Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Chełkowski, Małecki, Łysoniewski -...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Chełkowski, Małecki, Łysoniewski -...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Chełkowski, Małecki, Łysoniewski -...

Postprzez Ścigacz » 17/10/2010, 21:28

Dyskusja na temat: Chełkowski, Małecki, Łysoniewski - BMW Powermed RR Cup 2010 zakończony
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Chełkowski, Małecki, Łysoniewski - BMW Powermed RR Cup 2010 zakończony
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 17/10/2010, 21:28

Powermed- <a href="http://olsztyn.naszemiasto.pl/forum/watek/304342,890,fwid,fkid.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://olsztyn.naszemiasto.pl/forum/watek/304342,890,fwid,fkid.html</a>
super !!!<br><hr>powermed
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 18/10/2010, 14:49

Komentatorzy napisał(a):Powermed- <a href="http://olsztyn.naszemiasto.pl/forum/watek/304342,890,fwid,fkid.html" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://olsztyn.naszemiasto.pl/forum/watek/304342,890,fwid,fkid.html</a>
super !!!<br><hr>powermed<br>
no to Sikora jest na pewno zadowolony z współpracy :):):) ciekawe czy dał sie namówić na odkurzacz :):)<br><hr>kolega
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/10/2010, 08:34

oni tam na drogówkach lataja? jakie czasy kręca i jakie zmiany w moto sa dopuszczalne tzn ile wiecej koni jest?
<br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 11:42

Komentatorzy napisał(a):oni tam na drogówkach lataja? jakie czasy kręca i jakie zmiany w moto sa dopuszczalne tzn ile wiecej koni jest?
<br><hr>endurofan1<br>
Pucharowicze ścigają sie na oponach z homologacją m.in.(Metzeler Racetec) Best lap Valdiego na torze Poznań 1:35,900sec. Czasy czołowych zawodników to ok.1:37sec tj.pierwsza trójka.Jeśli chodzi o modyfikację to podobnie jak Stock`ach zmiana map sterownika (wtrysk/zapłon) wymiana układu wydechowego,filtr powietrza,sety podnóżków,quickshifter,przełożenie ,rollgaz etc.Dopuszczalna była również zmiana zawieszenia tj. przód:cartridge kit-tył cały amortyzator.Praktycznie zero ingerencji w mechanikę jednostki napędowej mimo teg motocykl legitymował sie mocą w granicach 200koni na kole oraz 115nm momentu!!! S1000RR rządzi:)<br><hr>Gregory Cage
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 13:32

Komentatorzy napisał(a):oni tam na drogówkach lataja? jakie czasy kręca i jakie zmiany w moto sa dopuszczalne tzn ile wiecej koni jest?
<br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):Pucharowicze ścigają sie na oponach z homologacją m.in.(Metzeler Racetec) Best lap Valdiego na torze Poznań 1:35,900sec. Czasy czołowych zawodników to ok.1:37sec tj.pierwsza trójka.Jeśli chodzi o modyfikację to podobnie jak Stock`ach zmiana map sterownika (wtrysk/zapłon) wymiana układu wydechowego,filtr powietrza,sety podnóżków,quickshifter,przełożenie ,rollgaz etc.Dopuszczalna była również zmiana zawieszenia tj. przód:cartridge kit-tył cały amortyzator.Praktycznie zero ingerencji w mechanikę jednostki napędowej mimo teg motocykl legitymował sie mocą w granicach 200koni na kole oraz 115nm momentu!!! S1000RR rządzi:)<br><hr>Gregory Cage<br>
hmmm: rollgazu oraz filtra powietrza nie można było wymieniać w Pucharze BMW.<br><hr>........
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/10/2010, 15:09

Komentatorzy napisał(a):oni tam na drogówkach lataja? jakie czasy kręca i jakie zmiany w moto sa dopuszczalne tzn ile wiecej koni jest?
<br><hr>endurofan1<br>
Komentatorzy napisał(a):Pucharowicze ścigają sie na oponach z homologacją m.in.(Metzeler Racetec) Best lap Valdiego na torze Poznań 1:35,900sec. Czasy czołowych zawodników to ok.1:37sec tj.pierwsza trójka.Jeśli chodzi o modyfikację to podobnie jak Stock`ach zmiana map sterownika (wtrysk/zapłon) wymiana układu wydechowego,filtr powietrza,sety podnóżków,quickshifter,przełożenie ,rollgaz etc.Dopuszczalna była również zmiana zawieszenia tj. przód:cartridge kit-tył cały amortyzator.Praktycznie zero ingerencji w mechanikę jednostki napędowej mimo teg motocykl legitymował sie mocą w granicach 200koni na kole oraz 115nm momentu!!! S1000RR rządzi:)<br><hr>Gregory Cage<br>
czad:) 1:35:9 rewela ale wydaje mi sie ze takie markowe puchary najlepiej jakby były robione tylko i wyłacznie na seryjnych setach bez zadnej ingerencji w cokolwiek bo wystarczy ze komus zabraknie hajsu na jakis d.ps i juz własciwie niema wiekszych szans zakładajac ze zawodnicy wyciskaja 100% z maszyn no i potencjalny nabywca s1000rr by wiedział dokladnie co dostaje w seri po tych wsyztkich przeróbkach to juz sie robi sporo inne moto od seryjnego <br><hr>endurofan1
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr