yamaha R1 vs suzuki Gsxr 750 2000r.
Posty: 15
• Strona 1 z 1
yamaha R1 vs suzuki Gsxr 750 2000r.
Witam wszystkich forumowiczow. Jestem nowy na tym forum i odrazu mam pytania;p. Otoz nierozumiem jednej zeczy. Przegladam rozne motory z 2000-20005 r. i jedna zecz mnie zaciekawila ze Suzuki gsxr 750 z 2000 r ma tylko 10 kM mniej niz yamaha r1 z tamtego okresu. I tu moje pytanie czy to prawda. Czy ta moce w R1 jest duzo brutalniejsza czy sa na podobnym poziomie. Ktory motor jest delikatniejszy i latwiejszy w prowadzeniu.
- lamooooo
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 30/8/2010, 14:52
Może poprzeglądaj słownik ortograficzny albo zainstaluj sobie słownik do przeglądarki bo takie RZECZY to tylko w erze.
750 a 1000 to różnica odczuwalna momentem a nie moca. Różnica 10km to i tak dużo a może to było KW to jeszcze wiecej ...
750 a 1000 to różnica odczuwalna momentem a nie moca. Różnica 10km to i tak dużo a może to było KW to jeszcze wiecej ...
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Sorki za ortografie ale spieszyło mi się. A co do czy to były kM czy kW to jeszcze takie rzeczy to wiem. To mowisz że yamaha R1 bedzie sporo agresywniejsza od suzuki?? A i jeszcze jedno kiedys na jednym forum koles pisal ze suzuki ma jakis system dzieki ktoremu mozemy zmiejszyc moc np jak jestemy w miescie a jak na trasie to mozemy sobie ja zwiększyć. Możecie napisac na czym to polega?
- lamooooo
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 30/8/2010, 14:52
to jest w nowszysch modelach w 2000r tego nie znajdziesz , są to zmienne mapy tak jak nowym gixie masz ABC , ja np jeździłem 1000 i masz tak że c jak 600 B jak 750 a A jak litr oczywiście to mocny skrót , poczytaj o tym to się so dowiesz.
R1 jest bardzo agresywna o gsxr750 ...
ale to takei pisanie... jak by pisać ... która czekolada o ile jest słodsza Milka czy Wedel... trzeba się przyjechać
R1 jest bardzo agresywna o gsxr750 ...
ale to takei pisanie... jak by pisać ... która czekolada o ile jest słodsza Milka czy Wedel... trzeba się przyjechać
RSIX
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
Tak jak kolega wyżej napisał gixera trzeba mocno kręcić a R1 praktycznie od samego dołu idzie już bardzo dobrze. Wszystko to zależy od momentu. Gixer może mieć taką moc ale porównaj sobie w jakim zakresie obrotów. Osobiście jeździłem takim gixerem i żeby dał Ci trochę frajdy to musisz mu dawać non stop w palnik a Erłan po prostu wyrywa od początku. Nie polecam jednak R1 do nauki jazdy.
-
Bzyk_R1 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
- Lokalizacja: Pińczów (TPI)
juz z tym kreceniem nie przesadzajcie.a Ty bzyku przejedz sie gixem1000k1 k2 to dopiero daje frajde a i jeszcze jedno moze 750 sie nadaje do nauki jazdy heh komedyja
- Lukasz1234
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Gniew
lukasz1234: do nauki to emzetka jest a nie. Mogłem uściślić ze gixer też się nie nadaje. nie jechałem 1000 k1 czy k2 ale musisz przyznać ze litry mają swoją reputacje która nie wzięła się z niczego nie? tak czy siak spójrzmy na obrotomierze r1 i gsxr 750 czy to nie mówi samo za siebie?
-
Bzyk_R1 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
- Lokalizacja: Pińczów (TPI)
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
To chyba logiczne? Mają większe cylindry, tłoki, korbowody, wały...
Większa masa ta większa bezwładność, kręcić tyle blachy do 14k rpm i się rozpadnie.
Dlatego właśnie dzieli się silniki na wiele cylindrów. Zróbcie Litra w V8 albo R8 i będzie się spokojnie kręcił wyżej, uzyskując tym samym więcej mocy.
Większa masa ta większa bezwładność, kręcić tyle blachy do 14k rpm i się rozpadnie.
Dlatego właśnie dzieli się silniki na wiele cylindrów. Zróbcie Litra w V8 albo R8 i będzie się spokojnie kręcił wyżej, uzyskując tym samym więcej mocy.
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
No gitara ale ja odnioslem sie do postu powyzej. A Ty do czego bijesz?
Zazwyczaj niskie pojemnosci sa krotkoskokowe.
Zazwyczaj niskie pojemnosci sa krotkoskokowe.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości