Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
tak ale ja mam doswiadczenie juz. mialem 125 mialem 250 wiec wiem jak to jest jezdzic. i powiem ci ze nie zaczał bym od 250 bo po prostu meczyl bym sie. 0 frajdy z jazdy bo lekko odkrecasz gaz i lezysz w krzakach.
sa ludzie ktorzy zaczynaja i daja sobie rade. ale to nie znaczy ze ty sobie poradzisz od razu.
ktm sx czy exc 200 to kompromis. mocniejsza wersja 125 ccm. jest lekka wiec ma start do 250 ccm. ale 250 ccm ma lepszy moment obrotowy. czy warto - i tak i nie. bo jest to wyzylowany silnik bo sporo czesci pochodzi od 125. a niektore od 250 i to jest na swoj sposob kompromis. ale ja jak bymj wybieral to bym sie zdecydowal na 125 albo 250.
mysle ze nie ma co sie wiecej w tym temacie wypowiadac. przejedz sie 125 i 250. zobacz co tobie lepsze i kup co ci sie lepsze wydaje. bo bez sensu siedziec na forum i pisac w kolko to samo jak moze odpalisz 250 ccm i sie bedziesz bal ruszyc ? kto wie
dlatego najlepiej sie przejechac i wybrac co uważasz za sluszne. my tylko jak kolega podkresil - dobrze radzimy
sa ludzie ktorzy zaczynaja i daja sobie rade. ale to nie znaczy ze ty sobie poradzisz od razu.
ktm sx czy exc 200 to kompromis. mocniejsza wersja 125 ccm. jest lekka wiec ma start do 250 ccm. ale 250 ccm ma lepszy moment obrotowy. czy warto - i tak i nie. bo jest to wyzylowany silnik bo sporo czesci pochodzi od 125. a niektore od 250 i to jest na swoj sposob kompromis. ale ja jak bymj wybieral to bym sie zdecydowal na 125 albo 250.
mysle ze nie ma co sie wiecej w tym temacie wypowiadac. przejedz sie 125 i 250. zobacz co tobie lepsze i kup co ci sie lepsze wydaje. bo bez sensu siedziec na forum i pisac w kolko to samo jak moze odpalisz 250 ccm i sie bedziesz bal ruszyc ? kto wie

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Heniu ty masz doświadczenie? Skoro już jesteś w LU to zapisz się do klubu
4t w 250? zapomnij 4 sówy jak już to od 450 lub 500 pojemności w góre.
Henio rÄ…k nie czuje bo zapie***** i tylko zbiera kostki z opony.
Znam kolege który zacząl od 250. Tu masz jego numer gg: 3073638. Michał ma. Teraz się przesiada na Husaberga FE 501 E. Bądź dla niego miły i się popytaj i jak się rpzedstawicz to powiedz że go znasz z widzenia to nie będzie się burzył.
EDIT: może i miał te 125, ale ja jeszcze go nie znałem

4t w 250? zapomnij 4 sówy jak już to od 450 lub 500 pojemności w góre.
Henio rÄ…k nie czuje bo zapie***** i tylko zbiera kostki z opony.
Znam kolege który zacząl od 250. Tu masz jego numer gg: 3073638. Michał ma. Teraz się przesiada na Husaberga FE 501 E. Bądź dla niego miły i się popytaj i jak się rpzedstawicz to powiedz że go znasz z widzenia to nie będzie się burzył.
EDIT: może i miał te 125, ale ja jeszcze go nie znałem
Ostatnio edytowano 3/10/2010, 18:49 przez grunder, łącznie edytowano 1 raz
-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
mam :d jakies tam ale mam ;d
co do klubu - szkoda mi kasy xd
i znowu glupoty gadasz. jak 4T 250 zla ? daj mi 250 taka CRFe to cie zjade
racja mowi sie ze 4T to tylko 400 i wyzej. ale mowa o enduro
chodzi o to ze np silniki 125 w 4T to troche porazki
bo to w sumie juz motocykl a osiagi motorowerka.
akurat w crossach te same osiagi ma 125 w 2T co 250 w 4T. i to juz kwestia kto jaka technike przyjmuje. jeden woli 2T inny 4T.
i kolejna twoja wpadka kolega michał zaczynal od 125 ccm. potem 250 a co do husaberga to juz ma - na scianie w pokoju
swoja droga pewnie tez mam ten plakat gdzies 
co do klubu - szkoda mi kasy xd

i znowu glupoty gadasz. jak 4T 250 zla ? daj mi 250 taka CRFe to cie zjade

racja mowi sie ze 4T to tylko 400 i wyzej. ale mowa o enduro


akurat w crossach te same osiagi ma 125 w 2T co 250 w 4T. i to juz kwestia kto jaka technike przyjmuje. jeden woli 2T inny 4T.
i kolejna twoja wpadka kolega michał zaczynal od 125 ccm. potem 250 a co do husaberga to juz ma - na scianie w pokoju


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
oj bedzie ban
opanuj sie koleżko jak ktos mialby namiary to by ci dal. napisalem ci jak mozesz szukac. innych info szukaj w google. uzytkownicy tego forum jezeli chcieli by ci pomuc rowniez patrzyli by w wyszukiwarce. ale to mozesz zrobic rowniez sam
pozatym na tym forum nikt nie ma TM wiec nikt ci nie doradzi. i nie spamuj 



KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hahaha, o ludu baras GOOD JOOB. 3maj tak dalej. Google ci nie pomogą? Mogę ci załatwic taki napinacz, ale to nie będzie kosztowało 100zł.
A Pan michał może i miał tą 125, ale ja nie pamiętam. Co do tego Husabergo to już będzie pewne że bedzie miał..
4t 250? No nie wiem jak sie sprawuje. Dałem ogólna teorie. Możemy zrobic wyscig na torze i zobaczymy, wtedy bede mial wlasna inna opinie
Tylko załatw tą 250 
A Pan michał może i miał tą 125, ale ja nie pamiętam. Co do tego Husabergo to już będzie pewne że bedzie miał..

4t 250? No nie wiem jak sie sprawuje. Dałem ogólna teorie. Możemy zrobic wyscig na torze i zobaczymy, wtedy bede mial wlasna inna opinie


-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
pewne ? ciekawe
haha no wlasnie niestety nie mam jak zalatwicc. ale moc jest podobna do 125 w 2T. z kolei ma sporo wiecej NM. wiec na jedno wyjdzie

haha no wlasnie niestety nie mam jak zalatwicc. ale moc jest podobna do 125 w 2T. z kolei ma sporo wiecej NM. wiec na jedno wyjdzie

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Henio o jakimkolwiek strachu nie ma w moim przypadku mowy, jedyne co to tak jak powiedziałeś 0 frajdy z jazdy i tylko męczarnia. To logiczne, że najpierw się przejade ta 250'tka a dopiero potem zdecyduje. Tak ogólnie to chce się zająć motocrossem tak na poważnie bo bardzo mnie to kręci.
- cciezki
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/10/2010, 12:31
skoro chcesz sie tym zajac powazniej to nawet nie patrz na 250 ccm. no chyba ze ta w 4T. 125 bedzie akurat. na 250 nie masz szans ze swoim wiekiem. 125 zawsze mozna niezle ja opanowac i niezle czasy krecic i miec 100
% zabawy. 250 jak juz to tylko dla jezdzenia od tak o dla siebie. bo na pewno nie na wyscigi. co do strachu to zobaczysz o co chodzi
bo wiesz na prostej ja 1 dnia odkrecalem ktma do oporu, stracch jest jak wjezdzasz ile fabryka dala w zakret i tobÄ… zarzuca :d to jest MX a nie tam jazda po prostej
ludzie to czesto myla. smigaja po lesnych sciezkach turystycznie i nazywaja to motocrossem :d a to jest tylko turystyka.
% zabawy. 250 jak juz to tylko dla jezdzenia od tak o dla siebie. bo na pewno nie na wyscigi. co do strachu to zobaczysz o co chodzi


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
turystyka w lesie to turystyka w lesie :d
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Wiem co znaczą zakręty na quadzie w dość dużych jak na łuk prędkościach
Też jest fajnie
Jest klub motocrossowy w Nowogardzie, i planuje się tam wybrać niedługo chociażby zobaczyć trening. A później zapisać.
A właśnie też dla adrenaliny chce się zająć MX'em
I oczywiście ze względu na piękno tego sportu. 


A właśnie też dla adrenaliny chce się zająć MX'em


- cciezki
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/10/2010, 12:31
no i bardzo dobrze, bo to cię wciągnie, pamietaj o dobrej eksploatacji 2T i twoim bezpieczeństwie. Mnie też wciągnęlo a zaczęlo sie od małego motorowerka, a skonczyło się na CR 125. Honda okazała sie za mała już i trzeba coś większego, co mam już upatrzone
Oczywiście to hobby dalej będzie przez ze mnie kontynuowane, bo nie dość że się wyżejesz na motorze to i przyniesie Ci sporo adrenaliny.

Oczywiście to hobby dalej będzie przez ze mnie kontynuowane, bo nie dość że się wyżejesz na motorze to i przyniesie Ci sporo adrenaliny.

-
grunder - Mieszkaniec forum
- Posty: 2969
- Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
- Lokalizacja: LBN/Włodawa
no to zalezy od ciebie :d
ktm 200 jest mocniejszy od 125 (w stosunku mocy do masy) ale nieco slabszy niz 250 ccm. no i ma silnik ze 125 podkrecony do 200 czyli troche slaba wytrzymalosc
albo na odwrót sa czesci z 250 ccm czyli podwyzszona wytrzymalosc danej czesci ale z kolei wieksza jej masa. np korba jest z 250 ccm z tego co pamietam. korba ci nie peknie ale jest ciezka i moto sie meczy z ciezsza korba
ale zawsze to jest pojemnosc z moca miecy 125 a 250. jak 125 za malo 250 za duzo 200 bedzie ok. tylko tam jak mowie troche inaczej beda sie remonty rozkladaly . ale koszty utrzymania podobne
ktm 200 jest mocniejszy od 125 (w stosunku mocy do masy) ale nieco slabszy niz 250 ccm. no i ma silnik ze 125 podkrecony do 200 czyli troche slaba wytrzymalosc


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
hmm to juz od ciebie zalezy. on jest bardziej agresywny bo jest lekki i mocny. mowia ze potrafi ojechac 250 ccm. chociaz ma sporo mniej NM. na zawodach to zalezy jak go ogarniesz ale na duzo bym nie liczyl
tak wlasciwie teraz pomyslalem to jest juz klasa250 ccm wiec 0 szans ;D
chyba ze bys go ogarnial w 10000%
to juz lepiej 144 SX kupic bo to jest jeszcze w klasie 125 ccm a jest mocniejszy od standardowej 125.

tak wlasciwie teraz pomyslalem to jest juz klasa250 ccm wiec 0 szans ;D
chyba ze bys go ogarnial w 10000%
to juz lepiej 144 SX kupic bo to jest jeszcze w klasie 125 ccm a jest mocniejszy od standardowej 125.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
grunder napisał(a):4t w 250? zapomnij 4 sówy jak już to od 450 lub 500 pojemności w góre.
No niestety muszę cie zmartwić bo w dzisiejszych czasch 125 2T nie są w stanie dorównać 250 4T. Na mistrzostwach świata w tej klasie ani jednego 2T nie spotkasz.
Do Henio.
Jakie są koszty związane z przynależnością do klubu w Lublinie?
Z tego co ja się dowiadywałem to nie jest tak drogo
- arti16
- Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości