Zobacz wątek - yamaha R1 vs suzuki Gsxr 750 2000r.
NAS Analytics TAG

yamaha R1 vs suzuki Gsxr 750 2000r.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

yamaha R1 vs suzuki Gsxr 750 2000r.

Postprzez lamooooo » 30/8/2010, 14:57

Witam wszystkich forumowiczow. Jestem nowy na tym forum i odrazu mam pytania;p. Otoz nierozumiem jednej zeczy. Przegladam rozne motory z 2000-20005 r. i jedna zecz mnie zaciekawila ze Suzuki gsxr 750 z 2000 r ma tylko 10 kM mniej niz yamaha r1 z tamtego okresu. I tu moje pytanie czy to prawda. Czy ta moce w R1 jest duzo brutalniejsza czy sa na podobnym poziomie. Ktory motor jest delikatniejszy i latwiejszy w prowadzeniu.
lamooooo
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/8/2010, 14:52


Postprzez Robson1903 » 30/8/2010, 21:21

Może poprzeglądaj słownik ortograficzny albo zainstaluj sobie słownik do przeglądarki bo takie RZECZY to tylko w erze.
750 a 1000 to różnica odczuwalna momentem a nie moca. Różnica 10km to i tak dużo a może to było KW to jeszcze wiecej ...
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź


Postprzez lamooooo » 31/8/2010, 16:00

Sorki za ortografie ale spieszyło mi się. A co do czy to były kM czy kW to jeszcze takie rzeczy to wiem. To mowisz że yamaha R1 bedzie sporo agresywniejsza od suzuki?? A i jeszcze jedno kiedys na jednym forum koles pisal ze suzuki ma jakis system dzieki ktoremu mozemy zmiejszyc moc np jak jestemy w miescie a jak na trasie to mozemy sobie ja zwiększyć. Możecie napisac na czym to polega?
lamooooo
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/8/2010, 14:52

Postprzez Rafal_W_wa » 31/8/2010, 17:14

to jest w nowszysch modelach w 2000r tego nie znajdziesz , są to zmienne mapy tak jak nowym gixie masz ABC , ja np jeździłem 1000 i masz tak że c jak 600 B jak 750 a A jak litr oczywiście to mocny skrót , poczytaj o tym to się so dowiesz.
R1 jest bardzo agresywna o gsxr750 ...
ale to takei pisanie... jak by pisać ... która czekolada o ile jest słodsza Milka czy Wedel... trzeba się przyjechać
RSIX
Avatar użytkownika
Rafal_W_wa
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59

Postprzez Invi » 31/8/2010, 18:33

Czy bardziej agresywna to nie wiem, ale gixer w 750 żeby jechać musi być kręcony jak 600cc. I jakby go wysoko kręcić to faktycznie, nie będzie wiele od R1 odstawał.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Bzyk_R1 » 1/9/2010, 20:57

Tak jak kolega wyżej napisał gixera trzeba mocno kręcić a R1 praktycznie od samego dołu idzie już bardzo dobrze. Wszystko to zależy od momentu. Gixer może mieć taką moc ale porównaj sobie w jakim zakresie obrotów. Osobiście jeździłem takim gixerem i żeby dał Ci trochę frajdy to musisz mu dawać non stop w palnik a Erłan po prostu wyrywa od początku. Nie polecam jednak R1 do nauki jazdy.
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)

Postprzez Lukasz1234 » 2/9/2010, 16:59

juz z tym kreceniem nie przesadzajcie.a Ty bzyku przejedz sie gixem1000k1 k2 to dopiero daje frajde a i jeszcze jedno moze 750 sie nadaje do nauki jazdy heh komedyja
Lukasz1234
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
Lokalizacja: Gniew

Postprzez lamooooo » 4/9/2010, 11:33

ani r1 ani 750 nie nadaje sie do nauki:P
lamooooo
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30/8/2010, 14:52

Postprzez Bzyk_R1 » 6/9/2010, 19:50

lukasz1234: do nauki to emzetka jest a nie. Mogłem uściślić ze gixer też się nie nadaje. nie jechałem 1000 k1 czy k2 ale musisz przyznać ze litry mają swoją reputacje która nie wzięła się z niczego nie? tak czy siak spójrzmy na obrotomierze r1 i gsxr 750 czy to nie mówi samo za siebie?
Avatar użytkownika
Bzyk_R1
Świeżak
 
Posty: 148
Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
Lokalizacja: Pińczów (TPI)

Postprzez Seba_ER5 » 6/9/2010, 21:40

Zazwyczaj wieksze pojemnosci kreca nizej.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 6/9/2010, 23:00

To chyba logiczne? Mają większe cylindry, tłoki, korbowody, wały...

Większa masa ta większa bezwładność, kręcić tyle blachy do 14k rpm i się rozpadnie.

Dlatego właśnie dzieli się silniki na wiele cylindrów. Zróbcie Litra w V8 albo R8 i będzie się spokojnie kręcił wyżej, uzyskując tym samym więcej mocy.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Seba_ER5 » 6/9/2010, 23:56

No gitara ale ja odnioslem sie do postu powyzej. A Ty do czego bijesz?

Zazwyczaj niskie pojemnosci sa krotkoskokowe.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Invi » 7/9/2010, 11:01

Taka dygresja ;)
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Seba_ER5 » 7/9/2010, 12:27

Nerwowy jestem :D. Mało śpie siedze po nocach ;p.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5223
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na gr