Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 2/8/2010, 21:21

nie :) niczym sie nie smaruje uszczelek one sa tak zrobione ze sie niczym nie smaruje bo temp albo olej sprawia ze sie lepia do silnika smarowanie czym kolwiek moze pogorszyc zywotnosc uszczelki.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez tokarz144 » 3/8/2010, 18:39

Witam jest do sprzedania jakieś enduro 250ccm za 1500zł a ja tak mam że jak mam troche kasy to kupuje motor i nie wiem bo koleś robi i wraca co tydzień i nie wiem czy opłaca do niego jechać a wy się dosyć znacie więc mogłibyście mi powiedzieć jakie dziadki po tyle stoją?
tokarz144
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58


Postprzez henio12323 » 3/8/2010, 20:27

nie oplaca sie zalezy jaki itp. ale pewnie to padlo jest, bo raczej za tyle ciezko cos dorwac na chodzie.

co do uszczelek to samo znam z rometa :D na farbe silikony itp itd xD
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez mentorsct » 4/8/2010, 19:30

Witam, dziś wymieniałem olej w swoim sx 520. Najpierw lekko rozgrzałem silnik zeby olej załapał temperatury potem odkręciłem sróbkę i zlałem olej następnie odpaliłem motocykl bez oleju i zlałem jeszcze resztkę oleju. Kiedy za pierwszym razem zaczałem spuszczać to w oleju były opiłki metalu. Co to może znaczyć? A drugie pytanie ze chyba lekko przelało mi sie oleju za poziom maksymalny, czy to źle?
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez Lestek9 » 4/8/2010, 21:02

WITAM. GDZIE SIĘ SPRAWDZA POZIOM OLEJU W SILNIKU W KAWASAKI KMX 125R? JEST TAM NA SAMYM DOLE SILNIKA PO PRAWEJ STRONIE TAKIE OKIENKO I NIE WIEM CZY TO TO CZY NIE... ALE WYDAJE MI SIĘ ŻE TO OKIENKO JEST ZA NISKO, POZA TYM JEST TAK JAKBY ZAPAROWANE... ;d PROSZĘ O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ! :) POZDRAWIAM.
Lestek9
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 10/10/2009, 10:43
Lokalizacja: Rymanów

Postprzez henio12323 » 4/8/2010, 21:55

mentorsct to zle ze sa opiłki. nie wiem co to moze byc bo moze byc wszystko sprzegło wał cos trze skrzynia moze byc kilka rzeczy. co do przelania oleju to jest to zle jak za duzo oleju to po prostu robi sie za duze cisnienie w silniku i moze uszczelki powywalac albo brac olej (pod cisnieniem ).



tak to okienko do kontroli. tylko nie wiem jak jest w kmx ale w niektórych moto jest tak ze te okienko tylko wskazuje podczas zalewania swiezym olejem a potem nie widac. najlepiej spusc olej i odmierz i zalej. a najlepiej zalej od razu nowym :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez tokarz144 » 5/8/2010, 20:13

dowiedziałem się tylko od kumpla że to jest enduro yamaha 250ccm model nie wiem jaki ale gada że dosyć taka tylko się on nie zna na motorach i w niedziele jade zobaczyć co to
tokarz144
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 12/4/2009, 15:58

Postprzez wawzon » 6/8/2010, 09:55

Odpalilem moto ruszam z miejsca spokojnie wyjezdzam na droge polna lekko daje gazu moto jedzie gdy przycisne do spodu moto stoi w miejscu ( gaz do oporu(.

Pojezdzilem tak chwile wjechalem w glebsze blotko wszystko ok 5-10min i znow to co na poczatku. CO to moze byc?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez wawzon » 6/8/2010, 14:37

ttr'ka

Jest jeszcze jeden problem po dzisiejszym offroadzie

Gdy naciskam przedni hamulec to jakby cos trzaskalo a pozniej dopiero zalapuje a gdy sie jezdzi to jakby tarlo co to moze byc ?
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 6/8/2010, 18:58

no to wyczysc gaznik i filtr powietrza. co do hamulca to twój opis nic mi nie mówi. trzaska ? nie wiem rozbierz sam popatrz moze klocki sie zle ukladaja moze blaszka zle sie ulozyla albo cos
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 7/8/2010, 10:31

http://pokazywarka.pl/51g0pp/#zdjecie606408 guma zaznaczona na zdjeciu powinna "oddychac"w sensie ze jakby sie rozciagala i skorczala podczas jazdy zaciekawilo mnie to gdy jechalem asfalcie nigdy nie zwracalem na to uwagi ale gdy pojawil sie problem z hamulcem zaczalem szukac przyczyny .]


Dodam ze podczas lekkiego hamowania jest problem tak jakby sie hamulce slizgaly ale gdy nacisne mocno dziala dobrze
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez henio12323 » 7/8/2010, 16:50

te zaciski sa montowane w wiekszosci sprzetów :P

wlasnie ta guma nie chodzi. po prostu jak masz nowe klocki to obie czesci odchodza od siebie a z czasem scierania klocków własnie na tej gumie sie schodzi. a podczas jazdy nie widac ruchów. chyba ze masz zacisk wybity i ci wszystko lata - a nie powinno. zmien płyn a jak juz klocki stare to i klocki. w crossówkach czesto sie plyn zmienia :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez henio12323 » 7/8/2010, 20:50

nie chodzi o to czy crossówka czy endurak ogólnie w terenie powinno sie czesto zmieniac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez henio12323 » 8/8/2010, 15:30

i problemów nie bedzie :D ale zmien zaloze sie ze hebel sie poprawi :P wiem bo mialem to w hondzie fakt tam mialem juz jakis tloczek nie bardzo bo dosyc szybko sie plyn brudzil - ale watpie zeby ktos mial 10 letni sprzet i juz wymieniany tloczek -wiec tez brudzi juz szybciej. noo i jak kupilem zalalem swiezego po 5 miechach zmienilem znowu i juz lepiej heble brały. byly bardziej wyczuwalne i lepiej sie je dozowalo. ale bez wymiany tez jak najbardziej koło w miejscu :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez mentorsct » 9/8/2010, 07:05

Witam, od pewnego czasu jak wsiadam na motocykl i chce iść sobie pojeździć, to normalnie wystawiam motocykl, przed odpaleniem ruszam klamką od sprzęgła z 10 razy żeby się przyzwyczaiło a następnie odpalam motocykl i idę się ubierać (w tym czasie motocykl się rozgrzewa jak się ubieram) następnie wsiadam wciskam sprzęgło i wrzucam 1 to co mnie niepokoi to taki motyw ze po wrzuceniu 1 dosyć mocno szarpie do przodu. Czy to norma w full corsach? Czy mam do wymiany kosz sprzęgłowy, tarcze itp, czy coś innego? Dodam ze mój motocykl to ktm sx 520. Dzięki za odpowiedź.
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez barek253 » 9/8/2010, 09:56

tez tak mam ze mi mocno szarpie a czasami jak nie rozgrzany to mi gasnie
albo kosz albo tarcze najlepiej rozkrecic i popatrzec chociaz nie wiem jak to tam w ktmie jest u mnie jeden dekielek i widze wszystko
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 9/8/2010, 18:56

moze byc ze to wina oleju. a potem jak juz jak polatasz to dalej tak szarpie przy wbijaniu ?> bo jak tylko po odpaleniu to norma albo wystarczy zmienic olej. ale raczej nie ma co sie przejmowac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez mentorsct » 9/8/2010, 21:55

Właśnie olej wymieniłem na nowy i może miałem dwa wyjazdy po godzinie na świeżym oleju. Fakt nie zwróciłem uwagi jak się motocykl zachowuje jak już trochę nim pojeżdżę. Zwrócę uwagę na to przy najbliższym wyjeździe.
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez mentorsct » 10/8/2010, 16:50

Witam, po powrocie dziś z pracy zahaczyłem o garaż oblukać mój motocykl i zauważyłem ze z prawego laga cieknie mi olej i już na ziemi zrobiła się plamka o średnicy ok 15cm oleju (musiało kapać nocy i dzień). Moje pytanie jest takie? Jak wymienić uszczelniacz w lagu bo nigdy tego nie robiłem. Dzięki za odpowiedź.
Avatar użytkownika
mentorsct
Bywalec
 
Posty: 582
Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
Lokalizacja: IÅ‚owo-Osada

Postprzez henio12323 » 10/8/2010, 18:59

jaki motor ? jakie lagi ? usd czy zwykle ? na forum sie tego opisac nie da. szukaj filmiki na YT jak wymieniaja. pozatym szukaj bo o tym juz nie raz bylo :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê