Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Kawasaki ZX-10R 2011 - będzie rewolucja
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Kawasaki ZX-10R 2011 - będzie rewolucja

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Kawasaki ZX-10R 2011 - będzie rewolucja

Postprzez Åšcigacz » 21/6/2010, 13:48

Dyskusja na temat: Kawasaki ZX-10R 2011 - będzie rewolucja?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-10R 2011 - będzie rewolucja?
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 21/6/2010, 13:48

jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 21/6/2010, 14:03

Komentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>
bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2010, 15:52

Komentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>
Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>
qrde (posłużę się pewną analogią) kiedyś kiedy citroeny jeb**y się na potęgę miałem go bo, było mnie na niego stać, teraz kiedy wygrywają w WRC mogę tylko pomażyć, w przypadku kawy nie chcę być kiedyś mażycielem ;))<br><hr>j.k
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2010, 20:37

Komentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>
Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>
Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>Kiełbas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/6/2010, 21:42

rumor mówił o silnku big bang= 2 cyl na raz zapłon; w filmiku ewidentny screamer=czyli tradycja; w kazdym razie bedzie ciekawie<br><hr>bedziu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/6/2010, 11:40

Komentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>
Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>Kiełbas<br>
jak jest tak sprytnie pomyslane to czemu Yamaha wypadala najgorzej w porownaniu 9ciu wielkich przeprowadzonym przez MCN?
4 najgorsze pozycje przypadly maszynÄ… Japonskim a Yamaha na ostatnim miejscu.
oto caly test:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645</a>
<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/6/2010, 11:41

Komentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>
Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>Kiełbas<br>
jak jest tak sprytnie pomyslane to czemu Yamaha wypadala najgorzej w porownaniu 9ciu wielkich przeprowadzonym przez MCN?
4 najgorsze pozycje przypadly maszynÄ… Japonskim a Yamaha na ostatnim miejscu.
oto caly test:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645</a>
<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/6/2010, 12:13

czemu jest tak, że na ulicach ci co najlepiej wymiatają jeżdżą na kawasaki zx-10?<br><hr>pytajnik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/6/2010, 19:51

Komentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>
Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>Kiełbas<br>
Komentatorzy napisał(a):jak jest tak sprytnie pomyslane to czemu Yamaha wypadala najgorzej w porownaniu 9ciu wielkich przeprowadzonym przez MCN?
4 najgorsze pozycje przypadly maszynÄ… Japonskim a Yamaha na ostatnim miejscu.
oto caly test:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645</a>
<br><hr>moto fan<br>
Sprytne, ponieważ Yamaha w bardzo przemyślany sposób rozmieściła następujące po sobie momenty zapłonu mieszanki w kolejnych cylindrach. Czyli w możliwie równych odstępach, dzięki czemu praca silnika przebiega o wiele równiej, ale również powietrze zbierające się przy wyższych prędkościach w airboxie nie jest zasysane nieregularnie i każdy cylinder dostaje jego zbliżoną ilość. Oczywiście takie inżynieryjne cuda nie mogły wpłynąć na ogólny wynik testu MCN, bo tam ocenia się cały motocykl. Akurat nie jestem wielkim fanem R1 jak i Yamahy, ale to co zrobili ostatnio z tym modelem wzbudza we mnie podziw. Liczę że Kawa również zaskoczy nową nindżą :)<br><hr>Kiełbas
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2010, 00:44

Komentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>
Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>Kiełbas<br>
Komentatorzy napisał(a):jak jest tak sprytnie pomyslane to czemu Yamaha wypadala najgorzej w porownaniu 9ciu wielkich przeprowadzonym przez MCN?
4 najgorsze pozycje przypadly maszynÄ… Japonskim a Yamaha na ostatnim miejscu.
oto caly test:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645</a>
<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):Sprytne, ponieważ Yamaha w bardzo przemyślany sposób rozmieściła następujące po sobie momenty zapłonu mieszanki w kolejnych cylindrach. Czyli w możliwie równych odstępach, dzięki czemu praca silnika przebiega o wiele równiej, ale również powietrze zbierające się przy wyższych prędkościach w airboxie nie jest zasysane nieregularnie i każdy cylinder dostaje jego zbliżoną ilość. Oczywiście takie inżynieryjne cuda nie mogły wpłynąć na ogólny wynik testu MCN, bo tam ocenia się cały motocykl. Akurat nie jestem wielkim fanem R1 jak i Yamahy, ale to co zrobili ostatnio z tym modelem wzbudza we mnie podziw. Liczę że Kawa również zaskoczy nową nindżą :)<br><hr>Kiełbas<br>
A ja licze ze nigdy Big-Bang nie znajdzie sie w kawasaki! i Amen!<br><hr>Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/6/2010, 10:08

wreszcie jakieś sensowne info o tym moto, o nowej ramie.....ja wklejam co znalazłem:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2010/June/jun2210-new-mcn-june-23-new-zx-10r-revealed" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2010/June/jun2210-new-mcn-june-23-new-zx-10r-revealed</a>/
tam jest i szkic koncepcyjny ale też obrazek maszyny w realu. Prawda, że brzydal jak cholera? oby w przeciwieństwie do wyglądu osiągał na torze to, co powinien już od dawna!<br><hr>p.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/7/2010, 12:26

Komentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>
Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>
Komentatorzy napisał(a):Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>Kiełbas<br>
Komentatorzy napisał(a):jak jest tak sprytnie pomyslane to czemu Yamaha wypadala najgorzej w porownaniu 9ciu wielkich przeprowadzonym przez MCN?
4 najgorsze pozycje przypadly maszynÄ… Japonskim a Yamaha na ostatnim miejscu.
oto caly test:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645</a>
<br><hr>moto fan<br>
Bo MCN ma to do siebie ze nie wazne jaki motocykl z jaka pojemnoscia testuja to zwyciezca bedzie cos ze stajni Triumpha czyli albo Daytona albo Speed Triple<br><hr>Gregorek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê