Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
aRdian po co piszesz to samo co ja napisałem ? to troche bez sensu ;P głupie nabijanie postów pozatym tam nie idzie papierowa tylko gumowa chociaz zalezy w którym miejscu jeszcze ale jak rzyga to głownie wina starej gumowej bo ją ciezko załozyc poprawnie
tak musisz spuscic tez z cylindra. odkręc tą srubke na pompie wody ( zobacz czy nie była moze wklejana czy nie widac oznak kleju czy silikonu - jak była klejona to jej nie ruszaj tylko odkręc wąz) i mozesz nawet ustami dmuchnąc jak dasz rade w korek wlewu płynu w chłodnice. albo w koniec węża to całą woda wyleci. nawet ta cylindra. bo w pompie masz najnizszy punkt i jak odkręcisz śrubke to całą wyleci woda.
a jakie dziury w tłumiku ? jezeli masz popękany wydech to albo spawanie albo wymiana niczym innym nie połatasz. mozna jakies łatki blaszane dac. oczywiscie spawa sie tylko migomatem bo w crossach wydechy są b lekkie a to za sprawa b cienkich scianek. najlepiej po prostu kupic jakis bez dziur. uzywane nie powinny duzo kosztowac
tak musisz spuscic tez z cylindra. odkręc tą srubke na pompie wody ( zobacz czy nie była moze wklejana czy nie widac oznak kleju czy silikonu - jak była klejona to jej nie ruszaj tylko odkręc wąz) i mozesz nawet ustami dmuchnąc jak dasz rade w korek wlewu płynu w chłodnice. albo w koniec węża to całą woda wyleci. nawet ta cylindra. bo w pompie masz najnizszy punkt i jak odkręcisz śrubke to całą wyleci woda.
a jakie dziury w tłumiku ? jezeli masz popękany wydech to albo spawanie albo wymiana niczym innym nie połatasz. mozna jakies łatki blaszane dac. oczywiscie spawa sie tylko migomatem bo w crossach wydechy są b lekkie a to za sprawa b cienkich scianek. najlepiej po prostu kupic jakis bez dziur. uzywane nie powinny duzo kosztowac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
haha ta szpachla skądś znam ten pomysł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
bylo leniwcu
nie wazne co kupisz yc cr rm sx itddd bo wszystko to jest to samo. kwestia tylko w jakim moto kupisz. jak kupisz trupa to nie wazne czy to kx czy rm to zawsze bedzie trup. a jak kupisz igiełke to kazdy ci pojeździ i nie bedziesz załowal ze kupiles
nie wazne co kupisz yc cr rm sx itddd bo wszystko to jest to samo. kwestia tylko w jakim moto kupisz. jak kupisz trupa to nie wazne czy to kx czy rm to zawsze bedzie trup. a jak kupisz igiełke to kazdy ci pojeździ i nie bedziesz załowal ze kupiles
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
z kolei CR wtedy wykasza górnymi :d ale to tez nie jest tak. to zalezy od przelozen - zebatek. kazdy moto jest inaczej zestrojony. np CR wiekszy v max, sx przyspieszenie. ale sx mozna przerobic na v max i wtedy bedzie mial takie same osiagi co Cr. roznica jakas tam bedzie. ale to raczej wyczuwalna dla zawodowca. dla amatora kazdy motor na pewno bedzie dobry.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Osobiscie nie zamienil bym mojej ktm'ki sx 144 na nic innego:P Jezdzilem na kolegi sx 125 i moim zdaniem moj jest sporo lepszy. Z kolei jak jezdzilem na yz125 fajny/inny ale nie czuc ten brak mocy w porownaniu do mojego natomiast na yz 250 4t bardzo mi sie podobalo (szczegolnie dzwiek- akrapovic) ale brakuje mu tej agresji i zrywnosci co w dwutakcie
Jesli masz troche pieniazkow kup ladnego-zadbanego ktm'a czesci nie sa drogie a sa sporo bardziej wytrzymale niz w innych crossach.
Jesli masz troche pieniazkow kup ladnego-zadbanego ktm'a czesci nie sa drogie a sa sporo bardziej wytrzymale niz w innych crossach.
- kamik555
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 4/1/2009, 21:12
- Lokalizacja: Radom ^^
co do zrywnosci. to sie nie zgodze. bo to kwestia wprawienia. tez mialem CR i siadlem na kumla yz450 f - i ten motor nie jechal. teraz kupilem ktma troche polatalem na 4T i wiem co bylo nie tak - brak doswiadczenia. 4T to calkiem inna jazda. w 2T jest gaz do oporu i szybka zmiana biegow. w 4T trzeba uwazac z gazem i wiedziec kiedy wbic bieg. i wtedy mozna wyciskac. bo yzfkÄ… po prostu oralem a nie jechalem to takei roznice
co do wytrzymalosci czesci to chyba nie chcesz mi powiedziec ze no tlok czy korbowod do CR nie jest wytrzymaly ? xd
kazde czesci sa wytrzymale o ile sie o nie dba i dobrze uzytkuje. jak bede na zimnym silniku darł v max to wiadomo ze tlok korba padna mi w pół sezonu. ale jak bede dbal to polata ponad sezon proste i logiczne. kolejna sprawa te same firmy robia czesci do ktma jak i do hondy czy suzuki wiec beda mialy ta sama wytrzymalosc. a inne czesci to nawet pasuja zamiennie wiec nie liczy sie marka tylko stan.
co do wytrzymalosci czesci to chyba nie chcesz mi powiedziec ze no tlok czy korbowod do CR nie jest wytrzymaly ? xd
kazde czesci sa wytrzymale o ile sie o nie dba i dobrze uzytkuje. jak bede na zimnym silniku darł v max to wiadomo ze tlok korba padna mi w pół sezonu. ale jak bede dbal to polata ponad sezon proste i logiczne. kolejna sprawa te same firmy robia czesci do ktma jak i do hondy czy suzuki wiec beda mialy ta sama wytrzymalosc. a inne czesci to nawet pasuja zamiennie wiec nie liczy sie marka tylko stan.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
yyy nie znam takiej Yamahy...yz 250 4t
Jesli masz troche pieniazkow kup ladnego-zadbanego ktm'a czesci nie sa drogie a sa sporo bardziej wytrzymale niz w innych crossach.
W tym momencie mnie zdenerwowałeś, bo może jeszcze istnieją inne marki takie ja: HONDA, YAMAHA, SUZUKI?!?!?!?!?!
Ciesze się ze twój ktm jest najlepszy na świecie egoisto <foh>
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa
grunder napisał(a):yyy nie znam takiej Yamahy...yz 250 4tJesli masz troche pieniazkow kup ladnego-zadbanego ktm'a czesci nie sa drogie a sa sporo bardziej wytrzymale niz w innych crossach.
W tym momencie mnie zdenerwowałeś, bo może jeszcze istnieją inne marki takie ja: HONDA, YAMAHA, SUZUKI?!?!?!?!?!
Ciesze się ze twój ktm jest najlepszy na świecie egoisto <foh>
jak ktm ma tanie cześci to ja qr..a jestem milioner jeżdze w dziurawych butach i jem krwistego schabowego zapijając burżuazyjnym drinkiem ;d
od kiety ktmy mają tanie cześci?? owszem jezeli masz dobry dostęp, super zniżki i warsztat mechaniczny
jak juz to yz250f 4t=35+km bądź yz 250 2t=55+km
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
yz w 4T - w skrócie yz250F juz sie az tak adrianie nie denerwuj jak ktos wiadomej literki nie dopisze
bo ja nie znam innej yamahy w 4T jak yzf....
(chyba ze enduro WR)
a co do czesci - to zalezy jakie. sa czesci tansze i drozsze. tloki korbowody to jedna chwala. a 20 zl w ta czy w jedna lub druga to nie jest zadna roznica. no i zalezy od czesci do ktma moze byc tanszy tlok a z kolei do hondy sa tansze korby. ale w rozrachunku wszystko podobnie wyjdzie. to samo jest dla 4T cylek do KTMa 1500 zl do CRFy ponizej 1000 zl. spora roznica. ale do ktma masz sporo tanszych czesci silnikowych wiec podobnie wyjdzie no i jak wspomnialem jak wydajesz na remont blisko 2 tys zl. to czy dasz 2100 czy 1900 to chyba az takiej roznicy nie ma. gorzej jak do hondy byl by remont za 3000 a do ktma 2000 wtedy mozna mowic ze do ktma czesci sa tansze
bo ja nie znam innej yamahy w 4T jak yzf....
(chyba ze enduro WR)
a co do czesci - to zalezy jakie. sa czesci tansze i drozsze. tloki korbowody to jedna chwala. a 20 zl w ta czy w jedna lub druga to nie jest zadna roznica. no i zalezy od czesci do ktma moze byc tanszy tlok a z kolei do hondy sa tansze korby. ale w rozrachunku wszystko podobnie wyjdzie. to samo jest dla 4T cylek do KTMa 1500 zl do CRFy ponizej 1000 zl. spora roznica. ale do ktma masz sporo tanszych czesci silnikowych wiec podobnie wyjdzie no i jak wspomnialem jak wydajesz na remont blisko 2 tys zl. to czy dasz 2100 czy 1900 to chyba az takiej roznicy nie ma. gorzej jak do hondy byl by remont za 3000 a do ktma 2000 wtedy mozna mowic ze do ktma czesci sa tansze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
BRAWO! jesteś mądry na tyle, ze ciężko ci poszukac na forum...
Ostatnio był poruszany ten temat: viewtopic.php?t=54290
Ostatnio był poruszany ten temat: viewtopic.php?t=54290
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość