Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez mentorsct » 15/10/2010, 20:08

Hmm ja myślałem zeby uszczelinić go sylikonem takim na wysoką temperaturę. Sam jestem ciekaw jak go odpale jak będzie chodził :D Teraz tez wiem czemu mi strzelał tez bo jak go zdjąłem to tą końcówke co sie zdejmuje była tak jak by wyrobiona i luźna i wydaje mi sie ze wciągało powietrze własnie. Ja juz na swoim kacie nie latam bo rozwaliłem przednie zawieszenie. Teraz jedynie wymieniam sam z części to co mogę i jest w przystępnej cenie, a silnik to oddam do naprawy do serwisu ktm.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada


Postprzez henio12323 » 15/10/2010, 20:19

zawieszenie z przodu mozna tez samemu zrobic to jest proste. no silnik warto by oddac ale odradzam serwis ktma :P lepiej jakis zwykły dobry serwis motocyklowy. bo np uszczelki ogólno dostępne kosztuje np 400 zł a w ktmie 600 lekko ;D kolejna sprawa głupie ustawianie zaworów minimum 200 zł do exc kosztuje !! w serwisie włąsnie stoi mój ktm i za zaworki 80 zł. gorzej nie ustawia (bo podobno jeden mechanik z ktma pracuje w innym zakładzie własnie tym drugim ) wiec nie warto oddawac bo to za duzo kosztuje ;P mozna oddac jak masz nówke sprzęt i w okresie gwarancyjnym czy na jakis czas po gwarancji. a jak masz 520 czy ja 525 to bym nigdy nie oddał do ktma ;P haha nie stac mnie ;D

co do uszczelnienia wiem ze są takie pasty które są łątwe w uzyciu bo sie smaruje ladnie i pod wpływem temp twardnieja i podobno lekko puchną i tego nie wydmucha. silikon ma tąwade ze łatwo go wydmuchac i kazdą dziurą wyłazi i nie za ładnie wyglada ;d
co do uszczelniania wydechu tez sie ostatnio dowiedziałem że to własnie dla tego strzela bo nie jest 100% szczelny ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez barek253 » 15/10/2010, 20:20

da sie ocenic po wygladzie czy korbowod nadaje sie do wymiany?mozna to jakos sprawdzic?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez mentorsct » 15/10/2010, 20:31

Ja juz rozmawiałem z salonem ktm'a i oni mi wykonają remont z moich części które im dam. Jestem programistą w koreańskie firmie i nie zawsze mam czas. Motocykl stoi nie jeźdzony już 2 miesiąc a jedyne co w nim wymieniłem to manetki, dźwignię zmiany biegów i dziś tą watę :D a juz dwa miechy sam go remontuje. Więc wolę odłożyć troszkę kasy kupywać co miesiąc jakąś część a na wiosnę oddam do salonu moto ale tylko na wymianę przedniego zawieszenia i regulację zaworów. W sumie za to chcą ode mnie 300zł.

PS. Czym się różnią zawory ssące od wydechowych?
Aha polecam teledysk: http://www.youtube.com/watch?v=I-zT-oOwbYA
Pierwszy raz w życiu widzę profesjonalny teledysk gdzie występują motocykle corss.
KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: Iłowo-Osada

Postprzez henio12323 » 15/10/2010, 20:57

da sie ocenic luzy na korbowodzie i na wale. nie moze byc góra dół, ani skrętnych moze miec minimalny luz na boki korba.

300 zł za zawory i zawieszenie to tak o :D zawieszenie sam bys sobie zrobił za około 100 zł. zaworki - tu Ci powiem że warto by samemu sobie moto serwisowac bo niestety ktmy lubia często miec regulowane zaworki. mój co prawda całe wakacje przelatał bez dotykania sie tam. i nadal palił z dotyku ale jednak wolałem wyregulowac dla pewnosci. teraz zrobiłem to w serwisie ale następnym razem sam bede sie w to bawił :D
teledysk fajny ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Pawel221 » 15/10/2010, 23:01

co on mu tam wlał do baku ?? cukier ...? ( teledysk )
Honda cr 125 2006 rok :)
Avatar użytkownika
Pawel221
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 11/5/2010, 18:15

Postprzez grunder » 16/10/2010, 08:46

diesla :)
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez henio12323 » 16/10/2010, 08:59

jasne :D nie znasz tego ? :P
u mnie kumpel kumplowi wsypał troche cukru do baku i wtedy nic nie widac a motor nie ma mozliwosci odpalenia :D


haha dopiero teraz ogarniałem teledysk w całosci :P i na koncu co te laski monstertruckiem jadą po jakims zabytku to ma wygladac że jadą po jego crossówce no nie ? :P pewnie nie mieli kasy żeby jakąs nową CRke rozjechac :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Hondziak » 16/10/2010, 09:55

Wczoraj brat mi włożył niechcący chustke jakąś do cylindra przez dziurke od świecy i juz jej nie wyjął .
Kopka się zablokowała .. co mam robic

PS. nie wkładałem jeszcze świecy i nie odpalałem bo sie bałem że coś się pogorszy .. tylko kopałem bez świecy
www.tempo-serwis.pl Można zamówić również opony motocyklowe
Hondziak
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/9/2010, 17:21
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez barek253 » 16/10/2010, 10:17

no to odkrec glowice albo caly cylinder jak weszla glebiej
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Hondziak » 16/10/2010, 10:20

dobra to ide zlewać płyn chłodniczy, dzięki :)
www.tempo-serwis.pl Można zamówić również opony motocyklowe
Hondziak
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/9/2010, 17:21
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez henio12323 » 16/10/2010, 12:13

dokłądnie przez głowice najszybciej. ale polecam jeszcze jeden sposób. skoro to 2T to wszystko widac przez wydech. odkręc wydech opusc troche tłok i powinno byc widac :D opuszczac tłok mozna najlepiej kołem magnesowym bo kopką nie opuscisz tylko obrócisz tłok i w górnym położeniu jak napisałęs moze cos sie blokowac. ja bym od tego zaczął. bo często jak odkreca sie głowice potem moze uszczelka puszczac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez arni1 » 16/10/2010, 16:53

Siemka ... Hmmm Widzicie mam motor Yamaha YZ 450F. Z którego jestem bardzo dumny... Ale tu zaczyna sie problem min mam do wyregulowania zawory... pierscienie tłok i głowice do wymiany... z zaworami napewno do jakiegos serwisu ale czy jest jaki kłopot o którym nie wiem jak bym chciał sobie to samemu powymieniac.... dodam ze ma pojecie o tym 50%
arni1
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 16/10/2010, 16:44

Postprzez Bostorn » 16/10/2010, 17:45

tak więc radzę albo dobrego kumpla mechanika który grzebie w motorach 4t bądź mechanik specjalizujący się w tym

no to widzę kolego że spory wydatek Cie czeka

a dla czego uważasz że tłok i głowica do wymiany??

jeżeli coś nawaliło to ja bym sprawdzil jeszcze łancuszek rozrządu oraz zawory, w jakiej są kondycji
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 16/10/2010, 18:48

włąsnie troche nie ta kolejnosc. wymienic trzeba łancuszek zawory a głowicy nie zaczepiac. co do remontu polecał bym ci zrobic to z kims kto troche to ogarnia. generalnie same czynnosci nie sątrudne ale dobrze jakby ktos miał o tym pojęcie i wystrzegał cie przed standardowymi błędami. (taki przykład poczas zmieniania tłoczka doswiadczona lub mądra osoba podłozy cos pod tłok że w razie upuszczenia zabezpieczenie nie wpadnie ono do silnika. niby podstawa ale mało kto o tym mysli podczas 1 w swoim zyciu zmiany tłoczka a takich rzeczy do kombinowania jest sporo :D ) wiec ja bym robił to z kims :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 16/10/2010, 18:49

sprawdzalem ta moja korbe i nie ma luzow gora dol tylko na boki ale na boki ma chyba byc ?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 16/10/2010, 18:52

moze byc ale okreslona w serwisówce. ile ma normy. czasem moze byc wiekszy czasem mniejszy. jak ci lata o 2 CM na boki od pionu to chyba cos nie bardzo :P ale kilka mm jest w normie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez arni1 » 16/10/2010, 23:16

hmmm Panowie sugeruje sie tym ze juz na wiekszych obrotach traci moc i strasznie dusi dziewczynke moja do pół manetki idzie jak nowa... Po drugie dobija juz prawie do 400 mth po ostatnim full remoncie i tylko 3 razy w roku byłem u regulowania zaworów.... Licze moze na jakies wasze sugestie.... I jeszcze z pompy wody zaczeło kapac ale to chyba trzeba tylko uszczelke lub simering wymienic czy wy Jakie Macie sugestie....
arni1
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 16/10/2010, 16:44

Postprzez henio12323 » 17/10/2010, 08:05

a czym jeździsz motorynką ? napisał bys nie wiemy.
ale skoro 400 mth nabiłes to tak czy tak zapewne chodzi o powazniejszy remont. co co ci nasza sugestia jak motor jest juz stary ;P oznaki które podałes to ewidentne oznaki starego motocykla. co do pompy wody - musisz zmienic 2 łozyska i 2 uszczelniacze zapewne
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez arni1 » 17/10/2010, 11:20

kurde henio zalezy do kogo stary dal mnie 2003 rok jest ok jak bym wygrał w totka to co innego nie!!!! Mówie Yamaha yz 450f... jezdze nim gdzie tylko popadnie do pracy na wczasy . jezdze od stopnienia sniega do pierwszego sniega...
arni1
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 16/10/2010, 16:44

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na górê