[Aktualności] Chełkowski, Małecki, Łysoniewski -...
Posty: 7
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Chełkowski, Małecki, Łysoniewski -...
Dyskusja na temat: Chełkowski, Małecki, Łysoniewski - BMW Powermed RR Cup 2010 zakończony
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Chełkowski, Małecki, Łysoniewski - BMW Powermed RR Cup 2010 zakończony
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Chełkowski, Małecki, Łysoniewski - BMW Powermed RR Cup 2010 zakończony
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Powermed- <a href="http://olsztyn.naszemiasto.pl/forum/watek/304342,890,fwid,fkid.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://olsztyn.naszemiasto.pl/forum/watek/304342,890,fwid,fkid.html</a>
super !!!<br><hr>powermed
super !!!<br><hr>powermed
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no to Sikora jest na pewno zadowolony z współpracyKomentatorzy napisał(a):Powermed- <a href="http://olsztyn.naszemiasto.pl/forum/watek/304342,890,fwid,fkid.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://olsztyn.naszemiasto.pl/forum/watek/304342,890,fwid,fkid.html</a>
super !!!<br><hr>powermed<br>


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
oni tam na drogówkach lataja? jakie czasy kręca i jakie zmiany w moto sa dopuszczalne tzn ile wiecej koni jest?
<br><hr>endurofan1
<br><hr>endurofan1
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pucharowicze ścigają sie na oponach z homologacją m.in.(Metzeler Racetec) Best lap Valdiego na torze Poznań 1:35,900sec. Czasy czołowych zawodników to ok.1:37sec tj.pierwsza trójka.Jeśli chodzi o modyfikację to podobnie jak Stock`ach zmiana map sterownika (wtrysk/zapłon) wymiana układu wydechowego,filtr powietrza,sety podnóżków,quickshifter,przełożenie ,rollgaz etc.Dopuszczalna była również zmiana zawieszenia tj. przód:cartridge kit-tył cały amortyzator.Praktycznie zero ingerencji w mechanikę jednostki napędowej mimo teg motocykl legitymował sie mocą w granicach 200koni na kole oraz 115nm momentu!!! S1000RR rządzi:)<br><hr>Gregory CageKomentatorzy napisał(a):oni tam na drogówkach lataja? jakie czasy kręca i jakie zmiany w moto sa dopuszczalne tzn ile wiecej koni jest?
<br><hr>endurofan1<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hmmm: rollgazu oraz filtra powietrza nie można było wymieniać w Pucharze BMW.<br><hr>........Komentatorzy napisał(a):oni tam na drogówkach lataja? jakie czasy kręca i jakie zmiany w moto sa dopuszczalne tzn ile wiecej koni jest?
<br><hr>endurofan1<br>Komentatorzy napisał(a):Pucharowicze ścigają sie na oponach z homologacją m.in.(Metzeler Racetec) Best lap Valdiego na torze Poznań 1:35,900sec. Czasy czołowych zawodników to ok.1:37sec tj.pierwsza trójka.Jeśli chodzi o modyfikację to podobnie jak Stock`ach zmiana map sterownika (wtrysk/zapłon) wymiana układu wydechowego,filtr powietrza,sety podnóżków,quickshifter,przełożenie ,rollgaz etc.Dopuszczalna była również zmiana zawieszenia tj. przód:cartridge kit-tył cały amortyzator.Praktycznie zero ingerencji w mechanikę jednostki napędowej mimo teg motocykl legitymował sie mocą w granicach 200koni na kole oraz 115nm momentu!!! S1000RR rządzi:)<br><hr>Gregory Cage<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czad:) 1:35:9 rewela ale wydaje mi sie ze takie markowe puchary najlepiej jakby były robione tylko i wyłacznie na seryjnych setach bez zadnej ingerencji w cokolwiek bo wystarczy ze komus zabraknie hajsu na jakis d.ps i juz własciwie niema wiekszych szans zakładajac ze zawodnicy wyciskaja 100% z maszyn no i potencjalny nabywca s1000rr by wiedział dokladnie co dostaje w seri po tych wsyztkich przeróbkach to juz sie robi sporo inne moto od seryjnego <br><hr>endurofan1Komentatorzy napisał(a):oni tam na drogówkach lataja? jakie czasy kręca i jakie zmiany w moto sa dopuszczalne tzn ile wiecej koni jest?
<br><hr>endurofan1<br>Komentatorzy napisał(a):Pucharowicze ścigają sie na oponach z homologacją m.in.(Metzeler Racetec) Best lap Valdiego na torze Poznań 1:35,900sec. Czasy czołowych zawodników to ok.1:37sec tj.pierwsza trójka.Jeśli chodzi o modyfikację to podobnie jak Stock`ach zmiana map sterownika (wtrysk/zapłon) wymiana układu wydechowego,filtr powietrza,sety podnóżków,quickshifter,przełożenie ,rollgaz etc.Dopuszczalna była również zmiana zawieszenia tj. przód:cartridge kit-tył cały amortyzator.Praktycznie zero ingerencji w mechanikę jednostki napędowej mimo teg motocykl legitymował sie mocą w granicach 200koni na kole oraz 115nm momentu!!! S1000RR rządzi:)<br><hr>Gregory Cage<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości