[BMW F800GS ] BMW F 800 GS - gdzieś pomiędzy
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[BMW F800GS ] BMW F 800 GS - gdzieś pomiędzy
Dyskusja na temat: BMW F 800 GS - gdzieś pomiędzy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW F 800 GS - gdzieś pomiędzy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW F 800 GS - gdzieś pomiędzy
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No właśnie! 1 tarcza? Autor jeździł f650, czy jednak f800? Ciekawe, że nie zauważono wibracji generowanych przez silnik pojawiających się powyżej 130km/h...<br><hr>SQ
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Faktycznie - bykKomentatorzy napisał(a):Znowu byk...jedna tarcza z przodu??<br><hr>ciekawy<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sterowanie kierunkami wymaga przyzwyczajenia. Ale nie ma innego układu pozwalającego niezależnie od pochylenia sterować kierunkami i wszystkimi innymi dźwigniami jednocześnie. Nie wiem czy odrywanie kciuka od kierownicy w "klasycznym" układzie jest ergonomiczne.<br><hr>Rafiki aka DeLeTe
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ja tez wole uklad 3-przyciskowy ktory mialem w poprzednim moto. duzo latwiej wylaczyc migacz szczegolnie gdy operujemy sprzeglem. moim zdaniem 3-przyciski - szybsze i prostsze ale kazdy lubi co innego.<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Sterowanie kierunkami wymaga przyzwyczajenia. Ale nie ma innego układu pozwalającego niezależnie od pochylenia sterować kierunkami i wszystkimi innymi dźwigniami jednocześnie. Nie wiem czy odrywanie kciuka od kierownicy w "klasycznym" układzie jest ergonomiczne.<br><hr>Rafiki aka DeLeTe<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mnie łatwiej przestawić się było po 8 latach z układu "tradycyjnego" na ten stosowany przez BMW niż po 3 latach z systemu BMW z powrotem na japoński.<br><hr>Dangerous CurvesKomentatorzy napisał(a):Sterowanie kierunkami wymaga przyzwyczajenia. Ale nie ma innego układu pozwalającego niezależnie od pochylenia sterować kierunkami i wszystkimi innymi dźwigniami jednocześnie. Nie wiem czy odrywanie kciuka od kierownicy w "klasycznym" układzie jest ergonomiczne.<br><hr>Rafiki aka DeLeTe<br>Komentatorzy napisał(a):ja tez wole uklad 3-przyciskowy ktory mialem w poprzednim moto. duzo latwiej wylaczyc migacz szczegolnie gdy operujemy sprzeglem. moim zdaniem 3-przyciski - szybsze i prostsze ale kazdy lubi co innego.<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tego nie zdetektowalem. Ale "dobrym feelingiem"? Ni pies ni wydra. Zygac sie chce czytajac podobne potwory. Czyzby z lepetyny wytelepalo jezyk ojczysty? Dramat.<br><hr>messKomentatorzy napisał(a):A co to za słowo "Fallows"?<br><hr>JohnnyKaleSonny<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
lewizna ten "test". Autor nawet nie raczył wspomnieć o naprawdę istotnych różnicach między f650gs a f800gs: koło o większej średnicy z przodu, opony dętkowe. Pewnie nawet nie miał o tym pojęcia. Miał pojęcie natomiast o jednej tarczy. Chyba ten kto to pisał wcale nie jeździł tym motocyklem.<br><hr>chlor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
cos w tym jest<br><hr>bobKomentatorzy napisał(a):lewizna ten "test". Autor nawet nie raczył wspomnieć o naprawdę istotnych różnicach między f650gs a f800gs: koło o większej średnicy z przodu, opony dętkowe. Pewnie nawet nie miał o tym pojęcia. Miał pojęcie natomiast o jednej tarczy. Chyba ten kto to pisał wcale nie jeździł tym motocyklem.<br><hr>chlor<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a ja mam pytanko: moc i moment podobne jak w TDM'ie 850, czy "leniwosc" i przewidywalnosc tego GS'a mozna porownac wlasnie do TDMy?<br><hr>dinio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zwróć jednak uwagę jak mało pali - te dane są prawdziwe, przejechałem takim motocyklem koło 1000 km i spalanie nie przekraczało 5,2 l / 100 km. Przy 16 litrowym zbiorniku daje to zasięg ponad 300 km. Poza tym, o czym nie było ani słowa w teście zbiornik jest plastikowy i umieszczony pod siedzeniem - świetnie obniża to środek ciężkości.Komentatorzy napisał(a):Troche maly zbiornik paliwa jak na turystyka...<br><hr>TDM<br>
Można też dokupić akcesoryjny zbiornik touratecha montowany w miejscu gdzie w innych moto jest zbiornik, jego pojemność to zdaje się ok 20 l. co daje dodatkowe 400 km zasięgu.
Inna sprawa to cena takiego zbiornika, jest absurdalna, lepiej dołożyć po kanistrze 5l na kufer a pozostałe w kieszeni 1000 E przeznaczyć na paliwo

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
LC4wro, możesz coś więcej swoich wrażeń o tym motocyklu napisać?Komentatorzy napisał(a):Troche maly zbiornik paliwa jak na turystyka...<br><hr>TDM<br>Komentatorzy napisał(a):Zwróć jednak uwagę jak mało pali - te dane są prawdziwe, przejechałem takim motocyklem koło 1000 km i spalanie nie przekraczało 5,2 l / 100 km. Przy 16 litrowym zbiorniku daje to zasięg ponad 300 km. Poza tym, o czym nie było ani słowa w teście zbiornik jest plastikowy i umieszczony pod siedzeniem - świetnie obniża to środek ciężkości.
Można też dokupić akcesoryjny zbiornik touratecha montowany w miejscu gdzie w innych moto jest zbiornik, jego pojemność to zdaje się ok 20 l. co daje dodatkowe 400 km zasięgu.
Inna sprawa to cena takiego zbiornika, jest absurdalna, lepiej dołożyć po kanistrze 5l na kufer a pozostałe w kieszeni 1000 E przeznaczyć na paliwo))<br><hr>LC4 Wro<br>
poważnie zastanawiam się nad jego kupnem. Rozważam jeszcze tramka, jest troche słabszy ale sporo tańszy. Przeznaczenie to wypady w różne części europy, może azji, niekoniecznie po dobrych drogach, czasem solo czasem z plecaczkiem.
Wszelkie opinie użytkowników f800gs mile widziane.<br><hr>chlor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dalej upieram sie, ze zbiornik jest za maly. TDM pali mniej niz 5 l/100 km (przejechalem ponad 6 tys km, tryb mieszany, glownie maisto) czyli daje mi wiekszy dystans o prawie 100 km! W rozwinietych krajach to wystarczy, ale podroz do np. Mongolii moze stanowic problem :/ Jesli chodzi o rozwiazanie zbiornika w GSie, to ciekawy patentKomentatorzy napisał(a):Troche maly zbiornik paliwa jak na turystyka...<br><hr>TDM<br>Komentatorzy napisał(a):Zwróć jednak uwagę jak mało pali - te dane są prawdziwe, przejechałem takim motocyklem koło 1000 km i spalanie nie przekraczało 5,2 l / 100 km. Przy 16 litrowym zbiorniku daje to zasięg ponad 300 km. Poza tym, o czym nie było ani słowa w teście zbiornik jest plastikowy i umieszczony pod siedzeniem - świetnie obniża to środek ciężkości.
Można też dokupić akcesoryjny zbiornik touratecha montowany w miejscu gdzie w innych moto jest zbiornik, jego pojemność to zdaje się ok 20 l. co daje dodatkowe 400 km zasięgu.
Inna sprawa to cena takiego zbiornika, jest absurdalna, lepiej dołożyć po kanistrze 5l na kufer a pozostałe w kieszeni 1000 E przeznaczyć na paliwo))<br><hr>LC4 Wro<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Hej, mam nadzieję że będzie obiektywnie, bo nikt mi nie płaci za opinie, ale przyznaję że jestem fanem pomarańcz.Komentatorzy napisał(a):Troche maly zbiornik paliwa jak na turystyka...<br><hr>TDM<br>Komentatorzy napisał(a):Zwróć jednak uwagę jak mało pali - te dane są prawdziwe, przejechałem takim motocyklem koło 1000 km i spalanie nie przekraczało 5,2 l / 100 km. Przy 16 litrowym zbiorniku daje to zasięg ponad 300 km. Poza tym, o czym nie było ani słowa w teście zbiornik jest plastikowy i umieszczony pod siedzeniem - świetnie obniża to środek ciężkości.
Można też dokupić akcesoryjny zbiornik touratecha montowany w miejscu gdzie w innych moto jest zbiornik, jego pojemność to zdaje się ok 20 l. co daje dodatkowe 400 km zasięgu.
Inna sprawa to cena takiego zbiornika, jest absurdalna, lepiej dołożyć po kanistrze 5l na kufer a pozostałe w kieszeni 1000 E przeznaczyć na paliwo))<br><hr>LC4 Wro<br>
Komentatorzy napisał(a):LC4wro, możesz coś więcej swoich wrażeń o tym motocyklu napisać?
poważnie zastanawiam się nad jego kupnem. Rozważam jeszcze tramka, jest troche słabszy ale sporo tańszy. Przeznaczenie to wypady w różne części europy, może azji, niekoniecznie po dobrych drogach, czasem solo czasem z plecaczkiem.
Wszelkie opinie użytkowników f800gs mile widziane.<br><hr>chlor<br>
Do rzeczy: jeśli cię stać na BMW to powiem że różnica w cenie między nim (nią?) a Trampkiem jest w pełni uzasadniona:
większa moc, mniejsza masa (tego akurat nie jestem pewien), w ogóle większy motocykl, 21 cali z przodu, o niebo lepsze zawieszenie (z przodu USD), odłączany ABS, hamulce Brembo z przewodami w stalowym oplocie, sztywna i wytrzymała rama kratownicowa w porównaniu z tradycyjną w Trampku.
Motocykl jest szybki jak na swoją klasę i prowadzi się jak po sznurku, świetnie się składa w zakręty i pewnie prowadzi w naprawdę dużym pochyleniu (zamknięte tylne opony). Musisz sobie tylko odpowiedzieć czy z Twojego punktu widzenia jest to wszystko warte prawie 10 K zł nie licząc dodatkowego wyposażenia typu kufry, wysokie owiewki, handbary, gmole itd...
To BMW jest dokładnie takie jak napisano - w 100% przyjazne, przewidywalne, zwyczajne... Do tego stopnia że po kiedy wsiadłem na nie po 20-minutowej przejażdżce KTM 990 Adv stwierdziłem że jest wręcz mdłe, nudne i nijakie...
Nie wiem czy coś pomogłem, może masz jakieś szczegółowe pytania...
pozdrawiam<br><hr>LC4 Wro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dlatego napisałem że dla prawdziwych podróżników jest opcja TT i że osobiście preferuję dodatkowe kanistry.Komentatorzy napisał(a):Troche maly zbiornik paliwa jak na turystyka...<br><hr>TDM<br>Komentatorzy napisał(a):Zwróć jednak uwagę jak mało pali - te dane są prawdziwe, przejechałem takim motocyklem koło 1000 km i spalanie nie przekraczało 5,2 l / 100 km. Przy 16 litrowym zbiorniku daje to zasięg ponad 300 km. Poza tym, o czym nie było ani słowa w teście zbiornik jest plastikowy i umieszczony pod siedzeniem - świetnie obniża to środek ciężkości.
Można też dokupić akcesoryjny zbiornik touratecha montowany w miejscu gdzie w innych moto jest zbiornik, jego pojemność to zdaje się ok 20 l. co daje dodatkowe 400 km zasięgu.
Inna sprawa to cena takiego zbiornika, jest absurdalna, lepiej dołożyć po kanistrze 5l na kufer a pozostałe w kieszeni 1000 E przeznaczyć na paliwo))<br><hr>LC4 Wro<br>
Komentatorzy napisał(a):Dalej upieram sie, ze zbiornik jest za maly. TDM pali mniej niz 5 l/100 km (przejechalem ponad 6 tys km, tryb mieszany, glownie maisto) czyli daje mi wiekszy dystans o prawie 100 km! W rozwinietych krajach to wystarczy, ale podroz do np. Mongolii moze stanowic problem :/ Jesli chodzi o rozwiazanie zbiornika w GSie, to ciekawy patent<br><hr>TDM<br>
TDM-y oczywiście w żaden sposób nie chcę dyskredytować, nawet przez chwilę byłem bliski jej kupna.
pozdrawiam<br><hr>LC4 Wro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dawno nie czytałem bardziej dennego testu. Autor bardzo mało obiektywny i chyba nigdy nie jechał R1200GS skoro się zastanawia dlaczego na tym większym ludzie świat przemierzają.... bo jest o niebo wygodniejszy.
Bardzo cienki poziom relacji, w sumie z broszury BMW można więcej wyczytać
<br><hr>Wojtek
Bardzo cienki poziom relacji, w sumie z broszury BMW można więcej wyczytać

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 34
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości