Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
1. Jesli ci sie tylko podoba dt 125 to bedzie to najlepszy wybor
2. Skoro masz B to musisz zrobic kat. A, A1 jest od 16 lat a skoro masz B to masz napewno 18+
3. Nie da sie przewidziec ile pojezdzisz taka dt, to zalezy glownie od stanu moto ktore kupisz
2. Skoro masz B to musisz zrobic kat. A, A1 jest od 16 lat a skoro masz B to masz napewno 18+
3. Nie da sie przewidziec ile pojezdzisz taka dt, to zalezy glownie od stanu moto ktore kupisz

- arti16
- Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04
tak ma byc ale jeszcze nic nie ma. ze podobno bedzie wiecej kategorii. ale póki co jeszcze sa stare zasady.
co do prawka jak masz A to smigasz czym chcesz, jak a1 to tylko 125 ccm.... co do prawka to moze duzo nie kosztowac. jak ktos umie dobrze latac i ma opanowanego troche 4T to mozna za 100 zł około wykupic papier z ukonczeniem kursu. plus opłaty samego egzaminu czyli 300 zł no moze troche wiecej i macie prawko A
kumpel tak zrobil zdawał na B wykupil tylko papier ze przeszedł kurs ale i tak wykupił sobie 2 godziny po placu i zdał za 1 razem
co do prawka jak masz A to smigasz czym chcesz, jak a1 to tylko 125 ccm.... co do prawka to moze duzo nie kosztowac. jak ktos umie dobrze latac i ma opanowanego troche 4T to mozna za 100 zł około wykupic papier z ukonczeniem kursu. plus opłaty samego egzaminu czyli 300 zł no moze troche wiecej i macie prawko A

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
nie wiem. kolejne idiotyczne pytanie skad mam wiedziec czy dasz sobie rade ? mozesz sie zabic 1 dnia a moze ci sie po miesiacu znudzic
róznie to bywa....
ale raczej jak nie masz pojecia o terenie to 250 w 2T w full crossie to za duzo. 60 koni i 100 kg wagi to nie to co DT 130 kg i 30 koni...
btw yz nie bardzo nadaje sie na pola bo ma krótkie biegi i szybko łapie v max i szybko sie silnik piłuje. enduro lepsze bo ma długie przełozenia i nie trzeba tak biegami mielic

ale raczej jak nie masz pojecia o terenie to 250 w 2T w full crossie to za duzo. 60 koni i 100 kg wagi to nie to co DT 130 kg i 30 koni...
btw yz nie bardzo nadaje sie na pola bo ma krótkie biegi i szybko łapie v max i szybko sie silnik piłuje. enduro lepsze bo ma długie przełozenia i nie trzeba tak biegami mielic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Witam, zamierzam sprzedać swój skuter i kupić jakąś biegówkę 50cc. Mam nie więcej niż 4000 zł, dlatego wszystkie "ścigaczo-podobne" wynalazki, niestety, odpadają. Pozostają mi enduro 50cc. I tu pojawia się pytanie - jakie wybrać? Trudno określić warunki w jakich będę używał motocykla. W zasadzie korci mnie tor crossowy jak i szosy, ale coś czuję, że SuperMoto będzie najbardziej uniwersalnym wyborem, ponieważ enduro służyłoby też do stuntu.
A więc główne wymagania:
- max. do 4000 zł
- supermoto
- bezawaryjny, tani w naprawie (po problemach z Peugeotem, w którego naprawę musiałem władować 1000 zł mam dość sprzętów, w których psuje się wszystko po kolei)
- wiadomo, używany
Co prawda nieco tam się orientuję w modelach, ale żadnego większego pojęcia nie mam, Senda, SMT, RX czy może HM Cre. A właśnie, myślałem nad Hondą HM Cre 50, najmocniejsza 50cc, taka by mi odpowiadała, ale pewnie trudno z dostępem do części i często się psuje?
A więc główne wymagania:
- max. do 4000 zł
- supermoto
- bezawaryjny, tani w naprawie (po problemach z Peugeotem, w którego naprawę musiałem władować 1000 zł mam dość sprzętów, w których psuje się wszystko po kolei)
- wiadomo, używany
Co prawda nieco tam się orientuję w modelach, ale żadnego większego pojęcia nie mam, Senda, SMT, RX czy może HM Cre. A właśnie, myślałem nad Hondą HM Cre 50, najmocniejsza 50cc, taka by mi odpowiadała, ale pewnie trudno z dostępem do części i często się psuje?
- Killaz
- Świeżak
- Posty: 206
- Dołączył(a): 13/8/2009, 00:23
Tloczek co jakies 40mth. Poszukaj sobie tematu o eksploatacji i kosztach 125 2T bo juz nie raz bylo. Ale za nim kupisz takie moto to przmysl czy bedziesz mial kase na utrzymanie i paliwo. W takie moto co rok trzeba wlozyc ok. 1000zl czasem nawet duzo wiecej.
Ale jazda na takim moto to juz jest bajka w porownaniu do dt
Ale jazda na takim moto to juz jest bajka w porownaniu do dt

- arti16
- Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 25/5/2008, 11:04
dobrze, dziekuje za odpowiedz.
Więc jestem zmuszony do kupna DT`ki
I teraz parÄ™ pytanek?
Czy DT poradzi sobie w terenie?
Zazwyczaj bym jeździł w teren 1 raz w tyg w lasach, kępach albo po polach.
Oczywiście nie po jakiś wielkich rowach i błocie 30cm, tylko po drogach polnych i leśnych.
Aha i jedno pytanko - czy na dt może wsiąść jeszcze jedna osoba oprócz kierowcy??
Więc jestem zmuszony do kupna DT`ki

I teraz parÄ™ pytanek?
Czy DT poradzi sobie w terenie?
Zazwyczaj bym jeździł w teren 1 raz w tyg w lasach, kępach albo po polach.
Oczywiście nie po jakiś wielkich rowach i błocie 30cm, tylko po drogach polnych i leśnych.
Aha i jedno pytanko - czy na dt może wsiąść jeszcze jedna osoba oprócz kierowcy??

- iHadToGo
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 18/8/2010, 21:22
yz i rm to podobne sprzety jak wszystkie fulle w 125 - i tu spore koszta utrzymania. co do dT to tak w teren jest niezła ale nie tak jak full crossy albo hard enduraki (np ktm exc ) nie da sie odpowiedziec na pytanie czy sie nadaje. da sie wjechac ale ostre latanie to nie na DT. zalezy jak kto lubi latac itp. ja tam mialem dt 50 2 lata i praktycznie codziennie latalem w terenie i nigdy mi sie nie nudziło 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
sorka, że was tak męczę ale mam jeszcze dużo pytań
Co ile w dt trzeba wymieniać tłok? Słyszałem że co ok. 20000 km ?
Czy da się DT przerobić na cross`a, dało by się wyj*bać lampki i kierunki a także akumulator?
I czy w serwisie Yamahy odblokujÄ… mi na full DT?

Co ile w dt trzeba wymieniać tłok? Słyszałem że co ok. 20000 km ?
Czy da się DT przerobić na cross`a, dało by się wyj*bać lampki i kierunki a także akumulator?
I czy w serwisie Yamahy odblokujÄ… mi na full DT?
- iHadToGo
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 18/8/2010, 21:22
co 20 tys km - tak. 2 pytanie a czemu miało by sie nie dac ? wykrecasz i nie ma. odblokuja ale duzo za to zapłacisz. pozatym yamaha sprzed kilkunastu lat to nie yamaha z teraz. wiec za to sie cenia. lepiej samemu odblokowac. poszukaj sobie opisy krok po kroku
to sa drobnostki

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
zalezy jaki stan. czasem opłaca sie dac 5200 za taki motor czasem nie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ile trzeba dać
Witam
Będę miał zamiar wymienić swoją Yamahę neos na jakiegoś endurko. Mam 17 lat 190cm wzrostu i 65kg wagi myslałem nad jakąś yamahą dt, derbi sendą, lub czymś podobnym ważne żeby było to dobre i markowe. Ile trzeba by dać za jakieś przyzwoite enduro, mam na myśli żeby nie trzeba było nic dokładać nie w sensie eksploatacji tylko że kupie i nie będę musiał wymieniać tego tego i siamtego, żeby to po prostu służyło mi. Będę raczej jeździł po drogach do szkoły, pracy, itd.
Pozdrawiam
Będę miał zamiar wymienić swoją Yamahę neos na jakiegoś endurko. Mam 17 lat 190cm wzrostu i 65kg wagi myslałem nad jakąś yamahą dt, derbi sendą, lub czymś podobnym ważne żeby było to dobre i markowe. Ile trzeba by dać za jakieś przyzwoite enduro, mam na myśli żeby nie trzeba było nic dokładać nie w sensie eksploatacji tylko że kupie i nie będę musiał wymieniać tego tego i siamtego, żeby to po prostu służyło mi. Będę raczej jeździł po drogach do szkoły, pracy, itd.
Pozdrawiam
- speedavi
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 25/8/2010, 13:13
logiczne ze im wiecej dasz - to kupisz nowszy sprzet - i bedzie mniej awaryjny. kup z salonu to bedziesz smigał bez strachu 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Aż tyle kasy nie będę miała żeby kupować nowy. Sprzedam skuter i z tej kasy kupie jakiegoś enduro. Czytając posty innych użytkowników wnioskuje że tak za około 4 tyś można wyrwać jakąś Yamahę dt, Jeczcze mam pytanie co sądzicie o suzuki ts 125?
- speedavi
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 25/8/2010, 13:13
http://allegro.pl/gilera-smt-aprilia-rs ... ml#gallery co sądzicie o tym pojedynczym egzemplarzu? mam do niego jakieś 80-90 km, więc jeśli ktoś wprawiony zauważyłby coś na zdjęciu byloby miło. Oprócz tego prosiłbym, aby ktoś mi powiedział na co zwrócić uwagę przy zakupie, w sensie już przy oględzinach.
- kokos123
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25/6/2010, 20:38
no to za 4 tys kupisz dt jezdzaca. ts to nietypowy moto kup lepiej dt.
kokos ty uzyj opcji szukaj bo to było
kokos ty uzyj opcji szukaj bo to było

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości