[Aktualności] Kawasaki ZX-10R 2011 - będzie rewolucja
Posty: 13
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Kawasaki ZX-10R 2011 - będzie rewolucja
Dyskusja na temat: Kawasaki ZX-10R 2011 - będzie rewolucja?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-10R 2011 - będzie rewolucja?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-10R 2011 - będzie rewolucja?
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
qrde (posłużę się pewną analogią) kiedyś kiedy citroeny jeb**y się na potęgę miałem go bo, było mnie na niego stać, teraz kiedy wygrywają w WRC mogę tylko pomażyć, w przypadku kawy nie chcę być kiedyś mażycielemKomentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>KiełbasKomentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
rumor mówił o silnku big bang= 2 cyl na raz zapłon; w filmiku ewidentny screamer=czyli tradycja; w kazdym razie bedzie ciekawie<br><hr>bedziu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak jest tak sprytnie pomyslane to czemu Yamaha wypadala najgorzej w porownaniu 9ciu wielkich przeprowadzonym przez MCN?Komentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>Kiełbas<br>
4 najgorsze pozycje przypadly maszynÄ… Japonskim a Yamaha na ostatnim miejscu.
oto caly test:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645</a>
<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak jest tak sprytnie pomyslane to czemu Yamaha wypadala najgorzej w porownaniu 9ciu wielkich przeprowadzonym przez MCN?Komentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>Kiełbas<br>
4 najgorsze pozycje przypadly maszynÄ… Japonskim a Yamaha na ostatnim miejscu.
oto caly test:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645</a>
<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
czemu jest tak, że na ulicach ci co najlepiej wymiatają jeżdżą na kawasaki zx-10?<br><hr>pytajnik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sprytne, ponieważ Yamaha w bardzo przemyślany sposób rozmieściła następujące po sobie momenty zapłonu mieszanki w kolejnych cylindrach. Czyli w możliwie równych odstępach, dzięki czemu praca silnika przebiega o wiele równiej, ale również powietrze zbierające się przy wyższych prędkościach w airboxie nie jest zasysane nieregularnie i każdy cylinder dostaje jego zbliżoną ilość. Oczywiście takie inżynieryjne cuda nie mogły wpłynąć na ogólny wynik testu MCN, bo tam ocenia się cały motocykl. Akurat nie jestem wielkim fanem R1 jak i Yamahy, ale to co zrobili ostatnio z tym modelem wzbudza we mnie podziw. Liczę że Kawa również zaskoczy nową nindżąKomentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>Kiełbas<br>Komentatorzy napisał(a):jak jest tak sprytnie pomyslane to czemu Yamaha wypadala najgorzej w porownaniu 9ciu wielkich przeprowadzonym przez MCN?
4 najgorsze pozycje przypadly maszynÄ… Japonskim a Yamaha na ostatnim miejscu.
oto caly test:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645</a>
<br><hr>moto fan<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A ja licze ze nigdy Big-Bang nie znajdzie sie w kawasaki! i Amen!<br><hr>GhostKomentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>Kiełbas<br>Komentatorzy napisał(a):jak jest tak sprytnie pomyslane to czemu Yamaha wypadala najgorzej w porownaniu 9ciu wielkich przeprowadzonym przez MCN?
4 najgorsze pozycje przypadly maszynÄ… Japonskim a Yamaha na ostatnim miejscu.
oto caly test:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645</a>
<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Sprytne, ponieważ Yamaha w bardzo przemyślany sposób rozmieściła następujące po sobie momenty zapłonu mieszanki w kolejnych cylindrach. Czyli w możliwie równych odstępach, dzięki czemu praca silnika przebiega o wiele równiej, ale również powietrze zbierające się przy wyższych prędkościach w airboxie nie jest zasysane nieregularnie i każdy cylinder dostaje jego zbliżoną ilość. Oczywiście takie inżynieryjne cuda nie mogły wpłynąć na ogólny wynik testu MCN, bo tam ocenia się cały motocykl. Akurat nie jestem wielkim fanem R1 jak i Yamahy, ale to co zrobili ostatnio z tym modelem wzbudza we mnie podziw. Liczę że Kawa również zaskoczy nową nindżą<br><hr>Kiełbas<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wreszcie jakieś sensowne info o tym moto, o nowej ramie.....ja wklejam co znalazłem:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2010/June/jun2210-new-mcn-june-23-new-zx-10r-revealed" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2010/June/jun2210-new-mcn-june-23-new-zx-10r-revealed</a>/
tam jest i szkic koncepcyjny ale też obrazek maszyny w realu. Prawda, że brzydal jak cholera? oby w przeciwieństwie do wyglądu osiągał na torze to, co powinien już od dawna!<br><hr>p.
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2010/June/jun2210-new-mcn-june-23-new-zx-10r-revealed" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2010/June/jun2210-new-mcn-june-23-new-zx-10r-revealed</a>/
tam jest i szkic koncepcyjny ale też obrazek maszyny w realu. Prawda, że brzydal jak cholera? oby w przeciwieństwie do wyglądu osiągał na torze to, co powinien już od dawna!<br><hr>p.
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bo MCN ma to do siebie ze nie wazne jaki motocykl z jaka pojemnoscia testuja to zwyciezca bedzie cos ze stajni Triumpha czyli albo Daytona albo Speed Triple<br><hr>GregorekKomentatorzy napisał(a):jesli ktoś marzy o silniku w którym zapłon zachodzi w 2 cylindrach na raz, pneumatycznych zaworach(na wzór GP)kontroli trakcji, elektronicznym zawiasie, poreczności jak niejedna sześcseta i wygladu jak maszyna z gp to nie powinien się zawieść. prawdopodobnie kawa zacznire wyznaczać nowe standardy<br><hr>bedziu<br>Komentatorzy napisał(a):bedziu co masz na mysli mowiac o zaplonach w 2 cylindrach na raz? Po filmiku mozna sadzic idz silnik bedzie mial normalnie ulozone czopy walu korbowego bo dzwiek jest taki sam jak w poprzednich kawkach.! z czego sie oczywiscie ciesze! Nie tak jak bulgoczacy big-bang w R1!<br><hr>Ghost<br>Komentatorzy napisał(a):Zapłon w dwóch cylindrach na raz?! Nowa Yamaha ma tylko inaczej rozmieszczone czopy wału korbowego, na planie krzyża, co 90 stopni (swoją drogą sekwencja następujących po sobie zapłonów jest bardzo sprytnie przemyślana). Standardowe jednostki mają czopy co 180 stopni.<br><hr>Kiełbas<br>Komentatorzy napisał(a):jak jest tak sprytnie pomyslane to czemu Yamaha wypadala najgorzej w porownaniu 9ciu wielkich przeprowadzonym przez MCN?
4 najgorsze pozycje przypadly maszynÄ… Japonskim a Yamaha na ostatnim miejscu.
oto caly test:
<a href="http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/march/mar1010-video-bmw-s1000rr-is-king/_/R-EPI-122645</a>
<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości