Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Hmm ja myślałem zeby uszczelinić go sylikonem takim na wysoką temperaturę. Sam jestem ciekaw jak go odpale jak będzie chodził
Teraz tez wiem czemu mi strzelał tez bo jak go zdjąłem to tą końcówke co sie zdejmuje była tak jak by wyrobiona i luźna i wydaje mi sie ze wciągało powietrze własnie. Ja juz na swoim kacie nie latam bo rozwaliłem przednie zawieszenie. Teraz jedynie wymieniam sam z części to co mogę i jest w przystępnej cenie, a silnik to oddam do naprawy do serwisu ktm.

KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
zawieszenie z przodu mozna tez samemu zrobic to jest proste. no silnik warto by oddac ale odradzam serwis ktma
lepiej jakis zwykły dobry serwis motocyklowy. bo np uszczelki ogólno dostępne kosztuje np 400 zł a w ktmie 600 lekko ;D kolejna sprawa głupie ustawianie zaworów minimum 200 zł do exc kosztuje !! w serwisie włąsnie stoi mój ktm i za zaworki 80 zł. gorzej nie ustawia (bo podobno jeden mechanik z ktma pracuje w innym zakładzie własnie tym drugim ) wiec nie warto oddawac bo to za duzo kosztuje ;P mozna oddac jak masz nówke sprzęt i w okresie gwarancyjnym czy na jakis czas po gwarancji. a jak masz 520 czy ja 525 to bym nigdy nie oddał do ktma ;P haha nie stac mnie ;D
co do uszczelnienia wiem ze są takie pasty które są łątwe w uzyciu bo sie smaruje ladnie i pod wpływem temp twardnieja i podobno lekko puchną i tego nie wydmucha. silikon ma tąwade ze łatwo go wydmuchac i kazdą dziurą wyłazi i nie za ładnie wyglada ;d
co do uszczelniania wydechu tez sie ostatnio dowiedziałem że to własnie dla tego strzela bo nie jest 100% szczelny ;D

co do uszczelnienia wiem ze są takie pasty które są łątwe w uzyciu bo sie smaruje ladnie i pod wpływem temp twardnieja i podobno lekko puchną i tego nie wydmucha. silikon ma tąwade ze łatwo go wydmuchac i kazdą dziurą wyłazi i nie za ładnie wyglada ;d
co do uszczelniania wydechu tez sie ostatnio dowiedziałem że to własnie dla tego strzela bo nie jest 100% szczelny ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ja juz rozmawiałem z salonem ktm'a i oni mi wykonają remont z moich części które im dam. Jestem programistą w koreańskie firmie i nie zawsze mam czas. Motocykl stoi nie jeźdzony już 2 miesiąc a jedyne co w nim wymieniłem to manetki, dźwignię zmiany biegów i dziś tą watę
a juz dwa miechy sam go remontuje. Więc wolę odłożyć troszkę kasy kupywać co miesiąc jakąś część a na wiosnę oddam do salonu moto ale tylko na wymianę przedniego zawieszenia i regulację zaworów. W sumie za to chcą ode mnie 300zł.
PS. Czym się różnią zawory ssące od wydechowych?
Aha polecam teledysk: http://www.youtube.com/watch?v=I-zT-oOwbYA
Pierwszy raz w życiu widzę profesjonalny teledysk gdzie występują motocykle corss.

PS. Czym się różnią zawory ssące od wydechowych?
Aha polecam teledysk: http://www.youtube.com/watch?v=I-zT-oOwbYA
Pierwszy raz w życiu widzę profesjonalny teledysk gdzie występują motocykle corss.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Suzuki GSR 600 K7
-
mentorsct - Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
da sie ocenic luzy na korbowodzie i na wale. nie moze byc góra dół, ani skrętnych moze miec minimalny luz na boki korba.
300 zł za zawory i zawieszenie to tak o
zawieszenie sam bys sobie zrobił za około 100 zł. zaworki - tu Ci powiem że warto by samemu sobie moto serwisowac bo niestety ktmy lubia często miec regulowane zaworki. mój co prawda całe wakacje przelatał bez dotykania sie tam. i nadal palił z dotyku ale jednak wolałem wyregulowac dla pewnosci. teraz zrobiłem to w serwisie ale następnym razem sam bede sie w to bawił
teledysk fajny ;D
300 zł za zawory i zawieszenie to tak o


teledysk fajny ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jasne
nie znasz tego ?
u mnie kumpel kumplowi wsypał troche cukru do baku i wtedy nic nie widac a motor nie ma mozliwosci odpalenia
haha dopiero teraz ogarniałem teledysk w całosci
i na koncu co te laski monstertruckiem jadą po jakims zabytku to ma wygladac że jadą po jego crossówce no nie ?
pewnie nie mieli kasy żeby jakąs nową CRke rozjechac 


u mnie kumpel kumplowi wsypał troche cukru do baku i wtedy nic nie widac a motor nie ma mozliwosci odpalenia

haha dopiero teraz ogarniałem teledysk w całosci



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wczoraj brat mi włożył niechcący chustke jakąś do cylindra przez dziurke od świecy i juz jej nie wyjął .
Kopka się zablokowała .. co mam robic
PS. nie wkładałem jeszcze świecy i nie odpalałem bo sie bałem że coś się pogorszy .. tylko kopałem bez świecy
Kopka się zablokowała .. co mam robic
PS. nie wkładałem jeszcze świecy i nie odpalałem bo sie bałem że coś się pogorszy .. tylko kopałem bez świecy
www.tempo-serwis.pl Można zamówić również opony motocyklowe
- Hondziak
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 15/9/2010, 17:21
- Lokalizacja: Biała Podlaska
dobra to ide zlewać płyn chłodniczy, dzięki 

www.tempo-serwis.pl Można zamówić również opony motocyklowe
- Hondziak
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 15/9/2010, 17:21
- Lokalizacja: Biała Podlaska
dokłądnie przez głowice najszybciej. ale polecam jeszcze jeden sposób. skoro to 2T to wszystko widac przez wydech. odkręc wydech opusc troche tłok i powinno byc widac
opuszczac tłok mozna najlepiej kołem magnesowym bo kopką nie opuscisz tylko obrócisz tłok i w górnym położeniu jak napisałęs moze cos sie blokowac. ja bym od tego zaczął. bo często jak odkreca sie głowice potem moze uszczelka puszczac

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Siemka ... Hmmm Widzicie mam motor Yamaha YZ 450F. Z którego jestem bardzo dumny... Ale tu zaczyna sie problem min mam do wyregulowania zawory... pierscienie tłok i głowice do wymiany... z zaworami napewno do jakiegos serwisu ale czy jest jaki kłopot o którym nie wiem jak bym chciał sobie to samemu powymieniac.... dodam ze ma pojecie o tym 50%
- arni1
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 16/10/2010, 16:44
tak więc radzę albo dobrego kumpla mechanika który grzebie w motorach 4t bądź mechanik specjalizujący się w tym
no to widzę kolego że spory wydatek Cie czeka
a dla czego uważasz że tłok i głowica do wymiany??
jeżeli coś nawaliło to ja bym sprawdzil jeszcze łancuszek rozrządu oraz zawory, w jakiej są kondycji
no to widzę kolego że spory wydatek Cie czeka
a dla czego uważasz że tłok i głowica do wymiany??
jeżeli coś nawaliło to ja bym sprawdzil jeszcze łancuszek rozrządu oraz zawory, w jakiej są kondycji
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
włąsnie troche nie ta kolejnosc. wymienic trzeba łancuszek zawory a głowicy nie zaczepiac. co do remontu polecał bym ci zrobic to z kims kto troche to ogarnia. generalnie same czynnosci nie sątrudne ale dobrze jakby ktos miał o tym pojęcie i wystrzegał cie przed standardowymi błędami. (taki przykład poczas zmieniania tłoczka doswiadczona lub mądra osoba podłozy cos pod tłok że w razie upuszczenia zabezpieczenie nie wpadnie ono do silnika. niby podstawa ale mało kto o tym mysli podczas 1 w swoim zyciu zmiany tłoczka a takich rzeczy do kombinowania jest sporo
) wiec ja bym robił to z kims 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
moze byc ale okreslona w serwisówce. ile ma normy. czasem moze byc wiekszy czasem mniejszy. jak ci lata o 2 CM na boki od pionu to chyba cos nie bardzo
ale kilka mm jest w normie

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hmmm Panowie sugeruje sie tym ze juz na wiekszych obrotach traci moc i strasznie dusi dziewczynke moja do pół manetki idzie jak nowa... Po drugie dobija juz prawie do 400 mth po ostatnim full remoncie i tylko 3 razy w roku byłem u regulowania zaworów.... Licze moze na jakies wasze sugestie.... I jeszcze z pompy wody zaczeło kapac ale to chyba trzeba tylko uszczelke lub simering wymienic czy wy Jakie Macie sugestie....
- arni1
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 16/10/2010, 16:44
a czym jeździsz motorynką ? napisał bys nie wiemy.
ale skoro 400 mth nabiłes to tak czy tak zapewne chodzi o powazniejszy remont. co co ci nasza sugestia jak motor jest juz stary ;P oznaki które podałes to ewidentne oznaki starego motocykla. co do pompy wody - musisz zmienic 2 łozyska i 2 uszczelniacze zapewne
ale skoro 400 mth nabiłes to tak czy tak zapewne chodzi o powazniejszy remont. co co ci nasza sugestia jak motor jest juz stary ;P oznaki które podałes to ewidentne oznaki starego motocykla. co do pompy wody - musisz zmienic 2 łozyska i 2 uszczelniacze zapewne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości