bajerami miala niecale 170 wiec bez nich ile mogla miec w zupelnej serii?? Mysle ze nie wiecej jak w granicach 160 ps wiec jezeli dla ciebie nie sa to duze straty to gratulacje.Jezeli twierdzisz ze strat nie ma a jak juz sa to bardzo niewielkie to powinna bez tych wszystkich bajerow legitymowac sie w granicach tych 170 ps.Nie wiem co tam miales pozakladane w tej rn12 tylko mowiac wszystko mysle ze od filterka poprzez wydech i pc bylo. Moja rn19 zalegitymowala sie przy pierwszym podejsciu 167.2ps potem z filtrem 170.4 , nowy gixer z 08 roku legitymowal sie 164 wiec przed przystapieniem do hamowania porozmawialem troche co i jak. A wiec z informacji ktorych mi panowie udzieli moja rn19 powinna cos ponad 160 ps miec, gdy wykazala 167 bylo mile zaskoczenie. Wiec podsumowujac grupo ponad 10 ps ucieka. Jakbym zalozych yoshimury,pc i dobrze ja zestroil ,mysle ze podszedl bym pod niecale 180ps. Twoj gixer pokazal 175 lecz tez seryjny nie jest...Koniec dyskusji.

P.S U mnie byl na hamowni od pana Goduli wiec rozeznani w temacie wiedza co i jak
Ostatnio edytowano 31/10/2010, 22:25 przez przemko27vr4, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
przemko27vr4
Świeżak
 
Posty: 260
Dołączył(a): 26/8/2008, 08:11

Postprzez marek760i » 31/10/2010, 22:24

a co dopiero K5-K6 z które moze wyciągnąc i 200km na kole,to dopiero power, mimo wszysko na droge to zbytek tak samo jak R1 nawet z tym dziwacznym dołem
s1000rr
Avatar użytkownika
marek760i
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 26/4/2009, 21:47
Lokalizacja: OGL

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na gr